MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasze opinie i wrazenia z dodatku WOTLK
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=31941
Strona 14 z 28

Autor:  Daedrael [ 1 gru 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

Tacy gangsterzy jak h34t nie grinduja moj drogi. :P

Autor:  blodzik [ 1 gru 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
mialem takie uczucie marnotrawienia czasu i, ze ktos mnie bez mydla jedzie w d...,


moze ja?

Autor:  simo [ 1 gru 2008, 21:38 ]
Tytuł: 

chcialbys 8)

Autor:  h34t [ 1 gru 2008, 21:40 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Tak o tym nie myslalem... Ale chyba nie chcialoby mi sie grindowac tego golda.


E tam grind :wink: Profesje i handel na AH, 3-6k dziennie wpada poświęcając max 1h dziennie (tylko nie pytac co, gdzie i jak :P).

Autor:  Motopompa [ 1 gru 2008, 21:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:

"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

No to pisz, co, gdzie i jak.

Autor:  blodzik [ 1 gru 2008, 21:51 ]
Tytuł: 

bede ignorantem

Autor:  koci [ 1 gru 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Profesje i handel na AH, 3-6k dziennie wpada poświęcając max 1h dziennie

A w tej bajce byly smoki?

Autor:  h34t [ 1 gru 2008, 22:59 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Cytuj:
Profesje i handel na AH, 3-6k dziennie wpada poświęcając max 1h dziennie

A w tej bajce byly smoki?


Jakieś tam latają w WoW wiec można powiedzieć ze były.
P.S. Jeśli czegoś nie potrafisz to nie znaczy ze to jest niemożliwe.

Autor:  blodzik [ 1 gru 2008, 23:06 ]
Tytuł: 

nigdy nie strzelilem z przewrotki na wułefie :(

zamiast sie madrzyc powiedz co i jak ;>

Autor:  Srogi [ 2 gru 2008, 00:16 ]
Tytuł: 

Nie moze powiedziec, bo wtedy juz tyle nie bedzie wyciskal...

Autor:  blodzik [ 2 gru 2008, 00:36 ]
Tytuł: 

nie gram na tym pseudoserwie co on ;p

Autor:  Buffchef [ 2 gru 2008, 00:47 ]
Tytuł: 

hit kupuje matsy za 9-12k i sprzedaje za 3-6k, ot cały geniusz :D

Autor:  grey_cinnamon [ 2 gru 2008, 07:43 ]
Tytuł: 

Hehe,
Co dziwnego jest w tym, że na AH można dorobić się ogromnej ilości golda? (zamiast farmować mobki). Oczywiście po to, by sprzedawać to za prawdziwą kasę:). Sa "gracze" którzy grają wyłącznie dla zarobku realnego, a wcale nie sa Chinczykami, hehe.

Pozdro.

Autor:  Robus [ 2 gru 2008, 08:26 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Robus napisał(a):
w wowie jest tak, ze ci co poswiecali 3x4h tygodniowo przez 5 miesiecy dostawali wpierdol od tych co poswiecali 2x1h przez 2 miesiace :P

czytaj: czlowiek grajacy pvp z doskoku skladal czlowieka robiacego masoe pve tylko dzieki jebanemu resilience


Czyli twoim zdaniem powinno być na odwrót? Ktoś kto robi nonstop pve powinien w dowolnym momencie wskoczyć sobie do pvp i bez problemu radzić sobie z ludźmi którzy robią tylko pvp?

Robus napisał(a):
a to wszystko dzieki temu, ze blizzard nie wpadl kurwa na to, zeby skile dzialaly inaczej w pve a inaczej w pvp (aka w zaleznosci od celu inne dzialanie, banalek w sumie, w koncu kazda postac jest juz zmarkowana czy to gracz czy mob czy npc ...)


Wpadł, cc działa inaczej w pvp a inaczej w pve. Jakie inne zmiany w skillach proponujesz?




zmiana cc to byl dobry poczatek
dodatkowo mozna by np uaktywnic taunta, dodatkowo zmienic skile dpsu i heala (wartosci), takie staty jak resilience sa wogole niepotrzebne a zostaly wprowadzone wlasnie z powodu zbyt mocnych skili z odpowiednimi kombinacjami sprzetu, jest wiele rzeczy ktore moznaby zmienic ale blizz poszedl na latwizne i wprowadzil resilience

co do czasu spedzonego w grze: no chyba nie sadzisz ze ludzie ktorzy poswiecaja 10 razy mniej czasu w grze powinni jechac tych po przeciwnej stronie barykady (czyli tych co siedza w niej prawie non stop) tylko dzieki jednemu statowi na sprzecie?? (i nie pisz mi tu o skilu, bo on ci za wiele nie pomoze jak bijesz goscia jak ciota bo resilience zaniza wszystko ...)
dlaczego czlowiek robiacy masowo pve mialby sobie nieradzic z tymi co graja pvp jesli maja (a wlasciwie powinni miec) podobna klase sprzetu (to niby mialy odzwierciedlac sety arenowe, czyli w momencie jak bylo czyszczone bt z t6 ludzie grajacy pvp dostawali s4), a moze ten gosciu co tlucze tyle pve zna swoja klase na tyle, ze nie musi spedzic tych dodatkowych godzin na arenie zeby pojechac mastaha w s4? moze powinien zdecydowac wlasnie skill skoro klasy sprzetu byly na "podobnym" poziomie, oh wait... resilience ....

ludzie chcieli dluzszych walk, to je dostali, ale nie dzieki poprawionej mechanice walki pvp, tylko niestety dzieki resilience

moim zdaniem powinno byc tak, ze grajac zarowno pvp jak i pve mozesz osiagnac podobny poziom sprzetu (zarowno do pvp jak i pve). wystarczy zeby wprowadzic mozliwosc kupna sprzetu do pvp za tokeny z pve i odwrotnie (czyli za honor/arena pointsy sprzet do pve) - to przy zalozeniu utrzymania kretynskiego statu jakim jest resilience

Autor:  Ziolo [ 2 gru 2008, 08:49 ]
Tytuł: 

Up.
Juz od jakiegos patcha wstecz mozesz wymieniac tokeny na pvp gear.

Autor:  Robus [ 2 gru 2008, 08:52 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Up.
Juz od jakiegos patcha wstecz mozesz wymieniac tokeny na pvp gear.


??
co, gdzie, jak ??
z tego co mi wiadomo to jedynie mozna klepac bosa w wintegraspie na sprzet t7/pvp, o wymianie tokenow z pve na sprzet pvp jakos nie wyczytalem nigdzie, mozesz mnie oswiecic?

Autor:  Ziolo [ 2 gru 2008, 09:47 ]
Tytuł: 

T6 mozna bylo wymieniac na s3 ( albo moze nawet 4 ?, walnij portal z shatrach i poszukaj vendora, to bedziesz mial pewnosc :) ) gear w sunwel island.

Z tego wnioskuje ze to samo bedzie z T7 tokenami jak wyjdzie s5, narazie nie wiem czy taki vendor juz jest.

Autor:  exodus [ 2 gru 2008, 10:22 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
co do czasu spedzonego w grze: no chyba nie sadzisz ze ludzie ktorzy poswiecaja 10 razy mniej czasu w grze powinni jechac tych po przeciwnej stronie barykady (czyli tych co siedza w niej prawie non stop) tylko dzieki jednemu statowi na sprzecie??


Lineage2 kompleks? Zeby miec fun musisz najpierw grac 2 lata zeby wylevelowac zebrac sprzet...

Robus napisał(a):
(i nie pisz mi tu o skilu, bo on ci za wiele nie pomoze jak bijesz goscia jak ciota bo resilience zaniza wszystko ...)


+crit jest tak samo niesprawiedliwy, jedyna roznica ze pojawia sie tez na pve gearze. Przypuscmy ze daliby resilence na pve gear, efekt? Whine.

Robus napisał(a):
a moze ten gosciu co tlucze tyle pve zna swoja klase na tyle, ze nie musi spedzic tych dodatkowych godzin na arenie zeby pojechac mastaha w s4?


Whoa slow down. Przemysl to jeszcze raz.

Cytuj:
ludzie chcieli dluzszych walk, to je dostali, ale nie dzieki poprawionej mechanice walki pvp, tylko niestety dzieki resilience

moim zdaniem powinno byc tak, ze grajac zarowno pvp jak i pve mozesz osiagnac podobny poziom sprzetu (zarowno do pvp jak i pve). wystarczy zeby wprowadzic mozliwosc kupna sprzetu do pvp za tokeny z pve i odwrotnie (czyli za honor/arena pointsy sprzet do pve) - to przy zalozeniu utrzymania kretynskiego statu jakim jest resilience


Ok, kolejny zamotany designcraft ktory na dluzsza mete niczego nie rozwiazuje. Powinni cie zatrudnic bo to w ich stylu...
W kazdym badz razie resilence nie jest statem szatana tylko devsi raczej nie wiedza co z nim zrobic. Ja jestem zdania ze purpurowe sety powinny byc mniej wiecej na tym samym poziomie, staty powinny wplywac na playstyle nie uzytecznosc, pozyskiwane z roznych zrodel (moby ,instancje, craft, co komu pasuje) i mozliwie roznorodne.
Oddzielne sety do pvp i pve to najprostsze i najbardziej nudne rozwiazanie jakie istnieje. Pozatym gear na zasadzie wymog zamiast nagroda troche sie mija z celem.

Autor:  vidi21 [ 2 gru 2008, 10:56 ]
Tytuł: 

moim zdaniem to wlasnie wprowadzenie resi bylo swietnym rozwiazaniem. przynajmniej na poczatku nie dalo sie kogos one shotnac jak miala capa. potem inna bajka wiem wiem. osobiscie wolalbym zeby teraz na 80 ludzie przy takim burscie jak jest... mieli po 30 k hp :) serio. wole dluzsze walki z jednym przeciwnikiem niz wciskanie 2cd i po zabawie. sorry ale spora czesc klas jedzie ludzi na 1 cd.

Autor:  Robus [ 2 gru 2008, 11:22 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):

Lineage2 kompleks? Zeby miec fun musisz najpierw grac 2 lata zeby wylevelowac zebrac sprzet...


nigdy nie gralem w lineage2 i nie chodzi mi o zebranie sprzetu zeby miec fun

chodzi mi raczej o to ze czlowiek ktory wklada w gre 20 godzin tygodniowo jest/byl jechany przez goscia co gra 2 godziny, tylko i wylacznie dzieki roznicy jednego stata, pomimo tego ze ten co gra 20 godzin jest lepszy skilowo

system powinien byc bardziej wyrownany, i chybe w tej chwili blizzard go robi wlasnie eliminujac calkowicie hardcore gaming z wowa ;P


Ziolo napisał(a):
T6 mozna bylo wymieniac na s3 ( albo moze nawet 4 ?, walnij portal z shatrach i poszukaj vendora, to bedziesz mial pewnosc :) ) gear w sunwel island.

Z tego wnioskuje ze to samo bedzie z T7 tokenami jak wyjdzie s5, narazie nie wiem czy taki vendor juz jest.


juz znalazlem :P
t6 mozna wymienic na gladiatora, chociaz tyle :)
vendorow na wyspie przestalem odwiedzac po dobiciu do exalted, musialem jakos przoczyc ta zmiane :( - zwracam honor

czy bedzie mozna t7 wymieniac to poki co nie bylo newsow

Strona 14 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team