MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 13 z 80

Autor:  Falangista [ 11 lip 2014, 16:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jakkolwiek by nie było wysłali mi drugiego Keya i ten działa. I jestem w szoku, że poszło to tak sprawnie.

Autor:  Atherius [ 11 lip 2014, 16:41 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nie Ty pierwszy i ostatni z takim problemem. Ja z gejami z cdp.pl tydzień czekałem aż łaskawie podeślą mi dobry klucz, bo oczywiście moja wina, że kupiłem zużyty. :|

Autor:  TobiAlex [ 11 lip 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Atherius napisał(a):
Nie Ty pierwszy i ostatni z takim problemem. Ja z gejami z cdp.pl tydzień czekałem aż łaskawie podeślą mi dobry klucz, bo oczywiście moja wina, że kupiłem zużyty. :|


Na cdp.pl kupiłeś zużyty klucz?

Autor:  Atherius [ 11 lip 2014, 19:42 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ale nie do wod tylko innej gry.

Autor:  Vences [ 11 lip 2014, 19:59 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://www.gry-online.pl/promocje.asp?ID=149 Ktoś próbuje?:D

Autor:  Tsunami [ 11 lip 2014, 22:08 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Przygarnę klucz do bety, jeśli ktoś na ma zbyciu / nie gra / nie potrzebuje, chętnie sprawdzę i skłonię się do opisania wrażeń w tym temacie.

Autor:  Vences [ 12 lip 2014, 19:05 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja też mogę przytulić. Wymagane Pandy mam, opłacony abo też.

Autor:  iniside [ 23 lip 2014, 21:51 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Włączyłem bete. Zobaczyłem, ze na level 100, postac ma 300k hp. Wyłączyłem ;/

Autor:  TobiAlex [ 23 lip 2014, 22:20 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

iniside napisał(a):
Włączyłem bete. Zobaczyłem, ze na level 100, postac ma 300k hp. Wyłączyłem ;/


Hmm, ponoć w nowym dodatku mieli to zmienić. To jak to w końcu jest?

http://www.gamebreaker.tv/games/world-o ... -detailed/

Autor:  Xanth [ 23 lip 2014, 22:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Grubo ponad 300k hp to mam na 90. W blu itemach.

X.

Autor:  iniside [ 24 lip 2014, 06:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Włączyłem bete. Zobaczyłem, ze na level 100, postac ma 300k hp. Wyłączyłem ;/


Hmm, ponoć w nowym dodatku mieli to zmienić. To jak to w końcu jest?

http://www.gamebreaker.tv/games/world-o ... -detailed/

No na level 90, nowa postcia mialem okolo 50k hp. Wydawało mi sie ok, to na level 100 bedzie 70k i git.
A tu na serwerze pvp robie postac na level 100 i 300k. ;s
Nie wiem, albo jescze tego nie robili albo sie wycofali, albo ten cały stat squish jest gowno warty.

Autor:  Nyx [ 24 lip 2014, 07:27 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ciągle jeszcze nad tym pracuja

Autor:  iniside [ 24 lip 2014, 08:05 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A tak pozatym to nie podoba mi sie co zrobili z klasami.
Np. Destruction warlock, ma zalosnie mało skili.
I te całe specjalizacje, które lockuja dostep do skili, dopoki ich nie wybierzesz.

Autor:  candidoser [ 24 lip 2014, 08:09 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

iniside napisał(a):
Np. Destruction warlock, ma zalosnie mało skili.


Moze pod pada to robia - WoW na konsoli?;)

Autor:  Vences [ 24 lip 2014, 11:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Blizz już dawno zapowiedział, że che oczyścić spellbooka z mało używanych skilli i bardziej spersonalizować specjalizacje, tj przypisać część skilli tylko dla jednej-dwóch z nich itp. Część aktywnych skilli zostanie mergniętych w jeden oraz ewentualnie zostaną przemianowane na jeden pasyw. Np. Windfury/Flametongue weapon - będzie to tylko jedna pasywaka dająca oby dwa efekty.

Ech, gdyby tylko się miało keya do bety:P

Autor:  ShadorVD [ 25 lip 2014, 09:07 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja ostatnio wróciłem do Huntera i powiem, że trochę przygniotła mnie ilość skilli którą trzeba wykorzystywać. Rotacja takiego Beastmastera jest całkiem spora i trzeba ogarnąć sporo timerów (chociażby fury zwierzaka + rapid fire czy jak to się tam nazywa). Dla mnie jest to zaleta (kiedyś raidowałem sporo hunterem). Chociaż i tak mergowanie już jest w trakcie, zauważyłem, że chociażby tracki zostały zbite w kupkę (po kliknięciu w skill mamy do wyboru wszystkie tracki) lub trapy, to samo z nimi zrobili. Oczywiście tracki i trapy możemy też z osobna wyciągnąć na hotbar.

Ogólnie, duża zaleta. Aaaaale... ostatnio jak odpaliłem początkową krainkę Nelfów to trochę się odbiłem od grafiki, ta gra już jest staraaaaa. Dobrze, że coś w tym temacie ma się zmienić teraz. Pożyjemy zobaczymy, kluczyk też bym chciał :)

Autor:  Nyx [ 31 lip 2014, 13:38 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Wrocily chyba stare czasy, bo pierwsza insta i wpierdolix niesamowity i comment an chacie "its harder than SoG" gg

Autor:  Nyx [ 31 lip 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Double post

wipowanie na 1 bossie;d

http://www.twitch.tv/nyx86

Autor:  capri [ 31 lip 2014, 18:24 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
Wrocily chyba stare czasy, bo pierwsza insta i wpierdolix niesamowity i comment an chacie "its harder than SoG" gg

gdzie ja to słyszałem... niech pomyślę... Aha! już wiem! przy każdym dodatku do WoW.

w następnym odcinku:
"world pvp ma się dobrze, jak za starych, dobrych czasów w STV" :lol:

Autor:  Vences [ 31 lip 2014, 18:38 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ponoć cyferki są jeszcze niezoptymalizowane... zresztą zobaczymy, co będzie.

Strona 13 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team