MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warrior https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091 |
Strona 140 z 266 |
Autor: | Venomo [ 27 sie 2006, 09:15 ] |
Tytuł: | |
rom123 napisał(a): 1.
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000 A co myslicie o takim buildzie ? 2. Prosilbym o jakies dobre addonsy dla wariora, chcialbym zeby w nich bylo miedzy innymi wsporzedne na mapie, pokazana ilosc hp mobow jak i przeciwnikow, do tego gdy najade na jakis przedmiot pokazuje mi do czego on moze byc wykozystane ( gotowania, smithing itp. ), + cos jeszcze przydatnego o czym byc moze nie wiem. Ponad to chcialbym tez inne rozmieszczenie tych standardowych ikon. ( action bar ) - chyba tak to sie nazywa ps. a i zeby mi nie zjadl resztek fps pozdrawiam ffs nie postuj tego samego w 2ch miejscach |
Autor: | Greeg [ 27 sie 2006, 09:29 ] |
Tytuł: | |
Ja sie tez cieszylem, ale potem przyszlo otrzezwienie. Wiele osob pisze, ze ten screen z Windwalk , Barbarity (yes!) to fake i tylko ten ze skilami wara (Victory Rush, Intervene itd) jest prawdziwy. Wiec odnoszac sie do niego moge powiedziec, ze skille wygladaja fajnie. Podoba mi sie Spell Reflection, Intervine, ale zobaczycie ze skonczy sie tak, ze wszyscy beda musieli miec Prot albo out z gildii. przy 25 osobowych instancjach role dps'u beda spelniac rogale, nawet zakladajac, ze w dalszym ciagu beda robic gorszy dps (niektorzy sa niereformowalni). Dla wara beda 2-3 tank sloty. (pewnie jeszcze share'owalne z palkami bo na pewno beda encountery, w ktorych bez MT2 Loladyna sie nie zrobi bosa, albo bedzie baardzo ciezko) Poniewaz Wow to typowy wyscig szczurow, w ktorym idzie sie do celu po trupach wiec juz moge sobie wyobrazic jak podstawowym kryterium lazenia na rajdy (czy w ogole istnienia w gildii) bedzie np. posiadanie talentu Vitality (+10 % Sta, za 35 pkt w prot), natomiast pare innych klas bedzie sobie beztrosko napieprzalo. Zabawne, ze wczesniej Drutom dali trainable skill wlasnie dlatego, ze zmuszalo to ich do wyboru jedynej opcji, a teraz dokladnie to samo robia warom, tylko w jeszcze bardziej hardcorowym wydaniu. Imho w BC jedynym "slusznym" buildem bedzie prot, a dps'owac w fury to bedzie sobie mozna mobki ... solo. |
Autor: | cypis [ 27 sie 2006, 09:32 ] |
Tytuł: | |
Greeg nie chce ci zabierac przyjemnosci z plakania, ale to jeszcze alpha - skille moga i raczej sie zmienia, zostana dodane nowe etc. |
Autor: | Greeg [ 27 sie 2006, 09:55 ] |
Tytuł: | |
Spojrzalem na twoja sygnature i mysle sobie, ze po co wciagac kolejna klase w cos takiego co healerzy maja ? ![]() ![]() Zreszta, wlasnie dlatego z utesknieniem czekam na Warhammera ![]() ps. watpie, ze sie zmieni na lepsze. to musialby byc jakis mega whine na forum, aby np. dali vitality wyzej, albo w ogole dali jako trainable, a np. oslabili. Albo dali vitality prot warowi, a arms i fury ten commanding shout. niektore zmiany sa fajne (np. spell reflection i te intervine), ale imo vitality to akurat porazka bo doskonale wiem co to oznacza - trepow w gildiach nie brakuje :d |
Autor: | spelcast [ 27 sie 2006, 10:00 ] |
Tytuł: | |
Warhammera pod skrzydlami EA moze sie okazac wielka porazka ![]() |
Autor: | Greeg [ 27 sie 2006, 10:15 ] |
Tytuł: | |
spelcast napisał(a): Warhammera pod skrzydlami EA moze sie okazac wielka porazka
![]() Moze. Mam nadzieje, ze sie nie stanie ![]() |
Autor: | thirstysock [ 27 sie 2006, 10:41 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieje że te ciekwae koncepcje skili dla warka beda jakos ciekawie zbalansowane ![]() P.S. co do warhammera to ja jestem dobrej mysli po ostatnim pokazie i ida zgodnie z założeniami game workshop a EA daje tylko kasę ai sie nei wcina w same prace (hlip jak ja podzielę czas między wowa i warhammera) |
Autor: | cypis [ 27 sie 2006, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Greeg napisał(a): Spojrzalem na twoja sygnature i mysle sobie, ze po co wciagac kolejna klase w cos takiego co healerzy maja ? ![]() ![]() Zreszta, wlasnie dlatego z utesknieniem czekam na Warhammera ![]() ps. watpie, ze sie zmieni na lepsze. to musialby byc jakis mega whine na forum, aby np. dali vitality wyzej, albo w ogole dali jako trainable, a np. oslabili. Albo dali vitality prot warowi, a arms i fury ten commanding shout. niektore zmiany sa fajne (np. spell reflection i te intervine), ale imo vitality to akurat porazka bo doskonale wiem co to oznacza - trepow w gildiach nie brakuje :d powiedzialem Ci ingame co sadze o komentowaniu talentow, ktore sa w fazie alpha ![]() Cytuj: co do warhammera to ja jestem dobrej mysli po ostatnim pokazie i ida zgodnie z założeniami game workshop a EA daje tylko kasę ai sie nei wcina w same prace (hlip jak ja podzielę czas między wowa i warhammera)
Naiwny jestes. EA zalezy na jak najwiekszej sprzedazy, wiec raczej bedzie naciskac zeby gra nie miala zbyt skomplikowanej mechaniki i zeby byla prosta w obsludze dla 12 latkow tak jak ich inne gry ![]() |
Autor: | raggnarok [ 27 sie 2006, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Triche wiary. Myslicie, ze developerzy WO poszliby na uklad z EA, gdyby wiedzieli, ze beda sie im wcinac w proces tworzenia gry? Naprawde watpie, zeby to byli tacy idioci ![]() |
Autor: | spelcast [ 27 sie 2006, 14:54 ] |
Tytuł: | |
EA zawsze pchalo paluch tam gdzie nie trzeba wiec podejrzewa ze teraz bedzie tak samo |
Autor: | muad [ 30 sie 2006, 09:37 ] |
Tytuł: | |
widzieliscie? http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... pells.html juz nie moge sie doczekac ![]() |
Autor: | Venomo [ 30 sie 2006, 09:54 ] |
Tytuł: | |
tylko czemu endless rage dali w arms >.< |
Autor: | Rayla [ 30 sie 2006, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Nie kumam tylko jak Endless Rage będzie działało z execute ![]() |
Autor: | Qraczek [ 30 sie 2006, 11:39 ] |
Tytuł: | |
Podejrzewam, ze bedzie zzeralo rage'a "dodatkowego", a sam koszt Execute (15 ?) nie bedzie naliczany. Tak mi sie wydaje .. Jesli caly bedzie darmowy to pierdziele maga i robie warka - w execute spamie e-peen bedzie sam rosl .. |
Autor: | Greeg [ 30 sie 2006, 18:15 ] |
Tytuł: | |
szczerze mowiac to nie wiem czego sie nie mozesz doczekac. nasze zmiany sa tak pieknie skonstuowane, ze jesli grales np. Arms / Fury warem to aby miec podobna funkcjonalnosc co obecnie, to musisz walnac 5 talentow w prot, aby miec Tactical Mastery i do tego kolejne 5 w jakis totalny crap pokroju Imp Rend, Thunderclap, Iron Will, aby rozwinac drzewko. Wiec tak naprawde 5 nowych talentow wladujesz w tactical mastery, 5 "starych" w np. Iron Will i zostanie Ci cale 5 pkt na buffy. Inne klasy dostaja 10 - wiec sam wywnioskuj jaki one dostana power, a jaki my. Ja szczerze mowiac na widok takich zmian to rerolluje (mimo, ze gralem praktycznie tylko warem bez altow) bo jak widze 40 pkt talent Rampage, ktory jest slabszy od ... crusader enchanta pod kazdym wzgledem to gg. A juz jak widze talenty innych klas, ktore w pigulce dostaja takie zabawki przeciw melee jak polgodzinne -10 % crita dla przeciwnika, -5 % to hit (teraz w Arms bedziesz potrzebowal 10 to hit, a fury dw to juz w ogole), spelle z disorientem i inne cuda (jak np. szanse na proc +50 % speed i immune to imparing effects) to juz w ogole. Szczerze mowiac to na rowni z tymi zmianami casterow to byly te nasze fake'i typu Barbarity itp. ![]() Endless Rage - 2x MS, 1x Whirlwind reszta white damage. (bo cooldowny) Swietne ? Moze byc i win buttonem jak wejda crity. Jak nie wejda to ... biegniemy z cmentarza hehe. Jak sie dojdzie do etapu execute przeciwnika to tak naprawde i bez tego go rozlozy. |
Autor: | Highlander [ 30 sie 2006, 19:29 ] |
Tytuł: | |
w ogole nie wiem jak rozdac te cholerne talenty w BC, by dojs do takiego Endless Rage to trzeba ładowac talenty w mnostwo pierdol... ee tam To juz to wydaje sie sensowniejsze Nie podoba mi sie w ogole... Nie oba sa do pupy ![]() najlepiej full prot nikt nas nie zabije ale my tez nikogo ![]() moze tak: lalal w sumie tez crap ![]() |
Autor: | Greeg [ 30 sie 2006, 20:56 ] |
Tytuł: | |
problem jest taki, ze te drzewka sa w ogole nieintuicyjne. jak sie wczoraj np. magiem bawilem to drzewko frost az samo "chodzi" ![]() A u nas robie np. DW Fury i chcialbym powiedzmy Axe Speca. Wrzucam na poczatek 31 pkt w fury, rozpoczynam arms i juz zonk. Daje 3/3 Imp HS i mam 2 talenty do wydania na super hiper ofensywne Deflection ![]() Wiec tak naprawde do momentu tych 20 talentow w arms mam wydanych 9 takich lewych punktow tylko po to, aby jakos ruszyc drzewko. Efekt taki, ze tak naprawde z Dmg talentow dostaje tylko Impale. Dopiero teraz moge wrzucic punkty w Axe Spec, tyle ze trzeba jeszcze dac punkty w Tactical Mastery, ze 2 talenty w Fury i okazuje sie, ze ... punkty sie skonczyly ![]() Tak wiec stworzenie Fury DW builda z pojsciem w np. Axe Spec / Sword Spec jest praktycznie niemozliwe bez gimpowania innych statow, bez ktorych ten Spec nie pokryje strat. Glebokie pojscie w Fury do 45 pkt tez troche smieszne bo ten Rampage to poki co porazka na calej linii. Wg mnie totalnie skaszaniony jest poczatek drzewka w Arms. To sprawia, ze czasem zwyczajnie nie ma w co wrzucic punktow, ktore jakos tam nawet zaoszczedzic mozna - mozna juz sie pchac, albo glebiej w fury, albo w bezuzyteczne talenty z T1-T2 arms. Jasne, to tylko alfa, ale czemu drzewka innych klas wygladaja jakos hmm ... sensownie, a nasze jak zwykle nie ![]() |
Autor: | Highlander [ 30 sie 2006, 21:27 ] |
Tytuł: | |
jak ja widze te rendy, thunder clapy, iron wille, i co to ma byc Blood frenzy?! By dojsc w arms do Endless Rage musze wywalic tactical mastery albo enrage... a jak zrezygnuje z enrage to nawet to chyba mi nie pozwoli dojsc do tego talentu. Ale byc warkiem bez tactical mastery? ![]() teraz chyba tez bym dal w heroic strke 3/3 i 2/5 w deflection, chociaz miec te 5% parry wiecej nie jest zle ![]() Rend mogliby wydluzyc duration time za pomoca talentu, to jeszcze mogloby byc nie glupie, tak jek teraz jest do kitu ![]() za duzo talentow trzeba poswiecic na jakis crap... DW to ja sobie nie umiem wyobrazic... |
Autor: | Kaczorek [ 30 sie 2006, 21:41 ] |
Tytuł: | |
im dluzej patrze na te drzewka z talentami dla warka, tym bardziej dochodze do wniosku, ze dps warek zanika. imo talenty sa idealne dla prot, ale dla dps = zal.pl po calosci... niektore talenty sa tak debilne, ze szkoda gadac. najbardziej zaciekawil mnie talent Rampage (tier 9, fury drzewko). On na 70 levelu bedzie dawal 200 ap jak sie stacknie ? btw. za duzo jest talentow sytuacyjnych, czy na pvp. brak dobrych na pve, i ten nerf flurry tez boli. |
Autor: | cypis [ 30 sie 2006, 21:57 ] |
Tytuł: | |
Tooltip flurry jest zbugowany, bedzie sie odpalal na white i special attacks. |
Strona 140 z 266 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |