MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
PTR 2.0.1 notes https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22203 |
Strona 14 z 16 |
Autor: | Goatus [ 8 gru 2006, 14:03 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): jasne pokaż mi skilla który powstrzymuje ... lecący, zajebisty, wielki, za 4k dmg FIREBALL - przykładów są setki
Cloack of Shadows kek.... |
Autor: | Deshroom [ 8 gru 2006, 14:04 ] |
Tytuł: | |
to talent ![]() |
Autor: | Demandread [ 8 gru 2006, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Pyro nie ? Kek... |
Autor: | Domin [ 8 gru 2006, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Zjebali cos z grobbulusem, wczoraj mozna bylo stac w chumrkach gazu i nie dostawalo sie dmg..... |
Autor: | bre [ 8 gru 2006, 14:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jasne pokaż mi skilla który powstrzymuje ... lecący, zajebisty, wielki, za 4k dmg FIREBALL
Ice block ? Improved fire ward (jak ktos ma szczescie) moze to nie sa skille... ale zawsze cos ![]() |
Autor: | Deshroom [ 8 gru 2006, 14:32 ] |
Tytuł: | |
bre napisał(a): Cytuj: jasne pokaż mi skilla który powstrzymuje ... lecący, zajebisty, wielki, za 4k dmg FIREBALL Ice block ? ] ![]() |
Autor: | Goatus [ 8 gru 2006, 14:37 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): to talent
![]() Do BC tylko (co mnie martwi jeszcze bardziej) |
Autor: | raggnarok [ 8 gru 2006, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): to talent
![]() Mowisz o Cloak? To jest talent tylko w tym buildzie, ktory jest na live obecnie. Juz od nastepnego patcha CoS bedzie zwyczajnym skillem od trenera. A Pyro? 6s cast time... Nie przesadzaj. Zeby miec insta trzeba wydac 21 talentow, to samo tyczy sie Ice Block. Jesli Cloak bedzie rowniez talentem nie bede narzekal na tego skilla, ale jako skill od trenera jest zwyczajnie idiotycznym pomyslem. W takim razie ja chce Ice Block od trenera. |
Autor: | Deshroom [ 8 gru 2006, 14:44 ] |
Tytuł: | |
no kto mi jeszcze powie że CoS bedzie trenowalny od BC ? ![]() ![]() |
Autor: | Goatus [ 8 gru 2006, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): nie moze być skill tej samej klasy to tak jakbym napisał ze najlepszy na steatha jest vanish
![]() Mowa o zatrzymaniu już lecącego fireballa czy o zatrzymaniu lecącego lub ew powstrzymaniu castowania go? Zaznaczam że nie uwzględniam tu lolAPPOMPyro magów oraz sytuacji gdzie dostajesz fireballa w zergu i nawet nie wiesz skąd i dlaczego xD Proszę bardzo: Pally: Bombel, FireRes aura Priest: Shield + Silence Huntard: Tu nie wiem ale huntard który pozwoli magowi wycastować fireballa musi być retardem TBFH ( Z tej prostej przyczyny że teraz huntardzi zdejmują mnie w trzech strzałach i wcale nie mówię tu o aimed shot). BTW Silencing shot. Rog: Vanish, CoS, Stunlock Warek: W BC lolreflect Lock: haha jaki mag ośmieli się zaatakować locka Szaman: Grounding + ES Druid: Ok druidzi nie mają nic :/ Biedacy... Edit: Generalnie śmieszą mnie ludzi którzy próbują uzasadnić coraz to ciekawsze buffy do swoich skilli tym że widzą raz na ruski rok 5k pyro w swoim combatlogu. Ludzie czy wy w ogóle graliście magiem? Jedyną prawdziwą obroną maga przeciwko innym klasom jest właśnie burst dmg. Nie mam armoru, nie mam hp, nie mam shieldów ani heala, jedyna szansa na wygraną jaką mam to zabić cię tak szybko że nie zdążysz mi zadać 3-5 ciosów które zabiorą mi moje śmieszne 3k HP Często czytam narzekania że magowie mają tyle sposobów na zapobieganie melle dmg (nova, snares, blink) Zastanawialiście się może kiedyś jak by wyglądała walka warka z magiem który nie używa novy? No właśnie. Te skille są absolutnie niezbędne do tego żebym miał jakiekolwiek szanse przeciwko melle class, ale to nie one wygrywają, służą raczaj do kupienia cennych sekund z dala od ciosów których mag potrzebuje żeby mieć jakiekolwiek szanse na wygraną. Edit2: Ok wychodzi na to że whinuje jak nie wiem co. To nie do końca tak, mag jest super i cacy ale czasami Blizzard (ostatnio coraz częściej) wprowadza różne countermage skille które po prostu redukują moje szanse na równą walkę praktycznie do 0, a jak tylko pojawiają się sugestie że dany skill może być lekko overpowered to natychmiast pojawia się setka pokrzywdzonych przez magów którzy mówią STFU you have 5k pyro. Tak jak już gdzieś pisałem, mag znowu zmierza w stronę kolesia co stoi w miejscu za szeregiem walczących i co chwila wali fireballe za 3k. |
Autor: | Deshroom [ 8 gru 2006, 14:51 ] |
Tytuł: | |
widze że się wczułeś ![]() a wiec generalnie z fireballem jest tak jak ze stealthem ... sa metody . ![]() |
Autor: | Brodaty [ 8 gru 2006, 14:55 ] |
Tytuł: | |
Inżynier ma już kieszonkowego repair bota, a będzie miał podobno kieszonkowy terminal poczty. Teleporter do Gadgetzan też jest, bardzo przydatny imho, tylko czasem trzeba spadochron otwierać bo ciska o glebę zamiast na tele-platformę ![]() |
Autor: | JoJ3kz [ 8 gru 2006, 14:58 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Lock: haha jaki mag ośmieli się zaatakować locka
taki, ktory robi ZHC/AP/POM Pyro za 5k ? |
Autor: | Demandread [ 8 gru 2006, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): Deshroom napisał(a): nie moze być skill tej samej klasy to tak jakbym napisał ze najlepszy na steatha jest vanish :wink: Mowa o zatrzymaniu już lecącego fireballa czy o zatrzymaniu lecącego lub ew powstrzymaniu castowania go? Zaznaczam że nie uwzględniam tu lolAPPOMPyro magów oraz sytuacji gdzie dostajesz fireballa w zergu i nawet nie wiesz skąd i dlaczego xD Proszę bardzo: Pally: Bombel, FireRes aura Priest: Shield + Silence Huntard: Tu nie wiem ale huntard który pozwoli magowi wycastować fireballa musi być retardem TBFH ( Z tej prostej przyczyny że teraz huntardzi zdejmują mnie w trzech strzałach i wcale nie mówię tu o aimed shot). BTW Silencing shot. Rog: Vanish, CoS, Stunlock Warek: W BC lolreflect Lock: haha jaki mag ośmieli się zaatakować locka Szaman: Grounding + ES Druid: Ok druidzi nie mają nic :/ Biedacy... Pally - sprawdz CD, fireaura - ok, resist 50% i nadal masz ok 5k w tylek jak jest crit. A przy firebuildzie crit jest wysoki. Shield to ile ? 1k dmg ? Silence talent. Nie kazdy jest shadow. Huntard - sheepniety nie moze nic zrobic, a blink + nova + sheep nie jest trudne. Rog - na ogol dostaje sheepa na dzien dobry. Warek - tak, ale musi miec 1h i shield - ilu wojow lata z shieldem w pvp ? Pomijam, ze na start dostaja tez sheep. Lock - no, lock moze przyjac te 5k na klate i bedzie nadal ok. Watpliwe tez, by mag dal rade wycastowac cos wiecej niz instant, max 1.5sec. Shaman: wand, sheep I mozna by tak sobie wyliczac - prawda jest taka, ze pyro bylo przykladem. I zaden mag nie stoi i nie wywala macra /y Attention, I am casting nukeage mastablasta - 9k dmg incoming !, tylko albo PoM albo czasami jak ma silne nerwy, to sobie ze spokojem zsheepuje i ma problem z glowy. CoS jest przegiety, ale mi to sie akurat podoba, bo rog stal sie trudniejszy teraz dla locka - nerf succu, fakt, ze poki CoS wymaga prep pozwala w sumie 2 razy to castowac w czasie walki - nie powiem, jest ciekawie :) Poza tym rogi tez padaja jak kaczki, niech maja cos od zycia. Peace |
Autor: | Goatus [ 8 gru 2006, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Dobra kurna nie odpuszcze. World of TheoryCraft FTW @Demandread: Możesz mi wyjaśnić dlaczego używasz ekstremalnego przypadku 5k pyro jako uzasadnienia do class balance? Myślisz że dlaczego wszyscy wołają na takich magów 3MinMage? Bo kiedy już taki wypstryka się ze swoich cd to może się położyć i zdechnąć bo nic nie zrobi. Demandread napisał(a): Shield to ile ? 1k dmg ? Silence talent. Nie kazdy jest shadow. Nie każdy jest ku$#@a 31 arcane? /sigh Demandread napisał(a): Huntard - sheepniety nie moze nic zrobic, a blink + nova + sheep nie jest trudne. Podbiegam, zanim blink zadziała to już mam ~-40%hp -> nova -> ss -> Trap itp itd. Demandread napisał(a): Rog - na ogol dostaje sheepa na dzien dobry. na ogół to zanim walka się zacznie ja mam już <50% hp + cripping poison na sobie. Na ogół jak tylko zacznę rzucać sheep to rog zrobi vanish . Demandread napisał(a): Warek - tak, ale musi miec 1h i shield - ilu wojow lata z shieldem w pvp ? Pomijam, ze na start dostaja tez sheep. Sheep? Kiedy? Zwykle na start dostaje charge przez co musze się zblinkować albo zgine, następnie intercept -> Nova -> Trinket. Nawet jak w końcu wycastuje sheep to już mam 50% hp jak nie mniej, a że jedeno pyro nie zabije warka to nic to praktycznie nie zmienia. Demandread napisał(a): Lock - no, lock moze przyjac te 5k na klate i bedzie nadal ok. Watpliwe tez, by mag dal rade wycastowac cos wiecej niz instant, max 1.5sec. Felhunter = spelllock + resisty. Aha, zdejmuje sheep. Raczej marne szanse na wycastowanie fireballa Succ = Martwy mag Felguard = 0 szans na cokolwiek dłuższego niż 1.5s cast Lock destro nawet peta nie musi mieć bo ma porównywalny dmg z magiem więc kto ma więcej szczęścia z critami ten wygrywa (podobny burst dps) Demandread napisał(a): Shaman: wand, sheep wand: 1.5s GCD + zmiana targetu ~2s free czasu dla szamana. Sheep = ES. Uwierz mi, z dobrym szamanem nie wycastujesz fireballa na pewno. Demandread napisał(a): I mozna by tak sobie wyliczac
No właśnie, można... |
Autor: | JoJ3kz [ 9 gru 2006, 00:37 ] |
Tytuł: | |
Kolejny problem, po jakiejs 30 min grze sama mi sie wylacza, jak chce znowu wlaczyc to pisze: The file "D:\Gry\World of Warcraft\wow-partial-1.MPQ" appears to be corrupt. You may need to download this file again. To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. sciagalem tego partiala z 2 razy i nadal to samo, co jest nie tak? jak np. odpalam wowa przez xfire to jest ok ale jak przez launchera to takie cos ... pomysly?? |
Autor: | tomugeen [ 9 gru 2006, 01:44 ] |
Tytuł: | |
JoJ3kz napisał(a): jak np. odpalam wowa przez xfire to jest ok ale jak przez launchera to takie cos ... pomysly??
Nie otwieraj przez launchera |
Autor: | Demandread [ 9 gru 2006, 03:31 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego podaje jako przyklad 5k ? Zapytaj Soba za ile uderza Pyro. Podejrzewam, ze mniej wiecej tyle. Po co 31 w arcane, skoro PoM jest 21 - bez AP mozna latwo taki dmg wycisnac. Nie wiem jak to sie dzieje, ze w biegu przyjmujesz jakies 2k dmg od huntera. Trapy teraz widac, a w deadzone ( jesli nie jestes fire, ani arc, to zalozmy, ze frost ? ) masz nieprzerwany casting ( ice armor/mana shield ) - jeden frostbolt i juz masz 2k + instanty i wlasnie ubiles huntera. Trap ? IB. GG. No wlasnie, chodzi o to, by nie pozwolic na charge, a jak juz, to blinkujesz po intercepcie, a nie po charge. Z lockiem nikt sobie nie poradzi, po co wymieniac 100 sposob, na jakie lock moze zjesc maga ? Do totemow i targetu uzywa sie makr, nikt przeciez nie robi tego recznie. Jak imp CS pomaga w pvp - tutaj rowniez. Balansu w 1v1 2v2 nie ma w tej grze, a jedna z klas totalnie przegietych jak chodzi o dps jest mag. Tak ja to widze - widzisz to inaczej, Twoje prawo. EoT ? Peace |
Autor: | Goatus [ 9 gru 2006, 05:34 ] |
Tytuł: | |
Demandread napisał(a): Nie wiem jak to sie dzieje, ze w biegu przyjmujesz jakies 2k dmg od huntera. Na tej samej zasadzie co ty 5k pyro. Tzn dobry sprzęt + talenty, Demandread napisał(a): Trap ? IB. GG. Sorry najpierw PoM a Teraz IB? That does not compute. Demandread napisał(a): No wlasnie, chodzi o to, by nie pozwolic na charge, a jak juz, to blinkujesz po intercepcie, a nie po charge.
Ty w ogóle widziałeś ostatnio walkę mag vs war? Jak się nie zblinkuje po charge to jestem martwy w 3 ciosach. BTW sheep 30yrd 1.5s vs Charge 25yrd instant + interupt. Uwierz mi, jak warek wie co robi i nie ma jakiegoś maga laga to nie da się zrobić sheep przez charge. Generalnie /sigh |
Strona 14 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |