mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 51
Dołączył(a): 21.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 11:03 
 
dla mnie tez

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2006, 22:22 
 
Chciał bym zrobić takie makro:

Po wciśnięciu odpowiedniego guziczka, włączało by się nam okienko rozmowy z od razu wpisanym [Infernal]

Chodzi mi tutaj o to abym po np. wciśnięciu alt+z miał z miejsca wpisane /say [Infernal] z możliwością dopisania czegoś dalej.

Rozwijam też zapytanie, może istnieje jakiś mod który dodał by możliwość wybierania takiego pseudo języka w jakimś okienku...

SvD.


_________________
Obrazek

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 01:03 
 
Moze sie komus przyda..
Kod:
/script if (not IsCurrentAction(8)) then ClearTarget(); for i = 1,5,1 do CT_RA_Emergency_TargetMember(i); if CheckInteractDistance("target", 4) then CastSpellByName("Flash Heal(Rank 7)"); break; end; end; end;


8 to klawisz pod ktorym mamy zbindowanego heala. W miejsce Flash Heala mozna wstawic co dusza zapragnie, CT emergency musi byc wlaczony
Kod:
/script i=0; while (i < GetNumShapeshiftForms()) do i=i+1;x,y,z=GetShapeshiftFormInfo(i);if (z==1) then CastShapeshiftForm(i);end;end;


Deshift w castera z kazdej formy.

Tyle.

Jesli chodzi o pseudo jezyki
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=862

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 01:49 
 
Co dokladnie robi to pierwsze macro ? Bo mi sie wysilac muzgownicy nie chce :)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 03:14 
 
Wrath of drinky bird vs golemagg.
Targetuje osobe z Emergency Monitor w ctraidze i kastuje heala jesli jest w zasiegu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 07:19 
 
Chastity napisał(a):


Omg, omg, omg pwned ;-)

A tak całkowicie na poważnie dokładnie o coś takiego mi chodziło. Niedługo prawdopodobnie stworze małą listę modów które potrzebne są przy RP.

*Nieumarły, Shaedar ze Scarshield Legion kłania się dwornie*

SvD.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 11:06 
 
fajne :P

*********** Stealth Macro *************


/script CastSpellByName("Stealth(Rank X)");

/script GameTooltip:SetInventoryItem("player", GetInventorySlotInfo("MainHandSlot")) GameTooltip:Hide(); if(GameTooltipTextLeft1:GetText()=="Name of Sword") then PickupInventoryItem(17) PickupInventoryItem(16); end




Ok, what this will do is that it will put you into stealth FIRST, then it runs the check to switch weapons if you have a sword equipped. I went with the stealth macro instead of an ambush macro, because ambush suffers from the same problems the backstab macro. You have to have a dagger equipped or it cancels your action. The game cannot switch weapons fast enough and still perfom the attack. The game will not allow it. Doing an ambush macro will not only slow you, but you'd have to press it twice to get it off. Once to switch and once again to attack. In critical pvp situations, thats too slow. I need to get the ambush off fast without having to spam it. Thats why I made this stealth macro instead. You stealth and it auto changes to daggers for you so you're ready to ambush at the very start.

Again, change the rank to what your current rank in stealth is and besure to input the exact name of your sword.


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 11:11 
 
rogue nie potrzebuje makr od czasu jak zmiana broni zajmuje 1 sek
przynajmniej ja nie uzywam zadnych a i mody uzywam tylko 2:
- stunwatch - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=886
- energy watch - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2233 pozwala ci uzyc ambush/cs ulamek sekundy przed tickiem bardzo uzyteczne.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 11:22 
 
Fabianek napisał(a):
rogue nie potrzebuje makr od czasu jak zmiana broni zajmuje 1 sek
przynajmniej ja nie uzywam zadnych a i mody uzywam tylko 2:
- stunwatch - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=886
- energy watch - http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2233 pozwala ci uzyc ambush/cs ulamek sekundy przed tickiem bardzo uzyteczne.

co do makr to już zrozumiałem i bede używał tylko:
To swap dual wield hands:
/script WeaponSwap("Hammer", "Dagger", "Dagger", "Hammer");

co do addonow to stunwatch jest stary, dużo lepszy jest CCWatch - spróbuj a potwierdzisz
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2572

dodatkowo uwielbiam RogueTracker za to że tak łatwo zakłada trucizny
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2207

EnergyWatch v2 chyba jest git :]


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 12:16 
 
Deshroom napisał(a):
co do makr to już zrozumiałem i bede używał tylko:
To swap dual wield hands:
/script WeaponSwap("Hammer", "Dagger", "Dagger", "Hammer");


czy przy swap dual wield hands nie ma cooldowna?


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 12:30 
 
Fabianek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
co do makr to już zrozumiałem i bede używał tylko:
To swap dual wield hands:
/script WeaponSwap("Hammer", "Dagger", "Dagger", "Hammer");


czy przy swap dual wield hands nie ma cooldowna?
ma, ale to makro bede wciskał palcem jak bede np w stealth i bede podchodził do ofiary.
poprostu zawsze łatwiej kliknąć jeden przycisk niz się meczyć pod "C" z przeciąganiem broni :wink:


_________________
psn


Posty: 5
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2006, 11:29 
 
Witam Serdecznie

potrzebowalbym makra dla warriora dzieki ktoremu moglbym przechodzic pomiedzy rozymi stanami i orazu uzylo skilla pod tym stance np. jestem w battle stance i chcialbym bardzo szybko uzyc Taunt ktory jest pod defensive stance.

Probowalem cos sam napisac ale nic mi niewychodzilo.

W tym temacie na pierwszej stronie znalazlem cos dla warka ale niestety linki jakie sa podane juz sa nieaktualne badz niema tego czego poszukuje.

Bylbym wdzieczny za odpowiedz.
Pozdrawiam

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2006, 11:48 
 
seth7 napisał(a):
Witam Serdecznie

potrzebowalbym makra dla warriora dzieki ktoremu moglbym przechodzic pomiedzy rozymi stanami i orazu uzylo skilla pod tym stance np. jestem w battle stance i chcialbym bardzo szybko uzyc Taunt ktory jest pod defensive stance.

Probowalem cos sam napisac ale nic mi niewychodzilo.

W tym temacie na pierwszej stronie znalazlem cos dla warka ale niestety linki jakie sa podane juz sa nieaktualne badz niema tego czego poszukuje.

Bylbym wdzieczny za odpowiedz.
Pozdrawiam
ogólnie skup sie wyłącznie na pierwszej stronie:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... =74295&P=1


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2006, 08:36 
 
ma ktos maro na zmiane meidzy track humanoids a track hidden?
i makro zeby walnac aoth i trieshot aure

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2006, 20:18 
 
Rozumiem ze chodzi Ci o jesli track humanoids jest aktywne zmienia na hidden, jak track hidden to na track humanoids?
Drugie ma sprawdzac czy masz te buffy czy poprostu je wlaczyc bez sprawdzania?


I kolejna porcja makr.
Zeby uzywac ktoregokolwiek z dluzszych makr , trzeba zainstalować http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=629

Z kolejnych przydatnych dodatków
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=974

Niesamowicie przydatna funkcja. (w linku powyżej są podane przykladowe makra, dla warlocka byłoby to :
Kod:
/script if (IsBuffActive(" Curse of Shadow", "target")) then CastSpellByName("Shadowbolt"); else CastSpellByName(" Curse of Shadow(Rank 2)"); end;


Scripting for dummies : Sprawdza czy trinkiety moga byc odpalone, jesli moga, wlacza je przed castem. (stolen ;P )
Kod:
/script local a,b,c = GetInventoryItemCooldown, UseInventoryItem, SpellStopCasting; c(); if (a("player", 13)==0) then b(13); end; c(); if (a("player", 14)==0) then b(14); end; c();
/cast Shadow Bolt(Rank 9))


(wciąz to testuje)

Kod:
/script if(GetActionCooldown(1) == 0) then UseAction(1); SpellStopCasting(); end
/cast (spell)

Jesli AP/POM/jakakolwiek inna rzecz z cooldownem jest bindnieta do 1 (mozna dowolnie zmieniac ) , makro automatycznie sprawdza czy da sie jej uzyc przed podjeciem jakiejs akcji.

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2006, 21:48 
 
a jakies makro na renew? - aby nie dawac dla goscia ktory juz ma na sobie


_________________
Obrazek

*

Posty: 70
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2006, 11:00 
 
Może nie chodzi o Makro ale o Addona ale nie widziałem topika o Addonach :)

Mam pytanko, czy ktoś ma działającego Cast Time'a (licznik odmierzający ile zostało do rzucenia naszego spella)?
Bo wersja z Curse Gaming mi nie chce działać...

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:11 
 
spider666 -> http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2174 z powodzeniem zastepuje.
redlum-->
Kod:
 /script if (not IsBuffActive("Renew", "target")) then CastSpellByName("Renew(Rank 10)"); end;


Uzywa funkcji if buff is active, link ponizej.
Nie mam bladego pojecia jak to zrobic bez tej funkcji.

Makro na Aspect i Trueshot aure..


/script if (not IsBuffActive("Aspect of the Hawk")) then CastSpellByName("Aspect of the Hawk"); else CastSpellByName("Trueshot Aura(Rank3)"); end;

Wymaga nacisniecia dwa razy..pierwsze sprawdza czy AspectofHawk jest aktywny, jesli nie uaktywnia, jesli jest, wlacza Trueshot aure, znowu wymaga IfBffIsActive funkcji.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2006, 16:24 
 
Chastity napisał(a):
Rozumiem ze chodzi Ci o jesli track humanoids jest aktywne zmienia na hidden, jak track hidden to na track humanoids?
Drugie ma sprawdzac czy masz te buffy czy poprostu je wlaczyc bez sprawdzania?

1. chce zeby wlanczalo te etracki na rpzemian ;P
probowalem

/cast track humanoids
/cast track hidden
ale hidden nie chce sie wlaczyc :|

2. chce tak samo jak przy pierwszym punkcie czyli zeby sprawdzalo bez sprawdzania ale tez cos nie pasi :|

help xD

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2006, 19:35 
 
Zeby sprawdzalo bez sprawdzania? :wtf:

A na przemian w odleglosciach czasu to mozesz..recznie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.