mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 12:25 
Cytuj  
lutus napisał(a):
nie naprawili wszystkiego co napisali, ale ponoc jest to teraz bardziej wykonalne niz przed hotfixem

Nie jest. Jest zdecydowanie trudniejszy (w sensie: zbugowany). Tentacles spawnuja sie w jego zoladku razem z Toba, a eye beam moze tez targetowac ludzi w srodku. fun~!
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.


_________________
cypis#2942
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 12:50 
Cytuj  
Postal napisał(a):
lol myslisz ze takiego hotfixa pisze sie w dzien czy tam kilka godzin? lolololol n/c. nie pomyslales ze musza miec jeszcze czas na potestowanie fixa?


takiego jak chodzi o te bugi, hmmm 30min? prawdopodobnie juz byl dawno napisany. A na temat testowania to lepiej nic nie pisz bo patche sa na public testach testowane przez kilka tygodni a i tak jest tona bugow.

cypis napisał(a):
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.


:roll: jak ty w tym malutkim pokoju chcesz pomiescic 60 osob ^^


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Ostatnio edytowano 19 kwi 2006, 13:10 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 12:56 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.


:roll: jak ty w tym malutkim pokoju chcesz pomiescic 60 osob ^^[/quote]
Z Toba nigdy nie wiadomo kiedy ironizujesz, a kiedy piszesz serio wiec napisze prosciej: walka z C'thumen wymaga dpsu raidu 60osobowego. Nie whinuje bo nie mozemy sobie poradzic z tym encounterem, tylko stwierdzam fakty. Spawn claw tentacles powinien byc capowany, tentacles powinny sie spawnowac rzadziej, miec mniej hp i bic troche slabiej. W dalszym ciagu walka bylaby b. trudna, ale jednak mozliwa do zrobienia.
Ciekawe czy oprocz mnie kogos zastanawia fakt, ze zadna gildia nie zdjela mu wiecej niz 10% hp (po ~2 miesiacach od wyjscia AQ). Tutaj nie chodzi o brak dobrej taktyki, czy jakichs bledow popelnianych przez ludzi; ta walka jest po prostu zbyt trudna.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 kwi 2006, 09:41 przez cypis, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:00 
Cytuj  
cypis napisał(a):
walka z C'thumen wymaga dpsu raidu 60osobowego.


hehe fakt szczegolnie zeby te 20 wrzuicc na dzien dobry do zoladka (nie ironizuje....stwierdzam fakt)

Cytuj:
Ciekawe czy oprocz mnie kogos zastanawia fakt, ze rzadna gildia nie zdjela mu wiecej niz 10% hp (po ~2 miesiacach od wyjscia AQ).


a nad czym sie tu zastanawiac, jak clawy domyslnie powinny sie spawnowac 3 w roznych miejscach a spawnuja sie czasem 3 w jednym miejscu.

Cytuj:
Tutaj nie chodzi o brak dobrej taktyki, czy jakichs bledow popelnianych przez ludzi; ta walka jest po prostu zbyt trudna.


ona nie jest zbyt trudna ona jest zabugowana


do tego zastanawiam sie dlaczego c'thun w 1.10 dostal stealyh buffa ze oczy maja immu na disorient


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:09 
Cytuj  
Zmniejszyli im hp z 3k do 2,3 ;].
Co do patcha to wczoraj zrobilismy clear do empow i dzisiaj probujemy poprawionego C'thuna. Mam nadzieje, ze 10-20 godzin prob i padnie (o ile nie ma jakichs specjalnych features na np. 20%)

edit: typo


_________________
cypis#2942
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:10 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Zmniejszyli im hp z 3k do 2,7 ;].
Co do patcha to wczoraj zrobilismy clear do empow i dzisiaj probujemy poprawionego C'thuna. Mam nadzieje, ze 10-20 godzin prob i padnie (o ile nie ma jakichs specjalnych features na np. 20%)


^^ heh to ty nie grasz na EU?


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:14 
Cytuj  
Nihilum go zaciuka w 2-3 dni.

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:19 
Cytuj  
Takta blizzarda jest identyczna, mamy MC dopóki nie zbliżał się BWL Ragnaros był napakowany jak głupi. Teraz zbliża się nowy 40man dungeon to nagle stwierdzili, że trzeba wprowadzić zmiany, kiedy od miesięcy ludzie mówią, że te dwie walki są zbugowane. Jełopy potrzebują kilku miesięcy na przemyślenia? Nie poprostu jakby ludzie wyczyścili AQ w 2-3 tygodnie od ukazania się, płakaliby na forach, że nie ma co robić.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 13:19 
Cytuj  
Nie, gram na US teraz.
Co do 'kto go zabije pierwszy' to chyba nie bedzie czym sie chwalic. Obstawiam, ze w przeciagu kilku dni od tego fixa zabije go okolo 10-20 gildii. To tylko kwestia czasu.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Posty: 46
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 16:29 
Cytuj  
Cytuj:
A tu sie mylisz modele są gotowe, jakis koles pokazywal na eksploracyjnym filmiku naxxramas :]


A właśnie że nie ^^ Jest wyraźnie na końcu napisane, że to twórczość autora filmiku i że wszystko jest zrobione za pomocą change-modelingu ;) Jedyne co związane z Naxxamar jest w plikach .MPQ to jak narazie tylko Kel'Thuzad w swojej Lich formie ;)


_________________
Never start playing World of Warcraft.

Kasidelvar - Dwarf Hunter 70 - Argent Dawn
Quahodron - Human Paladin 60 - Argent Dawn
Grummsh - Orc Rogue 63 - Argent Dawn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 16:39 
Cytuj  
Dhaxar napisał(a):
Cytuj:
A tu sie mylisz modele są gotowe, jakis koles pokazywal na eksploracyjnym filmiku naxxramas :]


A właśnie że nie ^^ Jest wyraźnie na końcu napisane, że to twórczość autora filmiku i że wszystko jest zrobione za pomocą change-modelingu ;) Jedyne co związane z Naxxamar jest w plikach .MPQ to jak narazie tylko Kel'Thuzad w swojej Lich formie ;)

A możliwe się nie kłoce sie bo napisów nie widziałem (u mnie nie sciagnoł sie film do końca :E). Ale sam model wygląd identycznie jak naxxramas z pokazów na Blizzconie imho ;] (powinni go zatrudnić do modelingu :D)


Posty: 46
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 21:05 
Cytuj  
Ej co Wy gadacie że nikt więcej mu jak 10% nie zabrał jak gildia Fury (Ci z US serwera Magtheridon co pierwsi na świecie AQ otworzyli) zjechali go do 14% -.-" i to tego zabugowanego, nie tego co od dzisiaj jest.


_________________
Never start playing World of Warcraft.

Kasidelvar - Dwarf Hunter 70 - Argent Dawn
Quahodron - Human Paladin 60 - Argent Dawn
Grummsh - Orc Rogue 63 - Argent Dawn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 21:49 
Cytuj  
Dhaxar napisał(a):
Ej co Wy gadacie że nikt więcej mu jak 10% nie zabrał jak gildia Fury (Ci z US serwera Magtheridon co pierwsi na świecie AQ otworzyli) zjechali go do 14% -.-" i to tego zabugowanego, nie tego co od dzisiaj jest.


To byla plotka rozsiana przez jakiegos idiote. Pare osob z Fury szybko ta "rewelacje" zdementowalo.


Posty: 46
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2006, 22:25 
Cytuj  
Hmm... no może i tak. Wyczytałem to na forum nie szukałem potwierdzenia w realiach.


_________________
Never start playing World of Warcraft.

Kasidelvar - Dwarf Hunter 70 - Argent Dawn
Quahodron - Human Paladin 60 - Argent Dawn
Grummsh - Orc Rogue 63 - Argent Dawn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2006, 07:08 
Cytuj  
nie no blizz sobie w kulki leci usuneli bugi fakt (chociaz nie wszystkie) ale tylko na US ale tez dodali nowe, nie sadze aby padl w najblizszym czasie (chyba ze znow hotfixna) szczegolnie na EU.

hmm chlopaki wczoraj troche trenowaly c'thuna obserwacje wrzucili na forum:
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... #post60501
(post jokque, kawaii, maren i nessaj'a) nic dodac nic ujac


@cypis na US zaaplikowali tego hotfixa? chodzi mi szczegolnie oto ze clawy powinny bic (zgodnie z hotfixem) za 2,5k nature ktory jest resistowalny a nie za 3,5k ignorujacego armor. na eu nic sie nie zmienilo



edit: troche bledne wnioski wyciagnolem z 2 prob na ktorych bylem wczoraj, chlopaki trenowaly go do poznej nocy wiec wiele wiecej zauwazyly.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Ostatnio edytowano 20 kwi 2006, 08:41 przez Fabianek, łącznie edytowano 5 razy
****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2006, 07:41 
Cytuj  
Praktycznie kazdy patch usuwajacy jakies 2-3 bugi dodaje 5-6 nowych, pozyjemy, zobaczymy :)

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2006, 08:51 
Cytuj  
jestem troche zawiedziony, bo jestesmy juz za twin emperors a jakos dropy dla drooda w tym calym aq 40 mnie nie przekonuja .... moze sa 2 fajne feral zabawki i reward za quest ale poza tym ....

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2006, 09:16 
Cytuj  
BiGi napisał(a):
jestem troche zawiedziony, bo jestesmy juz za twin emperors a jakos dropy dla drooda w tym calym aq 40 mnie nie przekonuja .... moze sa 2 fajne feral zabawki i reward za quest ale poza tym ....


a mi sie to podoba bo oszczedze dkp na 2 regalie :] no zobaczymy jeszcze co ouro i cthun maja na swojej lootliscie

moja wish lista do AQ:

AQ: Regalia
Prophet: Beetle Scaled Wristguards (NR)
Kri/Vem/Yauj: Guise of the Devourer (feral), Robes of the Triumvirate (NR)
Kri: Ring of the Devoured (healer)
Vem: Angelista's Charm (healer/low)
Huhuran: Ring of the Martyr (Healer), Wasphide Gauntlets (low/healer)
Viscidus: Idol of Health (healer), Recomposed Boots (NR)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2006, 09:37 
Cytuj  
Na US czesc zmian dziala, czesc najwyrazniej nie. Giant tentaclezz nie 1shotuja juz casterow, ground rupture zadaje ok 2,5k nature dmg (mozna resistowac, szkoda tylko ze to binary spell). Hp claw/eye tentacles chyba ciagle sie nie zmienilo. W dalszym ciagu mozesz dostac mindflay/eye beam jak jestes w zoladku, tentacles potrafia sie spawnowac po kilka na raz w jednym miejscu, a warrior tankujacy tentacles ciagle moze zostac zjedzony przez C'thuna.
Ogolnie mowiac jest nieciekawie ;<.


_________________
cypis#2942
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2006, 16:39 
Cytuj  
Cytuj:
We fixed a bug which was causing the Giant Eye Tentacles to still spawn during C'Thun's weakened state in the second phase of the encounter. It's not intended for anything to be spawning during his weakened state. Please note, however, that if there are already spawns up during the weakened state, they will not despawn. This fix merely prevents *new* tentacles from spawning during that state.

Also, the duration between alternating tentacle spawns has been slightly increased.

These changes should now be live, worldwide.

Ta zmiana + lekkie zmniejszenie szybkosci spawnowania sie tentacles i zapowiedziane wczesniej zmniejszenie hp Giant Claw Tentacle nie powinno byc konieczne. Jesli wszystko bedzie ok i nic nie popsuja jak ostatnio, to prawdopodobnie padnie w tym tygodniu.

also:
Cytuj:
In Patch 1.11 we're going to add a quicker way for players who have defeated the Twin Emperors or Ouru to get back to where they were in the case of a wipe out.

More details to follow. Patch 1.11 is still a ways off. Internal testing has begun. The next step after that will be public testing on the PTR's.

No more 10 minute corpseruns ^_^.


_________________
cypis#2942
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.