MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wrath of the Lich King [śmieci]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26074
Strona 16 z 18

Autor:  iniside [ 16 sie 2007, 19:32 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Twierdzisz, ze 95% ludzi gra tylko dla epicow.

Twierdze ze 95% ludzie nie bardzo lubi naginac pod gorke :P.
Oj dajmy spokoj, po TBC kazdy moze miec epici, wiec mowienie ze sie wypeaxowanym to zadne szpan.
Jak nie patrzyl wyjdzie prawie na to samo. Z ta roznica, ze bedzie musial kroej chodzi zeby wyrwac jakis itemek i nie ebdziesz musial liczyc na szczescie.

Autor:  Mirtul [ 16 sie 2007, 19:36 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Twierdze ze 95% ludzie nie bardzo lubi naginac pod gorke :P.

To ja naleze do tych 5% widocznie skoro nadal z toba rozmawiam : (

Autor:  Brodaty [ 16 sie 2007, 19:49 ]
Tytuł: 

Powiem że wątpie czy te epixy za tokeny będą wprowadzone na większą skalę.
Otóż wtedy nikt by nie chodził do innych dungeons niż najłatwiejsze. Ludzie farmili by tokeny tak jak się farmi cokolwiek innego. Zacząłby się whine na 100%
Jak kolega napisał, jest element dreszczyka, czy wypadnie to co chcemy czy nie. Jak ogromna jest satysfakcja, gdy rzygasz dungeonem i wreszcie wypada to co chcesz, po 30stym razie.
Ale zauważcie że prace nad loot'em trwają. Było coś na ten temat na blizzcon, że ma być tak że z bossów wypadają części ich garderoby i ekwipunku czy jakoś tak.
Ja to bym tylko chciał żeby po prostu bosses mieli większe loot tables. Ale to zmniejsza szansę na konkretny przedmiot, coś za coś.

Autor:  iniside [ 16 sie 2007, 19:50 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
Powiem że wątpie czy te epixy za tokeny będą wprowadzone na większą skalę.
Otóż wtedy nikt by nie chodził do innych dungeons niż najłatwiejsze. Ludzie farmili by tokeny tak jak się farmi cokolwiek innego. Zacząłby się whine na 100%
Jak kolega napisał, jest element dreszczyka, czy wypadnie to co chcemy czy nie. Jak ogromna jest satysfakcja, gdy rzygasz dungeonem i wreszcie wypada to co chcesz, po 30stym razie.
Ale zauważcie że prace nad loot'em trwają. Było coś na ten temat na blizzcon, że ma być tak że z bossów wypadają części ich garderoby i ekwipunku czy jakoś tak.
Ja to bym tylko chciał żeby po prostu bosses mieli większe loot tables.

Nie cziasz. Jeden Dungeon == jeden rodzaj tokenow == jeden vendor.

Autor:  cypis [ 16 sie 2007, 19:56 ]
Tytuł: 

Co to zmienia? Na przykladzie BT ludzie by farmili pierwszych 3 bossow, ktorzy sa stosunkowo latwi i pozniej biegaliby w epixach z Illidana. Beznadziejny pomysl, ktory nigdy nie zostanie wprowadzony.

Autor:  KruPa [ 16 sie 2007, 20:07 ]
Tytuł: 

1 boss = 1 rodzaj tokenow = 1 vendor, ale to by juz bylo chyba za duzo komplikowania : P

Autor:  lukpolak [ 16 sie 2007, 20:10 ]
Tytuł: 

KruPa napisał(a):
1 boss = 1 rodzaj tokenow = 1 vendor, ale to by juz bylo chyba za duzo komplikowania : P


i troche by miejsca w ekwipunku zabieralo ;pp

Autor:  KruPa [ 16 sie 2007, 20:12 ]
Tytuł: 

ciekawe ile by musieli dorobic vendorow :D

Autor:  Mirtul [ 16 sie 2007, 20:13 ]
Tytuł: 

42

Autor:  KruPa [ 16 sie 2007, 20:14 ]
Tytuł: 

razy dziesiec ; )

Autor:  Brodaty [ 16 sie 2007, 20:17 ]
Tytuł: 

1 vendor ze zmiennym towarem np. poprzez zakładki albo opcje dialogową

Autor:  Cichy Zabójca [ 18 sie 2007, 18:05 ]
Tytuł: 

mam jedno pytanko. a mianowicie o co chodzi z ta hero klasa???? bo jak dobrze zrozumialem ta klasa to Death King (chyba tak sie pisze) ale po co jesj ten status hero???? mozna ją miec na określonym lvl czyli moze na 80lvl???? wytlumaczcie mi bo niestety nie kapuje :(

Autor:  KruPa [ 18 sie 2007, 18:40 ]
Tytuł: 

kupujesz wotlk, bijesz 80 lvl, robisz questa i masz dostepna nowa klase - death knight

edit: to juz moj drugi post ktory napisalem rownoczesnie z inna osoba o0

Autor:  niebezimienny [ 18 sie 2007, 18:42 ]
Tytuł: 

Nowa klasa, tylko mozesz ja zdobyc przez quest a nie od poczatku gry, a to 'hero' to pewnie tylko po to zeby przyciagnac ludzi

edit: z dwoma innymi osobami :p

Autor:  Cichy Zabójca [ 18 sie 2007, 19:14 ]
Tytuł: 

to w takim razie ja poczekam sobie kilka miechow i kupie sobie na allegro albo ebayu :lol: (bo mi sie nie chce q robic :]

Autor:  koci [ 18 sie 2007, 19:40 ]
Tytuł: 

Cichy Zabójca napisał(a):
to w takim razie ja poczekam sobie kilka miechow i kupie sobie na allegro albo ebayu :lol: (bo mi sie nie chce q robic :]

Ta za 2k zlotego

Autor:  Sinthar [ 18 sie 2007, 20:16 ]
Tytuł: 

Moze i za kuzwa 10k albo milion zl ?

Osobiscie uwazam ze zrobienie q na death night'a bedzie cos na poziomio att do scc za starych czasow dostanie sie do jedngo dungona do ktorego poprzedio tez trza bylo usyskac dostep(kara) i wykazac sie skillem (zabic gruula) :Plub cos w tym stylu :P

Autor:  kaczor-pl [ 18 sie 2007, 20:37 ]
Tytuł: 

A ja myśle, że DK będzie można sie stać dopiero gdy zdobędziemy ostrze mrozu, nawet pisze na nim, że jego posiadacz stanie się nowym Lich Kingiem(?), a może po prostu stanie się jego podwładnym, czyli właśnie DK...
Może i frostmourne będzie ciężki do zdobycia, no ale w końcu chodzi o hero class. Ale to tylko moje przypuszczenie.

Autor:  Randalf [ 18 sie 2007, 21:07 ]
Tytuł: 

Sory, ale nichuja. Z Frostmournem będzie pewnie tak jak z BT - zobaczy go 5% graczy.

Autor:  Sinthar [ 18 sie 2007, 21:46 ]
Tytuł: 

Wedlug mnie predzej czy pozniej wiekszosc graczy zobaczy bt :P

to nie to co kiedys

ja ja zaczynalem grac to naxx powoli wychodzilo a jak to juz jest zeby cos ubic w nax to trzebabylo miec przynajmiej epici z bwl wiec na poczatku trzeba bylo znalesc gildie robiaca zg mc przeprzasz sie tak i z guildia isc dalej do bwl pozniej aq i na koncu moze naxx mowie z perspektywy nowego gracz bez znajomosci.

a teraz dostajesz sie do pierszej lepszej guildi co robi kara juz masz w miare dobry gear scc hydros/tidewalker/lurker to pestka w scc lootreaver/alar astromancer to samo Do tego latwiej ubrac 25 ludzi niz jak kiedys 40 wiec naxx=/=bt

Strona 16 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team