MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED* https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919 |
Strona 122 z 147 |
Autor: | Aptekorz [ 22 lis 2007, 13:31 ] |
Tytuł: | |
jedni wola ns jedni drzewek zalezy kto co lubi |
Autor: | Ogar [ 22 lis 2007, 13:31 ] |
Tytuł: | |
drzewka sa gowno warte. instant heal nie jest gowno warty. |
Autor: | Aptekorz [ 22 lis 2007, 18:34 ] |
Tytuł: | |
wiesz jak rzucisz drzeka na heala albo nakogos kto castuje to moze o tym zapomniec . Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic |
Autor: | niebezimienny [ 22 lis 2007, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Aptekorz napisał(a): wiesz jak rzucisz drzeka na heala albo nakogos kto castuje to moze o tym zapomniec . Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic
? |
Autor: | Sinistralis [ 22 lis 2007, 20:05 ] |
Tytuł: | |
Ja tam bardzo lubię moje drzewka, wiele razy mi się przydały. |
Autor: | Ogar [ 22 lis 2007, 21:17 ] |
Tytuł: | |
Aptekorz napisał(a): Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic
ja sie zazwyczaj smieje. ps. popracuj nad czytelnoscia swoich postow, btw. |
Autor: | Lu [ 23 lis 2007, 09:29 ] |
Tytuł: | |
no w 5v5 gdzie będzie mag ew. hunt+aoe to drzewka wiele nie zrobią |
Autor: | zaboleq [ 23 lis 2007, 15:43 ] |
Tytuł: | |
A czy istnieje jakas szansa na tankowanie w instance 70 lvl ??Nie mowie of coz o heroicach ;p .Wiem ze druid ma problem z 3maniem agrro ale np w 10man przeciez 1 tank nie jest .Pytam bo nadal ludze sie ze jest jakas szansa na to ze nie skoncze tak jak znaczna czesc drutow (heal , rzadziej dps).Oczywiscie trza miec jakis tam stuffik zlozony i np taki earthwarden ;p (moze noob jestem ale dla mnie to cel na najblizsze tygodnie poki co:P).Healowac tez lubie ale wiadomo , kazdy szuka jakiejs odmiany:) |
Autor: | Ogar [ 23 lis 2007, 16:00 ] |
Tytuł: | |
druid to swietny tank i NIE MA problemow z agroo. tak sie sklada, ze miski maja najlepszy TPS, wiekszy od warriorow i paladynow (na single target). normalne instance i heroici z druidem zrobisz bez problemow. w end gamie to juz kwestia raid setupu i encounterow, ale SSC do leo wlacznie zrobilismy z droodem MT. |
Autor: | Aptekorz [ 24 lis 2007, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Druid wszedzie jest potrzebny w raidach osobiscie tankowalem grulla magderidona 3 bossow w tk(allar(addy) void astro) w ssc (hydross(addy) lucker leo fanthom morogrim) na slngle tagecie druid zajebiscie trzyma agro napiepsza niezle wiec nie masz co sie martwic o to:D Jeden minus przez cale zycie bedzisz widzial tylko dupsko swojego miska:D |
Autor: | niebezimienny [ 24 lis 2007, 13:49 ] |
Tytuł: | |
No właśnie, addy Na bossa mimo wszystko lepszy jest warek, co nie znaczy ze na tych prostszych druid sobie nie poradzi ;p |
Autor: | Lu [ 26 lis 2007, 11:53 ] |
Tytuł: | |
rozważania czy do tankowania lepszy druid czy warek jest równie śmieszne jak zastanawianie się czy do dps lepszy jest mag czy rogal to czy lepszy jest druid czy warek zależy od ich gearu, składu rajdu, rodzaju bitego bosa Przewaga druida na warkiem : (widoczna tylko przy bossach bijących mocno melee i nic nie castujaych) 1. stabilność - druid albo unika hita (dodge) albo dostaje hita zredukowanego odpwoiednio o jego armor (w end game średnia redukcja 70-75%), na poziomie Kara, Grula druid ma generalnie więcj HP niż Warek 2. Lepsze trzymanie agro - druid generuje znacznie lepsze agro wiec healerzy mogą go śmielej leczyć (HoTy idealne dla druida tanka) a DPS może śmielej dpsować. 3. Mozłiwosc przejscia w kotka po zakończeniu tankownaia swojego celu i dps pozostałych celów lepszy nież dps prot warriora. 4. Aura - jesli jesteś na bossie gdzie melee dps dostaje baty to jesłi ten melee dps będzie w Twoim team'ie to będzier się sam leczył i zrobi lepszy dps Przewaga warka nad druidem : 1. W długich walkach warek prot uniknie większej ilości hitów więc teoretycnzie będzie potrzeba mniej heal (przynajmiej tak twierdzą moim znajomi warriorzy) 2. last stand - shield wall : druid moze powaznie ograniczyć otrzymywane obrażenia melee tylko dzięki trinkietom, warek moze ograniczyć je również dzięki talentom 3. Odporność na magię - magic dps wchodzi w druida bez res gearu jak w masło natomaist warek redukuje ten dmg i moze czasem odbić czar 4. stance dance - np na princu warek unika dzięki niemuy feara (przynajmiej tak twierdzą moim znajomi warriorzy) 5. zakożeniony w rajdujących gildiach pogląd z czasów gdy druid mógł w endgame tylko leczyć , że do tankowania warek > druid. |
Autor: | Qraczek [ 26 lis 2007, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Lu napisał(a): zakożeniony
*cough ... Kożeń ? On topic - Oomkin = fun Straszna puszcza raz na 3 minuty zondzi !!!11oneone |
Autor: | Aptekorz [ 26 lis 2007, 16:10 ] |
Tytuł: | |
Na plus druida jet to ze moze instant pullowac (moonfire fearie fire) a nie jak warior ladowac bron za to minus ze w misiu nie mozna jesc potow hs itp pierdol co zwraca zycie Ale ogolnie druid na raid 25 man jak najbardziej tak;p;p |
Autor: | Lu [ 26 lis 2007, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Lu napisał(a): zakożeniony *cough ... Kożeń ? ) ić f pistu ;P |
Autor: | Qraczek [ 28 lis 2007, 11:40 ] |
Tytuł: | |
Jaki jest mniej wiecej proc rate Omen of Clarity ? Ninja edit: Dojechalem druidem do 60ki. Oomkina mi juz starczy (chociaz dopoki ma mane to jest naprawde fajnie, a drzewa "rzondzom") Anyway przerabiam sie na kota. I teraz pytanie - Mangle czy nie Mangle ? Warunki: Lvluje caly czas z druga osoba. Zwykle idzie przodem i bierze initial aggro z moba. Ja -> Stealth -> Ravage -> Shred -> Ferocious i mob zwykle lezy. Czyli krotko mowiac - zawsze badz prawie zawsze moge uzywac Shred. Grajac w taki sposob zwykle mordujemy moba ponizej 10 sekund - stad nie uzywam kocich dotów. Nie pvpuje (no chyba ze jestem zmuszony ) I powtorze pytanie - do czego mi Mangle ? Poki co wymyslilem sobie na 60ke build w stylu 0/40/11 http://www.wowhead.com/?talent=0ZEhMsfroezbZVx0z (idea omen of clarity zdecydowanie mi sie podoba). Z zalozeniem ze w trakcie lvlowania dorzuce 3 pkt w Natural Shapeshiftera, a reszte w Mangle, Thick Hide i Predatory Instincts. Czy dobrze kombinuje? Wszelkie uwagi mile widziane |
Autor: | Lu [ 28 lis 2007, 13:17 ] |
Tytuł: | |
"mojim staniem" : 1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle. 5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś : ** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie) ** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP) (możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować) a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza. |
Autor: | Qraczek [ 28 lis 2007, 14:03 ] |
Tytuł: | |
Lu napisał(a): "mojim staniem" : 1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle. No wlasnie - tylko co to znaczy dluzsza walka jesli mowimy o lvlowaniu? Bo do instancji raczej nie wlazimy (a jesli w ogole to raczej ze znajomymi 70kami w sprzecie na poziomie Merciless/T5/6. Chociaz z drugiej strony to szczerze watpie zebysmy w trakcie levelowania 60-70 zapedzili sie do jakiejs instancji. W drodze z 20-60 instancje sa wspanialym zrodlem expa z questow (5 questow w Dm, 6 w Stockades, 5 w Gnoem, 6-7 w ZF i 6 w ST) - w drodze z 60 do 70 tych questow nie ma - a jesli jest to 1-3. Czyli w sumie dluzsze walki nie wystepuja (pomijam group questy ale ile ich jest w Peninsuli/Zangarmarsh/Terrokar/Nagrand/BEM ? Lu napisał(a): 5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś : ** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie) ** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP) (możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować) Czy to zmarnowane punkty ? Moze powiem czemu je tam wsadzilem 1) Zakladam, ze jesli jednak pojdziemy do jakiejs instancji to zwiekszony threat z ulepszonego Demoralizing moze byc przydatny - moze jakis theorycraft ? 2) Wlasciwie na kazdym mobie uzywam Ferocious - 15% to malo? Brutal Impact - hmm .. w sumie nie uzywalem ani Ponuce ani Bash. Dlaczego (mowiac o PvE)? Co mi da stun ? To ze paladynka z ktora gram dostanie 1/2 strzaly mniej ? I tak co 2-3 moby wychodze z kota i rzucam jej Reju/Regrowth, wiec co za roznica ? Wydaje mi sie (chociaz oczywiscie moge sie mylic), ze grajac we dwojke lepiej maksymalizowac DPS. Predatory Instinct - no tak, tu theorycraft sie przydaje. A jak to sie ma do zwiekszonego dmgu z Ferocious Bite? Lu napisał(a): a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza.
Myslalem o tym. Tylko tak sie zastanawiam - czy w ogole oplaca sie wrzucac punkt w Graspa, jesli nie zrobie go improved? Zreszta przypadki w ktorych musze sie spiesznie oddalac zdarzaja sie naprawde rzadko. I co do Mangle - zdecydowanie widzialbym sens Manglowania ( ) w solo lvlowaniu .. ale w party .. jakos tego nie widze - ponownie - moze jakis theorycraft pt. Przewaga Rake + Mangle nad Ravage ? Ktos sie podejmie ? |
Autor: | Lu [ 28 lis 2007, 14:20 ] |
Tytuł: | |
1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle. po prostu w którkim encounter LotP nie da Ci za wiele, w długim lepiej mieć mangle, dla mnie logiczniejsze jest mieć mangle jako feral, feral bez mangle to taki boomkin bez moonfire , zresztą zawsze jak używasz claw- to tak naprawdę powinienes użyć mangle 5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś : ** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie) ** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP) (możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować) punkty uważam za zmarnowane bo : żadko grasz w misiu, więc redukcja AP przeciwnika nie jest Twoim głównym celem, zastanów się ile masz nabitych combo points kiedy odpalasz ferocious bite i jaki generujesz w ten sposób dmg mobka stunuje się w kocie po to żeby móc sprzedać mu 2-3 shredy, które zrobią wiekszy dmg niż 1shred+1-2clawy chyba że twój znajomy "tankuje" paladynem a Ty depeesujesz - wtedy IMO mangle+shred/shred/shred... a i do mangle masz za Q item kótry o ile pamiętam dodaje 20-50dmg kotkowi/miśiowi do mangle jesłi masz tankowac to thick hide (lepsza przeżywalność) i imp bash (dłuższe CC nielubianego adda) a nie jakieś nieznacznie ulepszenie demoroar'a a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza. ja mam i działa całkiem nieźle btw zrób sobie tabelke dmg/energy dla poszczególnych umiejek |
Autor: | Qraczek [ 28 lis 2007, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Lu napisał(a): 1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle. po prostu w którkim encounter LotP nie da Ci za wiele, w długim lepiej mieć mangle, dla mnie logiczniejsze jest mieć mangle jako feral To moze w ogole wywalic ILotP skoro "dluzsze walki" nie zdarzaja sie, lub zdarzaja sie bardzo rzadko ? Lu napisał(a): [b]punkty uważam za zmarnowane bo : żadko grasz w misiu, więc redukcja AP przeciwnika nie jest Twoim głównym celem, zastanów się ile masz nabitych combo points kiedy odpalasz ferocious bite i jaki generujesz w ten sposób dmg Ciezko stwierdzic Ostatni raz odpalalem Ferocious jakies 18 lvli temu, przed przerobieniem sie na oomkina. Natomiast teoretyzuje sobie, bo w sumie tempo zabijania mobow mamy takie samo (ok 8-10 sekund na moba). Zwykle odpalalem FB z trzech punktow (jesli szedl jeszcze 1 shred to raczej potem sie nie miescilem z FB) Lu napisał(a): mobka stunuje się w kocie po to żeby móc sprzedać mu 2-3 shredy, które zrobią wiekszy dmg niż 1shred+2clawy
chyba że twój znajomy "tankuje" paladynem a Ty depeesujesz - wtedy IMO mangle+shred/shred/shred Dokladnie w ten sposob. Paladynka tankuje, ja bije. BTW - ME NOOB - wlasnie doczytalem Mangla .. konkretnie to ze to ma wplyw tez na efekty Shreda ... I to troche zmienia postac rzeczy - ale powstaje pytanie - jak to sie ma energetycznie ? W sensie - jak sie ma energetycznie (dpe) Ravage->Shred->Shred->FB do Mangle->Shred->Shred->FB Czy dobrze kombinuje, ze w pierwszej kombinacji predzej wezme aggro (ze wzgledu na ravage) i tym samym nie bede mial mozliwosci Shredowania pozniej ? PS. Dziekuje za cierpliwosc |
Strona 122 z 147 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |