MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW - Cataclysm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280 |
Strona 127 z 192 |
Autor: | 2540 [ 3 lis 2010, 19:55 ] |
Tytuł: | |
telepord do inst psuje gankowanie pod inst : <<<<< ja byc smutny |
Autor: | iniside [ 3 lis 2010, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Bodziu napisał(a): iniside napisał(a): Akurat to ze z ST wyjebali elite moby to byl plus, bo mometami dojscie do tej insty albo questowanie tam zakrawalo na masochizm ;p. Co ty pierniczysz, przeciez wlasnie wtedy szlo sie cala grupa i raczej nie byl to jakis problem. A w ogole ty tam kiedykolwiek lvlowales ? Jakos nie przypominam sobie aby byl z tym jakis problem, bylo to akurat bardzo dobrze pomyslane ![]() Ba. Zawsze wpadalem na jakiegos elite moba ;p. Cytuj: Szkoda że blizz w ogóle wprowadził coś takiego jak teleport do instance
No mass gank pod Kara albo wczesniej pod BRD to bylo to ![]() |
Autor: | Makaan [ 3 lis 2010, 20:25 ] |
Tytuł: | |
trochę dziwne pytanie ![]() Orientuje się może ktoś czy orkowie dostaną możliwość wybrania brązowego koloru skóry ? Skoro np. do krasnoludów dołączyli ci z klanu Wildhammer i Dark Iron i każdy krasnolud może teraz być szamanem i magiem to mogliby dodać możliwość grania brązowoskórym orkiem skoro już od czasów TBC są właściwie członkami hordy |
Autor: | Varenthin [ 3 lis 2010, 23:30 ] |
Tytuł: | |
Klapek_Apokalipsy napisał(a): Mi się też podobało wejście do ST, był z tym drobny hardcore zawsze, szczególnie przed samym wejściem, jak już przestało się czyścić moby, a biegło na pałę
![]() Szkoda że blizz w ogóle wprowadził coś takiego jak teleport do instance ![]() casuale płakały że pół dnia szukają wejścia do insty a drugie pół ją czyszczą (dlatego też wykastrowali insty z clasica) |
Autor: | Keii [ 3 lis 2010, 23:35 ] |
Tytuł: | |
W najnowszym beta buildzie spory nerf praktycznie wszystkiego. Combat rogal :( Edit: A nie, to zmiany żeby lepiej rozłożyć siłę skilli na levele 1-79. Fakt, teraz są trochę op. |
Autor: | wulfgar [ 3 lis 2010, 23:58 ] |
Tytuł: | |
# Gladiator now rewards a "Custom Gladiator mount and Master Riding". omg mam nadzieje ze bedzie mozna wybrac sposrod wszystkich sezonow marzy mi sie netherdrake ![]() |
Autor: | Dana [ 4 lis 2010, 06:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: W najnowszym beta buildzie spory nerf praktycznie wszystkiego.
Combat rogal ![]() Jedyny nerf w Combat to Backstab którego combat raczej nie używa (combat daggers nie istnieje już od jakiegoś czasu). |
Autor: | Saw666 [ 4 lis 2010, 07:46 ] |
Tytuł: | |
Macie tez taki problem z downloadem 3.3.5 > 4.0.0 wazy to 5gb i sciaga mi caly czas po 10/20kbs , wtf juz 3dzien prawie i 27% dopiero , gdzie jest blad |
Autor: | Nyx [ 4 lis 2010, 07:52 ] |
Tytuł: | |
Saw666 napisał(a): Macie tez taki problem z downloadem 3.3.5 > 4.0.0 wazy to 5gb i sciaga mi caly czas po 10/20kbs , wtf juz 3dzien prawie i 27% dopiero , gdzie jest blad
wylacz p2p |
Autor: | Varenthin [ 4 lis 2010, 08:28 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Cytuj: W najnowszym beta buildzie spory nerf praktycznie wszystkiego. Combat rogal ![]() Jedyny nerf w Combat to Backstab którego combat raczej nie używa (combat daggers nie istnieje już od jakiegoś czasu). to co podali to są "rank 1" skilli których staty będą rosły razem ze zdobywanym lvl btw w becie cata dali heroic Blackwing Descent, ich chyba pojebało, może od razu niech wrzucą heroic Deathwinga |
Autor: | ShadorVD [ 4 lis 2010, 09:21 ] |
Tytuł: | |
Może ktoś z Was będzie chciał zrobić aczka na elementale Cytuj: Fire
1. Westfall 2. The Barrens (Between Razorfen Downs and Razorfen Kraul) 3. Dustwallow Marsh (Inside Theramore near Armory; North of Witch Hill) 4. The Hinterlands 5. Searing Gorge 6. Blasted Lands 7. Winterspring 8. Hellfire Peninsula 9. Zul'Drak (South of Zeramas; East of the Reliquary of Pain; In the middle of Zeb'Hakkar) Water 1. Silverpine Forest (East of Shadowfang Keep; South of the fork in the road east of Sepulcher; West of Dead Field towards the shore) 2. Ghostlands 3. Wetlands (On the shore near the Bluegill Murlocs and the two ruined ships; Between the Greenwarden and Dark Iron Dwarf Camps) 4. Thousand Needles (Darkcloud Pinnacle) 5. Stranglethorn Vale 6. Swamp of Sorrows (Stonard) 7. Un'goro Crater 8. Zangarmarsh 9. Shadowmoon Valley 10. Dragonblight (Agmar's Hammer; Wintergarde Keep) 11. Icecrown Wind 1. Darkshore 2. Hillsbrad Foothills (Southshore; Tarren Mill) 3. Duskwood 4. Arathi Highlands (South of Circle of West Binding; Hammerfall) 5. Eastern Plaguelands 6. Terokkar Forest 7. Netherstorm 8. Borean Tundra (Magmoth) 9. Sholazar Basin Earth 1. Loch Modan 2. Redridge Mountains 3. Desolace 4. Western Plaguelands 5. Burning Steppes 6. Silithus 7. Nagrand (Laughing Skull Ruins) 8. Blade's Edge Mountains 9. Howling Fjord (Wyrmskull Village near the hut Alliance players witness the visions of the past) 10. Grizzly Hills 11. Storm Peaks (Gnoll Camps west of K3; Maker's Library) A do poczytania tutaj: http://www.wowpedia.org/Elemental_invasion |
Autor: | Keii [ 4 lis 2010, 10:03 ] |
Tytuł: | |
http://www.wowpedia.org/Tripping_the_Rifts - tu więcej lokalizacji. Dana napisał(a): Jedyny nerf w Combat to Backstab którego combat raczej nie używa (combat daggers nie istnieje już od jakiegoś czasu).
Kiedy wklejałem linka, były podane starsze dane (patrz - update'y na stronie). Teraz faktycznie nie jest źle. |
Autor: | KomaNczos [ 4 lis 2010, 10:28 ] |
Tytuł: | |
Najprosciej ten achievement zrobic w Outlandach (tak zalicza nawet jak masz 80). Na wowheadzie mozna znalezc dokladne wspolrzedne. |
Autor: | Varenthin [ 5 lis 2010, 09:05 ] |
Tytuł: | |
wow nowe armory wygląda zajebiście http://eu.battle.net/wow/en/character/w ... varenthin/ community site także http://eu.battle.net/wow/en/ |
Autor: | Sobtainer [ 5 lis 2010, 09:35 ] |
Tytuł: | |
up no nieźle rzeczywiście. W dobrym kierunku to wszystko idzie. |
Autor: | Robo [ 5 lis 2010, 10:53 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie wygląda bardzo fajnie. |
Autor: | Warsung [ 5 lis 2010, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Dopieszczaja cala otoczke, niezle. Z innej beczki: Modrzew. Eeee, nie, wroc. Ma ktos moze zbedny klucz do bety? Chcialbym dokladniej sie przyjrzec worgenom i goblinom. |
Autor: | Brolg [ 5 lis 2010, 20:03 ] |
Tytuł: | |
No właśnie, wie ktoś jak rozpoznawać drzewa z dużej odległości? A jakiś zbędny klucz do bety to też bym chętnie zdobył |
Autor: | Sobtainer [ 5 lis 2010, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Drzewa? Modrzew? o czym wy w ogóle gadacie? |
Autor: | Varenthin [ 5 lis 2010, 20:49 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Drzewa? Modrzew? o czym wy w ogóle gadacie?
oj widzę że kolega nie wtajemniczony http://www.youtube.com/watch?v=C6ffyqtEVzc http://www.youtube.com/watch?v=sVMaI3WXNo0 |
Strona 127 z 192 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |