MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26760 |
Strona 16 z 33 |
Autor: | Robus [ 12 paź 2007, 08:40 ] |
Tytuł: | |
masz na mysli, ze ty sprawdziles ![]() ja nie gram na ptr i nie planuje, nie mam na to po prostu czasu ![]() poza tym obecnie siedze w robocie, a grac tutaj po pierwsze nie mam czasu, a po drugie nie mam zamiaru ;P (poza tym wole zachowac moja robotke ;P) //edit co do itemkow: cena 60 badgy to nie jest jakis wielki problem, biorac pod uwage ze mozesz to wyfarmic w karazhanie przy wejsciu ;P (zakladam ze z animala beda leciec badge, a w razie jakby ktos nie wiedzial: animal boss spawnuje sie non stop, wystarczy nabic odpowiednia ilosc mobkow) dodatkowo z pelnego kara bedziesz mial okolo 10 badgy (nie chce mi sie liczyc bossow ;P) same itemki: dla mnie jako rogala to na tych obrazkach sa 2 itemki, na ktore mozna zwrocic uwage, 99% itemkow jest dla casterow |
Autor: | iniside [ 12 paź 2007, 08:43 ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie ze ja sprawdzalem. Siedze w domu i nie mam co robic ![]() Cytuj: same itemki: dla mnie jako rogala to na tych obrazkach sa 2 itemki, na ktore mozna zwrocic uwage, 99% itemkow jest dla casterow
Za malo cloth. Ale i tak nie ejst zle. Ale w dalszym ciagu gief gladiator set :< |
Autor: | Robus [ 12 paź 2007, 08:47 ] |
Tytuł: | |
nie zbieraja sie juz jakies grupki do zul aman ? ![]() ciekawe jestem poziomu trudnosci + chociaz kawalki lootow ;P |
Autor: | iniside [ 12 paź 2007, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Robus napisał(a): nie zbieraja sie juz jakies grupki do zul aman ?
![]() ciekawe jestem poziomu trudnosci + chociaz kawalki lootow ;P Jesli teraz ktos sie zbiera, to pewnie Nihilum lol. Ide spamowac moze ktos mnie na zwiedzanie zabierze lol. Wogole malo ludzi sie teraz online wiec ciezko bedzie :E |
Autor: | Robus [ 12 paź 2007, 08:56 ] |
Tytuł: | |
ciekawe sa te itemki z haste rating .... sprzety klasy t5, szkoda ze hita nie maja ;P |
Autor: | Beith [ 12 paź 2007, 09:42 ] |
Tytuł: | |
nat napisał(a): rewolucyjne zmiany dla huntera
Znaczy sie ktore sa tak rewolucyjne bo dla mnie to totalny zawod:|? |
Autor: | nat [ 12 paź 2007, 09:49 ] |
Tytuł: | |
Beith napisał(a): nat napisał(a): rewolucyjne zmiany dla huntera Znaczy sie ktore sa tak rewolucyjne bo dla mnie to totalny zawod:|? sarkazm oczywiscie, jedyna odczuwalna zmiana to arcane shot ktory do tej pory rzadko byl uzywany na arenie ze wzgledu na duza ilosc many w stosunku do zadanego damagu, nikt nie wierzy przeciez ze serpent sting czy immolation trap beda uzyteczne skoro dadza nam jakies 10-15dpsu wiecej niz maja teraz (astronomiczny buff) moze cos wiecej sie pokaze choc raczej to malo prawdopodobne, hunter dalej bedzie najmniej reprezentatywna klasa na arenach 2/2, 3/3 bo jak naraz nic nie wskazuje na to zeby bylo inaczej no i nowa rzecz rzecz, wszedl jakis nieudokumentowany shot ponoc - disarming shot (co z tego ze kazdy warek bedzie miec -50% duration na disarm) Disarming Shot - Spells - World of Warcraft Disarming Shot 6% of base Mana 35 yd range <-- no dead zone Instant cast 1 min cooldown Requires Ranged Weapon A long-range shot that disarms the target for 10 sec. |
Autor: | Beith [ 12 paź 2007, 09:53 ] |
Tytuł: | |
jest tez blue post Cytuj: 2.3 will be up on the PTR for quite some time. Several classes are likely to get more changes before 2.3 goes live, it's just a question of which changes (ie: we're still considering the mortal strike effect for aimed shot for hunters, among other possibilities). lol aimed shoot :O To moze juz lepiej nie dodaja tego tylko wymysla cos innego edit: ok moze nie bedzie tak zle Cytuj: Yes, we'd be making several changes to aimed shot in the process if we decided to go with that change.
|
Autor: | cypis [ 12 paź 2007, 09:54 ] |
Tytuł: | |
nowe małnty http://www.mmo-champion.com/images/news ... rmount.jpg http://www.mmo-champion.com/images/news ... nmount.jpg http://www.mmo-champion.com/images/news ... emount.jpg BEAR CAVALRY 'HO |
Autor: | nat [ 12 paź 2007, 10:01 ] |
Tytuł: | |
bear mount wyglada zacnie, flying sa raczej malo interesujace bo tylko 280% speed |
Autor: | Kelebglin [ 12 paź 2007, 10:10 ] |
Tytuł: | |
No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach ![]() Ladny buffek retri palkow Cytuj: - Sanctified Crusader (Retribution) renamed Sanctified Seals, which now
increases your chance to critically hit with all spells and melee attacks by 1/2/3% and reduces the chance your Seals will be dispelled by 33/66/100%. - Vengeance (Retribution) duration increased from 15 to 30 seconds. - Vindication (Retribution) frequency and duration increased and now reduces all attributes by 5/10/15%, not just Strength and Agility. - Weapon Expertise (Protection) renamed Combat Expertise, now increases expertise by 1/2/3/4/5 and total Stamina by 2/4/6/8/10%. |
Autor: | nat [ 12 paź 2007, 10:20 ] |
Tytuł: | |
te zmiany to w sumie na co, na arenie i tak retri palkow nie zobacze, taki warek bez mortala ograniczony mana czyzby kazdy palek raidujacy teraz mialby dps robic a nie heala, cos jak shadow priesci |
Autor: | cypis [ 12 paź 2007, 10:23 ] |
Tytuł: | |
nat napisał(a): te zmiany to w sumie na co, na arenie i tak retri palkow nie zobacze, taki warek bez mortala ograniczony mana
czyzby kazdy palek raidujacy teraz mialby dps robic a nie heala, cos jak shadow priesci Ret pala dalej nie bedzie dobrym dpserem w raidach, bo te zmiany to glownie pvp buffy. Ciagle nie ma pasywnego threat reduction, co dosyc mocno ogranicza pala w pve. |
Autor: | iniside [ 12 paź 2007, 10:36 ] |
Tytuł: | |
http://www.worldofraids.com/news/octobe ... inket1.jpg http://www.worldofraids.com/news/octobe ... inket2.jpg http://www.mmo-champion.com/images/news ... _staff.jpg <omg GIEF. |
Autor: | nat [ 12 paź 2007, 10:49 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): Ret pala dalej nie bedzie dobrym dpserem w raidach, bo te zmiany to glownie pvp buffy. Ciagle nie ma pasywnego threat reduction, co dosyc mocno ogranicza pala w pve.
to co to ma byc za pala? na duele? bo na arene raczej tez odpada? warka spota nie zajmie jako dps bez mortala |
Autor: | Postal [ 12 paź 2007, 10:58 ] |
Tytuł: | |
czy ktos moglby potwierdzic ze humani zamiast +5 skilla do mace/swordow i orkowie do axe maja +1% kryta do tych broni? bo chujowo by bylo stracic +3% hit =< |
Autor: | nat [ 12 paź 2007, 11:31 ] |
Tytuł: | |
w pvp weapon skill nie ma znaczenia wiec to buff |
Autor: | cypis [ 12 paź 2007, 11:44 ] |
Tytuł: | |
Postal napisał(a): czy ktos moglby potwierdzic ze humani zamiast +5 skilla do mace/swordow i orkowie do axe maja +1% kryta do tych broni? bo chujowo by bylo stracic +3% hit =<
Racial Abilities - Dwarf: Gun Specialization now increases chance to critically hit with Guns by 1% rather than increasing weapon skill. - Gnome: Escape Artist cooldown increased to 1 min, 45 sec. - Troll: Bow and Thrown Specialization now increases chance to critically hit with those weapons by 1% rather than increasing weapon skill. Reszta nie ruszona patrzac na patchnotes |
Autor: | iniside [ 12 paź 2007, 11:54 ] |
Tytuł: | |
http://www.worldofraids.com/news/octobe ... k-down.jpg One boss down. |
Autor: | cypis [ 12 paź 2007, 12:00 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: - Cooldown removed from Noggenfogger Elixirs.
^_____^ |
Strona 16 z 33 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |