MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26760
Strona 16 z 33

Autor:  Robus [ 12 paź 2007, 08:40 ]
Tytuł: 

masz na mysli, ze ty sprawdziles :D

ja nie gram na ptr i nie planuje, nie mam na to po prostu czasu :P
poza tym obecnie siedze w robocie, a grac tutaj po pierwsze nie mam czasu, a po drugie nie mam zamiaru ;P (poza tym wole zachowac moja robotke ;P)

//edit
co do itemkow:
cena 60 badgy to nie jest jakis wielki problem, biorac pod uwage ze mozesz to wyfarmic w karazhanie przy wejsciu ;P (zakladam ze z animala beda leciec badge, a w razie jakby ktos nie wiedzial: animal boss spawnuje sie non stop, wystarczy nabic odpowiednia ilosc mobkow) dodatkowo z pelnego kara bedziesz mial okolo 10 badgy (nie chce mi sie liczyc bossow ;P)

same itemki: dla mnie jako rogala to na tych obrazkach sa 2 itemki, na ktore mozna zwrocic uwage, 99% itemkow jest dla casterow

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 08:43 ]
Tytuł: 

Oczywiscie ze ja sprawdzalem. Siedze w domu i nie mam co robic :P, to testuje PTR.

Cytuj:
same itemki: dla mnie jako rogala to na tych obrazkach sa 2 itemki, na ktore mozna zwrocic uwage, 99% itemkow jest dla casterow

Za malo cloth. Ale i tak nie ejst zle. Ale w dalszym ciagu gief gladiator set :<

Autor:  Robus [ 12 paź 2007, 08:47 ]
Tytuł: 

nie zbieraja sie juz jakies grupki do zul aman ? :D

ciekawe jestem poziomu trudnosci + chociaz kawalki lootow ;P

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 08:48 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
nie zbieraja sie juz jakies grupki do zul aman ? :D

ciekawe jestem poziomu trudnosci + chociaz kawalki lootow ;P

Jesli teraz ktos sie zbiera, to pewnie Nihilum lol.
Ide spamowac moze ktos mnie na zwiedzanie zabierze lol.

Wogole malo ludzi sie teraz online wiec ciezko bedzie :E

Autor:  Robus [ 12 paź 2007, 08:56 ]
Tytuł: 

ciekawe sa te itemki z haste rating ....
sprzety klasy t5, szkoda ze hita nie maja ;P

Autor:  Beith [ 12 paź 2007, 09:42 ]
Tytuł: 

nat napisał(a):
rewolucyjne zmiany dla huntera


Znaczy sie ktore sa tak rewolucyjne bo dla mnie to totalny zawod:|?

Autor:  nat [ 12 paź 2007, 09:49 ]
Tytuł: 

Beith napisał(a):
nat napisał(a):
rewolucyjne zmiany dla huntera

Znaczy sie ktore sa tak rewolucyjne bo dla mnie to totalny zawod:|?

sarkazm oczywiscie, jedyna odczuwalna zmiana to arcane shot ktory do tej pory rzadko byl uzywany na arenie ze wzgledu na duza ilosc many w stosunku do zadanego damagu, nikt nie wierzy przeciez ze serpent sting czy immolation trap beda uzyteczne skoro dadza nam jakies 10-15dpsu wiecej niz maja teraz (astronomiczny buff)
moze cos wiecej sie pokaze choc raczej to malo prawdopodobne, hunter dalej bedzie najmniej reprezentatywna klasa na arenach 2/2, 3/3 bo jak naraz nic nie wskazuje na to zeby bylo inaczej

no i nowa rzecz rzecz, wszedl jakis nieudokumentowany shot ponoc - disarming shot (co z tego ze kazdy warek bedzie miec -50% duration na disarm)
Disarming Shot - Spells - World of Warcraft
Disarming Shot
6% of base Mana 35 yd range <-- no dead zone
Instant cast 1 min cooldown
Requires Ranged Weapon
A long-range shot that disarms the target for 10 sec.

Autor:  Beith [ 12 paź 2007, 09:53 ]
Tytuł: 

jest tez blue post
Cytuj:
2.3 will be up on the PTR for quite some time. Several classes are likely to get more changes before 2.3 goes live, it's just a question of which changes (ie: we're still considering the mortal strike effect for aimed shot for hunters, among other possibilities).

lol aimed shoot :O To moze juz lepiej nie dodaja tego tylko wymysla cos innego


edit: ok moze nie bedzie tak zle

Cytuj:
Yes, we'd be making several changes to aimed shot in the process if we decided to go with that change.

Autor:  cypis [ 12 paź 2007, 09:54 ]
Tytuł: 

nowe małnty

http://www.mmo-champion.com/images/news ... rmount.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... nmount.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... emount.jpg

BEAR CAVALRY 'HO

Autor:  nat [ 12 paź 2007, 10:01 ]
Tytuł: 

bear mount wyglada zacnie, flying sa raczej malo interesujace bo tylko 280% speed

Autor:  Kelebglin [ 12 paź 2007, 10:10 ]
Tytuł: 

No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach :wink:

Ladny buffek retri palkow

Cytuj:
- Sanctified Crusader (Retribution) renamed Sanctified Seals, which now
increases your chance to critically hit with all spells and melee
attacks by 1/2/3% and reduces the chance your Seals will be dispelled
by 33/66/100%.
- Vengeance (Retribution) duration increased from 15 to 30 seconds.
- Vindication (Retribution) frequency and duration increased and now
reduces all attributes by 5/10/15%, not just Strength and Agility.
- Weapon Expertise (Protection) renamed Combat Expertise, now increases
expertise by 1/2/3/4/5 and total Stamina by 2/4/6/8/10%.

Autor:  nat [ 12 paź 2007, 10:20 ]
Tytuł: 

te zmiany to w sumie na co, na arenie i tak retri palkow nie zobacze, taki warek bez mortala ograniczony mana
czyzby kazdy palek raidujacy teraz mialby dps robic a nie heala, cos jak shadow priesci

Autor:  cypis [ 12 paź 2007, 10:23 ]
Tytuł: 

nat napisał(a):
te zmiany to w sumie na co, na arenie i tak retri palkow nie zobacze, taki warek bez mortala ograniczony mana
czyzby kazdy palek raidujacy teraz mialby dps robic a nie heala, cos jak shadow priesci

Ret pala dalej nie bedzie dobrym dpserem w raidach, bo te zmiany to glownie pvp buffy. Ciagle nie ma pasywnego threat reduction, co dosyc mocno ogranicza pala w pve.

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 10:36 ]
Tytuł: 

http://www.worldofraids.com/news/octobe ... inket1.jpg

http://www.worldofraids.com/news/octobe ... inket2.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... _staff.jpg
<omg GIEF.

Autor:  nat [ 12 paź 2007, 10:49 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Ret pala dalej nie bedzie dobrym dpserem w raidach, bo te zmiany to glownie pvp buffy. Ciagle nie ma pasywnego threat reduction, co dosyc mocno ogranicza pala w pve.

to co to ma byc za pala? na duele? bo na arene raczej tez odpada? warka spota nie zajmie jako dps bez mortala

Autor:  Postal [ 12 paź 2007, 10:58 ]
Tytuł: 

czy ktos moglby potwierdzic ze humani zamiast +5 skilla do mace/swordow i orkowie do axe maja +1% kryta do tych broni? bo chujowo by bylo stracic +3% hit =<

Autor:  nat [ 12 paź 2007, 11:31 ]
Tytuł: 

w pvp weapon skill nie ma znaczenia wiec to buff

Autor:  cypis [ 12 paź 2007, 11:44 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
czy ktos moglby potwierdzic ze humani zamiast +5 skilla do mace/swordow i orkowie do axe maja +1% kryta do tych broni? bo chujowo by bylo stracic +3% hit =<


Racial Abilities
- Dwarf: Gun Specialization now increases chance to critically hit with Guns by 1% rather than increasing weapon skill.
- Gnome: Escape Artist cooldown increased to 1 min, 45 sec.
- Troll: Bow and Thrown Specialization now increases chance to critically hit with those weapons by 1% rather than increasing weapon skill.

Reszta nie ruszona patrzac na patchnotes

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 11:54 ]
Tytuł: 

http://www.worldofraids.com/news/octobe ... k-down.jpg
One boss down.

Autor:  cypis [ 12 paź 2007, 12:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
- Cooldown removed from Noggenfogger Elixirs.

^_____^

Strona 16 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team