MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shaman Template
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10907
Strona 16 z 64

Autor:  Deshroom [ 27 paź 2005, 22:34 ]
Tytuł: 

aq napisał(a):
Mam pytanie : Czy naprawili już tego "buga" który resetował skilla w 2h axe/mace po zresetowaniu drzewka?
nie

Autor:  Trigger [ 28 paź 2005, 00:13 ]
Tytuł: 

niestety kazda chocby kosmetyczna zmiana talentow kosztuje nas lvlowanie 2h skills od 1 do 300. Wielu z nas robilo to juz wiele razy, bardzo irytujace. Niedawno zmienialem lekko build ponownie i wyslalem ticketa do gm zeby sprawdzic czy cos sie zmienilo w ich reakcji, otrzymalem standartowego maila ze znaja problem pracuja nad nim ale nie maja toolsow zeby indywidualnie przywracac te skille, blah blah, sorry, blah blah, cierpliwosci.
Wiec sa 2 mozliwosci atm:
1. nie resetowac talentow
2. nabijac skill od nowa (na 60 lvl do 28x lajcik w godzinke mozna nabic, po 295 zaczynaja sie "Schody" ;))

Autor:  slimoon [ 28 paź 2005, 07:54 ]
Tytuł: 

W Enh zainteresowal mnie Toughness (ktory daje 10%armor) i Anticipation (dajacy +10 do defense) przy zainwestowaniu 5 punktow talentu. I w sumie mam pytanie: jezeli +10% armor mozemy sobie obliczyc i mniej wiecej przelozyc na redukcje obrazen (przynajmniej moge sobie wyobrazic ze jakos to redukuje), to jak sie to przedstawia w przypadku +10 do skilla defense? W co oplaca sie bardziej zainwestowac jezeli uzywamy 2h weapon lub 1h + shield?

Autor:  sarumar [ 30 paź 2005, 22:55 ]
Tytuł:  Shaman Egoista ( IM NOT HEALER !!! )

Mialem roznych shamnow :) zmienialem juz drzewo kilkakrotnie i........

Caster shaman z odrobina walki wrecz to potego militarna. Na BG zawsze w czolowce nawet jak sie obijam :P na raidach mass dmg tez w czolowce wyprzedzam magow :)

Walcze sztyletem z windfury i oczywista uzywam tarczochy. nie mam skilla na 2h macki i siekiery szkoda 2500 armoru. zreszta od walki w recz sa warriorzy, a jak ci siadzie na Bossie windfurry 2h 3xcrt to zaden tank nie utrzyma aggro, i w tedy tylko modly do priesta.

Na pvp z kolei stoisz sobie w drugiej linii i walisz jak do kaczek 450dmg gwarantowany z ligthninga (mam +101 dmg) a jak siedzie crt uuuuuu :P potem szybki chain ligthing 1,5sek 550dmg i lece na zwarcie z erthshokiem 550 dmg wycofka i nowy cel :). Nie zapomnijmy o 100% crt co 5min bardzo ladny "finishing him" :P

W duelach jest gorzej generalnie w takiej konfiguracji sa proste sposoby na zalatwienie shamana :) - generalnie tylko shadow priest i mag (shaman tez) sa problematyczni, znam tez warlocka, z ktorym nie mam szans, ale tylko jednego :P

Reszte klas rozwalam jak chce, oczywiscie trzeba sie wspogac odpowiednimi totemami.

Problem przy tak rozwijanej postaci jest troche z itemami +dmg od spelli nie ma za duzo maili z takimi statsami. Ja ma seta za pvp wiec nie jest zle, a tak na pve to tylko za questy ZG mozna lyknac 5elementowego seta z +dmg. Sztylet casterski to nie problem bizuteria tez.

Str i Agl staram sie utrzymywac na poziomie 100 resza idzie w sta i int, "spiryt" olewka przeciez zawsze mozna "buleczke popic woda"

Bardzo fajne i bezstresowo sie gra takim shamanem.

Autor:  tomugeen [ 31 paź 2005, 00:19 ]
Tytuł:  Re: Shaman Egoista ( IM NOT HEALER !!! )

sarumar napisał(a):
kilka krotnie
w recz
massiv
urzywam
w recz
bez stresowo

popraw plx... i mase innych ;/

Autor:  sarumar [ 31 paź 2005, 02:28 ]
Tytuł:  Re: Shaman Egoista ( IM NOT HEALER !!! )

tomugeen napisał(a):
sarumar napisał(a):
kilka krotnie
w recz
massiv
urzywam
w recz
bez stresowo

popraw plx... i mase innych ;/



Dobrze Prosze Pana :)

Autor:  Trigger [ 31 paź 2005, 18:06 ]
Tytuł: 

oczywiscie tarcza+1 h w pvp jest conajmniej wskazana ( lagodnie rzecz ujmujac) poniewaz kazdy war i pala w pvp lata z 2h ac shamana z tarcza
jest na ich poziomie dzieki tarczy. Shamani biegaja w pvp z 2h niekoniecznie dlatego ze lubia , raczej dlatego ze bardzo ciezko o naprawde przyzwoity 1hander z maxem powyzej 150 i dps w okolicach 50. Mowie o grupowym pvp , w 1v1 czy duelach czasem warto zagrac 2h vs clothers - aczkolwiek wtedy nalezy stosowac shoki glownie do kontroli sytuacji a nie do dps - bowiem nic tak nie irytuje jak 6 sec cooldownu na shoku i 3~4 sekudny do nastepnego weapon swingu w tym samym czasie - w ktorym wiele sie moze wydazyc :P.

Ja bardzo dlugo gralem pure casterem elem/resto (ponad pol roku), niedawno (z 2 miechy temu) respecnalem ponownie na enh/resto i bardzo sobie to cenie, z kilku wzgledow:

1. ostatnio odnotowuje koszmarne ilosci resistow na spelle (glownie shoki), pewnie nie przypadkiem pojawily sie w bwl i glownie w zg itemki z szansa na trafienie ze spella - napewno blizz cos nagrzebal aczkowiek formalnie slyszalem tylko o purge.

2. szybki oom - ja juz many nie ma to pozostaje chyba tylko umrzec szybko, ench shaman ciagle jeszcze moze zdrowo namieszac.

3. z parry i wysokim ac + tarcza wzrasta przezywalnosc.


Co do odbierania aggro tankowi - nieprawda.
raz tylko mi sie to udalo earthshakerem z WF w pvp sprzecie na onyxii po double procu, ale wiadomo ze onyxii nie da sie tauntowac i cala walka polega na aggro management,
dobremu tankowi naprawde ciezko odebrac aggro - juz szybciej jako caster earthshokiem ktory generuje bardzo wysoki hate u moba - prawie jak taunt.

w chwili obecnej imo zbalansowany enh shaman troche wydajniejszy jest i w pve i pvp niz pure caster moze z wyjatkiem niektorych dueli.
Tyle ze castera latwiej zrobic i ubrac.

Autor:  WhiteFoX [ 1 lis 2005, 00:11 ]
Tytuł: 

A ja odejde troche od tematu builda, mimo iz uwazam ze Ench/Resto jest chyba najwydajniejszy - mana tylko w leczenie + shocki kontrolne, reszta to czysta moc ale i skill.

Ale nie o to chcialem zapytac.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12945
vs
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12903

No wlasnie. Z jednej strony gacie czystko casterskie ( +200 many okolo +crit spell% ), z drugiej gaciochy "hunterskie" ( ok +3% do crita ). I pytanie co lepsze. Wiem - zalezy od stylu granie, ale pytam co lepsze na dluzsza mete wkladajac w ench builda, bo sie wlasnie wydarzyli ze mi chromatic carpace wypadl z Gyciora i wygralem rolla ( cud nieziemski szczegolnie ze ubrs mnie chyba nie lubi - 10 runow i ani jednej czesci Elements albo Finkle's skinnera -.- ). Za kazda opinie bede wdzieczny.

Autor:  Trigger [ 1 lis 2005, 00:44 ]
Tytuł: 

WhiteFoX napisał(a):
A ja odejde troche od tematu builda, mimo iz uwazam ze Ench/Resto jest chyba najwydajniejszy - mana tylko w leczenie + shocki kontrolne, reszta to czysta moc ale i skill.

Ale nie o to chcialem zapytac.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12945
vs
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12903

No wlasnie. Z jednej strony gacie czystko casterskie ( +200 many okolo +crit spell% ), z drugiej gaciochy "hunterskie" ( ok +3% do crita ). I pytanie co lepsze. Wiem - zalezy od stylu granie, ale pytam co lepsze na dluzsza mete wkladajac w ench builda, bo sie wlasnie wydarzyli ze mi chromatic carpace wypadl z Gyciora i wygralem rolla ( cud nieziemski szczegolnie ze ubrs mnie chyba nie lubi - 10 runow i ani jednej czesci Elements albo Finkle's skinnera -.- ). Za kazda opinie bede wdzieczny.



do pvp, dla ench shamana ?
http://www.thottbot.com/?i=35789 do zdobycia w grupie 5 osobowej
http://www.thottbot.com/?i=51755 zg loot jesli masz dobry 20 ppl raid.

lepsze niz kazde z wymienionych przez ciebie spodenek, a latwo zdobyc,
btw dla shamana:
20 agi 1% melee crit na 60 lvlu.
100 int 1% spell crit na 60 lvlu.


te sa cacy :
http://www.thottbot.com/?i=52183 - 40 osobwy raid na ysondre nowego outdoor dragona .

Autor:  WhiteFoX [ 1 lis 2005, 09:53 ]
Tytuł: 

Thx za odpowiedz bo sie istotnie przyda. Najszybciej to sobie na Destructiony pozwole bo moja gildia w zg to jakos chyba uposledzona -.-

Ale pytanie podtrzymuje... to co ja mam zrobic z carpacem ? :D Bo jak juz znalazlem to szkoda wyrzucic.

Autor:  pendzik [ 28 lis 2005, 19:03 ]
Tytuł: 

Odkurze topic nie bijcie:).
Podoba mi sie szaman Trigera. Czy mozna prosic o porade dla newbie w jakiej kolejnosci talenty rozwijac by zapewnic sobie konfortowa gre na serverze rppvp?

W necie znalazlem podobny rozklad talentow co o nim sadzicie?

Enhancement Talents (30 points)

# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.

# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.

# Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.

# Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

# Anticipation - 1/5 point
Increases your defense skill by 2.

# Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

# Improved Rockbiter Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Rockbiter Weapon by 10%.

# Parry - 1/1 point
Gives a chance to parry melee attacks.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.



Restoration Talents (21 points)

# Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.

# Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.

# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.

# Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.

# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.


Z gory dzieki za pomoc.

Autor:  bargaw [ 28 lis 2005, 20:03 ]
Tytuł: 

mam identyko build z tym ze zamiast
# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.
mam w ten talent co zmiejsza mana cost lighting bolta
a zamiast
# Improved Rockbiter Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Rockbiter Weapon by 10%.
mam Impr. Windfury
dalczego?
shaman nosi mail i bonusowe 10%armor to jakieś 2% dmg reduction(z 2h)
i 4% z 1h+shield >.>, a lighting bolt sie przydaje w instancjach np. MC gdzie moby maja aoe i wtedy tylko danged dpsują.
Dodatkowo cześć początkowych mobów w AQ ma reflekty na frost,fire,arcane wiec zostaje tylko nature,holy:P i normalne.

Dlaczego WF a nie Rbitte' ponieważ i tak daje wiekszy bonus bo 22%(?20%)do attack power. Porównaj walic caly czas za 200 czy co ~5hit walnąć za 500,700,700 (moj rekord z iwf proc 1h:P,full crit)

Autor:  pendzik [ 28 lis 2005, 21:04 ]
Tytuł: 

WF tez mi sie bardziej podoba. W jakiej kolejnosci rozwijales talenty?

Autor:  WhiteFoX [ 29 lis 2005, 10:02 ]
Tytuł: 

@bargaw - znaczy te dodatkowe 4% reduce czesto lubi robic roznice, bo watpie aby jakis normalny shammie player polazl do insta bez tarczy.

@pendzik - build ktory pokazales, aczkolwiek z WF zamiast rbitta, to najczestszy build na shammiego pvp ze skrzywieniem w strone heala. Przydatny w instach, bo sham rzadko podchodzi do bossa a tak potrafi uratowac raida NS'em. Baardzo dobry w pvp, bo daje pieknego dmg ( szczegolnie 1handerem ).

Autor:  matix [ 30 lis 2005, 17:34 ]
Tytuł: 

Panowie, widze ze wszystkie buildy na Shaman Windfury, proponuje zrobic castera, to jest kara 8)

Autor:  WhiteFoX [ 30 lis 2005, 17:48 ]
Tytuł: 

Obecnie shaman caster to nieporozumienie bo mana konczy sie szybciej niz wodka na imprezie...

Autor:  TobiAlex [ 30 lis 2005, 17:58 ]
Tytuł: 

Już nie wspominając o resistach. Najbardziej mnie wkurzyło 5 razy pod rząd resist na mobku o 5lvl niższym (sic!) :evil:

Autor:  Deshroom [ 7 gru 2005, 13:07 ]
Tytuł: 

WhiteFoX napisał(a):
Dla mnie przy obecnym buildzie brak sensu ale... .
nie jestem expertem ale strasznie mi wszyscy już raz odradzali Elemental że duzo resistów i wogóle kupa.

mnie to strasznie intryguje czy nie lepiej zrobić Elem/Ench nie bede miał wtedy NS a jestem orkiem więc bede miał kłopot z Instant leczeniem więc może Elem/Resto
Wydaje mi się że Shocki moga byc zabójcze i zwiększą moje szanse z melee clasami (bede mógł walczyć na dystans)

Strasznie mnie irytuje że wiekszość punktów wrzucam w Ench - za bardzo przypomina mi woja, ale może tak ma być

Autor:  WhiteFoX [ 7 gru 2005, 14:23 ]
Tytuł: 

Uwierz mi resisty teraz nie sa mila sprawa. W ZG mialem kiedys serie 5 resistow pod rzad -.-

Inna gatka to resisty w pvp - zalezy od itemow. Facet w setowym blue wdzianku bedzie robil resista srednio raz na 10 - czytaj zrobisz z niego mielone. Koles ktory juz liznal MC/ZG i ma troche stuffu bedzie resisty robil czesciej. Musisz tez brac pod uwage, ze NS daje fast heala, ale trzeba na niego miec mane. A uwierz mi ze przy buildzie Ele/Resto mana znika szybciej niz zawartosc kielicha, chociaz przy Ele Mastery auto-crit jest cacy.... gorzej jak ktos resistnie Oo

Juz szybciej bym doradzal Ele/Ench - bierzesz i walisz z dystansu ile many wlezie a ew. dobijasz w melee. Chociaz ja narazie sie ciesze z mojego Ench/Resto - bardzo wydatny i bardzo wnerwiajacy przez NS build... Choc racja - Shammie Ench/Resto skraca sie do bycia uboga hybryda Wara i Rogala z bardzo irytujacym instant healem.

Autor:  Deshroom [ 7 gru 2005, 14:29 ]
Tytuł: 

ech, przyzwycziłem się że buildów można miec kilka, ale wychodzi że jedyny słuszny dla szamana to ench/resto - szkoda :har:

Strona 16 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team