MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW - Cataclysm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280 |
Strona 122 z 192 |
Autor: | iniside [ 21 paź 2010, 17:09 ] |
Tytuł: | |
Varenthin napisał(a): w podstawce pvp było zajebiste jak się miało zajebisty gear, faceroll ftw
No. W podstawce 4% całej populacji miało zajebisty sprzęt ;p. IMO PvP w vanilli rządziło. |
Autor: | Sobtainer [ 21 paź 2010, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Bardzo fajnie zapowiada się ten Cataclysm, zajebiście mi się podoba stary kontynent. Fajnie wszystko jest odświeżone. I rzeczywiście znacznie trudiej się gra instancje, zawłaszcza hero. |
Autor: | Nyx [ 21 paź 2010, 20:12 ] |
Tytuł: | |
No i przy lvlowaniu 80+ mobki nie schodzą na trzy hity, trzeba trochę pobić:) |
Autor: | Robo [ 21 paź 2010, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Nie będę pisać, że wszystko będzie lepsze od WotLKa [bla bla], bo przyznam, że przez długi okres miałem zajebisty fun z gry (głównie w okresie Ulduarowym). Same zony też bardzo mi się podobały.. i do tego genialna muzyka, jak zawsze.. ale, liczę po prostu, że będzie trzeba trochę bardziej się napocić w Cata. Nie mówie, że wipowanie daje mi fun, ale na pewno wole się pomęczyć, niż przejść przez hero bezproblemowo. Ciśnie mnie szczerze mówiąc, bo nie gram od 10 miesięcy i nie mam co robić, ale przed Cataclysm nie ma sensu dla mnie wracać. Failneli z 7 grudnia . Z tego co piszą ludzie, to można faktycznie oczekiwać dobrej zabawy i większego zaangażowania, choćby na hero. No nic, zobaczymy, co ostatecznie z tego wyjdzie. Boli mnie, że likwidują np. Zul Gurub, bo miałem zamiar pofarmić sobie mounty. Może jak będzie dużo whinów, to przywrócą kiedyś |
Autor: | Nyx [ 21 paź 2010, 20:25 ] |
Tytuł: | |
ZG jak i Ruins of AQ to teraz otwarte zony |
Autor: | zaboleq [ 21 paź 2010, 20:36 ] |
Tytuł: | |
Intro WoTlk moim zdaniem najlepszym intrem Ever. Ciary przechodzą. BTW Najlepszą sceną na której przechodzą ciary to scena z szarży Rohirrimów z LOTR-A:D |
Autor: | Nyx [ 21 paź 2010, 21:14 ] |
Tytuł: | |
O_O zmienili start u undedow, teraz nie rozpoczyna sie w krypcie, tylko leży sie na cmentarzu i wsrzesza nas valkyria :> |
Autor: | zaboleq [ 21 paź 2010, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): O_O zmienili start u undedow, teraz nie rozpoczyna sie w krypcie, tylko leży sie na cmentarzu i wsrzesza nas valkyria :>
A Ty czasami nie miałeś przestać grać w WoW-a ?? |
Autor: | Nyx [ 21 paź 2010, 21:50 ] |
Tytuł: | |
loel Zaboleq skończyłem i znowu zacząłem. Kolo sie zamyka:> |
Autor: | Ciemny [ 21 paź 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | |
"The installer was unable to read the file "world\maps\AhnQiraj\AhnQiraj_26_46_tex1.adt". This error may be caused by problems with the media or drive at E:\ --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ReadJob::Execute) " FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... 2x juz sciagnalem instalke ze strny blizza i dwa razy to samo :< WTF? |
Autor: | ShadorVD [ 22 paź 2010, 06:59 ] |
Tytuł: | |
A robiles repair? Jesli nie to np. skasuj ten plik i zrob repair moze pojdzie. |
Autor: | Sobtainer [ 22 paź 2010, 09:01 ] |
Tytuł: | |
Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym gearze. Grim Batol robiłem przez 30 minut, z tym że byłem na 6 paku :) i po prostu nie miałem czasu dalej siedzieć. Ale generalnie jest zajebiście i na pewno nie wszyscy będą biegli w tym samym gearze. |
Autor: | Farin [ 22 paź 2010, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Jak wyglada sytuacja Elementala w dodatku ? Opłaca się go robić do PvE, czy może lepiej jednak zostać przy resto ? |
Autor: | Qraczek [ 22 paź 2010, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym
Ja jestem ciekawy kiedy będzie denominacja HP i DPSu ... |
Autor: | Sobtainer [ 22 paź 2010, 13:48 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Sobtainer napisał(a): Jako tank miałem 120k HP unbuffed bez gemów, więc high end będzie miał pewno 170-190k na początkowym raidowym Ja jestem ciekawy kiedy będzie denominacja HP i DPSu ... Nom, powoli się to robi mało śmieszne bo coraz większe obliczenia będą. Pamiętam jak swoim magiem przekraczałem magiczną barierę 500 sp. |
Autor: | QFC [ 22 paź 2010, 18:11 ] |
Tytuł: | |
HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach. |
Autor: | Serhaud [ 22 paź 2010, 18:16 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Ale generalnie jest zajebiście i na pewno nie wszyscy będą biegli w tym samym gearze.
co dokladnie masz na mysli? mowisz o high-endowym gearze. czy do kupienia za JP/zdobyte w herolach. |
Autor: | Kole0 [ 22 paź 2010, 18:30 ] |
Tytuł: | |
QFC napisał(a): HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach.
tego sie nie da naprawic. blizz zagalopowal sie i musi w to brnac, bo downgrade hp/dmgu przez ulepszenie postaci i wyzszy lvl by sie nie przyjal. |
Autor: | raas [ 23 paź 2010, 09:50 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Classic Dungeons - mmo-champion
* Classic dungeons have been revamped to be made shorter and less confusing. Dungeons such as Maraudon or Uldaman were really really long to get through. * For example dungeons can be split into multiple wings. Uldaman will be broken up into 2 wings. Ironaya will be the final boss of the first wing for the Dungeon Finder. * Maraudon will also be broken up into 2 wings as well. The dungeon now has a "living" section, and a lower section where Princess Theradras is. * Other dungeons will be trimmed. The top portion of the Sunken Temple has been removed and only the bottom floor remains. * Wailing Caverns's maze has been removed and bosses have been moved around to just make the instance smaller. Moving bosses wasn't hard because bosses didn't really have their own rooms. Chyba ich popi********, już teraz po 4.0 Uldaman robi się w 15-20min a oni chcą jeszcze bardziej to skrócić. Jak dla mnie Blizzard przegina. |
Autor: | iniside [ 23 paź 2010, 10:00 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): QFC napisał(a): HP postaci liczone w setkach tyś. DMG liczony w dziesiatkach tyś. to juz robi sie malo czytelne i troche niewygodne , powinni zrobic z tym porządek wkoncu , choc i znajda sie amatorzy co polubia HP postaci liczone w milionach. tego sie nie da naprawic. blizz zagalopowal sie i musi w to brnac, bo downgrade hp/dmgu przez ulepszenie postaci i wyzszy lvl by sie nie przyjal. Naprawde az tak trudno zabrac troche zer ? ;p |
Strona 122 z 192 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |