MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 14 z 192

Autor:  siled [ 23 sie 2009, 01:40 ]
Tytuł: 

Honor titles zostana przywrocone, yayaya!

Autor:  Salvation [ 23 sie 2009, 01:46 ]
Tytuł: 

tj jedyna rzecz ktora majac moglem czuc sie wyrozniony idzie sie jebac :]?

Autor:  Bloodleaf [ 23 sie 2009, 04:03 ]
Tytuł: 

"Cross Server LFG

* This will let you PUG 5-man instances and search for groups through multiple servers.
* It will come with its own reward systems. If you're the leader of a PUG and complete the dungeon succesfully you will be rewarded.
* It should be out for patch 3.3.0."

Autor:  solki1985 [ 23 sie 2009, 04:53 ]
Tytuł: 

ciekawe,jak rozwiaza sprawe bety,bo w tym roku nie dali na BlizzConie karty z kodem do bety.

Autor:  Blota [ 23 sie 2009, 07:51 ]
Tytuł: 

moze dadza w 2010

Autor:  Saw666 [ 23 sie 2009, 09:07 ]
Tytuł: 

tak jak z wotlk , najpierw beta dla elity pozniej beda losowane klucze i tak zawsze polowa je dostala , co do daty to pewnie 3.3 wyjdzie gdzies grudzien/styczen z3-4miesiace farmy IC i wejdzie Kataklizm

Autor:  borboun [ 23 sie 2009, 09:16 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
"Cross Server LFG

* This will let you PUG 5-man instances and search for groups through multiple servers.
* It will come with its own reward systems. If you're the leader of a PUG and complete the dungeon succesfully you will be rewarded.
* It should be out for patch 3.3.0."


Trochę do dupy bo głównie leaderem jest tank, który markuje. Więc w większości przypadków to on będzie miał reward.

Autor:  Lukas24MwO [ 23 sie 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Trochę do dupy bo głównie leaderem jest tank, który markuje. Więc w większości przypadków to on będzie miał reward.


No to teraz zapewne będą zmuszeni to zmienić, aby każdy członek drużyny mógł markować.

Autor:  Ilove50cent [ 23 sie 2009, 16:03 ]
Tytuł: 

... tak jakby bez marków nie można byłoby zrobić insty ...

Autor:  darksorrowplayer [ 23 sie 2009, 17:32 ]
Tytuł: 

mozna ale nie o to chodzi ....bo beda same klotnie kto ma byc leaderem i dostawac gratisy...ja jako healer bede musial narzucac sowje zasady albo daja mi leadera labo niech szukaja innego healera xD ale tanki tak samo beda robic i bedzie kupa

Autor:  Vercin [ 23 sie 2009, 19:04 ]
Tytuł: 

nie wiadomo na ile zmienia zasady/interfejs itp oraz jakie to beda rewardy wiec czy bedzie kupa czy nie to moze jeszcze nie decydujmy:)

Autor:  Ziolo [ 24 sie 2009, 10:29 ]
Tytuł: 

Nie to ze sie czepiam, ale czy przypadkiem ujednolicenie statow calkowicie zabije dobieranie optymalnego gearu?
W dupie bedziesz mial hit rating itd, bo wszystko dostaniesz z talentow.
Ruszamy w kierunku coraz bardziej bezmozgiego i wymagajacego jakiegokolwiek wysilku w gearowaniu. Zasada bedzie jedna. Lepszy boss - lepszy loot i needujesz na wszystkim.
Amiright ?

Autor:  Daedrael [ 24 sie 2009, 10:38 ]
Tytuł: 

plate dps strength, mail dps agility, caster dps intellect, healer spirit i intellect.

Autor:  Ziolo [ 24 sie 2009, 10:56 ]
Tytuł: 

To co podales nijak ma sie do tego co ja napisalem.
Skoro kazdy tank na starcie bedzie def cap, to z jakimkolwiek celem mija sie skladanie wlasnego gearu. Pakujesz wszystko w stamine dodge czy co tam im potrzeba. Nie masz problemu z wyborem neck ze shield blockiem czy neck z dodgiem. Bierzesz ten ktory akurat leci z bosa i masz w dupie.
Theorycrafting idzie do lamusa. 6 latkowie moga spokojnie zaczac grac.

Autor:  Saw666 [ 24 sie 2009, 11:09 ]
Tytuł: 

6latkowie to podstawa community wow-a , masz racje , gearowanie bedzie tak proste...im trudniejszy boss tym lepszy item i bez chwili zastanowienia zmieniasz item ... ciekawe jak bedzie z Hite/deffem z tego calego masteringu
jak dla mnie fail

Autor:  iniside [ 24 sie 2009, 11:32 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
To co podales nijak ma sie do tego co ja napisalem.
Skoro kazdy tank na starcie bedzie def cap, to z jakimkolwiek celem mija sie skladanie wlasnego gearu. Pakujesz wszystko w stamine dodge czy co tam im potrzeba. Nie masz problemu z wyborem neck ze shield blockiem czy neck z dodgiem. Bierzesz ten ktory akurat leci z bosa i masz w dupie.
Theorycrafting idzie do lamusa. 6 latkowie moga spokojnie zaczac grac.

Lol. Hit Rating powinni wypierdolic w pierwszej kolejnosci ze wszystkiego. Potem resi.
Nie wiem jaki geniusz wpadl na te czesc mechniki w grze ale powinna ona dostac kopa.Zreszta rozwoj postaci przez bieranie itamzo ? Geez, daj spokoj, to byl najgorsza czesc wowa do tej pory. Dorbze, ze w cataclysm, gra bedzie bardziej character centric a nie itamz centric.

Autor:  cypis [ 24 sie 2009, 11:47 ]
Tytuł: 

Iniside wez skoncz. Jak czytam te twoje madrosci i prorocze wizje to mnie pusty smiech ogarnia, zwlaszcza ze z tego co sie orientuje jestes scrubem ktory nic w tej grze nie 'osiagnal' - z takiej pozycji twoj theorycrafting jest lekko zalosny :<.

A co do itemow Ziolo, to teraz i tak wielkiej roznicy nie ma. Sa okreslone staty i od pewnego momentu nie ma kombinowania ktory item jest lepszy, bo _zawsze_ jest cos bis. Ja bym poczekal na szczegoly przed krzyczeniem ze cos jest do dupy.

Autor:  iniside [ 24 sie 2009, 11:50 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Iniside wez skoncz. Jak czytam te twoje madrosci i prorocze wizje to mnie pusty smiech ogarnia, zwlaszcza ze z tego co sie orientuje jestes scrubem ktory nic w tej grze nie 'osiagnal' - z takiej pozycji twoj theorycrafting jest lekko zalosny :<.
\So ?

Autor:  Ziolo [ 24 sie 2009, 11:57 ]
Tytuł: 

Dlatego napisalem ze zbytnio sie narazie nie czepiam :>

Ja wiem ze sa bis itemy, i do tego zestawu sie dazy. Mi raczej chodzi o problem ktory normalnie towarzyszyl przy dazeniu do BiS zestawu.

Wypadal neck, lepszy od twojego, lecz np bez hita i tylko sam cryt / spl power. W takim momencie wziecie go by oznaczalo downgrade ogolnego dps ( teorytycznie rzecz biorac ) wlasnie z uwagi na brak hita ktory do capa potrzebowales.
Mi osobiscie sprawialo radosc "liczenie statow" i ukladanie wlasnych setupow w kwesti gearu. Znika hit rating/ def cap i cos tam jeszcze, teraz wybor bedzie prosty jak jebanie. Wiecej spl powera tym lepiej itd.
Ale jak zauwazylees, duzo wody w rzece jeszcze uplynie zanim sie okaze czy to faktycznie bedzie tak jak ja opisuje. No ale od tego jest ten temat :>

Autor:  cypis [ 24 sie 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

No ba. Mi sie jednak wydaje, ze prostego przelozenia 'glownego' statu na hit/crit/dodge/itp rating nie bedzie i ze dodadza jakies zmienne typu item level, cos zwiazane z talentami (moze w koncu zrobia pve/pvp drzewka?). Tak ja to rozumiem, przynajmniej patrzac na te zapowiedzi swapowania statow na itemach.
Chociaz z drugiej strony to by zaoszczedzilo sporo problemow z itemizacja z dupy. Bo np. w TBC _dobrze_ zitemizowany gear byl dopiero w swp; WOTLK idzie w tym samym kierunku atm.

iniside napisał(a):
\So ?

90% rzeczy ktore tu piszesz nie maja zadnego przelozenia na rzeczywistosc. Jak sie cos chce krytykowac to jednak warto by bylo miec jakies fakty za plecami. Jestes jak ci ludzie, ktorzy wipuja na faction champions i jednoczesnie na forach placza ze gra jest za prosta, ze blizzard idzie na reke casualom itd.
tl;dr momentami pieprzysz jak potluczony

Strona 14 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team