MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Mists of Pandaria
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=39767
Strona 13 z 40

Autor:  koci [ 29 lip 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

25 wrzesnia premiera. 145zl za normalne pudelko, CE 220zl

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/wor ... datek.html

Autor:  bhp [ 29 lip 2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

niby dlaczego ma być coś zajebistego w dodatku, poco zmieniać coś co działa i przynosi korzyści

Autor:  wodny [ 29 lip 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

bhp napisał(a):
niby dlaczego ma być coś zajebistego w dodatku, poco zmieniać coś co działa i przynosi korzyści

To jedz codziennie przez miesiąc kotleta schabowego na śniadanie, obiad i kolację. Potem opisz swoje wrażenia z tego eksperymentu. Wtedy się dowiesz, że zmiany są potrzebne. ;)

Autor:  Szamotula [ 29 lip 2012, 22:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Bardziej bym to porownal do jedzenia takiej piersi kurczaka podanej co jakis czas w innej formie/z innymi przyprawami co jest akurat calkiem spoko o ile mieso z kurczaka ci pasuje.

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2012, 22:56 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

No ta jakaz to jest ta nowa forma i nowe przyprawy? Bo jak narazie to cisza a ladnie prosilem aby ktos opisal i jakos nikt nie potrafi. :)

Autor:  Szamotula [ 29 lip 2012, 23:27 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Z glownych rzeczy to tak:

nowa forma:

- Zupelnie nowy system talentow, ktory wkoncu zostal takze przez graczy nazwany fajnym(wczesniejsze zmiany byly nazywane fajnymi tylko przez Blizzarda). Co jest w tym fajnego? Zapewne to, ze wybierasz co iles lvli jedna umiejetnosc z trzech dostepnych i z tego co widzialem preview tych drzewek talentow(chociaz drzewkiem tego nazwac sie nie da lol) to faktycznie kazda z opcji jest ciekawa i dodaje smaczku do klasy. Jesli Blizz wymysli bardziej finezyjne raidy to moze sie okazac, ze bedzie wiecej niz 1 imba spec dla kazdego na PvE.
Tutaj masz przyklad pierwszego tieru dla preja:

Void Tendrils – Summons Shadowy tendrils out of the ground, rooting all targets within 10 yards for 20 sec. Killing the tendril will cancel the effect.
Psyfiend – Summons a Psyfiend that stands in place. The Psyfiend casts a Psychic Scream on a nearby enemy within 40 yards every 2 seconds lasting for 10 seconds, preferring anything attacking the priest or their friends.
Psychic Scream – The caster lets out a psychic scream, causing 5 enemies within 8 yards to flee for 8 sec. Damage caused may interrupt the effect.

Jak widzisz masz 3 podobne, ale jednoczesnie odmienne utility toolsy - stary fear, hentajowe macki rootujace i stacjonarny fearbot. Na pierwszy rzut oka kazdy wydaje sie byc ciekawy i bardzo sytuacyjny.
Reszta tierow wyglada rownie fajnie, ale jak to wyjdzie w praktyce tego nie wiadomo.

- Powrot outdoor bossow (moze nie nowa forma, ale powrot do tej juz zapomnianej
- PvE scenario - smierdzi mi kupa, ale mimo wszystko dla wowa jest to jakas nowosc.
- PvE challenge - imo cos zajebistego, czyli poprostu speed runy instancji po lepsze nagrody. Wiadomo nie od dzis, ze gildie czesto sie pomiedzy soba scigaly to teraz dostana do tego oficjalny tool - maja byc ranki, leader boardsy itp. Moze nie jest to feature godny mmorpga, ale do mechanik wowa pasuje idealnie.

___________
Co do 'przypraw' to oczywiscie:

- nowe rajdy
- nowe insty
- nowe bgsy
- nowa arena pvp
- nowa klasa
- nowe spelle
- nowe zony


Nie wiem gdzie wsadzic Pokemony tho :P. Swoja droga pokemon stadium i pokemony na GBC byly wyjebane w kosmos i jesli beda takie same mechaniki w tych wowowych pokemonach to i dont mind tbh. Wiem ze zalosny feature w chuj, wiem ze pedalskie, wiem ze totalnie nie pasuje do tej gry i chuj wie dlaczego sie tutaj znalazlo, ale ludzie napewno beda sie przy tym bawili tak jak sie bawia na duelach przed Orgrimmarem.


I zaznacze, ze nie wiem jak te wymienione przezemnie rzeczy beda wygladaly w retailu i pewnie nigdy sie sam nie przekonam bo o ile GW2 nie failnie to na 99.9% w WoWa juz nie zagram.

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2012, 23:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

No wlasnie na taki post czekalem.. teraz juz wiem ze nie ma w tym dodatku ani nic swiezego ani nic interesujacego. Thx. :)
Outdoor bossy brzmia ciekawie ale zgooglowalem sobie i wyglada to zajebiscie nieciekawie, zreszta jak kazda walka w tej grze od paru lat: http://www.youtube.com/watch?v=BkM7yHD2 ... r_embedded
Tragedia.

Reszty nawet nie ma co komentowac bo to wiecej tego samego wiec no thx. Zajebistosci tutaj nie widze wiele.

Autor:  Robo [ 29 lip 2012, 23:50 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Co do world PvP, to z tego co kojarzę, to w mniej popularnych zonach chcą połączyć kilka realmów, żeby było więcej graczy. Poprawcie mnie, jeśli się mylę, bo nie śledzę już newsów tak uważnie, jak kiedyś.

Autor:  Szamotula [ 29 lip 2012, 23:59 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Kabraxis napisał(a):
Reszty nawet nie ma co komentowac bo to wiecej tego samego wiec no thx. Zajebistosci tutaj nie widze wiele.


O tym wlasnie pisalem.
Jesli sam metagame ci nie pasuje(w mojej metaforze jest to kurczak :D) to cokolwiek by sie w grze nie pojawilo, nie zainteresuje cie to bo bedzie sie opierac na tym samym metagejmie(i.e nie lubisz kurczaka to nie wazne, czy ktos ci go poda na ostro, czy na slodko-kwasno - i tak go nie tkniesz).

Autor:  Ravushimo [ 30 lip 2012, 07:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Robo napisał(a):
Co do world PvP, to z tego co kojarzę, to w mniej popularnych zonach chcą połączyć kilka realmów, żeby było więcej graczy. Poprawcie mnie, jeśli się mylę, bo nie śledzę już newsów tak uważnie, jak kiedyś.

CrossZones - w locie do jednej zony przerzuca graczy z kilku low pop serwerow zeby zawsze i wszedzie graczy bylo multum. Fajny ficzer, tyle ze lata za pozno.

Autor:  Ossur [ 30 lip 2012, 07:47 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

a jak chcą sprowadzić graczy na ziemię żeby wyzwolić to world pvp? Chyba że mają ficzer w stylu walka na latających mountach :p

Autor:  Ravushimo [ 30 lip 2012, 08:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Ma byc jakis itemek/hak.

Autor:  wodny [ 30 lip 2012, 08:56 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Kabraxis napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=BkM7yHD2Syg&feature=player_embedded.

Ten boss nawet nie dotyka podłoża swoimi łapami. Porażka. Mała ilość poligonów wręcz bije po oczach. Klockowaty krokodyl.

Autor:  SnowPanther [ 30 lip 2012, 16:13 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Po obejrzeniu jakiegoś shita, wyłuskałem co nowego w Pandach. I ogólnie to posysanie i każdy i tak i tak kupi dodatek, odmrozi konta a po miechu przestanie grać. Zrobiłem jednak listę (choćby po to abym sam nie dał się nabrać Blizzowi na słitaśne misie, lol).

1. Od 85 do 90 nie ma używania latajek, więc nie ma skipowania contentu.To może dać więcej przyjemności z lvlowania i badania nowości :| chyba dla newbie albo nerdów.
2. Nowa klasa i teoretycznie nowy sposób grania, wygląd, animacje.
3. Trzy nowe rajdy, 16 nowych bosów, plus dwa bosy outdoorowe na starcie.
4. Dziewięć nowych dungeonów (w wersji normal oraz hc).
5. Dwa nowe (stare) odświeżone dungeony, ofc w wersjach normal i hc, (nie będę spoilerował może które).
6. PvE scenariusze (nowy tryb, dosyć ciekawy nastawiony na solo mode, np. oskryptowany dungeon w którym biegasz za npc i coś tam robisz, spoiler alert ;p)
7. PvE wyzwania (nowy tryb, coś ala robienie dungeonów na czas, raczej będzie to dla pr0 graczy, a jako ciekawostka to dla najlepszych będą np. fajne seciki).
8. Dwa nowe bg dla trybów pvp (oparte na dwóch nowych trybach, pilnowanie śmieci w kopalniachm oraz coś ala hot potato, im dłużej trzymasz kulę tym mocniej dostajesz w ryja, kto da radę dłużej ? lol)
9. Dwie nowe areny (nie wymaga komentarza).
10. Nowe sposoby zbierania geara, nie tylko farma pve czy badge ale np. valor punkty za questy, za lvlowanie itd. czyli też nic nowego a im szybciej się ubierzesz tym szybciej będziesz stał przed AH.
11. Walki petów, nie będę komentował (kiedyś miałem Pokemony na gameboya i mi wystarczy)
12. Black market, czyli odsysanie tych wyfarmionych ton golda. Blizzard będzie prowadził własny (zarządzany przez blizza) AH i tam za jebitnie duże sumy golda można kupić np. unikalne mounty, wypaśne itemki itd. Też nie komentuję.
13. Zmiany w klasach/talentach itd. no to może wciągnąć na tydzień czy dwa.
14. Zmiany w profesjach np. nie tylko itemki bop dla innych czy zmiana na boe, ale też np. specjalizacja w cookingu no ---- szkoda pisać, dno.
15. Acount wide progress, znany teraz z D3, wspólne złoto, achis, itemki. To już dawno powinno być.

To wszytko co jest nowe - NIE MA NIC INNEGO

Ja już normalnie ciągle przeliczam te 129 PLN i już opłacam 12 miesięcy z góry bo mega huge imba proxorz zmiany i refrsh. Skończyłem.

Autor:  Moldar [ 30 lip 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

I dlatego IMO zmiany jak najbardziej na plus. Nie wymagam od tej gry cholera wie czego, gram w ten tytuł z przerwami od premiery i dalej pasuje mi ta formuła. Nowe talenty są spoko, wybieramy raz na jakiś czas, ale ciekawe umiejętności, a nie 60 punktów do rozdania.

Pokemony ? Dla mnie to po prostu miły dodatek, bo czemu niby nie ? To nie będzie danie główne, a przystawka. W pokemony na GBA grałem bardzo długo, a i w końcu będzie jakiś sens zbierania zwierzaków. Dla mnie dobry pomysł.

Łączenie graczy z low serwerów to także spoko opcja. Jak dobrze pójdzie, będziemy ciągle widywać graczy. Idealne rozwiązanie do PVP

Nie ma co się łudzić, WoW totalnie się nie zmieni, ci co już nie grają i mają dość, nie wrócą do tej gry. Dla mnie to jedyne słuszne MMO, do którego wracam i wiem, że pogram jakiś czas.

Autor:  Ravushimo [ 30 lip 2012, 19:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

SnowPanther napisał(a):
...każdy i tak i tak kupi dodatek, odmrozi konta a po miechu przestanie grać...

Nie tym razem. Kto gra dalej bedzie grac dalej, imo nie bedzie juz takiej masy powracajacej jak przy WotLKu i Cata. Po czesci bo ludzie juz naprawde maja dosc, a po czesci przez GW2.

Cytuj:
To wszytko co jest nowe - NIE MA NIC INNEGO

Cross-zony? Pet battles? ;]

Autor:  druzil [ 31 lip 2012, 11:11 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Te pve scenariusze wcale nie musza byc takie zle :)
http://www.youtube.com/watch?v=woXPvvpBjso

Autor:  candidoser [ 31 lip 2012, 13:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Ravushimo napisał(a):
Nie tym razem. Kto gra dalej bedzie grac dalej, imo nie bedzie juz takiej masy powracajacej jak przy WotLKu i Cata. Po czesci bo ludzie juz naprawde maja dosc, a po czesci przez GW2.

for sure? Bo na kazdym kroku podkresla sie jakie to GW2 jest inne od Wowa, wiec moze ta innosc nie podpasuje zwolennikom gry Blizza.
Zreszta ja w wowa nie gram, a GW2 zbyt dobrego wrazenia na mnie zrobilo.

Autor:  Piekny [ 31 lip 2012, 20:03 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

Wydaje mi sie ze nie ma co tej gry podnosic do rangi boskosci.
Byla fajna na poczatku, potem w miare lat z powszedniala. Jednak i tak dostarcza mase super zabawy, do tego w miare roznorodnej. A podnoszenie larum ze ciagle odgrzewane to samo? W swiecie gier komputerowych praktycznie wszystkie hitowe gry sa ciagle takie same. CoD'y i BF'y? jezu jak bardzo to samo, ktos sieka w Fife/Pesa? o makabro to samo. Herosow lubisz ? RTS'y ? i pewnie znow to samo.
Jak dla mnie to taki WoW i tak jest genialny bo co rok masz mase nowych bajerow.

Autor:  Ravushimo [ 31 lip 2012, 23:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Mists of Pandaria

candidoser napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
Nie tym razem. Kto gra dalej bedzie grac dalej, imo nie bedzie juz takiej masy powracajacej jak przy WotLKu i Cata. Po czesci bo ludzie juz naprawde maja dosc, a po czesci przez GW2.

for sure? Bo na kazdym kroku podkresla sie jakie to GW2 jest inne od Wowa, wiec moze ta innosc nie podpasuje zwolennikom gry Blizza.
Zreszta ja w wowa nie gram, a GW2 zbyt dobrego wrazenia na mnie zrobilo.

To ze jest inne pod pewnymi wzgledami to przeciez wlasnie jeden z powodow dla ktorych czesc ludzi znudzonych wow'em zamiast jak co exp pack wracac obczaic co tam ciekawego sie zmienilo bedzie pykac w GW2. Nie mowie ze nikt do WoWa nie wroci z okazji wydania dodatku, po prostu nie beda to juz takie szalone liczby jak wczesniej. Widze to chocby po swoich guildm8s'ach, z tymi kilkunastoma z ktorymi wciaz mam staly kontakt ZADEN nie bedzie kupowac dodatku. Czesc bedzie grala w GW2, czesc olala mmo i gra np teraz w DayZ/BF3/inne co ciekawsze tytuly. Jakis trend to pokazuje.

@up: ty wciaz grasz? :D kup arme 2, instaluj dayz, tam tez masz konkretne pvp ;)

Strona 13 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team