MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 132 z 147

Autor:  Savoy [ 3 maja 2008, 08:13 ]
Tytuł: 

Resto sobie biegasz i dajesz hoty ;D fajna sprawa, łatwy honor, a ubić Cię trudno. Feral jest jak pain in the ass :P niezbyt fajne no chyba że lubisz bić "prawie rogalem" :D!

A fakt faktem że tak jak Nokiu$ napisał :D bez speca też da rada :D!

Autor:  Bloodleaf [ 5 maja 2008, 10:13 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Gram drzewkiem i jako total newbee w tej kwestii mam pytanka.Jak healujecie team w instancji i jakich uzycia addonów ?

Myślałem ,że da się bez addonów przeżyć na 5 run , ale jednak nie :/



Grid + Grid mody ( Hots , Lifebloom ect ) + Clique i leczenie drutem to "walk in da park" ja mam zbindowane shift+click = Reju , shift + rclick = LB , na Gridzie mam ustawione że pokazuje mi kiedy sie skonczy LB i ile stacków na kim jest + moje reju i regrowth.

Autor:  Buffchef [ 5 maja 2008, 12:30 ]
Tytuł: 

clicque jest do bani
spróbuj click2cast

Autor:  White Trox [ 5 maja 2008, 16:29 ]
Tytuł: 

Mam takie pytanie odnosnie gearu.Obecnie jestem cały blue-iteamy za repe i z instancji (z normali juz lepszych rzeczy nie wydoje heal +1325).

Sęk w tym ,że nikt nie chce mnie brać do hero ,bo mam za słaby sprzęt ,a zawsze się znajdzie 5 healujących z wycraftowanym sprzętem lepszym odemnie lub z t4 etc :/.

Opłaca się koxać tailoring?
Za +-600 g będe mieć maxa , obecnie wydałem 200 g i mam 280 skilla.
Myśle o secie Mooncloth
http://thottbot.com/i21875


Robię z gildią kara ( mam jakiegoś pecha nic mi nie wypadło) i grulla.Tak więc spodnie w końcu wypadną i rękawiczki.Shouldery kupie za badge.
Czy może zebrać kase i kupić ten pasek?

http://www.wowhead.com/?spell=36316
wypadnie mnie +- 700 g.

Autor:  Yaroos [ 6 maja 2008, 07:57 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Opłaca się koxać tailoring?
Za +-600 g będe mieć maxa , obecnie wydałem 200 g i mam 280 skilla.
Myśle o secie Mooncloth
Tak więc spodnie w końcu wypadną i rękawiczki.Shouldery kupie za badge.
Czy może zebrać kase i kupić ten pasek?

http://www.wowhead.com/?spell=36316
wypadnie mnie +- 700 g.


tailor to strata kasy to lewelowania teraz .
oprocz kilku rzeczy ( mh/bt + belt of blasting ) nikt nic nie robi z tailora.
trzep badge i bierz sprzet do heala za badge

Autor:  KromeR [ 26 maja 2008, 14:39 ]
Tytuł: 

czy ktos mogłby doac mi jakis si biuld pod resto druida i jeszcze napisac pare slow o technice healowania takim to indywiduum? :)

Ps. Sluszalem ze dla druta to liczy sie bardziej spirit niz +MP regen/5 sec prawda to? Gdzie moge znalesc przeliczniki statow, ratingow itp rzeczy dla druida (np. 20 dodge ratting = x% dodge itp.)?

Autor:  Deshroom [ 26 maja 2008, 14:44 ]
Tytuł: 

jak byście ulokowali druida vs szaman i paladyn w raidach 25 only

inetresuje mnie łatwośc dostania się do rajdu i fun

Autor:  Shadhun [ 26 maja 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

Fun z leczenia w pve to chyba większy druiderm, shamanem w 90% sprowadza sie do jebania chain heala.

Autor:  White Trox [ 26 maja 2008, 19:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
czy ktos mogłby doac mi jakis si biuld pod resto druida i jeszcze napisac pare slow o technice healowania takim to indywiduum?


Generalnie to są dwie opcje z buildem albo wpakujesz wszystko w resto (ja tak zrobiłem ,bo szczerze nie widziałem nic sensowanego z balance etc w co mógłbym wpakować) , albo zrobisz taka hybryde ,zeby miec feral charge i ci zarzucą że nie jesteś pve i cię nie będą brali :] (to oczywiście zależy od gildii etc. ).


Jak się leczy....
Ja generalnie jestem traktowany jak każdy inny healer w gildii w zasadzie(wyjątek to shaman - który w 99% przypadków wali chainem po raidzie).Mam przydzielonego tanka jak prieści etc.

Technika healowania...
Generalnie to nie wiem obycie ,doświadczenie i wszystko się samo robi :)

Jeżeli mam przydzielone jakieś osoby zawsze tworze sobie jakieś macra typu /target imie /castspell ten konik /i ten mocny heal.etc
Żeby wszystko mieć pod jednym przyciskiem w nagłym przypadku , bo wtedy to te ułamki sekundy sie liczą.
W sumie nie wiem co tu mówi..ć leczenie to nic wielkiego .Chociaż są ludzie którym to idzie lepiej i ci którym to idzie gorzej więc może jednak coś jest na rzeczy.

Generalnie jest tak hoty na tanku i spam "Regrowth" jeżeli tego wymaga sytuacja.Jak zleciało tankowi poniżej 50 procent to wyżej wymienione macro na ogół rzucam i to co zbiera hoty w jednego heala.

Tak spirit jest jedną z najważniejszych rzeczy.Poza tym wiesz obecnie itemki mają sporo spiritu i np. jak sobie raz podmieniłem itemek z tym +6/5 sek to mana regen wychodził ten sam,a spiritu było mniej.

Spirit /4 =+ heal bonus więc item z spiritem lepszy.

No i drut ma combat ressa - nie wiem czy rl się tym sugerują.

Generalnie to mam jakoś 5-7 może 8 przycisków do klikania w czasie raidu .

Więc się nie nudzę :)

No i zawsze jako " resto menda " możesz sobie znaleść team na arenki.Też fajna zabawa.

To do tego czy łatwo się jest dostać na raid to trudno mi powiedzieć , bo nie gram w jakiejś tam gildii pro i mamy tylko jednego shamana kilku resto sporo priestow i troche holy palkow,ale zawsze w czasie raidu są jakieś roszady, bo niektórzy np mogą grać do 21 etc i każdy się załapuje na jakiegoś bossa.

aaa..Na ogół jak nie ma shamka to dostaje zadanie walenia hotami na prawo i lewo.

Fun jest , a dotąd grałem tylko mele.Sądziłem że będa nudy.

Tyle co mogę powiedzieć.
Może ktoś ci da jakąś bardziej obiektywną opinię :wink:

Autor:  KromeR [ 27 maja 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

Generalnie czytalem gdzies ze raid rola druta to hoty, hoty i jeszcze raz hoty (zreszta drzewko chyba nie moze walic ht). A jak sie ma to co wyzej napisane do leczenia party na heroikach?

Chodzi mi o to ze na moim zjebanym serwie to tankow jeszcze mozna znalesc, ale healerow na heroiki (szczegolnie wieczorem w godzinach raidowych) to nie ma. Wiec pomimo ze moj sprzet ssie (jako feral mam gear tylko z jakims +1100 heal) to zrobilbym sie na resto i zbieral badge na graty pod feral :>

Autor:  White Trox [ 27 maja 2008, 13:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Generalnie czytalem gdzies ze raid rola druta to hoty, hoty i jeszcze raz hoty (zreszta drzewko chyba nie moze walic ht). A jak sie ma to co wyzej napisane do leczenia party na heroikach?


Z tymi hotami to generalnie tak jest,bo po co na przykład walic jakiegos heala +3400 czy ile tam wyjdzie za kupe many jak rzuce hota ktory daje co jakiś czas +1 k hp ,ale czasem na to sytuacja nie pozwala.W ssc o hotach np możesz zapomnieć etc wszystko zależy co gdzie i jak.
Nieważne jak healujesz czy masz skilla i gear etc.Po prostu utrzymaj drużyne i siebie przy życiu ,a na raidach tanka czy kogo ci tam przydzielą.

Żeby łazić na hc to byś musiał najlepiej zrobić dwa razy kara,żeby nałykać te pare epików.Jak już tutaj niektórzy wpomniali 1400 + heal to takie min podstawowe , które pozwoli ci utrzymać full epic tanka przy życiu w jakimś prostym hc ala mech.Ja komfort jako taki czułem dopiero przy 1600.
Raz próbowałem sp z 1200 + heal i team się rozwiązał po pierwszym wipie na pierwszych trash mobach ^^.

Tak więc jak chcesz być feral to nie wiem czy nie lepiej lazić jako dps do kara.

Autor:  Kefas [ 27 maja 2008, 14:22 ]
Tytuł: 

Z mojego doświadczenia rajdowego druid to tylko hoty, hoty i jeszcze raz hoty - regrowth też uważam za hota. Jak już szłem druidem na rajd to ograniczałem się do trzymania 3 stacków lifeblooma na tanku/tankach. Jeśli trzyma się to na 3 tankach to masz tylko jeden gcd wolny na coś innego... Jak mówili mi, że mam być raid healerem to trzymałem 3 stacki lifeblooma na mt + reju swiftmend na kogoś kto ma mało hp+1 lifebloom na kogos+1 lifebloom na kogoś i tak w kółko sporadycznie używając regrowtha zamiast reju/swiftmend. Atm nie rajduje i prędko się to nie zmieni, ale druidem chyba najlepszy healing się wyciąga jak jest kilku tanków na kilku celach i trzyma się na nich 3xlifebloom.

Autor:  White Trox [ 27 maja 2008, 16:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
regrowth też uważam za hota.

idąc takim rozumowaniem to rzeczywiście tylko hoty sie rzuca :wink:

Autor:  White Trox [ 31 maja 2008, 13:36 ]
Tytuł: 

mimo ,ze jestem cały epic etc to tak srednio u mnie z mana regen i tym + heal w porownaniu z priestami z mojej gildii.
Stąd mam takie pytanko.

Jaki gear powinnien mieć resto druid mając możliwość uzyskania itemów z ssc, tk i wszystko ponizej +badge.

(Czy mi się wydaje czy t5 do heala to crap dla resto?)

Autor:  Postal [ 31 maja 2008, 13:46 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Cytuj:
Żeby łazić na hc to byś musiał najlepiej zrobić dwa razy kara,żeby nałykać te pare epików.Jak już tutaj niektórzy wpomniali 1400 + heal to takie min podstawowe , które pozwoli ci utrzymać full epic tanka przy życiu w jakimś prostym hc ala mech.


ano nie prawda bo ja zaczlem robic hc z 800 healing i z pugami tankami blue geared robilem wszystkie hc z arca na czele :) jak wiesz jak leczyc to duzy heal nie musi byc zeby dac rade

Autor:  cypis [ 2 cze 2008, 10:27 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
mimo ,ze jestem cały epic etc to tak srednio u mnie z mana regen i tym + heal w porownaniu z priestami z mojej gildii.
Stąd mam takie pytanko.

Jaki gear powinnien mieć resto druid mając możliwość uzyskania itemów z ssc, tk i wszystko ponizej +badge.

(Czy mi się wydaje czy t5 do heala to crap dla resto?)

Jak wychodzilem z SSC/TK to mialem cos kolo 1800 +healing i 170 mp/5 (to bylo przed 2 vendorem z badgami i zmianami regenu)
Priest/pala/sham zawsze bedzie mial wiecej +healu od ciebie bo ma talenty dajace bonus od inta.
Generalnie druid nie potrzebuje az tak duzo mana regenu (zwlaszcza teraz), a ze wzgledu na mechanike lb powinienes sobie dawac rade.
Oczywiscie o przebiciu szamana spamujacego laserowymi bananami mozesz zapomniec :<.

Autor:  Oyci3C [ 2 cze 2008, 12:03 ]
Tytuł: 

Obecnie z samych craftow/badge + shit mozna miec spokojnie 1800-2000 heal bez wchodzenia do SSC/TK nawet.

Autor:  RufeN [ 2 cze 2008, 12:14 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Obecnie z samych craftow/badge + shit mozna miec spokojnie 1800-2000 heal bez wchodzenia do SSC/TK nawet.


badge + crafty i do SSC/TK się nie opłaca chodzić wogóle niektórymi klasami ;)

Autor:  ReMaind [ 5 cze 2008, 20:28 ]
Tytuł: 

Sry, ze zbaczam z tematu ale nie moglem znalesc konkretnej odpowiedzi. Czy ktos moglby mi wypisac potrzebne addony, mody z krotkim opisem dla druida? :)

Autor:  Keeper [ 6 cze 2008, 09:32 ]
Tytuł: 

ReMaind napisał(a):
Sry, ze zbaczam z tematu ale nie moglem znalesc konkretnej odpowiedzi. Czy ktos moglby mi wypisac potrzebne addony, mody z krotkim opisem dla druida? :)


Grid+Clique.
Opisalem je kiedys tu http://justget.org/showthread.php?t=19500


KromeR napisał(a):
Ps. Sluszalem ze dla druta to liczy sie bardziej spirit niz +MP regen/5 sec prawda to? Gdzie moge znalesc przeliczniki statow, ratingow itp rzeczy dla druida (np. 20 dodge ratting = x% dodge itp.)?


spirit => MP regen/5 glownie. Chodzi tylko o znalezienie odpowiednije proporcji. Przeliczniki statsow itp:

http://www.wowhead.com/?forums&topic=7506



KromeR napisał(a):
Vercin napisał(a):
KromeR napisał(a):
A resillence nie dziala tylko w PvP?

dziala tez w pve


W takim razie w czym sie przejawia wyzszosc def nad resi w PvE? Bo zakladam ze jednak def jest lepszy. Czyzby resi w odroznieniu od def nie dawala tez dodge, block i parry?

Ktos moglby podac zestawienie przeliczenia def i resi na 70 lvl? Ile na 1% zmniejszenia crita, i jaki przelicznik na pozostale staty.


Moim zdaniem nie jest wcale lepszy.
1 resil to ok 1,4 def. Wiec duzo latwiej nim dobic do pelnego crit immunity. Zaoszczedzone dziury na gemy itp lepiej wykorzystac na wazniejsze statsy bo ilosci dodatkowego aviodance, ktore def daje nie warte sa skupiania sie na nim (0,016% chance to be missed i +0,016% chance to dodge).


KromeR napisał(a):
Czy kots moglby podac liste kraftow, ktore powienien posiadac z leatherworkingu feral druid na 70 lvl, zeby moc spokojnie myslec o heroic/kharazan?


wersja prostrza: http://www.emmerald.net/Bear_Mitigation/Head.html
wersja bardziej skomplikowana ale i dokladniejsza: http://druid.wikispaces.com/Rawr


KromeR napisał(a):
Jakie wspolczynniki sa najwazniejsze dla feral-tanka? (dodge, ac, def, parry)


Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Zalezy to od samego starcia a i osobistych preferencji rowniez.
Ja zawsze optowalem za maksymalizowaniem mitigation kosztem aviodance - max AC i masa staminy przy crit immunity. Z odpowiednimi "dodatkami" do threat generation (np.: Brooch of Deftness czy Shattered Sun Pendant of Resolve)

Strona 132 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team