MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

AQ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17868
Strona 17 z 19

Autor:  Fabianek [ 17 maja 2006, 16:10 ]
Tytuł: 

thx za tlumaczenie

Sobtainer napisał(a):
omfg o co chodzi w tych postach ostatnich?


chlopaki mi przetlumaczyli post rayla na jezyk ludzki :]

Rayla napisał(a):
LOLOLOL FEA NEEDUJE MANA POTY NA HUHUHU!!1 ZOMG LAL!1

Autor:  Zychoo [ 17 maja 2006, 16:25 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
potiony

zaczarowane napoje

yuo sukc

Autor:  Rayla [ 17 maja 2006, 16:32 ]
Tytuł: 

yarrr cypis sucz cocz :[

Autor:  bargaw [ 17 maja 2006, 18:40 ]
Tytuł: 

y'u noOb u sai paladian'n cloth'a iS pRiEiST L2NooBzor muhauaUHAhau!!!!1oneleven
Tłumaczenie:
Rayla, prosze, naucz sie polskiego

Autor:  Rayla [ 17 maja 2006, 19:04 ]
Tytuł: 

caluj mnie w dupe :[

Autor:  Avan [ 17 maja 2006, 20:54 ]
Tytuł: 

musicie sie wyzywac na forum? sa wiadomosci prywatne

Autor:  Jerry [ 18 maja 2006, 10:21 ]
Tytuł: 

Przykro mi że przerwę serię tych ciekawych postów ale na chwilę muszę zmienić temat :)
Ile mniej więcej nature resista musi rajd uzbierać żeby był sens zaczynać huhuran? Tanki, grupa "15 osób najbliżej bossa" i reszta. Ostatnio ubiliśmy Fankrissa i ciekawy jestem czy możemy startować do Huhu.

Autor:  Sobtainer [ 18 maja 2006, 10:24 ]
Tytuł: 

Jerry napisał(a):
Przykro mi że przerwę serię tych ciekawych postów ale na chwilę muszę zmienić temat :)
Ile mniej więcej nature resista musi rajd uzbierać żeby był sens zaczynać huhuran? Tanki, grupa "15 osób najbliżej bossa" i reszta. Ostatnio ubiliśmy Fankrissa i ciekawy jestem czy możemy startować do Huhu.


150 ufbuffed.

tanki jak najwiecej, przynajmniej 250

Autor:  Fabianek [ 18 maja 2006, 10:38 ]
Tytuł: 

Jerry napisał(a):
Ile mniej więcej nature resista musi rajd uzbierać żeby był sens zaczynać huhuran? Tanki, grupa "15 osób najbliżej bossa" i reszta. Ostatnio ubiliśmy Fankrissa i ciekawy jestem czy możemy startować do Huhu.


My bijemy mniej wiecej w takich resach:
Tanki 300+ buffed (zazwyczaj 315+)
Wall 240+ buffed (zazwyczaj 245+)
reszta 0 za to:
- dps: crit/dmg/hit kosztem wszystkiego innego jak resy/int/mana/sta
- healer: healing/mana pool kosztem resy/sta/spi/mana restore

zhc/earthstrike/adrenaline rush/blade flurry/innervate/arcane power etc - gotowe do uzycia w momencie wejscia bersekera

Poprostu kazda sekunda walki z nia ponizej 30% dziala na wasza niekorzysc.

Do nauki przyda sie asekuracja walla w postaci 5 osob z resami 165+ buffed dlatego ze healerzy zapewne nie dadza rady walla utrzymac przy zyciu.

http://www.wow-inner-sanctum.org/Web/fo ... wPost.aspx

A pro po na huhu jest dosc ciekawy patent - wall w momencie berserka zazywa flask of perfication :evil: nie widzialem w akcji ale podobno dziala wysmienicie. Tyle ze jest drogi no i nic sie nie nauczy go uzywajac.

Autor:  Domin [ 19 maja 2006, 09:20 ]
Tytuł: 

Nareszcie server przestal lagowac(chociaz byly 3-4 massive lag spiki , jeden jak huhu byla na 4%.....i jebut wipe) na tyle ze po 3(!??!) tygodniach moglismy sensownie do huhu podejsc, niecale 2h i padla ;) W momencie killa padlo ~5-6 osob w tym ja (IB duty mialem ). Nie potrzeba zadnych flaskow ani potow na nia, po prostu farmacja maraduon i odpowiednie ustawienie grup. Chociaz nie wszyscy u nas mieli 200nr unbuffed i stad te pare zgonow na koncu :(

Autor:  Fabianek [ 19 maja 2006, 09:22 ]
Tytuł: 

grats,

imho dopoki sie wall trzyma to jest ok, problem sie zaczyna jak wall sie zacznie sypac bo wtedy zaczynaja obrywac ludki co maja 0 NR

Autor:  Sobtainer [ 19 maja 2006, 09:24 ]
Tytuł: 

na co zwracać na huhu uwage najbardziej? bo generalnie walka jest prosta na początku, ale czego się później spodziewać?

Autor:  Domin [ 19 maja 2006, 09:25 ]
Tytuł: 

Thanx ;)

Jedyna przyczyna wipow moze byc silence dot na healerach scianki w momencie wejscia jej w berserk, wtedy po prostu nie ma bata i wszystko sie sypie jak klocki lego ;)

Emperorow nie robimy w tym tygodniu dlatego ze mamy migracje w poniedzialek i jako ze nie raidujemy w piatek/sobota to niedziele zostawilismy na BWL aby miec 3 BWL cleary w jednym tygodniu ;)

Autor:  Fabianek [ 19 maja 2006, 09:28 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
na co zwracać na huhu uwage najbardziej?


aby w momencie wejscia w bersekera caly rajd mial wszystkie cooldowny ready. Kazda sekunda pracuje na wasza niekorzysc duzo bardziej nzi na vaelu.

Cytuj:
bo generalnie walka jest prosta na początku, ale czego się później spodziewać?

w momencie wejscia na 30% wchodzi w berserka:
- wali Nature AoE do 15stu najblizej stojacych osob co 3 sekundy
- attack speed +100%

Autor:  lutus [ 19 maja 2006, 09:34 ]
Tytuł: 

na co uwazac... przypisac odpowiednio healerow do ludzi w sciance i tyle. AAAAa i nie dispelowac wszystkich, tylko MT i OT, reszty lepiej nie dispelowac ( szczegolnie <30%), bo przy dispelu dostaja nr dmg w granicach 0-3k, co moze zabic takiego goscia.

Autor:  Sobtainer [ 19 maja 2006, 12:01 ]
Tytuł: 

Czyli tak:
• nie dispelować ludzi <30% ze względu na zajebisty nr dmg
• dispelowac tylko MT i OT
• przy 30% HP huhu, nuk na maxa.

Jedno pytanie jeszcze. Ile trwa NUK maksymalny przy 30%?

Autor:  Fabianek [ 19 maja 2006, 12:05 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Czyli tak:
• nie dispelować ludzi <30% ze względu na zajebisty nr dmg

wogle nie dispelowac.

Cytuj:
• dispelowac tylko MT i OT

tylko ot, jak MT pechowo trafisz w combo: hit, dispel, hit to ci tank zdedzi i nawet NS+HT mu nie pomoze.

Cytuj:
• przy 30% HP huhu, nuk na maxa.

cos w ten desen

Cytuj:
Jedno pytanie jeszcze. Ile trwa NUK maksymalny przy 30%?


krotko lol (nigdy nie mierzylem stoperem ale kilka(nascie) sekund max)

Autor:  Domin [ 19 maja 2006, 12:33 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Jedno pytanie jeszcze. Ile trwa NUK maksymalny przy 30%?


~30 sek srednio, ja w IB 20 sek przeczekalem i jak puscilo to instagib a potem pare sekund i boss jest trup; )

Autor:  h34t [ 24 maja 2006, 20:54 ]
Tytuł: 

Znalazlem fajne poradniki, akurat mam troche wolnego czasu wiec zlinkuje :) Sorki jezeli bylo ale za duzo stron do sprawdzania. Outdoor nie wiem gdzie wrzucic wiec daje tutaj.

-----------------------
The Temple of Ahn'Qiraj

- Ahn'Qiraj Trash Mobs

- Prophet Skeram

- Battleguard Sartura

- Fankriss the Unyielding

- Princess Huhuran

- The Twin Emperors

--------------------------------------
OUTDOOR

- Azuregos

- Emeriss

- Lord Kazzak

- Lethon

- Taerar

- Ysondre

Autor:  Fabianek [ 25 maja 2006, 09:25 ]
Tytuł: 

Jako ze nam adres site'u sie zmienil.
Podaje aktualny link do IS AQ guide od Propheta po C'thuna oraz wszystkie bossy opcjonalne wlaczajac w to takze wszystkie wariacje ubicia Bug Trio.
Opisy na poziomie opisow do MC/BWL :]

Strona 17 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team