MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 137 z 147

Autor:  White Trox [ 20 sie 2008, 18:57 ]
Tytuł: 

Z tymże ,że u mnie w gildi druty stanowią trzon heala.Bywały raidy ,że na 9 heala było 7 drzewek.
Standardowo healing group wygląda tak : 1 priest , 2 /3 shamków i reszta to druty czasem wejdzie palek holy i drugi priest.
I tak na dobrą sprawę cały czas robie spam heal.Na razie mam c kamyki upakowane heal + spirit i 22 + heal ( pół na pół ).W co pakować w takiej sytuacji ? :)

Jaka jest w ogóle tradycyjna rola druta w raidzie?Rzuca hoty i tyle?
Na 14 gemów wygląda to tak :

Healing: +195
Spell Damage: +68
Spirit: +20
Intellect: +4

Jak tak teraz na to patrze po takim pełnym zestawieniu to chyba rzeczywiście rzuce wszystko w + 22 heal .

1985 + heal
654 mana regen while not casting
247 while casting + trinket z boty na mana regen.

Autor:  Flacha [ 16 paź 2008, 08:16 ]
Tytuł: 

Jak myslicie jaki teraz po zmianie/dodaniu talentow bedzie najlepszy build dla feral druta? chodzi mi o build na 70 lvl a po wyjsciu dodatku na 80.

Autor:  cypis [ 16 paź 2008, 08:30 ]
Tytuł: 

http://www.wowhead.com/?talent=0ZEMMscrz0eR0IucZ0E0z
Do levelowania/grindu

Autor:  Brodaty [ 16 paź 2008, 08:55 ]
Tytuł: 

A mógłbyś jeszcze podać taki czysto do tankowania oraz najlepszy do leczenia? 70 lvl mam na myśli.

Autor:  lookazz [ 19 paź 2008, 08:27 ]
Tytuł: 

jakies sensowne balance PvE buily ? :D

Autor:  Bloodleaf [ 20 paź 2008, 13:29 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy sensowny bo sobie zrobiłem na chwilkę żeby obadać jak wygląda WoW po patchu , z pugiem w BT byłem 2gi w dmg .

Balance (61 points)

5/5 Starlight Wrath
3/3 Moonglow
2/2 Nature's Majesty
2/2 Improved Moonfire
3/3 Nature's Grace
2/2 Nature's Reach
5/5 Vengeance
3/3 Celestial Focus
3/3 Lunar Guidance
1/1 Insect Swarm
3/3 Dreamstate
5/5 Moonfury
2/2 Balance of Power
1/1 Moonkin Form
3/3 Improved Moonkin Form
5/5 Wrath of Cenarius
3/3 Eclipse
1/1 Typhoon
1/1 Force of Nature
2/2 Gale Winds
5/5 Earth and Moon
1/1 Starfall

Autor:  lookazz [ 20 paź 2008, 19:55 ]
Tytuł: 

wlasnie sie tak zastanawiam czy typhoon i starfall sa tak naprawde warte

Autor:  h34t [ 20 paź 2008, 20:14 ]
Tytuł: 

Czym walicie w PVE, spam wrath ? w pvp z dmg nie mam problemu tylko właśnie jak z pve, co najbardziej skuteczne żeby sie z many nie wypstykac za szybko ?

Autor:  bel [ 20 paź 2008, 22:18 ]
Tytuł: 

starfall fajen do agrowanie mobkow bo ma duzy zasieg ale na raidy nie warto. Lepiej w mana reg zainwestowac. Typochon tez nie warto na raidy.. wogole chyba nie warto bo za duzo mana je w stosunku do dmg

Autor:  raggnarok [ 20 paź 2008, 23:21 ]
Tytuł: 

Pytanie do osob grajacych (lub majaych info) feral druidem w becie. Jak taki drood wyglada w dpsie? Dalej srodek stawki, czy cos sie tu zmienilo w tym wzgledzie?

Autor:  bel [ 21 paź 2008, 04:55 ]
Tytuł: 

A ja mam pytanie czy [Hurricane] zalicza sie do periodic spell

Autor:  Bloodleaf [ 21 paź 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Czym walicie w PVE, spam wrath ? w pvp z dmg nie mam problemu tylko właśnie jak z pve, co najbardziej skuteczne żeby sie z many nie wypstykac za szybko ?


Na trashach MF+Wrath , Starfall+Hurricane jeżeli jest potrzebne AoE , na bossach MF+IS+ Starfall spam jak wyleci Blackout ( czy jakos tak ) to wrath spam i repeat.

Autor:  gufnowapnjasz [ 21 paź 2008, 12:06 ]
Tytuł: 

jedyna sensowna rotacja w 3.0.2 to mf + infinite sf. nie ma sensu uzywac is, bo bez glyphu zwiekszajacego dmg o 30% nerfuje dps strasznie, a obowiazkowy jest glyph of moonfire/starfire. wrath ssie z eclipse, mozna sie nim co najwyzej pobawic.
troche sie to zmieni po patchu ze wzgledu na nerf starfire glyphu i buff eclipse, wtedy rotacja bedzie wygladac tak: mf 3x sf (max 9sec przedluzony mf z starfire glyph) + wrath x infinite. szkoda, ze eclipse bedzie tak randomowo aktywowany i dmg bedzie w uj zalezal od RNG

Autor:  Cr45h [ 22 paź 2008, 02:56 ]
Tytuł: 

na http://wotlkwiki.info mozna przeczytac :

Druid will be able to use Pots, Health Stones, Weapon Enchants, etc. In Feral Forms.

czyli jesli zaloze np. mongoose na bron to bedzie on normalnie dzialal ? jak u kazdej innej klasy melee ?

Autor:  cypis [ 22 paź 2008, 08:04 ]
Tytuł: 

Tak, dziala. Problem w tym, ze to raczej sredni enchant w porownaniu do 35 agi.

Autor:  raggnarok [ 22 paź 2008, 08:38 ]
Tytuł: 

Nie ma tu naprawde nikogo z info jak radzi sobie raidujacy feral druid w dpsie w WotLK? :(

Autor:  bel [ 22 paź 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tak, dziala. Problem w tym, ze to raczej sredni enchant w porownaniu do 35 agi.


dlaczego?

Autor:  gufnowapnjasz [ 22 paź 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

feral druid ssie w dmg na 70, to dalej waste spota
w wotlk jest juz duzo lepiej ze wzgledu na savage roar

Autor:  Deshroom [ 22 paź 2008, 11:07 ]
Tytuł: 

savage roar - to chyba najlepsze co mogło spotkać druida pod kątem pve.
jednak pewnie wyjdzie na to, że ferala w kocie przedpsuje prot tank walący slamy w zergu :P

kuszące jest, że wreszcie druid łyka poty i bandażuje sie w formie (ogólnie dużo mniej wychodzić trzeba z formy - dla tanka to było samobójstwo) ostatecznie jednak przeniosłem zabawki na prot warka - prot teraz praktycznie zmienia stans tylko jak nie chce gimpować 10% dmg - wszystkie skille sa dostępne w def (dużo wiecej rage do wyplucia w HS :>)

mam prot i ferala tankujących ZA i prekopiowane 80tki w becie

Autor:  cypis [ 22 paź 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

bel napisał(a):
dlaczego?

Srednio liczac proc z mongoose to 28-30 agi, a haste jest dla druida praktycznie bezuzyteczny.

Strona 137 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team