MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 138 z 266

Autor:  Kalin [ 16 lip 2006, 16:03 ]
Tytuł: 

Co do samych talentów to ten drugi schemat wydaje się być bardziej atrakcyjny, zresztą prawie identycznego aktualnie używam. Ma ktoś propozycje dot. ustawień dla broni 2H?

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 16:20 ]
Tytuł: 

Ty sie lepiej przyznaj ile zaplaciles za konto ;-)

Autor:  Venomo [ 16 lip 2006, 16:20 ]
Tytuł: 

Kalin napisał(a):
Co do samych talentów to ten drugi schemat wydaje się być bardziej atrakcyjny, zresztą prawie identycznego aktualnie używam. Ma ktoś propozycje dot. ustawień dla broni 2H?

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

chyba nic wiecej nie wymyslisz...

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 16:29 ]
Tytuł: 

Jesli juz cookie cutter 31/20 to tylko tak: http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

Autor:  Kalin [ 16 lip 2006, 16:32 ]
Tytuł: 

Jak to zapłaciłem za konto??? Nie wiem czemu co poniektórzy usilnie sie starają być ślepi na niektóre fakty, przecież wystarczy podpytać niektórych osób z Bastionu na BL czy też aktualnie na Grim Batol, zagadać do mnie jak jestem on-line... zresztą nieważne bo odbiega to od dyskusji i jest pozbawione sensu.

Autor:  Venomo [ 16 lip 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Jesli juz cookie cutter 31/20 to tylko tak: http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000


chyba jemu chodzilo o dps a nie o pvp... rzekomo gral juz ~3 miesiace wiec teraz chyba pojdzie w pve, a pve niepotrzebny jest imp ham3/3, imp charge... a 5/5 tactical mastery to imo mus... piercing howl < imp bs imo, ale to jeszcze moge zrozumiec w przeciwienstwie do booming voica ;0

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 16:59 ]
Tytuł: 

To build do pvp. Roznica 5 rage miedzy 4/5 a 5/5 tactical mastery imho jest niewielka. Piercing howl swietnie sie przydaje do snare'owania ludzi ktorzy sa minimalnie poza zasiegiem melee i nie mozna ich trafic hamstringiem.
Co do booming voice, to ten talent sie przydaje vs rogues, w przeciwienstwie do unbrindled wrath (ktory od ktoregos tam patcha dziala tylko na white damage).

@Kalin
Ciezko pojac, ze ktos kto ma r14 i aq (aq 40 jak mniemam) gear nie ma pojecia jak rozlozyc talenty i musi pytac sie o porady na forum.

Autor:  Kalin [ 16 lip 2006, 17:48 ]
Tytuł: 

A kto powiedział że nie mam pojęcia? Czy to takie dziwne że ktoś pyta o rozłożenie talentów w celu porównania z tym co się ma czy też z wiedzą o tym jak mają zrobione to inni? Na ogół poprzez płodne dyskusje dochodzi się do ciekawych wniosków, ale niektórzy od razu przekręcają fakty pod siebie lub widzą je na opak.
W którym momencie wyciągnąłeś wniosek że nie mam rozłożonych poprawnie talentów, bo Ja zapytałem o ciekawe schematy talentów do zadawania maxymalnego DPS'u przecież nigdzie nie pokazałem jak to jest rozłożone u mnie skąd np. można by wyciągnąć wniosek, że mam je ułożone niepoprawnie lub wcale?!
Ech to do niczego nie prowadzi...

Autor:  Venomo [ 16 lip 2006, 18:09 ]
Tytuł: 

Kalin napisał(a):
Ech to do niczego nie prowadzi...


dostales 4 dobre buildy wiec sie ciesz :-?

Autor:  Qraczek [ 17 lip 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

Kalin napisał(a):
A kto powiedział że nie mam pojęcia? Czy to takie dziwne że ktoś pyta o rozłożenie talentów w celu porównania z tym co się ma czy też z wiedzą o tym jak mają zrobione to inni? Na ogół poprzez płodne dyskusje dochodzi się do ciekawych wniosków, ale niektórzy od razu przekręcają fakty pod siebie lub widzą je na opak.
W którym momencie wyciągnąłeś wniosek że nie mam rozłożonych poprawnie talentów, bo Ja zapytałem o ciekawe schematy talentów do zadawania maxymalnego DPS'u przecież nigdzie nie pokazałem jak to jest rozłożone u mnie skąd np. można by wyciągnąć wniosek, że mam je ułożone niepoprawnie lub wcale?!
Ech to do niczego nie prowadzi...


Nie, nie ma nic zlego, ze pytasz na forum o to jak wymaksowac dmg. Zastanawiajace jest tylko to ze jako odnosze wrazenie, ze jako PvP warrior ze zrobiona ranga 14ta to powinienes jednak wszystko (badz bardzo duzo) o zadawaniu DMGu warriorem wiedziec (nie oszukujmy sie , nie byles przez 5 miesiacy prot noszac flage na Warsongu, nie ? :) ).

Z calym szacunkiem dla 5 miesiecy Twojego czasu, ale sadze ze Twoj post moglby byc przez bardziej czepliwych uzyty/uzywany w dyskusjach pt. "Czy rank 14 wymaga skilla ?".

PS. Z doswiadczen PvE w gildii w ktorej jestem DW warriorzy zadaja sporo wiekszy dmg (porownywalny sprzet, dualwield - jeden z CTS i offhandem z Instructora, 2handerzy roznie - z rank 14 weapon (sunderer - axe), ashkandi i tego typu zabawki :)

Autor:  Greeg [ 17 lip 2006, 23:39 ]
Tytuł: 

Kalin napisał(a):
Mam do wszystkich osób, które grają Warriorem i testowały różne ustawienia z talentami o podanie szablonu, w którym warrior potrafi zadać największy DPS.

Posiadam sprzęt za 14 rangę oraz z AQ i szukam ciekawych ustawień w których można wyciągnąć maksymalny DPS z Warriora. Talenty mogą iść w Fury z 2x1Hand weapon lub w broń 2Hand Weapon (miecz).

Jak ktoś może to niech podpowie ciekawe schematy ułożenia talentów.

Zalezy czy chcesz hardcorowo robic dps, czy jednak czasem tam gdzies pobiegac w pvp.

Zalozmy, ze zamierzasz tylko dps (wiec olewamy talenty pokroju Piercing Howl, Imp Intercept):

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

W zasadzie jedyna kwestie problematyczna jaka tu mialem to wybor miedzy Imp Zerg Rage, a Imp Cleave. Darmowe 10 rage co 30 sek jest kuszace, ale Imp Cleave 2/3 (to bodajze +90) tez jest swietne gdzie jest niszczenie mas :) Mozna tez Imp Execute jak ktos lubi. Ja nie lubie bo wole przez 80 % walki byc pierwszy, a potem ... tez ;)

Talenty z fury wydaja sie oczywiste:
- Cruelty - wiadomo
- Unbridled Wrath - tez wiadomo (free rage = more dmg)
- Imp Battleshout - liczymy na duze bloodthirsty i nie tylko
- DW Spec - niby ta roznica 50 % offhand, a 62,5 % jest niewielka, ale ma znaczenie (znow rage + dnm)
- Enrage - glownie do odblokowania Flurry w tym wypadku
- Death Wish - jak sama nazwa mowi, wlaczajac ten skill mozemy zyczyc sobie smierci (aggro) ;)
- Imp Zerg Rage - free 10 rage co 30 sek i dodatkowy rage z otrzymywanego damagu ? Nice. Mozna tez w Imp Execute lub Imp Cleave wrzucic
- Flurry, Bloodthirst - wiadomo

- Imp HS - skill tylez dobry co niebezpieczny ;)
- Rend - Deep Wounds - Impale - 10 % wiekszy crit zawsze sie przyda choc jako fury wiekszy damage robimy white damagem (cooldowny na instanty sa za dlugie)
- Tactical Mastery - do odblokowania anger management
- Anger Management - o ile tego nie zmienia w 1.12, a zapewne nie (bo jest tak chyba od poczatku) to jest to genialny skill (przy ktorym Unbridled Wrath wysiada). Ze wzgledu na swoja zbugowana konstrukcje daje nam co tick (3 sek ?) +1 rage.

Z Anger Management i Unbridled Wrath nasz rage doslownie sie wylewa i zaczyna braknac skili :)

Wiecej raczej wymyslec sie nie da w tym zakresie. Dostajesz wszystkie "generatory" rage'u (Anger Management, Unbridled Wrath, Imp Zerg Rage), wszystkie kluczowe damage skile (Imp Overpower i tak nie do wykorzystania bo robiac Dps bedziesz glownie siedzial w Zerg Stance, Imp Execute / Cleave - tak jak mowilem, zamiast Imp Zerg Rage mozna - zwlaszcza przy bosach majacych multum HP, Imp Execute jest fajne)

Oczywiscie, tak jak mowie, to build glownie na dps. Bez Imp Intercept chyba nie moglbym Fury grac w pvp. Bez Piercing Howla zreszta tez.

Autor:  Greeg [ 17 lip 2006, 23:45 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Nie, nie ma nic zlego, ze pytasz na forum o to jak wymaksowac dmg. Zastanawiajace jest tylko to ze jako odnosze wrazenie, ze jako PvP warrior ze zrobiona ranga 14ta to powinienes jednak wszystko (badz bardzo duzo) o zadawaniu DMGu warriorem wiedziec (nie oszukujmy sie , nie byles przez 5 miesiacy prot noszac flage na Warsongu, nie ? :) ).

Bede bronil czlowieka :) U Warriora dmg, a dps to troche dwie rozne bajki. Mowiac dmg, myslimy pvp, a pvp to z kolei burst damage. Czyli krotki, duzy damage, ktory potem wcale nie musi sie przelozyc na dps.

Do tego swietnie sie Arms nadaje no i trudno oczekiwac od kogos kto robil range, ze zacznie sie innymi buildami bawic (zwlaszcza, ze uogolniajac to u wara Arms -> PVP, Fury -> PVE, Prot -> Tank wiec tak naprawde Fury Warr to nauka grania warem praktycznie od nowa, a watpie, ze ktos kto robil range ma ochote na nauke od nowa w sasiedztwie latajacych Frostboltow ;) ).

Autor:  Venomo [ 18 lip 2006, 09:51 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
- Rend - Deep Wounds - Impale - 10 % wiekszy crit zawsze sie przyda choc jako fury wiekszy damage robimy white damagem (cooldowny na instanty sa za dlugie)


ze wszystkim sie zgodze oprocz tego:)

jak wiemy impale daje 20% extra dmg do crita co przeklada sie na 10% wiecej obrazen ogolnie (normal za 500, crit za 500 + (500 * 1,2) = 1100)

czyli w critcie bedzie 10% wiecej obrazen, mozna przyjac ze dobry warrior ma 33% crita, a zatem 10% * 33% = 3% <-- 3% wiecej dmg ogolnie, a to za 8! talent pktow. Imp Rend? nie oszukujmy sie ze strata rage'a:). Deep Wounds? zanim pierwszy raz ticknie musza minac 3 sekundy, przy dw prawie na pewno critniejsz drugi raz w ciagu tych 3 sekund i timer sie zresetuje (i deep wounds nic nie zada)

a zatem te kilka pktow lepiej (imo) przeznaczyc na imp exe i imp cleave (120% dmgu, dmg rowny heroic strikeowi)

co do imp overpowera, ja nawet jak mialem 100 rage'a jakos udawalo mi sie zejsc do 25 po dodgu przeciwnika wystarczajaco szybko zeby zrobic overpower :) cleave, bt, ww, dw... imo 1k extra dmgu jest warte zmiany stancji

Autor:  Greeg [ 18 lip 2006, 10:54 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
Greeg napisał(a):
- Rend - Deep Wounds - Impale - 10 % wiekszy crit zawsze sie przyda choc jako fury wiekszy damage robimy white damagem (cooldowny na instanty sa za dlugie)


ze wszystkim sie zgodze oprocz tego:)

jak wiemy impale daje 20% extra dmg do crita co przeklada sie na 10% wiecej obrazen ogolnie (normal za 500, crit za 500 + (500 * 1,2) = 1100)

czyli w critcie bedzie 10% wiecej obrazen, mozna przyjac ze dobry warrior ma 33% crita, a zatem 10% * 33% = 3% <-- 3% wiecej dmg ogolnie, a to za 8! talent pktow. Imp Rend? nie oszukujmy sie ze strata rage'a:). Deep Wounds? zanim pierwszy raz ticknie musza minac 3 sekundy, przy dw prawie na pewno critniejsz drugi raz w ciagu tych 3 sekund i timer sie zresetuje (i deep wounds nic nie zada)

a zatem te kilka pktow lepiej (imo) przeznaczyc na imp exe i imp cleave (120% dmgu, dmg rowny heroic strikeowi)

co do imp overpowera, ja nawet jak mialem 100 rage'a jakos udawalo mi sie zejsc do 25 po dodgu przeciwnika wystarczajaco szybko zeby zrobic overpower :) cleave, bt, ww, dw... imo 1k extra dmgu jest warte zmiany stancji

Nom wiadomo, ze cala linia Rend - Woundsy sluzy tylko do Impale, ktory owszem jest mocno dyskusyjny :) Imp Cleave bardzo fajny - np. w takiej I fazie na nefku masakruje ten skill, dlatego jak ktos chce robic dps w rajdzie hardcorowo to niech sie rozezna, czy duzo jest takich momentow, w ktorych sie ten skill przyda. Chociaz damage nie jest rowny Heroic Strike'owi, ktory o ile pamietam daje +157, a Imp Cleave (3/3) +110, no ale fakt to i tak juz jest blisko :)

Oczywiscie te 3 % to niby nie duzo, ale trzeba wziac poprawke, ze to dziala takze dla whirlwind + cleave. robiac kombo mozemy w ciagu ~ sek zadac 6 ciosow. (o ile wokol sa 4 moby :) ). z 6 ciosow 33 % szansy na crit to juz bedzie calkiem niezly buff do damagu takie impale, i to w bardzo krotkim czasie. Dodatkowo potem przy spamie Execute tez to przyniesie efekty.

Na pewno Imp Execute jest tym fajniejsze im dluzsza walka (mob ma wiecej hp). Ale np. na jakims trashu to juz niekoniecznie.

Ale fakt, wladowanie duzej ilosci pkt w fury tez jest fajne. Sam teraz mialem ostatnio 39 :) (i to wlasnie bez Impale)

Autor:  Venomo [ 18 lip 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

ah, masz racje, rank hsa z aq ma 157, a imp cleave ma 126 afaik :)

jesli chodzi o impale:)
np.
jak masz 0% crita to zrobisz 10 000 dmgu
jak masz 33% crita to zrobisz 13 300 dmgu
jak masz 33% crita I impale 2/2 to zrobisz 13 630 dmgu ( 10 000 + 3300 + (3300 * 10%) )

czyli niezaleznie jak i czym trafiasz a crit utrzymuje sie na poziomie 33% to ogolny wzrost obrazen to 3% z impale'u

jesli chodzi o imp exe to strasznie lubilem ten talent z uwagi na fakt ze moje ciosy generowaly tyle rage'a ze jak tylko global cd po exe zszedl moglem robic kolejny exe :)

imp cleave uzywalem na dluzszych walkach (bossach glownie) bo dw + hs = 2g repair bill ;p

Autor:  wylenialy [ 17 sie 2006, 07:33 ]
Tytuł: 

czy w dw skile takie jak hs, whir czy cleave sa tylko i wylacznie uzywane na mh weapon czy takze na offhand ?
czy ktos testowal bulid dw bez drzewka z impale a z enger manag. dla wiekszej ilosci rage'a ? (dmg w inst/pvp)

Autor:  Zychoo [ 17 sie 2006, 08:43 ]
Tytuł: 

Walisz instanty (i nie instanty) zawsze z mainhanda. Niektorzy fury warkowie kiedys zmieniali weapon jak mieli walnac overpowera. Nie wiem czy sie da jeszcze, bo nigdy fury nie bylem (do dobra, bylem do 30 levela).

Autor:  Zoltan [ 17 sie 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Walisz instanty (i nie instanty) zawsze z mainhanda. Niektorzy fury warkowie kiedys zmieniali weapon jak mieli walnac overpowera. Nie wiem czy sie da jeszcze, bo nigdy fury nie bylem (do dobra, bylem do 30 levela).

Da sie, ale juz sie nie oplaca, bo jest cooldown na zmianie broni.
Co do DW bez Impale, to jest to calkiem fajny build bo kosztem tych wszystkich talentow mozesz lepiej rozwinac drzewko fury (czyli pojsc w 12/39 zamiast 17/34).

Autor:  Girdian [ 19 sie 2006, 11:33 ]
Tytuł: 

Jaka bron jest najlepsza do tankowania wolna czy szybka?

Autor:  Highlander [ 19 sie 2006, 11:40 ]
Tytuł: 

Girdian napisał(a):
Jaka bron jest najlepsza do tankowania wolna czy szybka?

zdaje sie, ze szybkosc ok 2.0.

Strona 138 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team