MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wrath of the Lich King [śmieci]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26074
Strona 13 z 18

Autor:  Razoth [ 8 sie 2007, 22:52 ]
Tytuł: 

Dopóki nic FAKTYCZNIE nie przyciśnie Blizza, dopóki faktycznie gracze nie zaczną odpływać do gier z lepszym pvp, z czymś nowym, czymś ciekawszym - nic się nie zmieni.

Bo po co ma się zmieniać? Czysty marketing - robimy kolejny dodatek o tym samym, walniemy jakiś ochłap pvp, damy gammę nowych Bossów, w tym imba Arthasa, żeby parę gildii takich jak Nihilum miało fun, reszta graczy i tak kupi. I gra muzyka. Po co coś zmieniać skoro to obecne przynosi zysk?

Zapowiedzi innych gier nic nie dadzą. Blizzard pokazał, że nie będzie zapobiegał odpływowi, zareaguje dopiero po fakcie.

Autor:  Buffchef [ 9 sie 2007, 00:04 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Dopóki nic FAKTYCZNIE nie przyciśnie Blizza, dopóki faktycznie gracze nie zaczną odpływać do gier z lepszym pvp, z czymś nowym, czymś ciekawszym - nic się nie zmieni.

Bo po co ma się zmieniać? Czysty marketing - robimy kolejny dodatek o tym samym, walniemy jakiś ochłap pvp, damy gammę nowych Bossów, w tym imba Arthasa, żeby parę gildii takich jak Nihilum miało fun, reszta graczy i tak kupi. I gra muzyka. Po co coś zmieniać skoro to obecne przynosi zysk?

Zapowiedzi innych gier nic nie dadzą. Blizzard pokazał, że nie będzie zapobiegał odpływowi, zareaguje dopiero po fakcie.


ale żeś rozkminił blizzarda LOL
już sobie wyobrażam jak Tigole mówi:
- nie to PvP jest za dobre! musimy zrobić gorsze, Razothowi na złość!

Stara prawda jest taka, że złotej kury się nie zarzyna. Po co zmieniać coś co podoba się milionom (narzekacze jak Razoth i tak _zawsze_ będą)?
Konkurencja? Chyba nie w Europie czy Ameryce... Conan i WAR to na razie tylko mrzonki.

Nowi bossowie Sherlocku są nie dla Nihillum tylko po to, żeby ludzi utrzymać w grze (ile czasu można spędzić w heroicach? miesiąc?). Jak myślisz ile ludzi by quitnęło po 1wszym sezonie aren gdyby nie było nowych bossów?

Co do PvP to areny to był strzał w dziesiątkę IMO, w końcu zaczynają powstawać prawdziwe zespoły i taktyki, a nie farmowanie randomów na BG.

Poza tym to world PvP to kupa gówna i gankowanie 1 vs low lvl, 5v3 itp
od święta może się trafić walka na poziomie, który masz na arenie prawie zawsze...

Autor:  niebezimienny [ 9 sie 2007, 00:26 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Razoth napisał(a):
Dopóki nic FAKTYCZNIE nie przyciśnie Blizza, dopóki faktycznie gracze nie zaczną odpływać do gier z lepszym pvp, z czymś nowym, czymś ciekawszym - nic się nie zmieni.

Bo po co ma się zmieniać? Czysty marketing - robimy kolejny dodatek o tym samym, walniemy jakiś ochłap pvp, damy gammę nowych Bossów, w tym imba Arthasa, żeby parę gildii takich jak Nihilum miało fun, reszta graczy i tak kupi. I gra muzyka. Po co coś zmieniać skoro to obecne przynosi zysk?

Zapowiedzi innych gier nic nie dadzą. Blizzard pokazał, że nie będzie zapobiegał odpływowi, zareaguje dopiero po fakcie.


ale żeś rozkminił blizzarda LOL
już sobie wyobrażam jak Tigole mówi:
- nie to PvP jest za dobre! musimy zrobić gorsze, Razothowi na złość!

Stara prawda jest taka, że złotej kury się nie zarzyna. Po co zmieniać coś co podoba się milionom (narzekacze jak Razoth i tak _zawsze_ będą)?
Konkurencja? Chyba nie w Europie czy Ameryce... Conan i WAR to na razie tylko mrzonki.

Nowi bossowie Sherlocku są nie dla Nihillum tylko po to, żeby ludzi utrzymać w grze (ile czasu można spędzić w heroicach? miesiąc?). Jak myślisz ile ludzi by quitnęło po 1wszym sezonie aren gdyby nie było nowych bossów?

Co do PvP to areny to był strzał w dziesiątkę IMO, w końcu zaczynają powstawać prawdziwe zespoły i taktyki, a nie farmowanie randomów na BG.

Poza tym to world PvP to kupa gówna i gankowanie 1 vs low lvl, 5v3 itp
od święta może się trafić walka na poziomie, który masz na arenie prawie zawsze...


ty jestes kupa gówna! ahahah!

Autor:  Ravushimo [ 9 sie 2007, 00:33 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
...

fully agree

Autor:  Buffchef [ 9 sie 2007, 07:26 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):

ty jestes kupa gówna! ahahah!


ignore list, tam sobie popłacz ze world PvP, PvPerze za 5c

Autor:  Razoth [ 9 sie 2007, 07:34 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
już sobie wyobrażam jak Tigole mówi:
- nie to PvP jest za dobre! musimy zrobić gorsze, Razothowi na złość!


Raczej: Te pvp jest zbyt hardkorowe, musimy zrobić wszystko, żeby gracze przypadkiem nie spotkali się poza instancjami.

Buffchef napisał(a):
Stara prawda jest taka, że złotej kury się nie zarzyna. Po co zmieniać coś co podoba się milionom (narzekacze jak Razoth i tak _zawsze_ będą)?
Konkurencja? Chyba nie w Europie czy Ameryce... Conan i WAR to na razie tylko mrzonki.


Powtórzyłeś to, co napisałem.
Buffchef napisał(a):
Jak myślisz ile ludzi by quitnęło po 1wszym sezonie aren gdyby nie było nowych bossów?


Znam inne sposoby, by zatrzymać ludzi grających areny w grze. Np możliwośc wypróbowania swoich imba gearów w prawdziwym świecie. (jak to brzmi ;)) No tak, ale nie ma world pvp.
Buffchef napisał(a):
Co do PvP to areny to był strzał w dziesiątkę IMO, w końcu zaczynają powstawać prawdziwe zespoły i taktyki, a nie farmowanie randomów na BG.


I ładnie pięknie wszystko zinstancjowane, żeby się przypadkiem komu niepowołanemu krzywda nie stała.
Buffchef napisał(a):
Poza tym to world PvP to kupa gówna i gankowanie 1 vs low lvl, 5v3 itp
od święta może się trafić walka na poziomie, który masz na arenie prawie zawsze...


Gankowanie vs. low level będzie zawsze. World pvp aktualnie w WoW'ie nie istnieje, więc teraz nie można nazwać tego nawet "kupą gówna".

W ogóle to pamiętam kiedyś taki okres, gdy wyszło Guild Wars, jak gracze Wow'a bronili swojej gry i wymieniali "otwartość świata" jako cechę której nie ma i nie będzie miało GW. Teraz tej otwartości już nie ma. Leveling masz spokojny, nikt ci nic nie zrobi w większości przypadków (na PvP serwie) jak skończysz levelować, to masz do wyboru łażenie do instancji PvE albo PvP.

A w dodatku będziesz mógł sobie polecieć do specjalnie wydzielonej strefy (pewnie jeszcze odgrodzonej od innych drutem kolczastym żeby się przypadkiem gracze nie roznieśli), w której będziesz mógł robić "Open" pvp. QL.

Autor:  Robus [ 9 sie 2007, 07:35 ]
Tytuł: 

dziwne wnioski wyciagacie po tylu latach gry ;P

wg mnie:
1. wow zostal stworzony (slowo klucz ;P) jako gra pvp, po to sa 2 frakcje ktore moga sie lac
2. po odejsciu tworcow gry nowi developerzy nie bardzo wiedzieli co by tu zrobic z tym pvp, zrobili wiec to co robili do tej pory grajac w eq -> kontent pve, olewajac totalnie pvp
3. w efekcie takiego obrotu spraw w sumie jasne i sluszne bylo wyrownanie stron (te same klasy), bowiem w grze pve roznice miedzy frakcjami nie sa wskazane (raciali nie licze)
4. honor system zostal dodany bo gracze jeczeli, ze za pvp nic nie ma, wiec wrzucili to co wymyslili w 5 minut w trakcie sniadania (generalnie wiekszosc pvp jest obecnie wymuszana, nawet "world pvp" mozna z gory przewidziec ("dajmy summon stona 4 metry od wejscia, beda sie bic ;) ")

ot i cala tajemnica zjebanego pvp w wowie ;)

Autor:  MagPS [ 9 sie 2007, 07:52 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
dziwne wnioski wyciagacie po tylu latach gry ;P

wg mnie:
1. wow zostal stworzony (slowo klucz ;P) jako gra pvp, po to sa 2 frakcje ktore moga sie lac


gdyby nie było frakcji byłoby więcej pvp albo chociaż więcej frakcji (i większości przypadków byłoby to zgodne ze światem gry)

Autor:  iniside [ 9 sie 2007, 08:03 ]
Tytuł: 

Areny to najbardziej zjebany pomysl od czasu wymyslenia BG imo.
IMO na arenach powinien byc zakaz uzywania jakiego kolwiek sprzetu, tylko walka Naked :E,

Autor:  Buffchef [ 9 sie 2007, 08:35 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
dziwne wnioski wyciagacie po tylu latach gry ;P

wg mnie:
1. wow zostal stworzony (slowo klucz ;P) jako gra pvp, po to sa 2 frakcje ktore moga sie lac
2. po odejsciu tworcow gry nowi developerzy nie bardzo wiedzieli co by tu zrobic z tym pvp, zrobili wiec to co robili do tej pory grajac w eq -> kontent pve, olewajac totalnie pvp
3. w efekcie takiego obrotu spraw w sumie jasne i sluszne bylo wyrownanie stron (te same klasy), bowiem w grze pve roznice miedzy frakcjami nie sa wskazane (raciali nie licze)
4. honor system zostal dodany bo gracze jeczeli, ze za pvp nic nie ma, wiec wrzucili to co wymyslili w 5 minut w trakcie sniadania (generalnie wiekszosc pvp jest obecnie wymuszana, nawet "world pvp" mozna z gory przewidziec ("dajmy summon stona 4 metry od wejscia, beda sie bic ;) ")

ot i cala tajemnica zjebanego pvp w wowie ;)


ad 1 może i tak, ja tam w głowach autorów nigdy nie siedziałem :]
ad 2 BG i areny to olewanie PvP? aha zapomniałem ze te rzeczy to gwóźdź do trumny "prawdziwego" PvP ;)
ad 3 w PvP tym bardziej nie są wskazane, wyobrażasz sobie whine hordy na paladynów na arenach?
ad 4 co ma summoning stone do PvP? pamiętasz czasy BRM/AQ? tam było to samo co pod SSC

zakładasz teze ze PvP jest zjebane (bo Ci się nie podoba) i do tego dorabiasz jakieś historie :)

Autor:  Robus [ 9 sie 2007, 08:54 ]
Tytuł: 

nic nie zakladam, tylko wyciagam wnioski

obecny wow nie jest gra przystosowana do pvp glownie z powodu albo zbyt mocnych albo zbyt slabych skili (np uwazam ze na arenach/w pvp 90% skili powinno dzialac inaczej [w wiekszosci powinny miec duzo slabsze efekty]

to co jest w grze to jakies tam proby mniej lub bardziej udane (bg zostalo wprowadzone po poltora roku [moze mniej, nie pamietam juz] czy jakos tak, po 2 latach areny + super wyjebane w kosmos tak reklamowane "miasto" pvp z bombingiem w roli glownej)

co do whinu: jakos przez kilka ladnych miechow alianci i horda wzajemnie whinowali na palkow/shammych i blizzard nic z tym nie robil (odnosnie bg oczywiscie)
wyrownanie frakcji wprowadzono z powodu pve a nie pvp -> zeby nie musieli tunowac encounterow pod 2 rozne metody walki - uproscilo im to system developingu + oszczedzilo kuupe czasu

pvp w tej grze jest dorzucone jako ochlap, od poczatku tak bylo i poki co nic sie nie zmienia, a zeby bylo smiesznie kolejny dodatek tez niestety nic w tej kwestii nie wnosi, aczkolwiek jest nadzieja ze ten nowy zone to bedzie cos ala av not instanced, czas pokaze

Autor:  Marti [ 9 sie 2007, 09:36 ]
Tytuł: 

kolejny dodatek wniesie mozliwosc zmiany fryzury.....wooow niesamowite.
co do wypowiedzi kolegow wyzej pvp w tej grze nie jest czyms fenomenalnym jedna taktyka na wsg av ab.....outdoor pvp hmmm tylko i wylacznie w stv jak 70lvl horde/ally zacznie gankowac low lvl
areny...no niby z poczatku sie fajnie gra ,ale po zrobieniu xxx aren wieje nuda...." to to wpierw jemy healer'a ,pozniej nuke reszty,no i nie dajmy im zabic swojego healera" no bardzo odkrywcza taktyka.....
arthasa moze zobaczy 20-30 gildii i tyle,resza znow bedzie sie bawic w heroickach i cos podobnego do kara i nic wiecej

Autor:  Buffchef [ 9 sie 2007, 10:11 ]
Tytuł: 

no cóż, pozostał mi argument ostateczny: czemu w takim razie gracie? ha!

ja dodatek pewnie kupie ale nie podoba mi się, że dodają jedną klasę nazwą ją hero (wg. nie wiadomo dlaczego, na pewno nie zasługuje na tą nazwę) i robią z tego wielkie halo :(

czekałem, na specjalizacje w ramach już istniejących klas, a tu klops :(

Autor:  Robus [ 9 sie 2007, 10:17 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
no cóż, pozostał mi argument ostateczny: czemu w takim razie gracie? ha!

ja dodatek pewnie kupie ale nie podoba mi się, że dodają jedną klasę nazwą ją hero (wg. nie wiadomo dlaczego, na pewno nie zasługuje na tą nazwę) i robią z tego wielkie halo :(

czekałem, na specjalizacje w ramach już istniejących klas, a tu klops :(


areny dla broni ;P glownie gram pve bo pvp jest slabe ....

ps. nowe info na temat pvp by tigole:
Kod:
Somewhere around 15k honor per piece.
And for those asking, season 3 is likely to start either coinciding with or some time after the zul'aman patch (patch 2.3).

Autor:  shahray [ 9 sie 2007, 10:44 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Poza tym to world PvP to kupa gówna i gankowanie 1 vs low lvl, 5v3 itp
od święta może się trafić walka na poziomie, który masz na arenie prawie zawsze...

Tylko po co w takim razie ten smieszny podzial na serwery pvp i pve. Odwieczne pytanie: po co ludzie z takim podejsciem graja na serwerze pvp, pytanie pozostanie bez odpowiedzi, to jak i wiele innych ;).

Autor:  iniside [ 9 sie 2007, 10:52 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Buffchef napisał(a):
Poza tym to world PvP to kupa gówna i gankowanie 1 vs low lvl, 5v3 itp
od święta może się trafić walka na poziomie, który masz na arenie prawie zawsze...

Tylko po co w takim razie ten smieszny podzial na serwery pvp i pve. Odwieczne pytanie: po co ludzie z takim podejsciem graja na serwerze pvp, pytanie pozostanie bez odpowiedzi, to jak i wiele innych ;).

Bo PvP ma to samo co PvE + PvP ktore moze wkoncu kiedys bedzie :P

Autor:  Buffchef [ 9 sie 2007, 11:07 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Tylko po co w takim razie ten smieszny podzial na serwery pvp i pve. Odwieczne pytanie: po co ludzie z takim podejsciem graja na serwerze pvp, pytanie pozostanie bez odpowiedzi, to jak i wiele innych ;).


ja tam walki nie unikam :) ale zazwyczaj wygląda to tak:
- atakujący zsiada z mounta zabija w 2-5 strzałach atakowanego, wsiada i odjeżdża
i to jest nudne :)
czasem zdarza się tak:
- 3x 70lvl szukają dymu w winterspring, w końcu go znajdują i jest zabawa na godzinę lub dwie
i to jest ciekawe :)

ten drugi scenariusz to rzadkość, a na arenie takie walki masz non stop

Autor:  shahray [ 9 sie 2007, 11:12 ]
Tytuł: 

Jak chce sie rozerwac, idziemy z kumplami do goldshire, zawsze znajdzie sie jakis low level co to flage wlaczy, bo chce dobic itp. Po 20 minutach jest juz jatka low leveli (trzeba wroga sprowokowac), zero mam frajdy z tego, ale po kolejnych 10 minutach nagle pojawia sie 10x 70lvl i mam zabawe przez pol niedzieli.

Autor:  Cardano [ 9 sie 2007, 11:39 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
- 3x 70lvl szukają dymu w winterspring, w końcu go znajdują i jest zabawa na godzinę lub dwie
i to jest ciekawe :)

ten drugi scenariusz to rzadkość, a na arenie takie walki masz non stop


Huh, "non stop" 1-2 godzinna zabawa na arenie? Ciąglę 3 pala vs 3 pala gracie? :P

Autor:  tomugeen [ 9 sie 2007, 12:00 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
ten drugi scenariusz to rzadkość, a na arenie takie walki masz non stop

Raczej pojedynek w sterylnych warunkach, a nie walka, ale ok ;]

Wlasnie w outdoor pvp podoba mi sie to, ze musze sie pilnowac, a grajac klasa z cooldownami staram sie ich nie uzywac, zeby miec je do dyspozycji gdy mi jakis rogue wejdzie na plecy.
Zwykle bije wszystko co sie rusza, chyba, ze questuje i mam cmentarz duzo dalej niz przeciwna frakcja.

Strona 13 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team