MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

AQ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17868
Strona 15 z 19

Autor:  cypis [ 19 kwi 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
nie naprawili wszystkiego co napisali, ale ponoc jest to teraz bardziej wykonalne niz przed hotfixem

Nie jest. Jest zdecydowanie trudniejszy (w sensie: zbugowany). Tentacles spawnuja sie w jego zoladku razem z Toba, a eye beam moze tez targetowac ludzi w srodku. fun~!
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.

Autor:  Fabianek [ 19 kwi 2006, 12:50 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
lol myslisz ze takiego hotfixa pisze sie w dzien czy tam kilka godzin? lolololol n/c. nie pomyslales ze musza miec jeszcze czas na potestowanie fixa?


takiego jak chodzi o te bugi, hmmm 30min? prawdopodobnie juz byl dawno napisany. A na temat testowania to lepiej nic nie pisz bo patche sa na public testach testowane przez kilka tygodni a i tak jest tona bugow.

cypis napisał(a):
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.


:roll: jak ty w tym malutkim pokoju chcesz pomiescic 60 osob ^^

Autor:  cypis [ 19 kwi 2006, 12:56 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Poza tym C'thun wyglada atm jakby byl zaprojektowany dla 60 osobowego raidu, nie 40.


:roll: jak ty w tym malutkim pokoju chcesz pomiescic 60 osob ^^[/quote]
Z Toba nigdy nie wiadomo kiedy ironizujesz, a kiedy piszesz serio wiec napisze prosciej: walka z C'thumen wymaga dpsu raidu 60osobowego. Nie whinuje bo nie mozemy sobie poradzic z tym encounterem, tylko stwierdzam fakty. Spawn claw tentacles powinien byc capowany, tentacles powinny sie spawnowac rzadziej, miec mniej hp i bic troche slabiej. W dalszym ciagu walka bylaby b. trudna, ale jednak mozliwa do zrobienia.
Ciekawe czy oprocz mnie kogos zastanawia fakt, ze zadna gildia nie zdjela mu wiecej niz 10% hp (po ~2 miesiacach od wyjscia AQ). Tutaj nie chodzi o brak dobrej taktyki, czy jakichs bledow popelnianych przez ludzi; ta walka jest po prostu zbyt trudna.

Autor:  Fabianek [ 19 kwi 2006, 13:00 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
walka z C'thumen wymaga dpsu raidu 60osobowego.


hehe fakt szczegolnie zeby te 20 wrzuicc na dzien dobry do zoladka (nie ironizuje....stwierdzam fakt)

Cytuj:
Ciekawe czy oprocz mnie kogos zastanawia fakt, ze rzadna gildia nie zdjela mu wiecej niz 10% hp (po ~2 miesiacach od wyjscia AQ).


a nad czym sie tu zastanawiac, jak clawy domyslnie powinny sie spawnowac 3 w roznych miejscach a spawnuja sie czasem 3 w jednym miejscu.

Cytuj:
Tutaj nie chodzi o brak dobrej taktyki, czy jakichs bledow popelnianych przez ludzi; ta walka jest po prostu zbyt trudna.


ona nie jest zbyt trudna ona jest zabugowana


do tego zastanawiam sie dlaczego c'thun w 1.10 dostal stealyh buffa ze oczy maja immu na disorient

Autor:  cypis [ 19 kwi 2006, 13:09 ]
Tytuł: 

Zmniejszyli im hp z 3k do 2,3 ;].
Co do patcha to wczoraj zrobilismy clear do empow i dzisiaj probujemy poprawionego C'thuna. Mam nadzieje, ze 10-20 godzin prob i padnie (o ile nie ma jakichs specjalnych features na np. 20%)

edit: typo

Autor:  Fabianek [ 19 kwi 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Zmniejszyli im hp z 3k do 2,7 ;].
Co do patcha to wczoraj zrobilismy clear do empow i dzisiaj probujemy poprawionego C'thuna. Mam nadzieje, ze 10-20 godzin prob i padnie (o ile nie ma jakichs specjalnych features na np. 20%)


^^ heh to ty nie grasz na EU?

Autor:  DirectC [ 19 kwi 2006, 13:14 ]
Tytuł: 

Nihilum go zaciuka w 2-3 dni.

Autor:  DirectC [ 19 kwi 2006, 13:19 ]
Tytuł: 

Takta blizzarda jest identyczna, mamy MC dopóki nie zbliżał się BWL Ragnaros był napakowany jak głupi. Teraz zbliża się nowy 40man dungeon to nagle stwierdzili, że trzeba wprowadzić zmiany, kiedy od miesięcy ludzie mówią, że te dwie walki są zbugowane. Jełopy potrzebują kilku miesięcy na przemyślenia? Nie poprostu jakby ludzie wyczyścili AQ w 2-3 tygodnie od ukazania się, płakaliby na forach, że nie ma co robić.

Autor:  cypis [ 19 kwi 2006, 13:19 ]
Tytuł: 

Nie, gram na US teraz.
Co do 'kto go zabije pierwszy' to chyba nie bedzie czym sie chwalic. Obstawiam, ze w przeciagu kilku dni od tego fixa zabije go okolo 10-20 gildii. To tylko kwestia czasu.

Autor:  Dhaxar [ 19 kwi 2006, 16:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A tu sie mylisz modele są gotowe, jakis koles pokazywal na eksploracyjnym filmiku naxxramas :]


A właśnie że nie ^^ Jest wyraźnie na końcu napisane, że to twórczość autora filmiku i że wszystko jest zrobione za pomocą change-modelingu ;) Jedyne co związane z Naxxamar jest w plikach .MPQ to jak narazie tylko Kel'Thuzad w swojej Lich formie ;)

Autor:  iniside [ 19 kwi 2006, 16:39 ]
Tytuł: 

Dhaxar napisał(a):
Cytuj:
A tu sie mylisz modele są gotowe, jakis koles pokazywal na eksploracyjnym filmiku naxxramas :]


A właśnie że nie ^^ Jest wyraźnie na końcu napisane, że to twórczość autora filmiku i że wszystko jest zrobione za pomocą change-modelingu ;) Jedyne co związane z Naxxamar jest w plikach .MPQ to jak narazie tylko Kel'Thuzad w swojej Lich formie ;)

A możliwe się nie kłoce sie bo napisów nie widziałem (u mnie nie sciagnoł sie film do końca :E). Ale sam model wygląd identycznie jak naxxramas z pokazów na Blizzconie imho ;] (powinni go zatrudnić do modelingu :D)

Autor:  Dhaxar [ 19 kwi 2006, 21:05 ]
Tytuł: 

Ej co Wy gadacie że nikt więcej mu jak 10% nie zabrał jak gildia Fury (Ci z US serwera Magtheridon co pierwsi na świecie AQ otworzyli) zjechali go do 14% -.-" i to tego zabugowanego, nie tego co od dzisiaj jest.

Autor:  raggnarok [ 19 kwi 2006, 21:49 ]
Tytuł: 

Dhaxar napisał(a):
Ej co Wy gadacie że nikt więcej mu jak 10% nie zabrał jak gildia Fury (Ci z US serwera Magtheridon co pierwsi na świecie AQ otworzyli) zjechali go do 14% -.-" i to tego zabugowanego, nie tego co od dzisiaj jest.


To byla plotka rozsiana przez jakiegos idiote. Pare osob z Fury szybko ta "rewelacje" zdementowalo.

Autor:  Dhaxar [ 19 kwi 2006, 22:25 ]
Tytuł: 

Hmm... no może i tak. Wyczytałem to na forum nie szukałem potwierdzenia w realiach.

Autor:  Fabianek [ 20 kwi 2006, 07:08 ]
Tytuł: 

nie no blizz sobie w kulki leci usuneli bugi fakt (chociaz nie wszystkie) ale tylko na US ale tez dodali nowe, nie sadze aby padl w najblizszym czasie (chyba ze znow hotfixna) szczegolnie na EU.

hmm chlopaki wczoraj troche trenowaly c'thuna obserwacje wrzucili na forum:
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... #post60501
(post jokque, kawaii, maren i nessaj'a) nic dodac nic ujac


@cypis na US zaaplikowali tego hotfixa? chodzi mi szczegolnie oto ze clawy powinny bic (zgodnie z hotfixem) za 2,5k nature ktory jest resistowalny a nie za 3,5k ignorujacego armor. na eu nic sie nie zmienilo



edit: troche bledne wnioski wyciagnolem z 2 prob na ktorych bylem wczoraj, chlopaki trenowaly go do poznej nocy wiec wiele wiecej zauwazyly.

Autor:  h34t [ 20 kwi 2006, 07:41 ]
Tytuł: 

Praktycznie kazdy patch usuwajacy jakies 2-3 bugi dodaje 5-6 nowych, pozyjemy, zobaczymy :)

Autor:  BiGi [ 20 kwi 2006, 08:51 ]
Tytuł: 

jestem troche zawiedziony, bo jestesmy juz za twin emperors a jakos dropy dla drooda w tym calym aq 40 mnie nie przekonuja .... moze sa 2 fajne feral zabawki i reward za quest ale poza tym ....

Autor:  Fabianek [ 20 kwi 2006, 09:16 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
jestem troche zawiedziony, bo jestesmy juz za twin emperors a jakos dropy dla drooda w tym calym aq 40 mnie nie przekonuja .... moze sa 2 fajne feral zabawki i reward za quest ale poza tym ....


a mi sie to podoba bo oszczedze dkp na 2 regalie :] no zobaczymy jeszcze co ouro i cthun maja na swojej lootliscie

moja wish lista do AQ:

AQ: Regalia
Prophet: Beetle Scaled Wristguards (NR)
Kri/Vem/Yauj: Guise of the Devourer (feral), Robes of the Triumvirate (NR)
Kri: Ring of the Devoured (healer)
Vem: Angelista's Charm (healer/low)
Huhuran: Ring of the Martyr (Healer), Wasphide Gauntlets (low/healer)
Viscidus: Idol of Health (healer), Recomposed Boots (NR)

Autor:  cypis [ 20 kwi 2006, 09:37 ]
Tytuł: 

Na US czesc zmian dziala, czesc najwyrazniej nie. Giant tentaclezz nie 1shotuja juz casterow, ground rupture zadaje ok 2,5k nature dmg (mozna resistowac, szkoda tylko ze to binary spell). Hp claw/eye tentacles chyba ciagle sie nie zmienilo. W dalszym ciagu mozesz dostac mindflay/eye beam jak jestes w zoladku, tentacles potrafia sie spawnowac po kilka na raz w jednym miejscu, a warrior tankujacy tentacles ciagle moze zostac zjedzony przez C'thuna.
Ogolnie mowiac jest nieciekawie ;<.

Autor:  cypis [ 25 kwi 2006, 16:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
We fixed a bug which was causing the Giant Eye Tentacles to still spawn during C'Thun's weakened state in the second phase of the encounter. It's not intended for anything to be spawning during his weakened state. Please note, however, that if there are already spawns up during the weakened state, they will not despawn. This fix merely prevents *new* tentacles from spawning during that state.

Also, the duration between alternating tentacle spawns has been slightly increased.

These changes should now be live, worldwide.

Ta zmiana + lekkie zmniejszenie szybkosci spawnowania sie tentacles i zapowiedziane wczesniej zmniejszenie hp Giant Claw Tentacle nie powinno byc konieczne. Jesli wszystko bedzie ok i nic nie popsuja jak ostatnio, to prawdopodobnie padnie w tym tygodniu.

also:
Cytuj:
In Patch 1.11 we're going to add a quicker way for players who have defeated the Twin Emperors or Ouru to get back to where they were in the case of a wipe out.

More details to follow. Patch 1.11 is still a ways off. Internal testing has begun. The next step after that will be public testing on the PTR's.

No more 10 minute corpseruns ^_^.

Strona 15 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team