MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue template
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10680
Strona 15 z 28

Autor:  Razoth [ 16 paź 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

Rogue nastawiony na walkę frontalną dostaje ostry wpierdol od warka. Ja preferuję ambush/backstab rogue do "pe fał pe"

Autor:  simo [ 16 paź 2005, 14:40 ]
Tytuł: 

nie wiem na jaka, ale wiem, ze na forum blizza sa buildy dla combat roguea i jest to dosc podstawowe rozroznienie, biegaja albo cmboat rogue ze swordami albo ambush z nozami

wiec jak masz pisac jakies glupie lole to lepiej nie pisz bo osmieszasz tylko samego siebie


ok znalazlem juz...

Combat Build

Assassination Talents (21 points)

Improved Eviscerate - 3/3 points
Malice - 5/5 points
Remorseless Attacks - 1/5 point
Ruthlessness - 3/3 points
Murder - 2/2 points
Relentless Strikes - 1/1 point
Lethality - 5/5 points
Cold Blood - 1/1 point

Combat Talents (30 points)

Improved Sinister Strike - 2/2 points
Improved Gouge - 3/3 points
Deflection - 5/5 points
Precision - 5/5 points
Riposte - 1/1 point
Dual Wield Specialization - 5/5 points
Blade Flurry - 1/1 point
Sword Specialization - 5/5 points
Aggression - 3/3 points


http://strategy.worldofwar.net

Autor:  MacDwain [ 18 paź 2005, 08:46 ]
Tytuł: 

Czy to bug?

Walczymy na dwóch rogali - scenariusz prosty (PvE) - Kumpel cheap shot, jak sie konczy to ja cheap shota ładuje i mob pada. Ale... Jeśli on da pierwszy CSa, a potem ja, to mój CS jest przerywany w połowie. I ja się tutaj pytam - "dlaczego?" Czy tak było zawsze czy tak jest teraz?

Autor:  Zychoo [ 18 paź 2005, 09:00 ]
Tytuł: 

Jakos zawsze byl z tym problem. Nigdy dwa stuny jednoczesnie.

Autor:  SoLLo [ 20 paź 2005, 15:16 ]
Tytuł: 

Witam , czy osoby które graja tylko sword/sword lub sword/dager mogą sie podzielic swoimi buildami ? chodzi mi ogólnie o wrazenia i łatwosc gry PvE i wszczegolnosci PvP ,sam kombinowałem kilka ustawien :] proponowany przez wiekszosc combat bez pojscia w MoD jakos mi nie przypadł do gustu.

Autor:  Fabianek [ 20 paź 2005, 15:29 ]
Tytuł: 

SoLLo napisał(a):
Witam , czy osoby które graja tylko sword/sword lub sword/dager mogą sie podzielic swoimi buildami ? chodzi mi ogólnie o wrazenia i łatwosc gry PvE i wszczegolnosci PvP ,sam kombinowałem kilka ustawien :] proponowany przez wiekszosc combat bez pojscia w MoD jakos mi nie przypadł do gustu.


ja gralem dosc dlugo na nastepujacym sword buildzie :
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000
i
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

przy obu buildach w pve bosko BF + AR i jedziesz 2 moby na raz w heartglen. W mc musisz uwazac bo na AR bardzo latwo zlapac aggro nawet uzywajac feint. ten drugi build teche stracil sens kiedy blizzard dodal cooldown 1sec przy zmianie broni bo zaczynalem z ambush, slice & dice a pozniej juz ss spam, cb.

w pvp tak sobie ogolnie dalo sie grac ale w porownaniu do 21/8/22 slabiutko.

Autor:  whiteman [ 20 paź 2005, 15:41 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem każdy rogue powinien mieć imp. sap - to jest całkowicie niezbędne / konieczne jeśli chcesz mieć swoje miejsce w high lvl instance.

22/8/21 rocks tha place.

Autor:  Zychoo [ 20 paź 2005, 15:54 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Moim zdaniem każdy rogue powinien mieć imp. sap - to jest całkowicie niezbędne / konieczne jeśli chcesz mieć swoje miejsce w high lvl instance.

W ktorej high level instance jesli mozna spytac?

Autor:  whiteman [ 20 paź 2005, 15:59 ]
Tytuł: 

A co? W żadnej instance na 50-60 lvl nie masz humanoidów?

Autor:  tomugeen [ 20 paź 2005, 16:01 ]
Tytuł: 

Hi-lev to 60lvl i sprzet z pomniejszych instancow ;]
Zych mial na mysli MC i BWL, w innych mozna isc z kadym buildem, bo jest po prostu latwo.

Autor:  Zychoo [ 20 paź 2005, 16:18 ]
Tytuł: 

A nawet nie chodzi o to :) Po prostu zdziwilo mnie okreslenie
Cytuj:
niezbędne / konieczne

Moze i przydatne w niektorych sytuacjach, ale w 100% do zastapienia.

Autor:  RoozTer [ 20 paź 2005, 16:42 ]
Tytuł: 

I R PR0 I R DUNNEED ET!!!11~~ KK?

Autor:  Robus [ 21 paź 2005, 07:42 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Moim zdaniem każdy rogue powinien mieć imp. sap - to jest całkowicie niezbędne / konieczne jeśli chcesz mieć swoje miejsce w high lvl instance.


imp sap to strata talentow :P, nigdy tego nie mialem i nie planuje miec a bylem w sumie juz w kazdym instancie oprocz BWL

strat w 5, np, dm tymbardziej, scholo - ziew

imp sap nie jest potrzebny/konieczny nigdzie, jedynie w niektorych sytuacjach ulatwilby sprawe, a jezeli cos jest przydatne tylko czasami, to wtedy szkoda na to talentow :P

high end build to albo full combat (21/30 lub 17/34, jest jeszcze 3 opcja - jakas mieszanka z subtlety) albo 30/8/13, przy czym tym ostatnim fajnie sie bije pvp dodatkowo, czego nie mozna powiedziec o buildzie z AR

Autor:  noe [ 21 paź 2005, 07:52 ]
Tytuł: 

imp sap jest bardzo przydatne zarowno w pvp jak i instansach , szczegolnie na bg

Autor:  Zychoo [ 21 paź 2005, 07:57 ]
Tytuł: 

imp sap jest bardzo przydatne zarowno w pvp jak i instansach , szczegolnie na bg

Pewnie ze przydatne, ale nie kosztem Seal Fate albo improved Ambush.

Niestety albo rybki albo akwarium. Imp sap jest fajny i mozna sie nim pobawic, ale jedny sluszny build do PvP za daggerami to 30/8/13 - jestes w stanie zamordowac cloth-usera zanim zdazy polazyc reke na klawiaturze.

Sprobuj zrobic to z imp sapem :)

Autor:  whiteman [ 21 paź 2005, 08:13 ]
Tytuł: 

Spróbuję to zrobić z preparation dodatkowo. Uważam że preparation jest bardziej przydatne niż Vigor. No ale ja się nie znam.

Autor:  RoozTer [ 21 paź 2005, 08:24 ]
Tytuł: 

Prep ma 10 min CD, tutaj mozna zakonczyc ten temat, bo 10 min to iwecznosc dla roga.

Autor:  Robus [ 24 paź 2005, 07:47 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Spróbuję to zrobić z preparation dodatkowo. Uważam że preparation jest bardziej przydatne niż Vigor. No ale ja się nie znam.


widocznie sie nie znasz, bo w buildzie 30/8/13 nie ma vigoru :P ;)

Autor:  whiteman [ 24 paź 2005, 08:16 ]
Tytuł: 

Fakt powinno być 31 :lol:

Autor:  Zychoo [ 24 paź 2005, 08:23 ]
Tytuł: 

RoozTer napisał(a):
Prep ma 10 min CD, tutaj mozna zakonczyc ten temat, bo 10 min to iwecznosc dla roga.

W ogole imo wszystkie skile powinny miec cooldown ktory pozwala na uzycie ich w nastepnej walce. 2-3 minuty

Strona 15 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team