MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Śmieszne przypadki i zdarzenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20878 |
Strona 131 z 136 |
Autor: | Magisteri [ 5 kwi 2010, 12:50 ] |
Tytuł: | |
ale wy farmazony gadacie. tutuj ewidentnie cos jest spiepszone z tooltipem i tyle, bo nie ma opcji zeby bron wolniejsza, ktora wali slabiej przez co ma nizszy dps i ktora ma gorsze staty dawala wiecej, niz ta po lewej-lepsza |
Autor: | 4fr0 [ 5 kwi 2010, 13:19 ] |
Tytuł: | |
no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza. W tooltipie (tym mniejszym) nie ma podanego dps, a to że ma większy dmg to niewiele teraz znaczy, jak pisaliśmy powyżej |
Autor: | cypis [ 5 kwi 2010, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Magisteri napisał(a): ale wy farmazony gadacie. tutuj ewidentnie cos jest spiepszone z tooltipem i tyle, bo nie ma opcji zeby bron wolniejsza, ktora wali slabiej przez co ma nizszy dps i ktora ma gorsze staty dawala wiecej, niz ta po lewej-lepsza
http://www.wowwiki.com/Formulas:Instant_Melee_Attacks |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza. No ja też nie wiem o co ten cały krzyk. Atherius napisał(a): Szybszy miecz ma większy dps, ale to co jest pokazane w okienku chara, to chyba ogólnydmg jaki mogę zadać. DPS to Damage Per Second, czyli ile broń zadaje obrażeń NA SEKDUNĘ. Zakres X do Y ozacza ile broń zada obrażen na jedno uderzenie. Na prostym przykładzie. Miecz 1 ma prędkość 2 (uderza co 2 sekundy) i zadaje 4 punkty obrażeń (2 obrażenia na sekundę) Miecz 2 ma prędkość 4 lecz zadaje 6 punktów obrażeń (1.5 na sekundę). Matematyka na poziomie pierwszej klasy podstawówki. Mimo że Miecz 1 zadaje mniejsze obrażenia, to w okresie 12 sekund walki zada 24 punkty obrażeń, a wolniejszy miecz tylko 18. Cytuj: Czyli jakby ten miecz (szybszy) miał speeda tak jak ten z prawej (czyli był wolniejszy) to by miał większy dmg ?
Damage jaki zadaje broń jest dostosowana do prędkości (albo na odwrót), te liczby nie biorą się z dupy. Poza tym te przedmioty różnią się poziomem. |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Cytuj: no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza. No ja też nie wiem o co ten cały krzyk. Atherius napisał(a): Szybszy miecz ma większy dps, ale to co jest pokazane w okienku chara, to chyba ogólnydmg jaki mogę zadać. DPS to Damage Per Second, czyli ile broń zadaje obrażeń NA SEKDUNĘ. Zakres X do Y ozacza ile broń zada obrażen na jedno uderzenie. Na prostym przykładzie. Miecz 1 ma prędkość 2 (uderza co 2 sekundy) i zadaje 4 punkty obrażeń (2 obrażenia na sekundę) Miecz 2 ma prędkość 4 lecz zadaje 6 punktów obrażeń (1.5 na sekundę). Matematyka na poziomie pierwszej klasy podstawówki. Mimo że Miecz 1 zadaje mniejsze obrażenia, to w okresie 12 sekund walki zada 24 punkty obrażeń, a wolniejszy miecz tylko 18. Cytuj: Czyli jakby ten miecz (szybszy) miał speeda tak jak ten z prawej (czyli był wolniejszy) to by miał większy dmg ? Damage jaki zadaje broń jest dostosowana do prędkości (albo na odwrót), te liczby nie biorą się z dupy. Poza tym te przedmioty różnią się poziomem. Ok co do dps to nie miałem żadnych pytań. Chodzi mi o obrażenia pokazane w oknie "character" i nadal nie mogę zrozumieć, dlaczego miecz po prawej ma lepsze cyferki. To co tam jest pokazane to chyba pojedyncze pierdolniecie jakie jestem w stanie zadać i nie chodzi mi o to ile zadam dmg w ciągu minuty, tylko chciałem porównać jedno jebnięcie. I nie ważne w ciągu jakiego czasu będę się na nie zamachiwał (szybkość broni) tylko ile jestem w stanie zadać obrażeń na raz. Mam nadzieję, że jasno to opisałem, chociaż wydaje się zagmatwane. Z linka podanego przez cypisa "As a result, a slow weapon will do more damage with an instant attack than a fast weapon with the same rated DPS." Ok to rozumiem, ale w okienku porównałem takie same typu broni. |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dlaczego miecz po prawej ma lepsze cyferki.
Bo uderza za więcej punktów czego to nie rozumieć :< |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 16:07 ] |
Tytuł: | |
Ten system jest nielogiczny. |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:10 ] |
Tytuł: | |
W którym miejscu ? |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 16:12 ] |
Tytuł: | |
Ok to może z innej strony. Gdyby miecz po prawej miał speed 5.0 to by zadał jeszcze większe jebnięcie ? |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:15 ] |
Tytuł: | |
Musiałby mieć bo czym wolnieszy broń tym musi mieć mocniejsze jebnięcie. Chciałbyś napierdalać wielkim toporem tak jak jakiś rogulik machając widelcem ? DMG broni jest odwrotnie proporcjonalny do jej prędkości. |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 16:22 ] |
Tytuł: | |
Ok czyli powiedzmy dla dk (i warka?) nie ma większego znaczenia prędkość broni, bo praktycznie wszystkie ataki melee zadaje skillami. W przeciwieństwie do palka, right ? |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:25 ] |
Tytuł: | |
Właśnie dlatego że wszystkie ataki zadają skillami prędkość jest ważna (cypis dał link na poprzedniej stronie). Warrior/Paladyn/DK zawsze powinni brać jak najwolniejszą broń |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 16:29 ] |
Tytuł: | |
Co do dk i warka to ok, ale mając palka na 40lvl jakoś nie przypominam sobie o atakach umiejętnościami, które wykorzystują broń, walę spellami a z "łapy" tylko dobijam. |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Na 40 to chociażby Judgementy, Hammer of Wrath czy Seale. Potem Crusader Strike czy Divine Storm. Zresztą, nawet jeżeli waliłbyś "z łapy" to wolniejsza broń jest lepsza ze względu na burst. |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 16:39 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Na 40 to chociażby Judgementy, Hammer of Wrath czy Seale. Potem Crusader Strike czy Divine Storm.
Zresztą, nawet jeżeli waliłbyś "z łapy" to wolniejsza broń jest lepsza ze względu na burst. Jedgementy to 8 sec. cooldown. HoW to od 80 jest. :] Seale są pasywne. |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2010, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Widzę że jesteś uparty jak osioł więc nie zamierzam więcej zaśmiecać tematu. |
Autor: | Atherius [ 5 kwi 2010, 17:02 ] |
Tytuł: | |
Btw mam 40lvl i chyba się przerzucę na prot, tak będzie lepiej. :D |
Autor: | Magisteri [ 5 kwi 2010, 18:09 ] |
Tytuł: | |
no ale kurwa mac bron po prawej stronie mimo ze jest wolniejsza to dmg range ma mniejszy, wiec co wy tutaj za scenki wywalacie? http://www.wowwiki.com/Formulas:Instant_Melee_Attacks co to ma byc? bron po prawej ma nie dosc ze mniejszy dmg per swing bo wynosi on 57-86 to jeszcze robi ten dmg 57-86 co 3.3s natomiast bron po lewej ma wali mocniej per swing i na dodatek szybciej, wiec jak tu do cholery ma sie szybkosc broni? 2h bierze sie wolne tylko i wylacznie dlatego, ze maja wiekszy przykurw przy swingu, natomiast w tym wypadku wolniejsza bron uderza slabiej, wiec jest to blad tooltipu czy jakis bug czy cokolwiek. |
Autor: | Wodzu [ 6 kwi 2010, 08:12 ] |
Tytuł: | |
Z okazji minionych świąt życzę cierpliwości |
Autor: | 2good2noob [ 7 kwi 2010, 13:26 ] |
Tytuł: | |
heh ; o |
Strona 131 z 136 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |