Desh, odnosnie pozornie podobnego dps'u to roznica miedzy 2h jest tak naprawde spora. Pisalem kiedys mod, ktory przed wzieciem broni, w tooltipie pokazywal za ile jestes w stanie nia walnac z jakiego skila i jak na dloni bylo widac duza roznice.
Np.
AP: ~ 1200, wrog ma 0 armora
Kod:
(1H) Blessed Qiraji War Axe
Speed 2.60, 110-205, 60.6 dps
BT | 540 | 1189 | 1783
MS | 523 | 1151 | 1727
WH | 363 | 799 | 1199
HS | 538 | 1183 | 1774
Wh | 381 | 761 | 1142
(1H) Deathbringer
Speed: 2.90, 114-213, 56.4 dps
BT | 538 | 1183 | 1755
MS | 528 | 1162 | 1744
WH | 368 | 810 | 1216
HS | 568 | 1250 | 1875
Wh | 411 | 822 | 1875
(2H) Earthshaker
Speed: 3.50, 175-263, 62.6 dps
BT | 531 | 1167 | 1751
MS | 690 | 1517 | 2276
WH | 522 | 1148 | 1722
HS | 704 | 1549 | 2324
Wh | 539 | 1079 | 1618
* BT = bloodthirst, MS = Mortal Strike, WH = Whirlwind, HS = Heroic Strike, Wh = White Damage
* BT - zmienia sie bo minimalne roznice ap mialem przy zmianie gearu rzedu 5-15 AP
* aha, kalkulacje dla Impale, 2H Spec (przy 2 recznych)
* kolumny kolejno: Nazwa Skila, HIT, CRIT, Crit x 1.5 (Enrage + Deathwish)
Na MS'ie crit to juz 350-400 roznicy w dmg prawie. Jak sie dobrze zbufujesz to jest to juz ponad 500. Oczywiscie, jesli zaczniemy brac armor pod uwage no to przy 50 % armorze z tych 350-400 zrobi sie te 175-200 (o ile pamietam) roznicy, a wiec juz nie tak tragicznie, no ale na slabo opancerzonych targetach roznica jest duza.