MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 16 z 58

Autor:  Siegfried [ 5 sty 2006, 15:33 ]
Tytuł: 

czy to prawda ze hunter z talentami marksmana winien miec wolniejszego peta z wiekszym dmg? czy jak to jest? i jaki pet jest polecany dla marksmana?

Autor:  Mosimir [ 5 sty 2006, 17:33 ]
Tytuł: 

dla huntera ktory specjalizuje sie w 31 mark to imho powinnien uzywac pet z duza iloscia armora i zycia....choc ja jestem mark 31 to uzywam kotka z duzym dmg :D

Autor:  Brodaty [ 6 sty 2006, 11:26 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się że tak, hunter 31 marks powinien mieć peta z dużym dmg i z możliwie dużą ilością hp (przy pomocy skilla zwierzaka). Tak by zwierz robił maksymalnie duże aggro, by zmniejszyć prawdopodobieństwo zrobienia więszego aggro strzałem z łuku/kuszy/karabinu.
Ostatnio właśnie w Winterspring w jaskiniach ze smokami grałem z drugim hunterem, co miał ładnego kota i łuk z epic questu i niestety kot mu nie trzymał aggro wogóle, zresztą koleś miał na sobie prawie full Giantstalker.
Ja używam aktualnie kota z 1k needles który ma 1.7 prędkość i z uwagi na mój dosyć kiepski sprzęt i wynikający z tego niski dmg i aggro, kot trzyma aggro doskonale.

Autor:  Qraczek [ 6 sty 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
Wydaje mi się że tak, hunter 31 marks powinien mieć peta z dużym dmg i z możliwie dużą ilością hp (przy pomocy skilla zwierzaka). Tak by zwierz robił maksymalnie duże aggro, by zmniejszyć prawdopodobieństwo zrobienia więszego aggro strzałem z łuku/kuszy/karabinu.
Ostatnio właśnie w Winterspring w jaskiniach ze smokami grałem z drugim hunterem, co miał ładnego kota i łuk z epic questu i niestety kot mu nie trzymał aggro wogóle, zresztą koleś miał na sobie prawie full Giantstalker.
Ja używam aktualnie kota z 1k needles który ma 1.7 prędkość i z uwagi na mój dosyć kiepski sprzęt i wynikający z tego niski dmg i aggro, kot trzyma aggro doskonale.


Z lukiem z epic questu, prawie full Giantstalkerem i specem 31 w marks to ja watpie zeby jakis pet aggro porzadnie utrzymal. Sam mam build "mieszany" (troche wlasnego autorstwa, troche przypadkowy i troche nie chce mi sie przespecowac) - 28 beast i 23 marks i tez sie czasem te dragonkiny w Mazthorilu zrywaja z peta - a robie raczej mniejszy dmg niz wymieniony hunter (z fioletowych to DS Helm i BSL). Na szczescie istnieje intimidation :D

Autor:  Siegfried [ 6 sty 2006, 17:24 ]
Tytuł: 

a jak wyglada build pvp dla marksmana? bo nie mam zielonego pojecia, moze ktos przedstawic?

Autor:  Mosimir [ 6 sty 2006, 20:24 ]
Tytuł: 

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000
sam takiego uywam i jestem z niego zadowolony

Autor:  Siegfried [ 6 sty 2006, 23:14 ]
Tytuł: 

do lvlowania huntera lepszy jest beastmaster czy marksman?

Autor:  Dwutlenek [ 8 sty 2006, 13:37 ]
Tytuł: 

Polecam uzywanie opcji edit.
Najwygodniejszy i najszybszy jest ten build/pet który Ci najbardziej odpowiada.
W info o klasach masz troche linków do Huntera, radzę się zapoznać.

Autor:  Teo [ 10 sty 2006, 21:24 ]
Tytuł: 

Czy zna ktos przelicznik co daje faktycznie 1 intelect, 1 agility itd ?
Drugie pytanie jak sie ma zastosowanie intelectu zamist agility i czy jest to dobra alternatywa dla huntera ?

Autor:  Brodaty [ 11 sty 2006, 12:18 ]
Tytuł: 

Intelekt jest trzecią potrzebną cechą przedmiotów imho.
Ponieważ hunter w instancjach to przede wszystkim DPS, najważniejszy jest damage, który wynika głównie z 2 rzeczy: DPS używanej broni oraz agility
Agility - zwiększa damage, crit chance, hit chance, parry/dodge chance, armor, czyli używane przedmioty powinny mieć jak najwięcej +agi
Stamina - imho druga ważna cecha: ponieważ w instancjach bossowie mają przekleństwa, ogniowe uderzenia, trucizny i inne DOTs, mając dużo staminy łatwiej przetrwać = więcej DPS na bossa
Intellect - dla huntera ważna cecha także. Zwiększa ilość many, zatem zwiększa czas bicia bossa bez uzupełniania many. Aczkolwiek, nawet mając bardzo dużo many i talent oszczędzający manę i tak tej many braknie przy laniu np. Barona Geddona.

edit: zapomniałem: +agi zwiększa także Attack Power i Ranged Attack Power

Autor:  Qraczek [ 11 sty 2006, 12:39 ]
Tytuł: 

W temacie PvE

Agility dziala zarowno na zadawany dmg, ale takze na szanse kritowania (wydaje mi sie tez, ale nie siedze przy wowie i nie moge tego sprawdzic, ze wplywa na armor i napewno na dodge chance).

Jesli sie nie myle to 50 agility = 1 % crit chance.

Jednoczesnie kazdy punkt agility wplywa na ranged attack power. 1 punkt AGI to 2 punktu RAPa. Wejdz w character screen i najedz na tabelki w okolicach trinketow to dowiesz sie jak RAP wplywa na DPS. Wazna rzecz - afaik RAP nie wplywa na crit chance - czyli powiedzmy ze masz do wyboru jesli masz do wyboru 3 przedmioty.

1) Chest z 50 agility (co przeklada sie na na 100 att pwr)
2) Chest ze 100 attack power/ranged att pwr
3) Chest z 1% crita (co mozna uzyskac majac 50 agi)

to dzialaja one odpowiednio

1) Zwieksza staly zadawany dmg z autoshoota oraz zwieksza szanse kritowania o 1%
2) Zwieksza staly zadawany dmg z autoshoota ale nie wplywa na szanse kritowania
3) Nie wplywa na staly zadawany dmg, zwieksza szanse kritowania.

Jesli chodzi o INT i STA. Moim skromnym (jakze) zdaniem INT przydaje sie przede wszystkim do "akcji specjalnych" - czyli np. robienie questa na Epic Bow i STaff, gdzie mana jest kluczowa (po prostu musisz miec mana na szczegolne ataki jak serpent, concussive, tranquill itd). W 40 osobowym rajdzie w wiekszosci przypadkow mozesz wrzucic Feign Death po czym spokojnie usiasc i wypic flaszke. Powiedzmy ze masz mana pool ok 3000 to flaszka od maga napelnisz to od zera w ok. 15 sekund (biorac pod uwage tez to ze jestes out of combat i masz normalna regenracje many). Czyli INT przydatny, ale raczej nie w rajdzie.

Co do wymienionego powyzej przykladu z Geddonem - tu bym uwazal :P Jesli nikt nie zdejmie z Ciebie Mana ignite'a (chyba tak sie ten debuff nazywa - czyli co 3 sekundy zzera 400 many i zadaje tyle samo obrazen) to duzy mana pool jest przeklenstwem :P Jako mag przynajmniej raz przeklinalem 7,5k mana pool przy zaledwie 3,5k hp :P

Jesli chodzi o stamine - powiedzialbym ze w 40 osobowych rajdach rzecz absolutnie drugo lub trzeciorzedna. W koncu jak dorwie cie jakis mob to i tak dosyc szybko sie zlozysz, i posiadanie 300 wiecej HP raczej niewiele Ci da (ale byc moze to przekonanie wynikajace z grania magiem). Przy solowaniu owszem przydaje sie .. czasem trzeba sciagnac adda z peta i przyjac na klate troche obrazen - owszem wtedy fajnie jest miec duzo staminy :)

I to tyle ode mnie :D

Autor:  Brodaty [ 11 sty 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Qraczek, zgadzam się, przykład Barona Geddona nie jest najlepszy.
Zatem preferencje przy wybieraniu armoru dla huntera:
1. +agi
2. + RAP / +crit chance
3. + sta
4. + int

Spotkałem się z dwoma koncepcjami rozwoju huntera: maksymalny podstawowy DPS i mniejsza crit chance lub maksymalny crit chance kosztem +agi. Np. ja używam Deathdealer Breastplate zamiast Beaststalkera (Gianstalkera jeszcze długo nie będe miał) oraz Assassination Blade (zamierzam kupić drugi) zamiast BSH (vide profil)

Autor:  Venan [ 11 sty 2006, 13:35 ]
Tytuł: 

Jeżeli idziesz w survival a konkretnie Ligting Reflexes 5/5 (+15% agi) to bierz wszystko co ma wiecej agi, jeżeli idziesz w Marks. albo Beast Mastery to bierz itemki z +cirt a w drugiej kolejnosci z +atack power / +damage.

Autor:  Qraczek [ 11 sty 2006, 13:44 ]
Tytuł: 

Hehe :) A mi sie nie chcialo i ubralem sie w Black Dragon Mail ... Do PvE jak znalazl .. tylko musialem cory na buty wyzebrac, bo to alt :D

Autor:  Przemo19 [ 12 sty 2006, 10:24 ]
Tytuł: 

witam. Jako , ze okazalo sie ze migracja na Shadowmoonie skoczyla sie 10. stycznia jestem zmuszony grac nowa postacia , na serverze , na ktory przeniesli sie moi znajomi.
Wybor padl na ŁOWCE.

Mam pare pytan bo za duzo nie wiem na jego temat.

1.Jak ta klasa zachowuje sie na PvP ?
2.czy jest dobrym DD ?(damage dealer)
3.Ktore atrybuty sa najwazniesze u łowcy?
4. jaka najlepsza zbroje moze nosic lowca? Leather? Mail?

Autor:  Qraczek [ 12 sty 2006, 10:33 ]
Tytuł: 

1) Niezle. Mozna ubic castera w dwoch strzalach, roga w trzech, a jak cie warek dorwie i nie da sie kawalek odsunac to masz przed soba bieg z cmentarza. To tak w bardzo duzym skrocie. Mozesz poszukac na forum innych topikow lub czekac na wypowiedzi mastahow PvP :)
2) Tak
3) Agility czyli w praktyce Ranged Attack power i Crit chance
4) Do 40 lvlu leather, od 40 lvlu mail (aliancki hunter ma lepiej, nie musi sie dzielic mailem z szamanami)
5) Jest fenomenalnie bezstresowa postacia do lvlowania

Autor:  Przemo19 [ 12 sty 2006, 10:58 ]
Tytuł: 

dzieki za informacje :)


dzieki tobie nie musze czytac tych 16 stron :D

Autor:  Qraczek [ 12 sty 2006, 11:06 ]
Tytuł: 

Tak czy inaczej polecam przejrzenie paru tematow - jesli sie nie myle byl kiedys topic o tytule w stylu "Hunter w PvP" itd.

Jak za kazdym razem podkreslam moje doswiadczenie w PvP to przede wszystkim obrywanie po lbie outdoor od roznych elementow z Hordy oraz jednorazowe wejscie do AV na 51 levelu (po kusze, zreszta wypasiona).

Autor:  Przemo19 [ 12 sty 2006, 13:45 ]
Tytuł: 

ktory JOB jest najlepszy dla Huntera?
mam skinning i leathering?
ale nie wiem czy nie lepszy bedzie entchaning?
ale jakby co to z czym?

Autor:  Qraczek [ 12 sty 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

A to juz zupenie ogolne nie hunterowe pytanie.

Moim skromnym zdaniem to najlepsze sa te profesje na ktorych sie najlepiej zarabia (nie pytaj ktore to - nie wiem)

Wlasciwie w kazdej mozna znalezc cos za i przeciw;

jako skinner leatherworker bedziesz mogl sobie mogl robic ciuszki (tylko po co jak juz 100 osob na serwerze robi je za pol darmo)
jako tailor mozesz robic mooncloth (niby staly dochod itd., ale cena moonclothu ostatnio leci na leb na szyje)
jako blacksmith mozesz robic armor (nie dla siebie) lub bronie (tylko po co ... patrz punkt 1szy)

itd. itd.

Generalnie we wczesnej fazie lepiej chyba wziac profesje zwiazane ze zbieraniem stuffu (herbalism, mining, skinning) zeby sie dorobic. Predzej czy pozniej i tak pewnie przestawisz sie na engineering (do PvP) i enchanting :P

(ja pi.... bardziej zagmatwanego posta to w zyciu nie wyprodukowalem ...)

Strona 16 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team