mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:02 
Cytuj  
zauważcie że warrior to bardzo wszechstronna klasa, żadna inna nie może byc tak wyjątkowa i ważna w 40 osobowym rajdzie jak Main Tank a jednocześnie może powalczyć w PvP.
każde party chce mieć warriora a rajdy wymagają coraz wiekszej ilości warriorów (z tego co wiem)

naprawde nie jest źle, każda klasa miała swoje lepsze i gorsze dni ...


_________________
psn


Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 13:04 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:03 
Cytuj  
Kharaas napisał(a):
Część osób pisze ze mając bronie 1h z 80> dps na 70 lvl probłem z rage nie będize tak zauważalny.

Nie bedzie, ale juz nigdy nie bedziesz mial takiej generacji jak kiedys chocbys wzial te 90 dps 1h czy 130 dps 2H. Dlatego zapamietaj gameplay przed patchem bo bardzo prawdopodobne, ze juz nigdy tak sobie nie pograsz :) Nie bedziesz sie zastanawial czy te 50 rage to lepiej uzyc na kombinacje Bt + Heroic Strike czy cos innego, tylko wybierzesz pewnie jedyna mozliwa opcje...

Cytuj:
Wymyślili cos takiego jak Weapon Mastery. Ok spoko + 4 do broni 100% na disarm. Ale w paczu nagle jest że + weapon skill nie zmniejsza glancingów. o0. Dodatkowo immune na disarm nie działa w pve i np Brd czy innych instanjach moby cie disarmuja bez problemu. Ale wracając do +weapon skill, po kiego grzyba dawać to jak jego główne zadanie czyli -glancing nie działa.

Mnie teraz to w oogle zastanawia sens istnienia czegos takiego jak weapon skill. Przeciez to teraz jest nic innego jak "oslabione crit rating". Troche to wg mnei idiotyczne bo dzieki weapon skill moznabylo wplywac na damage zarowno w PVP jak i PVE. Np. moim Orkiem wybieralem tylko topory (+5 Axe), mialem 2x >60dps, bo w PVE byly one lepsze nawet od Swordow 70dps. Z kolei jakbym chcial PVP, no to swordy byly lepsze. Wg mnie to moglbys bdb stat balansujacy pewne klasy. A teraz to w sumie nie wiem po co to w ogole jest. Wyglada to jak jakis nieudany eksperyment :D

Cytuj:
kolejny problem z typu "jak juz będziecie mieli warka na lvl 70" - Devastate. Czy ktoś odczuł w obecnje formie tego skilla, żę jest to coś w stylu "must have" ?

Z tego co wiem to jedyne zastosowanie tego talentu to tankowanie ... 2h. Smieszne to, ze najlepszym talentem 41pkt warriora jest Endless Rage i to tylko dlatego, ze wczesniej ten rage masakrycznie znerfowano. No naprawde, szczyt kreatywnosci....

Cytuj:
Generacja agro. Każy warrior który tankuje zauważył napewno wzrost generacji agro u klas: rogue, hunter, mage, lock podczas gdy agro generowane przez tanków nie wzrosło. Nowe talenty dały nam większą przeżywalność, ale niestety nie zwiększyły generacji aggro.

Tez zastanawiam sie jak to bedzie. Teraz jest troche smiesznie (i tragicznie zarazem) bo nagle w dziwny sposob sie okazuje, ze kazdy druid to ma "swietnego skilla", a 3/4 warriorow jest nagle zalosnych bo nie umieja trzymac aggro. (tzn. mowie o becie). W ogole gdzies tam czytalem, ze teraz dobrymi tankami to sa tez ... pety hunterow tankujace hmm bodazje Azuregosa na przyklad.

Ogolnie z moich obserwacji to dalej da sie tankowac ok, jak masz rage. A na trashu nie masz tyle rage'u, aby 2-3 mobom wrzucic to co trzeba. Musisz miec albo skillowata grupe, ktora wie, ze najlepiej trzymac focus fire, tylko, ze ... po co sie meczyc skoro z tankiem nie-warriorem mozna wszystko napizgac, a i tak te 3 moby siedza na np. drucie jak przyspawane. PRoblem w tym, ze warriora Aggro sie nie skaluje, a w zasadzie nawet skaluje ... odwrotnie. Im bardziej pancerny jestes, tym w wielu przypadkach gorzej...

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:13 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
zauważcie że warrior to bardzo wszechstronna klasa, żadna inna nie może byc tak wyjątkowa i ważna w 40 osobowym rajdzie jak Main Tank a jednocześnie może powalczyć w PvP.
każde party chce mieć warriora a rajdy wymagają coraz wiekszej ilości warriorów (z tego co wiem)



no tak ale Main tank to przewaznie lata jako prot i w PvP za duzo sie nie pobawi (no moze latac na WSG jako FC). Porownaj teraz to np z magami. warlockami, hunterami czy rogalami ktorzy moga bez problemu z tym samym buildem i tym samym setem bawic sie w PvP i PvE.
Co do BC to widze to w czarnych kolorach. Owszem jako MT widze nadal warriroa protection, ale offtaknowac teraz bez problemu moga druidzi i paladyni. Zreszta tankuja juz oni bez problemu i robia z wiekszym powodzeniem niz warrior. Jeszcze jak warrior zlapie pierwszy agro i mobek go leje to nie ma az tak duzego problemu z rage. Ale naprawde ciezko teraz sciagnac agro z druida w misiu, bo wiecznie nie bedziesz mial rage. Druidzi i paladyni agro buduja przez zadawany dmg, zas warrior glownie przez uzywanie specjalnym umiejetenosci, na ktore potrzebuje rage i korego wiecznie nie ma. A w nowych 25 osobowyc raidach nie bedzie juz tylu wolnych spotow, wychodzi po 2-3 miejsca na dana klase i naprawde nie widze za bardzo miejsca dla 2 h lub dual furry dps warriorow.


Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 13:18 przez Pio, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:15 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
zauważcie że warrior to bardzo wszechstronna klasa, żadna inna nie może byc tak wyjątkowa i ważna w 40 osobowym rajdzie jak Main Tank a jednocześnie może powalczyć w PvP.
każde party chce mieć warriora a rajdy wymagają coraz wiekszej ilości warriorów (z tego co wiem)

naprawde nie jest źle, każda klasa miała swoje lepsze i gorsze dni ...

hmm to teraz sa ewidentnie gorsze.

z ta wrzechstronnoscia to az cisnie sie powiedziec not anymore. Dps mojego fury warriora to jeszcze jakos wyglada, gdy mam aggro, ale jak nie mam aggro to juz jest zalosc. A w PVE DPS nie moge miec aggro. Wiec robiac relatywnie mniejszy damage niz np. rogal, majac mniej opcji do kontrolowania aggro, jakos nie widze miejsca dla warriorow chcacych robic PVE DPS. Skoro nie PVE DPS, to moze TANK ? Jak nie bedziesz mial te 31 prot to wg mnie na zaden rajd sie nie dostaniesz bo 25 slotow to juz nie 40. Bedzie pewnie 3-4 warow, z tego 3 zapewne te minimum 31 prot i moze 1 jakis szczesliwiec.

Wg mnie bedzie juz totalny podzial rol. Na areny to bedziesz z jakims 2h buildem wyskakiwal, jakis solo grind to DW Fury, a rajdowanie to full prot. Mi sie takie cos nie podoba bo to bedzie wlasnie zupelnie odwrotne od tej wrzechstronnosci, dla ktorej wybieralem wara (jakbym chcial pure dps klase to bym rogala bral bo oglnie bardziej melee wole)

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:18 
Cytuj  
hehe, w zasadzie 2 osoby napisaly w tym samym czasie to samo. to tylko potwierdza prawdziwosc :har:

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:28 
Cytuj  
Pio napisał(a):
... nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy

Co ty chrzanisz? Warrior nie ma feara? Sprawdź swój spellbook. Faktycznie, warrior nie ma poly, jest kompletnie underpowered! Powinien dostać poly wroga w wiewiórkę, w dodatku który nie przerywa się przy dmg i nie regeneruje hp, żeby mógł zaciukać wroga autoatackiem. To byłby balans!

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 13:37 
Cytuj  
Libero napisał(a):
Pio napisał(a):
... nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy

Co ty chrzanisz? Warrior nie ma feara? Sprawdź swój spellbook. Faktycznie, warrior nie ma poly, jest kompletnie underpowered! Powinien dostać poly wroga w wiewiórkę, w dodatku który nie przerywa się przy dmg i nie regeneruje hp, żeby mógł zaciukać wroga autoatackiem. To byłby balans!


Prawie kazdy warrior w swoim buildzie PvP ma deep wounds aby dojsc do impale, wiec nasz fear jest w tym przypadku bezuzyteczny. No ale chyba twoja wiedza nie zaszla tak daleko, co wymagac od warriora na 49 lvl ...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 17:56 
Cytuj  
O, wrocil Greeg. Klekajcie narody. Ty naprawde masz jakies straszne fobie nt. swojej klasy i zawsze znajdujesz kogos kto jej szczerze nienawidzi (pamietam dlugasny post nt. tego, ze w dawnym tD specjalnie raid zakladala jedna osoba, zeby nie lecial warrior loot). Nie mam ochoty tego czytac i tym bardziej komentowac, bo z doswiadczenia wiem ze Ciebie i tak nie przekonam.
@Pio
Tak, bo deep wounds to dot 300 dmg/tick, ktory przerywa feara juz po sekundzie. :oops:

Cytuj:
Greeg nie wysilaj sie bo i tak nie przekonasz osob, ktore warriorem graja godzine na tydzien, dopiero lvluja go, albo wogole nimi nie grali albo znaja z opowiadan kolegow. I ich doswiadczenia to wymiatajacy warrior z 3 healerami na plecach, ktorzy go lecza, dispeluja itp. Nie zrozumieja ze w PvP warriorem trzeba szybko znukowac przeciwnika zanim samemu nie zostanie sie znukowanym. Tylko nam pogorszyli dmg a innym klasom zwiekszyli. Do tego nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy, ze jak zostaniemy pierwsi zaatakowani to szanse na wygrana mamy praktycznie zerowe.

Pisze krotkimi zdaniami, bo chyba mojego ostatniego postu nie zrozumiales.
Wow to mmorpg. Mmmorpg = granie w grupie. W grupie z healerami i supportem warrior wymiata.
Jak chcesz rownej walki 1vs1 to idz pograj w fpsy.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 18:01 przez cypis, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 17:58 
Cytuj  
Pio napisał(a):
Prawie kazdy warrior w swoim buildzie PvP ma deep wounds aby dojsc do impale, wiec nasz fear jest w tym przypadku bezuzyteczny. No ale chyba twoja wiedza nie zaszla tak daleko, co wymagac od warriora na 49 lvl ...


ooo no tak faktycznie... nasz fear jest bezużyteczny... zupełnie nieprzydatny. W ogóle nie opłaca się go trzymać na pasku. Jego miejsce jest w spellbooku i tak powinien zostać... deep wounds wszystko psuje!

Dla Twojej informacji: mam również warriora na lvl 60 od paru miesięcy

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 18:37 
Cytuj  
kurde, generalnie poza słonymi rachunkami za naprawy nigdy nie płakałem w temacie Warrior. jasne płakałem że Prot nie nadaje się do PvP i udowadniałem że nie trzeba być (do pewnego momentu) prot do tankowania - to mnie zawsze bolało - kasa za respeki szanującego się MT który czasem chce się zabawic w PvP albo grindnąć troche kasy na repair

co do całej dyskusji - czy naprawde to takie ważne, naprawde to że ktoś leje woja nie powinno co poniektórych jego właścicieli wpędzać w taką depresje, nie gramy na pieniądze, zawsze frajde sprawiało mi nie popełnianie błędów i jak byłem zły to tylko na siebie że coś zrobiłem zle, a jak poprostu przegrałem to trudno taka gra - przynajmniej nikt mi nigdy nie pisał L2P ur class

przecież tu nie chodzi o to żeby wszystkich lać tylko żeby umieć grać :wink:


_________________
psn


Posty: 21
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 18:59 
Cytuj  
Libero napisał(a):
Pio napisał(a):
... nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy

Co ty chrzanisz? Warrior nie ma feara? Sprawdź swój spellbook. Faktycznie, warrior nie ma poly, jest kompletnie underpowered! Powinien dostać poly wroga w wiewiórkę, w dodatku który nie przerywa się przy dmg i nie regeneruje hp, żeby mógł zaciukać wroga autoatackiem. To byłby balans!


Mnie wogóle denerwują wypowiedzi ludzi, co szczycą się , że rzucili WoWa, jak ty. Skoro jesteś z tego dumny, to na h*& sie wtrącasz? Miałem kilku takich w gildii, niby odinstalowali , bluzgali nas, że retarded addicts, a cały czas na forum dobre rady dawali. Żenujące.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 19:03 
Cytuj  
Madas napisał(a):
Ostatnio wyszedl ciekawy filmik pvp warriora, ktory uzywa 2H build z ulepszonym slamem, zrobil na mnie niezle wrazenie, bycmoze takim buildem bede levelowal w TBC.

Tu link do filmu: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=33284
i jego talenty 0/40/11
ja nazywa się mod który pokazuje wszystkie DEBUFFy jako paski postępu - używa ich warrior w tym filmie


_________________
psn

*

Posty: 127
Dołączył(a): 18.11.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 19:08 
Cytuj  
Cytuj:
Mnie wogóle denerwują wypowiedzi ludzi, co szczycą się , że rzucili WoWa, jak ty. Skoro jesteś z tego dumny, to na h*& sie wtrącasz? Miałem kilku takich w gildii, niby odinstalowali , bluzgali nas, że retarded addicts, a cały czas na forum dobre rady dawali. Żenujące.


Czuje, że zaraz Roball coś napisze... :lol:

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 00:23 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Tak, bo deep wounds to dot 300 dmg/tick, ktory przerywa feara juz po sekundzie. :oops:


kek 300 dmg na ticka :lol: Chyba gramy w inna gre, albo Ty uzywasz juz tych broni 140 dps
Zreszta pecha mam, bo gram aliantami i w 60 % przypadkuw uzycia IS po sekundzie slysze magiczny dzwiek uzycia WotF.

cypis napisał(a):
Pisze krotkimi zdaniami, bo chyba mojego ostatniego postu nie zrozumiales.
Wow to mmorpg. Mmmorpg = granie w grupie. W grupie z healerami i supportem warrior wymiata.


Kazda kalsa z healerami wymiata, to jase i proste jest. Nie wiem ile grales grupowego PvP w patchu 2.0 ale ja pomimo 5900 hp unbuffed w sprzecie PvP potrafie zostac znukowany i zlozyc sie w ciagu 1-2 sekund i moj healer nawet nie zareaguje. Wkurza mnie ze Blizazard nie ma pomyslu na ta klase, co udowodnil w patchu 2.0,zmianami nowymi talentami i ich wizja warriora. Wkurza mnie, ze jednym patchem tak diametralnnie na minus ujebuje sie dana klase, zarowno w PvP jak i PvE. Ze poltoraroczna postac staje sie miesem i warzywem przez te zmiany. Ze po prostu granie warriorem przestalo sprawiac mi fun.
A pozatym to przestaje juz marudzic bo sie zachowuje jak stara zrzeda :P Zrozumieja moje narzekania jedynie warriorzy, ktorzy graja ta klasa dlugi czas i na wlasnej skorze w praktyce odczuli zmiany. To nie jest nasz wymysl, naprawde dostalismy bardzo duzy nerf i 99 % warriorow to potwierdzi. Czemu nie placza inne klasy, retri paladyni, druidzi, warlocy, magowie - bo dostali duzy buff w przeciwienstwie do warriora

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 02:34 
Cytuj  
dzioora napisał(a):
Libero napisał(a):
Pio napisał(a):
... nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy

Co ty chrzanisz? Warrior nie ma feara? Sprawdź swój spellbook. Faktycznie, warrior nie ma poly, jest kompletnie underpowered! Powinien dostać poly wroga w wiewiórkę, w dodatku który nie przerywa się przy dmg i nie regeneruje hp, żeby mógł zaciukać wroga autoatackiem. To byłby balans!


Mnie wogóle denerwują wypowiedzi ludzi, co szczycą się , że rzucili WoWa, jak ty. Skoro jesteś z tego dumny, to na h*& sie wtrącasz? Miałem kilku takich w gildii, niby odinstalowali , bluzgali nas, że retarded addicts, a cały czas na forum dobre rady dawali. Żenujące.

Odpierdol się ode mnie will'ya? Gdzie napisałem, że rzuciłem wowa? Wciąż gram jak addick. Brak Ci argumentów do dyskusji to jedziesz po privie? ffs

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 02:50 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Madas napisał(a):
Ostatnio wyszedl ciekawy filmik pvp warriora, ktory uzywa 2H build z ulepszonym slamem, zrobil na mnie niezle wrazenie, bycmoze takim buildem bede levelowal w TBC.

Tu link do filmu: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=33284
i jego talenty 0/40/11
ja nazywa się mod który pokazuje wszystkie DEBUFFy jako paski postępu - używa ich warrior w tym filmie


desh, elkano buff bar. http://wow.curse-gaming.com/en/files/de ... s-buffbar/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 10:42 
Cytuj  
Pio napisał(a):
kek 300 dmg na ticka :lol: Chyba gramy w inna gre, albo Ty uzywasz juz tych broni 140 dps
Zreszta pecha mam, bo gram aliantami i w 60 % przypadkuw uzycia IS po sekundzie slysze magiczny dzwiek uzycia WotF.

To byla ironia. Deep wounds robi tak zalosny dmg, ze nie jest w stanie przerwac feara (zwlaszcza po wczesniejszym patchu, w ktorym nerfneli mozliwosc przerywania feara przez doty). Ty piszesz, ze fear jest bezuzyteczny bo macie deep wounds, co jest absolutnym kretynizmem.

Pio napisał(a):
[whine]

Komentarz nt zmian w 2.0 mojego znajomego, ktory warriorem gra od poczatku:
Cytuj:
Finally after a long retirement from PvP I’m back and rockin’ the Battleground scene. The Cow King is sporting a new weapon too! My PvP interest has been ignited once again and I’ve been playing around with the 43/5/3 build. All I have to say is Wow, it feels great to utterly destroy people again - and I’m not just talking PUGs. In 2.0, Arms is now the undisputed king of PvP. With everything the addition of Weapon Mastery and Second Wind, the Arms warrior now has a upper hand against the aspects of PvP that have plagued the class since its inception.

My current gear: http://ctprofiles.net/284789

Regardless of group support, the 2.0 warrior is more much versatile with regard to the warrior’s weaknesses - stuns and immobilizing effects. Second wind regens anywhere from 100 to 150 HP every 2 seconds for practically the entire time you PvP, at least that’s what it feels like. It’s up all the time. Charge, frost traps, hammer of justice, frost nova, mace spec procs… everything triggers second wind! At first I was wondering just how bad my rage generation was hit, but after extensive PvPing in every Battleground over the last few days I’ve come to the conclusion that the Arms warrior’s rage generation has actually gone up - at least for PvP.

Endless Rage does bring your autoattack rage generation up to about where it was before 2.0. Now, second wind and rage gained from damage received is where the majority of your rage is going to come from. It’s actually beneficial for you to get hit by early stuns and immobilizing effects such as cheap shot, frost nova, and charge because you’re going to be generating 4 rage per second on top of everything else (i.e. additional rage from getting hit with berserker rage, bloodrage, etc.).

My average Mortal Strikes hit for about 600-800 and crit for 1400-1700 on a regular basis, topping out in the early to mid 2000+ range. Rage gen is certainly not a problem… now what about survivability?

Crowd control and caster nuking are also a big problem with PvP as a warrior. In 2.0, caster damage output was increased and we’re seeing higher numbers than ever before - without an increase in overall hit points. However, this isn’t very problematic because the Rated Arena is not available yet and battles last much longer in Arathi Basin, Warsong Gulch, and Alterac Valley. The longer the fight, the stronger and more valuable warriors are. When Rated arenas are available at level 70, this will still be true. The one/two shot wonder mages and warlocks will dominate in duels, however if you’re able to find a way around the nuking strategies - or simply outlast them during the short period of time they have their buffs- you’ll be able to come out ahead in the end. Lifegiving Gem + PvP trinket is now a requirement.

[Insert basketball or Naruto reference here] ;)

Damage-wise, I haven’t been hit by anything higher than 4500 so far; and when I was, my priest shielded me and healed me to full instantly. Ah yes, the comforts of group pvp - you aren’t alone. You have nothing to fear in PvP except your own ability, or lack thereof. The arenas match people up based on ranking, so if you’re a guy in blues in the middle somewhere… you will face a similarly geared opponent. No more “learn2fight equally geared ppl k thx” arguments.

Our own burst damage is still obscene in group pvp. I’ve been 3-shotting tier 2 & 3 mages often in every BG. Soul linked locks, shadow priests, BM hunters, and prot paladins are much tougher to take down - but not impossible. Combined with the new second wind, survivability has gone up quite a bit. If you’re PvPing in 2.0, make sure you are wearing high sta gear. I cannot stress this enough… warriors going with the glass cannon approach are getting destroyed (often by myself) because they simply die before doing anything. I’m hovering around 5400 HP at the moment, at even that’s low to me. At the very least, I intend to pick up the rank 13 breastplate before TBC is released.

Regarding warlocks, I haven’t had as much trouble with the felguard as I did early in the TBC Alpha test. Whether that’s due to my spec, experience, perception, or gear disparity I haven’t been able to conclude yet. At the time I had been spec’d DW fury and was having to work for my kills in PvP with everybody. Now, even my PvP spec is my DPS spec and I’m still topping the meters with MS!

So don’t worry, warriors are fine and you will be as well. Remember not to believe everything you read on the forums. <3

I’m definitely looking forward to putting together my next PvP video in the future. It will be more fun than anything I have released thus far.

I jeszcze Tseric
Cytuj:
If you’re going to talk about solo PvP balance, I am simply going to restate what any class developer is going to say. The game isn’t designed for you to have any assurance of winning a solo fight. If you want to duel, that’s fine. If you find yourself alone on a battleground, that happens, too. But there has never been a guarantee for any class of a win in a solo PvP situation.

If you want to call another class overpowered, go right ahead. I might even agree with you. What is not going to help your game is to think you should have counters for every 1v1 PvP situation built into your class, which is what I hear a lot of from many classes.

For example, warriors want crowd control or caster counters. You’re a melee class and it is an intended weak side for the class to be susceptible to crowd control or snares. You do have some abilities that can break certain situations, but it is only for certain situations.

There will never be ‘balance’ for 1v1 just as there will never be ‘balance’ for world PvP. The factors are either minute in one case or too numerous in the other. We deal with the middle ground of dealing with group elements.

I’ll say here what I just said in another thread.

Talents at this time are designed with the idea in mind that the level cap is raised and that people are acquiring new gear.

However, the level cap has not yet been raised, nor are the majority of players seeing new gear.

This is simply going to skew balance in a way that we don’t really like, but we have to accept for the time being.

Yes, the expansion will change matters, especially when a gear dependent class is going to be gaining new gear.

Yes, we absolutely want to measure the effects of rage normalization in the immediate future and continuing after release of the expansion. This would probably be the primary focus for this class with the class designers and the number-crunchers.

Will expansion alleviate all of your problems? I would never say something like that. What it is going to do is drastically affect class balance from what you are seeing now. Drastically.

I’d like to come in here and say, “Hey, look at the bunch of new shiny warrior abilities that will be hotfixed into the game tomorrow!” but that isn’t happening.

The plain, simple fact is that warriors were strong and they got nerfed. They got nerfed probably more than any class in the past few months. They simply had the potential for too much damage. Now, if you don’t see that from your particular perspective, that’s fine. The point is, the excessive damage was possible and too many players were seeing it. Damage is brought down. Rage mechanics are reigned in.

When players begin settling into habits and play styles again with not only the new parts now, but what is soon coming, we reassess class balance again. So the cycle goes.

1v1 will never be balanced in this game. This is because the only way to balance 1v1 is to homogenize every class. To dilute them until they have the same ability with a different name.

That is the inevitable pressure applied to 1v1 class design.

Yeah, we are ignoring it, because it is a fruitless path.

Koncze dyskusje, bo widze ze jestes godnym nastepca Greega ktory wszedzie widzi ludzi ktorzy tylko czekaja na sposobnosc, zeby dokopac tej znienawidzonej klasie.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 10:55 
Cytuj  
cypis napisał(a):
O, wrocil Greeg. Klekajcie narody. Ty naprawde masz jakies straszne fobie nt. swojej klasy i zawsze znajdujesz kogos kto jej szczerze nienawidzi

Nie mam fobii, za to uwielbiam osoby, ktore graja klasa X i mysla, ze wiedza wszystko na temat klasy Y, a prawda taka, ze gowno wiedza. Nie maja zielonego pojecia, i wmawiaja, ze cos jest ok, gdy zwyczajnie nie maja pojecia o tym jak cos funkcjonowalo kiedys, jak funkcjonowalo niedawno, jak funkcjonowalo w innych buildach, a jak funkcjonuje teraz.

Bo prawda taka, ze jako Priest (czy kim tam sobie grasz) to gowno wiesz

cypis napisał(a):
[wall of text po angielsku]

No i co niby gosc takiego odkrywczego mowi ?

1. Stwierdza, ze warrior jest OK na battlegroundach z healem.

Jakbys gral warriorem dlugo to bys wiedzial, ze to nigdy nie byl problem. Problemem jest solo gra wszelakiej masci, pvp czy grind i pls nie mow, ze solo pvp nie jest wazne. Dopiero w TBC wyjdzie jak solo pvp jest wazne, gdy bedzie zilion ludzi na jednym kontynencie.

2.
Cytuj:
In 2.0, Arms is now the undisputed king of PvP.

I to niby dobrze ? Wczesniej mogles byc DW Fury, 2H Fury, 2H Arms i radzic sobie dobrze. Teraz jedyny build PVP, w ktorym wszystko jakos sie klei (tj. masz jakies tam survability, burst damage, rage) jest Arms z Endless Rage i Second Wind'em.

Zauwaz, ze gosc podnieca sie glownie Arms buildem bo taka prawda, ze wczesniej gral arms i teraz tez ma arms. Second Wind to swietny talent, kazdy to powie. Gorzej jak chcesz zrobic cos innego jak 41 Arms. Wtedy malo, ze Ci brakuje rage w PVP, brakuje Ci rage wszedzie - przy tankowaniu, przy dps'owaniu

Cytuj:
Endless Rage does bring your autoattack rage generation up to about where it was before 2.0.

Tak, i to sprawia , ze wszystkie inne buildy, bez 41 pkt w Arms sa z miejsca na straconej pozycji. Wczesniej tak nie bylo. Nawet nie majac Mortal Strike'a, moznabylo miec bdb build na PVP.

Cytuj:
Crowd control and caster nuking are also a big problem with PvP as a warrior. In 2.0, caster damage output was increased and we’re seeing higher numbers than ever before - without an increase in overall hit points. However, this isn’t very problematic because the Rated Arena is not available yet and battles last much longer in Arathi Basin, Warsong Gulch, and Alterac Valley.

Widac, ze gosc jest po dlugiej przerwie i odnosi sie tylko do battlegroundow. Niech sie odniesie do graczy wchodzacych na areny, ubranych po zeby i walacych Pyroblasty za 5k i niech wtedy pogada o survability :)

Cytuj:
So don’t worry, warriors are fine and you will be as well. Remember not to believe everything you read on the forums. <3

Powinien napisac, 41 Arms warriors with Endless Rage i Second Wind.


Next time, przed wklejeniem czegos to pls dowiedz sie, czy ktos od tych 2 lat gra tylko Arms, czy moze chodz zdziebko wysunal sie poza ten build i probowal czegos innego. Bo to, ze Arms build z Endless RAge i Second Windem jest ok, na battlegroundach, gdy jestes w teamie z kumplami to ja tez moge potwierdzic i to zadne novum.

Ale moze niech sie ustosunkuje jak funkcjonuje po patchu 2h fury, dw fury, jak funkcjonuje walka na arenach w roznych buildach, solo pvp, mozliwosci grindu. Niech sie odniesie do "versality" warrior w raidach 25-osobowych, nie 41 prot, niech sie odniesie do skalujacego sie threatu i wtedy niech napisze dluzszy wall of text, to wtedy mozemy zaczac rozmawiac... Reasumujac, zgadzam sie w duzej mierze z tym co napisal (ze Arms jest ok na BG), ale ... to dopiero wierzcholek gory lodowej.


Ostatnio edytowano 26 gru 2006, 11:08 przez Greeg, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 11:08 
Cytuj  
'Ten koles' to Aedak i przed 2.0 byl non stop fury.
Cytuj:
1. Stwierdza, ze warrior jest OK na battlegroundach z healem.

Jakbys gral warriorem dlugo to bys wiedzial, ze to nigdy nie byl problem. Problemem jest solo gra wszelakiej masci, pvp czy grind i pls nie mow, ze solo pvp nie jest wazne. Dopiero w TBC wyjdzie jak solo pvp jest wazne, gdy bedzie zilion ludzi na jednym kontynencie.

Wow nigdy nie bedzie zbalansowany pod 1vs1. Jak ci sie nie podoba, to rerollnij locka. Proste.
Cytuj:
Zauwaz, ze gosc podnieca sie glownie Arms buildem bo taka prawda, ze wczesniej gral arms i teraz tez ma arms. Second Wind to swietny talent, kazdy to powie. Gorzej jak chcesz zrobic cos innego jak 41 Arms. Wtedy malo, ze Ci brakuje rage w PVP, brakuje Ci rage wszedzie - przy tankowaniu, przy dps'owaniu

Jak wyzej, wczesniej praktycznie non stop byl fury. Nie odzywaj sie jesli nie jestes czegos pewien, ok?
Cytuj:
Tak, i to sprawia , ze wszystkie inne buildy, bez 41 pkt w Arms sa z miejsca na straconej pozycji. Wczesniej tak nie bylo. Nawet nie majac Mortal Strike'a, moznabylo miec bdb build na PVP.

Do prawdziwego pvp trzeba miec specjalny build (tak samo jak do pve). Wyobraz sobie, ze inne klasy tez powinny byc konkretnie specniete, zeby sie liczyc na arenie. Retri paladyn, feral druid, shadow priest to taki sam syf w grupowym pvp jak fury warrior.
Cytuj:
Widac, ze gosc jest po dlugiej przerwie i odnosi sie tylko do battlegroundow. Niech sie odniesie do graczy wchodzacych na areny, ubranych po zeby i walacych Pyroblasty za 5k i niech wtedy pogada o survability

J/w - nie wiesz, to nie pisz.
Cytuj:

Next time, przed wklejeniem czegos to pls dowiedz sie, czy ktos od tych 2 lat gra tylko Arms, czy moze chodz zdziebko wysunal sie poza ten build i probowal czegos innego

J/w

Jedyne co mnie dziwi, to to ze jeszcze nie rerollnales Greeg. Odkad pamietam, to placzesz ze warrior ma przejebane, non stop go nerfuja i w ogole nie da sie nim grac. Masochizm?
Eot z mojej strony.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 11:10 
Cytuj  
Haha, no to jasne Aedak. Jakbys czytal wiecej US forum to bys wiedzial, ze 3/4 Warriorow po nim jedzie. Jego filmik pokazujacy jaki to super jest warrior w grindzie polegal na tym, ze na pierwszym mobie wlaczyl Earthstrike, na drugim Kiss of the spider, a na trzecim Deathwish z czyms tam jeszcze loel...

Ja proponuje wzamian poczytac np. posty goscia - Penn, warriora grajacego w Nihilum

ps. no feral druid to faktycznie musi sie specowac ... w cale jedno drzewko i jest dobry we wszystkim :lol: Ale to juz na marginesie, bo w przeciwienstwie do Ciebie, ja nie wpieprzam sie do innych klas, jak nie sa moimi mainami.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.