MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED* https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919 |
Strona 137 z 147 |
Autor: | White Trox [ 20 sie 2008, 18:57 ] |
Tytuł: | |
Z tymże ,że u mnie w gildi druty stanowią trzon heala.Bywały raidy ,że na 9 heala było 7 drzewek. Standardowo healing group wygląda tak : 1 priest , 2 /3 shamków i reszta to druty czasem wejdzie palek holy i drugi priest. I tak na dobrą sprawę cały czas robie spam heal.Na razie mam c kamyki upakowane heal + spirit i 22 + heal ( pół na pół ).W co pakować w takiej sytuacji ? ![]() Jaka jest w ogóle tradycyjna rola druta w raidzie?Rzuca hoty i tyle? Na 14 gemów wygląda to tak : Healing: +195 Spell Damage: +68 Spirit: +20 Intellect: +4 Jak tak teraz na to patrze po takim pełnym zestawieniu to chyba rzeczywiście rzuce wszystko w + 22 heal . 1985 + heal 654 mana regen while not casting 247 while casting + trinket z boty na mana regen. |
Autor: | Flacha [ 16 paź 2008, 08:16 ] |
Tytuł: | |
Jak myslicie jaki teraz po zmianie/dodaniu talentow bedzie najlepszy build dla feral druta? chodzi mi o build na 70 lvl a po wyjsciu dodatku na 80. |
Autor: | cypis [ 16 paź 2008, 08:30 ] |
Tytuł: | |
http://www.wowhead.com/?talent=0ZEMMscrz0eR0IucZ0E0z Do levelowania/grindu |
Autor: | Brodaty [ 16 paź 2008, 08:55 ] |
Tytuł: | |
A mógłbyś jeszcze podać taki czysto do tankowania oraz najlepszy do leczenia? 70 lvl mam na myśli. |
Autor: | lookazz [ 19 paź 2008, 08:27 ] |
Tytuł: | |
jakies sensowne balance PvE buily ? ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 20 paź 2008, 13:29 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy sensowny bo sobie zrobiłem na chwilkę żeby obadać jak wygląda WoW po patchu , z pugiem w BT byłem 2gi w dmg . Balance (61 points) 5/5 Starlight Wrath 3/3 Moonglow 2/2 Nature's Majesty 2/2 Improved Moonfire 3/3 Nature's Grace 2/2 Nature's Reach 5/5 Vengeance 3/3 Celestial Focus 3/3 Lunar Guidance 1/1 Insect Swarm 3/3 Dreamstate 5/5 Moonfury 2/2 Balance of Power 1/1 Moonkin Form 3/3 Improved Moonkin Form 5/5 Wrath of Cenarius 3/3 Eclipse 1/1 Typhoon 1/1 Force of Nature 2/2 Gale Winds 5/5 Earth and Moon 1/1 Starfall |
Autor: | lookazz [ 20 paź 2008, 19:55 ] |
Tytuł: | |
wlasnie sie tak zastanawiam czy typhoon i starfall sa tak naprawde warte |
Autor: | h34t [ 20 paź 2008, 20:14 ] |
Tytuł: | |
Czym walicie w PVE, spam wrath ? w pvp z dmg nie mam problemu tylko właśnie jak z pve, co najbardziej skuteczne żeby sie z many nie wypstykac za szybko ? |
Autor: | bel [ 20 paź 2008, 22:18 ] |
Tytuł: | |
starfall fajen do agrowanie mobkow bo ma duzy zasieg ale na raidy nie warto. Lepiej w mana reg zainwestowac. Typochon tez nie warto na raidy.. wogole chyba nie warto bo za duzo mana je w stosunku do dmg |
Autor: | raggnarok [ 20 paź 2008, 23:21 ] |
Tytuł: | |
Pytanie do osob grajacych (lub majaych info) feral druidem w becie. Jak taki drood wyglada w dpsie? Dalej srodek stawki, czy cos sie tu zmienilo w tym wzgledzie? |
Autor: | bel [ 21 paź 2008, 04:55 ] |
Tytuł: | |
A ja mam pytanie czy [Hurricane] zalicza sie do periodic spell |
Autor: | Bloodleaf [ 21 paź 2008, 09:33 ] |
Tytuł: | |
h34t napisał(a): Czym walicie w PVE, spam wrath ? w pvp z dmg nie mam problemu tylko właśnie jak z pve, co najbardziej skuteczne żeby sie z many nie wypstykac za szybko ?
Na trashach MF+Wrath , Starfall+Hurricane jeżeli jest potrzebne AoE , na bossach MF+IS+ Starfall spam jak wyleci Blackout ( czy jakos tak ) to wrath spam i repeat. |
Autor: | gufnowapnjasz [ 21 paź 2008, 12:06 ] |
Tytuł: | |
jedyna sensowna rotacja w 3.0.2 to mf + infinite sf. nie ma sensu uzywac is, bo bez glyphu zwiekszajacego dmg o 30% nerfuje dps strasznie, a obowiazkowy jest glyph of moonfire/starfire. wrath ssie z eclipse, mozna sie nim co najwyzej pobawic. troche sie to zmieni po patchu ze wzgledu na nerf starfire glyphu i buff eclipse, wtedy rotacja bedzie wygladac tak: mf 3x sf (max 9sec przedluzony mf z starfire glyph) + wrath x infinite. szkoda, ze eclipse bedzie tak randomowo aktywowany i dmg bedzie w uj zalezal od RNG |
Autor: | Cr45h [ 22 paź 2008, 02:56 ] |
Tytuł: | |
na http://wotlkwiki.info mozna przeczytac : Druid will be able to use Pots, Health Stones, Weapon Enchants, etc. In Feral Forms. czyli jesli zaloze np. mongoose na bron to bedzie on normalnie dzialal ? jak u kazdej innej klasy melee ? |
Autor: | cypis [ 22 paź 2008, 08:04 ] |
Tytuł: | |
Tak, dziala. Problem w tym, ze to raczej sredni enchant w porownaniu do 35 agi. |
Autor: | raggnarok [ 22 paź 2008, 08:38 ] |
Tytuł: | |
Nie ma tu naprawde nikogo z info jak radzi sobie raidujacy feral druid w dpsie w WotLK? ![]() |
Autor: | bel [ 22 paź 2008, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tak, dziala. Problem w tym, ze to raczej sredni enchant w porownaniu do 35 agi.
dlaczego? |
Autor: | gufnowapnjasz [ 22 paź 2008, 10:59 ] |
Tytuł: | |
feral druid ssie w dmg na 70, to dalej waste spota w wotlk jest juz duzo lepiej ze wzgledu na savage roar |
Autor: | Deshroom [ 22 paź 2008, 11:07 ] |
Tytuł: | |
savage roar - to chyba najlepsze co mogło spotkać druida pod kątem pve. jednak pewnie wyjdzie na to, że ferala w kocie przedpsuje prot tank walący slamy w zergu :P kuszące jest, że wreszcie druid łyka poty i bandażuje sie w formie (ogólnie dużo mniej wychodzić trzeba z formy - dla tanka to było samobójstwo) ostatecznie jednak przeniosłem zabawki na prot warka - prot teraz praktycznie zmienia stans tylko jak nie chce gimpować 10% dmg - wszystkie skille sa dostępne w def (dużo wiecej rage do wyplucia w HS :>) mam prot i ferala tankujących ZA i prekopiowane 80tki w becie |
Autor: | cypis [ 22 paź 2008, 11:39 ] |
Tytuł: | |
bel napisał(a): dlaczego?
Srednio liczac proc z mongoose to 28-30 agi, a haste jest dla druida praktycznie bezuzyteczny. |
Strona 137 z 147 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |