MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pochwal się swoim UI.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16558
Strona 15 z 44

Autor:  Mirtul [ 10 cze 2007, 19:04 ]
Tytuł: 

Ag unit frames

Autor:  MacDwain [ 10 cze 2007, 22:47 ]
Tytuł: 

Desh - addon do party to... ?

Autor:  Deshroom [ 11 cze 2007, 08:07 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
Desh - addon do party to... ?
Pitbull :wink: (pitbull też moze mieć portrety ale zrezygnowałem na rzecz wyświetlania innych funkcji)

BTW polecam Postal wszystkim którzy używają CT_Mail i PoisonMenu zamiast innych typu poisoner - te sa ace2 a robią to samo

Obrazek

Autor:  PsZeMo [ 11 cze 2007, 14:51 ]
Tytuł: 

Obrazek
nowe , skinner mi sie pieprzy i Eepanels tez , wiec mam bez ramek:/
ale mysle ze jest ok:P

Autor:  Deshroom [ 11 cze 2007, 22:21 ]
Tytuł: 

@up

TPU :wink:

BTW niezły dialog :wink:

Autor:  PsZeMo [ 11 cze 2007, 22:31 ]
Tytuł: 

na vencie bylismy , i cos przerywalo:P

Autor:  Damien [ 12 cze 2007, 05:45 ]
Tytuł: 

Obrazek

w miare minimalistyczne UI

Autor:  Deshroom [ 12 cze 2007, 08:14 ]
Tytuł: 

Damien napisał(a):
Obrazek

w miare minimalistyczne UI
podoba mi sie ale imo nie ma sensu oceniać UI poza walką bo nie ma czego oceniać.
bajer polega na tym jak mieć informacje a żeby nie przeszkadzały bo nie mieć informacji imo to noobiarstwo

Autor:  ShadorVD [ 12 cze 2007, 08:33 ]
Tytuł: 

@up

A co ty uwazasz za informacje?

SvD.

Autor:  Deshroom [ 12 cze 2007, 10:55 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
@up

A co ty uwazasz za informacje?

SvD.


kto w party ma aggro - kolory unitframe
kogo targetuje tank - np mainassist
ile życia kto ma i jak szybko je traci - pitbull
ile zycia ma mob którego dpsujemy - mobhealth
ile zycia mają pozostałe zagrowane moby - automatycznie właczające się płytki blizzarda
jakie mam doty - elkbuffbar/necb
jakie mam debuffy - elkbuffbar/necb
ile czasu pozostało na CC moim lub innego gracza - stunwatch i necb

(oczywiscie dobór modów może być inny)

i wtedy moge ocenić jak kto sobie poradził z rozlokowaniem tego :wink:

to sa podstawowe informacje jakie powinien miec każdy szanujący się gracz
pomijam że smiac mi się chce jak ktoś ma ui z takim malym okienkiem pośrodku a bajerów ma dookoła na maxa i 12FPS w rozdzialce 800x600. wogóle mam wrażenie że masa ludzi albo niedowidzi albo ma za daleko monitor albo nie wie co to zmiana skali modów

i nie jest tak że jako rogal mnie nie interesuje kto ma aggro bo jak healer ma aggro to rogal zdecydowanie może mu pomóc.
tank i healer zawsze musi miec te informacje na 100%

Autor:  niebezimienny [ 12 cze 2007, 11:11 ]
Tytuł: 

To ci sie bardzo nie spodoba moje ui:

http://img143.imageshack.us/img143/4826/dafdma1.jpg

prosze nie zważać na inteligentną rozmowę ;p

Autor:  Qraczek [ 12 cze 2007, 11:22 ]
Tytuł: 

Desh,
tak szczerze to w opisanym przez Ciebie Ui brakuje tylko informacji ile panu Heniowi dropnelo srebra w ostatnim mobie zabitym przez niego w Silithiusie i jaki jest obecnie kurs jena.

Sersiously - twierdzenie ze kazdy szanujacy sie gracz powinien miec wszystkie przez Ciebie wymienione informacje jest ekhem .. lekko naciagane ;)

Autor:  Deshroom [ 12 cze 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Sersiously - twierdzenie ze kazdy szanujacy sie gracz powinien miec wszystkie przez Ciebie wymienione informacje jest ekhem .. lekko naciagane ;)

generalnie może i tak ale przy założeniu że np jestes magiem, walisz frosbolta i masz wszystko w dupie bo chcesz loot z bossa a party Cię nie obchodzi - healer nie jesteś tank też nie a pozatym jesz pizze :wink:

btw moje ui jest wyżej i nie widze żeby tam było jakoś naćkane

Autor:  cypis [ 12 cze 2007, 11:26 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
@up

A co ty uwazasz za informacje?

SvD.


kto w party ma aggro - kolory unitframe
kogo targetuje tank - np mainassist
ile życia kto ma i jak szybko je traci - pitbull
ile zycia ma mob którego dpsujemy - mobhealth
ile zycia mają pozostałe zagrowane moby - automatycznie właczające się płytki blizzarda
jakie mam doty - elkbuffbar/necb
jakie mam debuffy - elkbuffbar/necb
ile czasu pozostało na CC moim lub innego gracza - stunwatch i necb

(oczywiscie dobór modów może być inny)

i wtedy moge ocenić jak kto sobie poradził z rozlokowaniem tego :wink:

to sa podstawowe informacje jakie powinien miec każdy szanujący się gracz
pomijam że smiac mi się chce jak ktoś ma ui z takim malym okienkiem pośrodku a bajerów ma dookoła na maxa i 12FPS w rozdzialce 800x600. wogóle mam wrażenie że masa ludzi albo niedowidzi albo ma za daleko monitor albo nie wie co to zmiana skali modów

i nie jest tak że jako rogal mnie nie interesuje kto ma aggro bo jak healer ma aggro to rogal zdecydowanie może mu pomóc.
tank i healer zawsze musi miec te informacje na 100%


A u was bija murzynow!!!11!shift+1!

SvD.

Autor:  Qraczek [ 12 cze 2007, 11:56 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
przy założeniu że np jestes magiem, walisz frosbolta i masz wszystko w dupie bo chcesz loot z bossa a party Cię nie obchodzi


Ciekawe zalozenie ;)

Ale nie o to chodzilo.

Niektore rzeczy po prostu widac na ekranie i dodatkowe elementy UI nie sa do tego potrzebne. Widac czy mob leci w healera/healerow i walnac FN czy nie. Widac, czy tank ma aggro, czy mob wlasnie odwrocil sie i tlucze po lbie rogala. Assystowanie tankowi to jeden klawisz z banalnym macro. Myslacy mag raz na jakis czas robi resheepa (a jak sie zerwie owca to ccwatch jest tyle samo wart co normalne patrzenie na ekran gry). To ile ma zycia boss to chyba po to, zeby po wipie na 1% powkurwiac sie ze mial mial tylko 20000 hp itd itd.

A zeby bylo kompromisowo to przyznaje ze w przypadku PvP wymagania co do UI i konfiguracji moga troche rosnac ;)

cypis napisał(a):
A u was bija murzynow!!!11!shift+1!


zapomniales o eleven, kek.

Autor:  ShadorVD [ 12 cze 2007, 12:03 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
@up

A co ty uwazasz za informacje?

SvD.


kto w party ma aggro - kolory unitframe
kogo targetuje tank - np mainassist
ile życia kto ma i jak szybko je traci - pitbull
ile zycia ma mob którego dpsujemy - mobhealth
ile zycia mają pozostałe zagrowane moby - automatycznie właczające się płytki blizzarda
jakie mam doty - elkbuffbar/necb
jakie mam debuffy - elkbuffbar/necb
ile czasu pozostało na CC moim lub innego gracza - stunwatch i necb

(oczywiscie dobór modów może być inny)

i wtedy moge ocenić jak kto sobie poradził z rozlokowaniem tego :wink:

to sa podstawowe informacje jakie powinien miec każdy szanujący się gracz
pomijam że smiac mi się chce jak ktoś ma ui z takim malym okienkiem pośrodku a bajerów ma dookoła na maxa i 12FPS w rozdzialce 800x600. wogóle mam wrażenie że masa ludzi albo niedowidzi albo ma za daleko monitor albo nie wie co to zmiana skali modów

i nie jest tak że jako rogal mnie nie interesuje kto ma aggro bo jak healer ma aggro to rogal zdecydowanie może mu pomóc.
tank i healer zawsze musi miec te informacje na 100%


A u was bija murzynow!!!11!shift+1!

SvD.


Uojejq cypisku ciposzka cie swedzi i notorycznie dajesz mi o tym znac, starajac sie zwrocic moja uwage tym, ze dodajesz SvD? Czy moze jest to ukryta forma podrywania gejow? Oswiec mnie cipioszko.

SvD.

Autor:  niebezimienny [ 12 cze 2007, 12:04 ]
Tytuł: 

Ja tam gram pvp i arene tylko z trinket menu i daje rade...a to i głownie tylko po to że mi sie nie chce zmieniać z plecaka. Jak ktoś potrzebuje 1000 modów żeby coś zrobić w pvp, to chyba coś jest nie tak?

ogólnie BARDZO Vurtne-wannabe z mojej strony.

Autor:  Qraczek [ 12 cze 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
SvD.


Chcialem tylko zauwazyc ze to poki co normalny topic, a Beast sie kreci w okolicy .. Takze spokojno ;)

Autor:  cypis [ 12 cze 2007, 12:16 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Ciekawe zalozenie ;)

Ale nie o to chodzilo.

Niektore rzeczy po prostu widac na ekranie i dodatkowe elementy UI nie sa do tego potrzebne. Widac czy mob leci w healera/healerow i walnac FN czy nie. Widac, czy tank ma aggro, czy mob wlasnie odwrocil sie i tlucze po lbie rogala. Assystowanie tankowi to jeden klawisz z banalnym macro. Myslacy mag raz na jakis czas robi resheepa (a jak sie zerwie owca to ccwatch jest tyle samo wart co normalne patrzenie na ekran gry). To ile ma zycia boss to chyba po to, zeby po wipie na 1% powkurwiac sie ze mial mial tylko 20000 hp itd itd.

A zeby bylo kompromisowo to przyznaje ze w przypadku PvP wymagania co do UI i konfiguracji moga troche rosnac ;)


Dokladnie. W pve healerzy i tak maja najbardziej zagracone ui, ale mimo wszystko nie trzeba miec 50 modow zeby dobrze grac. Ot party bar, jakis raid mod i tyle.
Chociaz z drugiej strony ja gram paladynem, gdzie wystarczy wciskac 2 przyciski wiec moja opinia moze byc ciut biased.

SvD.

Autor:  Goatus [ 12 cze 2007, 12:24 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Jak ktoś potrzebuje 1000 modów żeby coś zrobić w pvp,


Nie chodzi o potrzebę, a o wygodę, w standardowym ui też mam najpotrzebniejsze informacje, tylko nie odpowiada mi sposób ich podania od zmiany którego są właśnie addony.

No i standardowe ui jest też po prostu obleśne tbh (szczególnie unit frames)

Strona 15 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team