MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 122 z 192

Autor:  iniside [ 21 paź 2010, 17:09 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
w podstawce pvp było zajebiste jak się miało zajebisty gear, faceroll ftw :wink:

No. W podstawce 4% całej populacji miało zajebisty sprzęt ;p.
IMO PvP w vanilli rządziło.

Autor:  Sobtainer [ 21 paź 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

Bardzo fajnie zapowiada się ten Cataclysm, zajebiście mi się podoba stary kontynent. Fajnie wszystko jest odświeżone. I rzeczywiście znacznie trudiej się gra instancje, zawłaszcza hero.

Autor:  Nyx [ 21 paź 2010, 20:12 ]
Tytuł: 

No i przy lvlowaniu 80+ mobki nie schodzą na trzy hity, trzeba trochę pobić:)

Autor:  Robo [ 21 paź 2010, 20:19 ]
Tytuł: 

Nie będę pisać, że wszystko będzie lepsze od WotLKa [bla bla], bo przyznam, że przez długi okres miałem zajebisty fun z gry (głównie w okresie Ulduarowym). Same zony też bardzo mi się podobały.. i do tego genialna muzyka, jak zawsze.. ale, liczę po prostu, że będzie trzeba trochę bardziej się napocić w Cata. Nie mówie, że wipowanie daje mi fun, ale na pewno wole się pomęczyć, niż przejść przez hero bezproblemowo. Ciśnie mnie szczerze mówiąc, bo nie gram od 10 miesięcy i nie mam co robić, ale przed Cataclysm nie ma sensu dla mnie wracać. Failneli z 7 grudnia :(.

Z tego co piszą ludzie, to można faktycznie oczekiwać dobrej zabawy i większego zaangażowania, choćby na hero. No nic, zobaczymy, co ostatecznie z tego wyjdzie. Boli mnie, że likwidują np. Zul Gurub, bo miałem zamiar pofarmić sobie mounty. Może jak będzie dużo whinów, to przywrócą kiedyś :lol:

Autor:  Nyx [ 21 paź 2010, 20:25 ]
Tytuł: 

ZG jak i Ruins of AQ to teraz otwarte zony

Autor:  zaboleq [ 21 paź 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

Intro WoTlk moim zdaniem najlepszym intrem Ever. Ciary przechodzą.

BTW Najlepszą sceną na której przechodzą ciary to scena z szarży Rohirrimów z LOTR-A:D

Autor:  Nyx [ 21 paź 2010, 21:14 ]
Tytuł: 

O_O zmienili start u undedow, teraz nie rozpoczyna sie w krypcie, tylko leży sie na cmentarzu i wsrzesza nas valkyria :>

Autor:  zaboleq [ 21 paź 2010, 21:34 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
O_O zmienili start u undedow, teraz nie rozpoczyna sie w krypcie, tylko leży sie na cmentarzu i wsrzesza nas valkyria :>


A Ty czasami nie miałeś przestać grać w WoW-a :D??

Autor:  Nyx [ 21 paź 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

Obrazek

loel

Zaboleq skończyłem i znowu zacząłem. Kolo sie zamyka:>

Autor:  Ciemny [ 21 paź 2010, 22:12 ]
Tytuł: 

"The installer was unable to read the file "world\maps\AhnQiraj\AhnQiraj_26_46_tex1.adt". This error may be caused by problems with the media or drive at E:\ --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ReadJob::Execute)
"
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... 2x juz sciagnalem instalke ze strny blizza i dwa razy to samo :< WTF?

Autor:  ShadorVD [ 22 paź 2010, 06:59 ]
Tytuł: 

A robiles repair? :)

Jesli nie to np. skasuj ten plik i zrob repair moze pojdzie.

Autor:  Sobtainer [ 22 paź 2010, 09:01 ]
Tytuł: 

Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym gearze. Grim Batol robiłem przez 30 minut, z tym że byłem na 6 paku :) i po prostu nie miałem czasu dalej siedzieć. Ale generalnie jest zajebiście i na pewno nie wszyscy będą biegli w tym samym gearze.

Autor:  Farin [ 22 paź 2010, 11:26 ]
Tytuł: 

Jak wyglada sytuacja Elementala w dodatku ? Opłaca się go robić do PvE, czy może lepiej jednak zostać przy resto ?

Autor:  Qraczek [ 22 paź 2010, 12:26 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym


Ja jestem ciekawy kiedy będzie denominacja HP i DPSu ...

Autor:  Sobtainer [ 22 paź 2010, 13:48 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym


Ja jestem ciekawy kiedy będzie denominacja HP i DPSu ...


Nom, powoli się to robi mało śmieszne bo coraz większe obliczenia będą. Pamiętam jak swoim magiem przekraczałem magiczną barierę 500 sp.

Autor:  QFC [ 22 paź 2010, 18:11 ]
Tytuł: 

HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach.

Autor:  Serhaud [ 22 paź 2010, 18:16 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ale generalnie jest zajebiście i na pewno nie wszyscy będą biegli w tym samym gearze.

co dokladnie masz na mysli?
mowisz o high-endowym gearze. czy do kupienia za JP/zdobyte w herolach.

Autor:  Kole0 [ 22 paź 2010, 18:30 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach.


tego sie nie da naprawic. blizz zagalopowal sie i musi w to brnac, bo downgrade hp/dmgu przez ulepszenie postaci i wyzszy lvl by sie nie przyjal.

Autor:  raas [ 23 paź 2010, 09:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Classic Dungeons

* Classic dungeons have been revamped to be made shorter and less confusing. Dungeons such as Maraudon or Uldaman were really really long to get through.
* For example dungeons can be split into multiple wings. Uldaman will be broken up into 2 wings. Ironaya will be the final boss of the first wing for the Dungeon Finder.
* Maraudon will also be broken up into 2 wings as well. The dungeon now has a "living" section, and a lower section where Princess Theradras is.
* Other dungeons will be trimmed. The top portion of the Sunken Temple has been removed and only the bottom floor remains.
* Wailing Caverns's maze has been removed and bosses have been moved around to just make the instance smaller. Moving bosses wasn't hard because bosses didn't really have their own rooms.
- mmo-champion

Chyba ich popi********, już teraz po 4.0 Uldaman robi się w 15-20min a oni chcą jeszcze bardziej to skrócić. Jak dla mnie Blizzard przegina.

Autor:  iniside [ 23 paź 2010, 10:00 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
QFC napisał(a):
HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach.


tego sie nie da naprawic. blizz zagalopowal sie i musi w to brnac, bo downgrade hp/dmgu przez ulepszenie postaci i wyzszy lvl by sie nie przyjal.

Naprawde az tak trudno zabrac troche zer ? ;p

Strona 122 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team