MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PTR 2.1.0 Patch Notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=24306
Strona 16 z 17

Autor:  dodo39 [ 23 maja 2007, 13:09 ]
Tytuł: 

Niestety nie nie moge zalozyc ;(( 150 g kosztowalo mnie zrezygnowanie z primal mooncloth tailoringu i jesli z tego zrezygnuje nie moge nosic tych itemkow ;(( przykro mi :(

Autor:  Qraczek [ 23 maja 2007, 13:12 ]
Tytuł: 

Powiedzialbym ze "niebezimienny" wisi Ci jakies pare kilo golda. Tj. na wyszkolenie tailoringu znowu do poziomu 375.

Niebezimienny - na podstawie czego wprowadziles kogos w blad kosztujacy ladnych pare dni farmy ?

Autor:  lutus [ 23 maja 2007, 13:25 ]
Tytuł: 

Shadowweave mooncloth i spellcloth sety mozna nosic tylko wtedy, jak sie ma odpowiednia specializacje, i nie da sie ich inaczej zalozyc.

Co do tego " bonusa", to inaczej sie sprawa ma z rzeczami jak battlecast czy whitemend setami. Tam jest ze wymaga tailoring ( ale bez speca) i to rzeczywiscie odnosi sie tylko do set bonusu - znaczy sie to sie da zalozyc bez tailoringu, ale nie bedzie bonusu.

Autor:  Vercin [ 23 maja 2007, 13:27 ]
Tytuł: 

Tak to jest jak ktos gufno wie a sie madrzy:| Oddawaj gold chlopakowi !

Autor:  dodo39 [ 23 maja 2007, 15:22 ]
Tytuł: 

cala operacja kosztowala mnie 170 g (150g za skasowanie ostatniej specjalizacji i 20g na ponowne nauczenie specjalizacji) i nie trzeba sie uczyc tailoringu od nowa! Teraz sie zastanawiam czy nie zebrac odpowiedniej ilosci shadow clothow (26 na caly komplet) i jak bede chcial ostro farmic to za 170g sie przerobie na shadow a jak bede chcial leczyc to sie przerobie na holy dosc droga to impreza ale nie da sie ukryc ze ten set jest naprawde dobry!

Autor:  Qraczek [ 23 maja 2007, 15:40 ]
Tytuł: 

A teraz kolejne pytanie. Czy Robe nie wymaga specyficznej wysokosci skilla w Mooncloth Tailoringu ?

I jak do cholery dziala oduczenie specjalizacji ? :P Skill spada do 350 czy nie ma zadnej roznicy ?

Chyba sie trzeba bedzie po 2 tygodniach przerwy zalogowac :P

Autor:  Spyke [ 23 maja 2007, 16:41 ]
Tytuł: 

Jak to jest z tymi specami.Czy np BS może sie zdecydować na Sword spec ,poczym zrobić miecz i zmienić spec na axe?Czy dalej bedzie mogl korzystac z tego ów miecza i jakie sa konsekfencje (koszty and so on) zmiany speca ?

Autor:  dodo39 [ 23 maja 2007, 16:51 ]
Tytuł: 

Idziesz do trenera od tailoringu w shattrath i jest tam odpowiednia opcja. Wyglada to identycznie jak ze zmiana talentow! Tak jak powiedzialem wczesniej kosztuje to 150g (mowie jak to wyglada w tailoringu) jesli na broni jest napisane ze wymaga jakiejs specjalizacji to jesli zmienisz specjalizacje nie bedziesz mogl tego uzyc! niestety bylem pierwsza osoba co byla ciekawa i poniosla koszt 170g ;)

Autor:  lutus [ 24 maja 2007, 06:28 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
Jak to jest z tymi specami.Czy np BS może sie zdecydować na Sword spec ,poczym zrobić miecz i zmienić spec na axe?Czy dalej bedzie mogl korzystac z tego ów miecza i jakie sa konsekfencje (koszty and so on) zmiany speca ?



Boze... nie ma zadnych oprocz tego, ze nie mozesz uzywac itemow, ktore wymagaja samej specjalizacji. I nie , nie mozna uzywac sworda , ktory wymaga swordspec - jak w tym momencie masz axe spec.

Autor:  Spyke [ 24 maja 2007, 07:22 ]
Tytuł: 

Wydetukowałem to z wypowiedzi dodo39 x]

Autor:  Yaroos [ 24 maja 2007, 08:12 ]
Tytuł: 

i jak wrazenia po patchu ?

ja osobiscie ze wzgledu na "fuckup" addonow srednio zadowolony;)

Autor:  dakota12 [ 24 maja 2007, 08:55 ]
Tytuł: 

mi osobiście żadne addony nie sprawiły najmniejszych problemów, sct sie krzaczył trochę przy wchopdzeniu w stealth ale jest nowa wersja więc luz, i jeden malutki problem z Trinity Bars, button stealth przesunął mi się pod chata i za cholere nie mogę go stamtąd ruszyć :) a nowej wersji trinity jescze nie ma.....tak pozatym wszystko działa jak należy.

Autor:  Brodaty [ 24 maja 2007, 08:59 ]
Tytuł: 

Mi się ag_uf skichał tak że nie było widać żadnych unit frames, w ogóle żadnych. Wywaliłem i po kłopocie. Addon ułatwiający leczenie druidem skichał się też kompletnie, to przeinstalowałem na wersję z PTR'a i działa. Hunterski addon natomiast działa jak działał, damage meter i threat meter też działa, gatherer niby się pochrzanił bo nie pokazuje bitmap na kółkach na dużej mapie regionu, ale kółka pokazuje gdzie veiny są.

Autor:  dakota12 [ 24 maja 2007, 09:03 ]
Tytuł: 

ja wczoraj, przed zalogowaniem się zessałem najnowszą wersję ag_UF i nie miałem żadnego problemu...

Autor:  Damien [ 24 maja 2007, 09:58 ]
Tytuł: 

dakota12 napisał(a):
ja wczoraj, przed zalogowaniem się zessałem najnowszą wersję ag_UF i nie miałem żadnego problemu...

o, to swietnie bo poprzednia polegla

poza AG_UF to jeszcze Move Anything przestal dzialac

z innych wrazen to moj warrior ma teraz prawie 1k zycia mniej, a moj stoneforged claymore dolaczyl do reszty swiecidelek for young users i wyglada teraz jak jakas kolorowa tandeta z bazaru (a byl to taki ladny prosty stalowy dwureczniak)

Autor:  superXtra [ 24 maja 2007, 10:28 ]
Tytuł: 

Probujcie wylaczac rozne addony, bo niektore koliduja ze soba, aguf i bartender dzialaly mi bez problemu, a znajomi mieli jakies zonki:p

Autor:  Buffchef [ 24 maja 2007, 10:34 ]
Tytuł: 

Mnie zdziwiło jedno:
- uzywam miedzy innymi Vendetty i Bartendera3
- na jednej postaci bary bartendera bylo OK, ale (countdown) bary z Vendetty zostały zresetowane do domyślnego polozenia
- na drugiej postaci odwrotnie vendetta ok, action bary defaultowo....

Autor:  Yaroos [ 24 maja 2007, 10:39 ]
Tytuł: 

dakota12 napisał(a):
ja wczoraj, przed zalogowaniem się zessałem najnowszą wersję ag_UF i nie miałem żadnego problemu...


ja tez i poszlo ag_UF sie trącać - na standardowym blizza nie wiedzialem jak grać...

p.s.
podobno jakis nowy add - Pittbull -dziala niezle czy ktos go uzywa i jesl itak to jak po 2.1 sie sprawuje?

Autor:  Sandlord [ 24 maja 2007, 11:39 ]
Tytuł: 

Zainstalowałem Pitbula i muszę przyznać, że całkiem całkiem. Sporo możliwości konfiguracji. Ułatwia targetowanie w grupie - to jego największa zaleta. Ale mam go dopiero jeden dzień i zanim polecę z czystym sumieniem, muszę trochę go potestować.

Wkurza mnie, że nie moge portretu postaci ustawić jak oryginalny blizzardowski. Jak ktoś wie, jak można to zrobić to proszę o podpowiedz.

Autor:  onionpl [ 25 maja 2007, 08:10 ]
Tytuł: 

Vercin - mocno znerfowali Lady ? W ogole to gratki za killa.

Strona 16 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team