MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Śmieszne przypadki i zdarzenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20878
Strona 131 z 136

Autor:  Magisteri [ 5 kwi 2010, 12:50 ]
Tytuł: 

ale wy farmazony gadacie. tutuj ewidentnie cos jest spiepszone z tooltipem i tyle, bo nie ma opcji zeby bron wolniejsza, ktora wali slabiej przez co ma nizszy dps i ktora ma gorsze staty dawala wiecej, niz ta po lewej-lepsza

Autor:  4fr0 [ 5 kwi 2010, 13:19 ]
Tytuł: 

no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza. W tooltipie (tym mniejszym) nie ma podanego dps, a to że ma większy dmg to niewiele teraz znaczy, jak pisaliśmy powyżej :D

Autor:  cypis [ 5 kwi 2010, 14:53 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
ale wy farmazony gadacie. tutuj ewidentnie cos jest spiepszone z tooltipem i tyle, bo nie ma opcji zeby bron wolniejsza, ktora wali slabiej przez co ma nizszy dps i ktora ma gorsze staty dawala wiecej, niz ta po lewej-lepsza

http://www.wowwiki.com/Formulas:Instant_Melee_Attacks

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 15:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza.


No ja też nie wiem o co ten cały krzyk.

Atherius napisał(a):
Szybszy miecz ma większy dps, ale to co jest pokazane w okienku chara, to chyba ogólnydmg jaki mogę zadać.


DPS to Damage Per Second, czyli ile broń zadaje obrażeń NA SEKDUNĘ. Zakres X do Y ozacza ile broń zada obrażen na jedno uderzenie.

Na prostym przykładzie.

Miecz 1 ma prędkość 2 (uderza co 2 sekundy) i zadaje 4 punkty obrażeń (2 obrażenia na sekundę)

Miecz 2 ma prędkość 4 lecz zadaje 6 punktów obrażeń (1.5 na sekundę).

Matematyka na poziomie pierwszej klasy podstawówki.

Mimo że Miecz 1 zadaje mniejsze obrażenia, to w okresie 12 sekund walki zada 24 punkty obrażeń, a wolniejszy miecz tylko 18.

Cytuj:
Czyli jakby ten miecz (szybszy) miał speeda tak jak ten z prawej (czyli był wolniejszy) to by miał większy dmg ?


Damage jaki zadaje broń jest dostosowana do prędkości (albo na odwrót), te liczby nie biorą się z dupy.

Poza tym te przedmioty różnią się poziomem.

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 15:55 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza.


No ja też nie wiem o co ten cały krzyk.

Atherius napisał(a):
Szybszy miecz ma większy dps, ale to co jest pokazane w okienku chara, to chyba ogólnydmg jaki mogę zadać.


DPS to Damage Per Second, czyli ile broń zadaje obrażeń NA SEKDUNĘ. Zakres X do Y ozacza ile broń zada obrażen na jedno uderzenie.

Na prostym przykładzie.

Miecz 1 ma prędkość 2 (uderza co 2 sekundy) i zadaje 4 punkty obrażeń (2 obrażenia na sekundę)

Miecz 2 ma prędkość 4 lecz zadaje 6 punktów obrażeń (1.5 na sekundę).

Matematyka na poziomie pierwszej klasy podstawówki.

Mimo że Miecz 1 zadaje mniejsze obrażenia, to w okresie 12 sekund walki zada 24 punkty obrażeń, a wolniejszy miecz tylko 18.

Cytuj:
Czyli jakby ten miecz (szybszy) miał speeda tak jak ten z prawej (czyli był wolniejszy) to by miał większy dmg ?


Damage jaki zadaje broń jest dostosowana do prędkości (albo na odwrót), te liczby nie biorą się z dupy.

Poza tym te przedmioty różnią się poziomem.


Ok co do dps to nie miałem żadnych pytań. Chodzi mi o obrażenia pokazane w oknie "character" i nadal nie mogę zrozumieć, dlaczego miecz po prawej ma lepsze cyferki. To co tam jest pokazane to chyba pojedyncze pierdolniecie jakie jestem w stanie zadać i nie chodzi mi o to ile zadam dmg w ciągu minuty, tylko chciałem porównać jedno jebnięcie. I nie ważne w ciągu jakiego czasu będę się na nie zamachiwał (szybkość broni) tylko ile jestem w stanie zadać obrażeń na raz.
Mam nadzieję, że jasno to opisałem, chociaż wydaje się zagmatwane. :D

Z linka podanego przez cypisa "As a result, a slow weapon will do more damage with an instant attack than a fast weapon with the same rated DPS."

Ok to rozumiem, ale w okienku porównałem takie same typu broni.

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
dlaczego miecz po prawej ma lepsze cyferki.


Bo uderza za więcej punktów czego to nie rozumieć :<

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

Ten system jest nielogiczny.

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:10 ]
Tytuł: 

W którym miejscu ?

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 16:12 ]
Tytuł: 

Ok to może z innej strony. Gdyby miecz po prawej miał speed 5.0 to by zadał jeszcze większe jebnięcie ?

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:15 ]
Tytuł: 

Musiałby mieć bo czym wolnieszy broń tym musi mieć mocniejsze jebnięcie. Chciałbyś napierdalać wielkim toporem tak jak jakiś rogulik machając widelcem ?

DMG broni jest odwrotnie proporcjonalny do jej prędkości.

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

Ok czyli powiedzmy dla dk (i warka?) nie ma większego znaczenia prędkość broni, bo praktycznie wszystkie ataki melee zadaje skillami. W przeciwieństwie do palka, right ?

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:25 ]
Tytuł: 

Właśnie dlatego że wszystkie ataki zadają skillami prędkość jest ważna (cypis dał link na poprzedniej stronie).

Warrior/Paladyn/DK zawsze powinni brać jak najwolniejszą broń

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 16:29 ]
Tytuł: 

Co do dk i warka to ok, ale mając palka na 40lvl jakoś nie przypominam sobie o atakach umiejętnościami, które wykorzystują broń, walę spellami a z "łapy" tylko dobijam.

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:33 ]
Tytuł: 

Na 40 to chociażby Judgementy, Hammer of Wrath czy Seale. Potem Crusader Strike czy Divine Storm.

Zresztą, nawet jeżeli waliłbyś "z łapy" to wolniejsza broń jest lepsza ze względu na burst.

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 16:39 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Na 40 to chociażby Judgementy, Hammer of Wrath czy Seale. Potem Crusader Strike czy Divine Storm.

Zresztą, nawet jeżeli waliłbyś "z łapy" to wolniejsza broń jest lepsza ze względu na burst.


Jedgementy to 8 sec. cooldown.
HoW to od 80 jest. :]
Seale są pasywne.

Autor:  Dana [ 5 kwi 2010, 16:51 ]
Tytuł: 

Widzę że jesteś uparty jak osioł więc nie zamierzam więcej zaśmiecać tematu.

Autor:  Atherius [ 5 kwi 2010, 17:02 ]
Tytuł: 

Btw mam 40lvl i chyba się przerzucę na prot, tak będzie lepiej. :D

Autor:  Magisteri [ 5 kwi 2010, 18:09 ]
Tytuł: 

no ale kurwa mac bron po prawej stronie mimo ze jest wolniejsza to dmg range ma mniejszy, wiec co wy tutaj za scenki wywalacie?

http://www.wowwiki.com/Formulas:Instant_Melee_Attacks co to ma byc?

bron po prawej ma nie dosc ze mniejszy dmg per swing bo wynosi on 57-86 to jeszcze robi ten dmg 57-86 co 3.3s natomiast bron po lewej ma wali mocniej per swing i na dodatek szybciej, wiec jak tu do cholery ma sie szybkosc broni?
2h bierze sie wolne tylko i wylacznie dlatego, ze maja wiekszy przykurw przy swingu, natomiast w tym wypadku wolniejsza bron uderza slabiej, wiec jest to blad tooltipu czy jakis bug czy cokolwiek.

Autor:  Wodzu [ 6 kwi 2010, 08:12 ]
Tytuł: 

Z okazji minionych świąt życzę cierpliwości ;)

Autor:  2good2noob [ 7 kwi 2010, 13:26 ]
Tytuł: 

heh ; o

Strona 131 z 136 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team