MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26760
Strona 17 z 33

Autor:  Qraczek [ 12 paź 2007, 12:02 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Cytuj:
- Cooldown removed from Noggenfogger Elixirs.

^_____^

!!!!!!!!!!!!

Autor:  cypis [ 12 paź 2007, 12:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Flying units can see ground units and vice versa at any altitude.

Czyli co, melee moby moga sie aggrowac kiedy sobie latam na mouncie? Ma ktos dostep do ptrow i moze to sprawdzic?

Autor:  Lu [ 12 paź 2007, 12:11 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):


w cenie 2kg mounta z CE jest riding skill300, czy to sam goły mount tyle kosztuje ?

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 12:15 ]
Tytuł: 

Lu napisał(a):
cypis napisał(a):


w cenie 2kg mounta z CE jest riding skill300, czy to sam goły mount tyle kosztuje ?

Sam mount ofc

Autor:  Goatus [ 12 paź 2007, 12:20 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Imo zmiany słuszne, arms warrior powinien mieć dw, fury powinien mieć sweeping.


Niby po kiego uja fury warkowi sweeping strikes?. Zresztą dw mi kompletnie nie pasuje "tematycznie" do arms. Fury zawsze odpowiadał takiemu berserkowi, tzn, nie zważa na obrażenia których dostaje dużo ale też sam boli masakryczne, i dw właśnie tu pasuje.

Intercept -> weapon mastery mogę zrozumieć, przenoszą talent pvp do drzewka pvp. Chociaż z drugiej strony martwi mnie że blizzard jeszcze bardziej pogłębia tą specjalizacje drzewek ograniczając różnorodność speców do każdej roli. (No chyba że Blizzard jednak rozważa możliwość dodania czegoś jak stable master tyle że dla talentów to wtedy mogą sobie tak robić)

Generalnie zmiana kiepska, jak sporo warków na us forums zauważyło to chyba tylko po to żeby więcej osób szło do final talentu w arms ale chyba nie tędy droga IMO

Autor:  Oyci3C [ 12 paź 2007, 12:32 ]
Tytuł: 

Brakuje jeszcze jednej rzeczy - po dostaniu Q zaznaczenia obszaru, w ktorym q mozna zrobic :< IMO fajna rzecz.

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 12:34 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Brakuje jeszcze jednej rzeczy - po dostaniu Q zaznaczenia obszaru, w ktorym q mozna zrobic :< IMO fajna rzecz.

W tedy by thottbot upadl. Ale faktycznie fajnie by bylo jak po zaznaczniu questu byla strzalka gdzie isc :<

Autor:  Sidagel [ 12 paź 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Brakuje jeszcze jednej rzeczy - po dostaniu Q zaznaczenia obszaru, w ktorym q mozna zrobic :< IMO fajna rzecz.

W tedy by thottbot upadl. Ale faktycznie fajnie by bylo jak po zaznaczniu questu byla strzalka gdzie isc :<

Najlepiej jeszcze, żeby można było włączyć autorun i postać sama NPCa klikała :)

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 12:38 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
iniside napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Brakuje jeszcze jednej rzeczy - po dostaniu Q zaznaczenia obszaru, w ktorym q mozna zrobic :< IMO fajna rzecz.

W tedy by thottbot upadl. Ale faktycznie fajnie by bylo jak po zaznaczniu questu byla strzalka gdzie isc :<

Najlepiej jeszcze, żeby można było włączyć autorun i postać sama NPCa klikała :)

Nie pogardzilbym ;p

Autor:  Oyci3C [ 12 paź 2007, 13:41 ]
Tytuł: 

Nie o to chodzi.

Podobne rozwiazanie znalazlo juz swoje zastosowanie w LOTRO i w nadchodzacym Warhammerze. Po wzieciu Q na mapie pojawia sie taki popierdykolony okrag z *mniej <-> wiecej* miejscem gdzie mozemy ukonczyc questa.

A thottbot nadal by istnial jako database z rozwiazaniami do Q i z opisami itemow.

Autor:  Srogi [ 12 paź 2007, 14:13 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
O rzesz #@$%$#%$ ^%#$ co oni zrobili fury warkom.


Moze fury sie troche oberwalo ale w koncu arms dostal jakiegos buffa! Ostatnio ciagle tylko po dupie nam sie dostawalo od Blizza. Noo i w koncu zamkniecie drzewka arms bedzie mialo jakis sens.

Autor:  KELGAR [ 12 paź 2007, 14:34 ]
Tytuł: 

Kelebglin napisał(a):
No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach :wink:

Jaki ma byc koszt mounta z inzynierii?

Autor:  Postal [ 12 paź 2007, 14:40 ]
Tytuł: 

co to zmiany dw z ss u warka to nie plakalbym (albo cieszyl) tak odrazu.
w oficjalnych patchnotes mozgi z blizzarda wycieli ta zmianecokolwiek mialoby to znaczyc :P

Autor:  Postal [ 12 paź 2007, 14:45 ]
Tytuł: 

KELGAR napisał(a):
Kelebglin napisał(a):
No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach :wink:

Jaki ma byc koszt mounta z inzynierii?


Obrazek

screen ukradziony z mmo-champion.com!

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2007, 14:48 ]
Tytuł: 

KELGAR napisał(a):
Kelebglin napisał(a):
No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach :wink:

Jaki ma byc koszt mounta z inzynierii?
słyszałem ze około 500g

BTW są jakies nowe rewardy z Badges ?

Autor:  Postal [ 12 paź 2007, 14:50 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Postal napisał(a):
czy ktos moglby potwierdzic ze humani zamiast +5 skilla do mace/swordow i orkowie do axe maja +1% kryta do tych broni? bo chujowo by bylo stracic +3% hit =<


Racial Abilities
- Dwarf: Gun Specialization now increases chance to critically hit with Guns by 1% rather than increasing weapon skill.
- Gnome: Escape Artist cooldown increased to 1 min, 45 sec.
- Troll: Bow and Thrown Specialization now increases chance to critically hit with those weapons by 1% rather than increasing weapon skill.

Reszta nie ruszona patrzac na patchnotes


Human Racial has been change: Mace Specialization and Sword Specialization changed to provide 1% extra critical strike chance to 1h, 2h mace and swords.

narazie nic o orkach :|

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 15:14 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
KELGAR napisał(a):
Kelebglin napisał(a):
No to ja juz wybralem sobie mounta - zyrolatajka ftw, oczywiscie jesli uda mi porozmawiac z adminem o portach :wink:

Jaki ma byc koszt mounta z inzynierii?
słyszałem ze około 500g

BTW są jakies nowe rewardy z Badges ?

Mnóstwo. Duzo lepsze niz to co dropuje w kara. Na oko mniej wiecej SSC/TK quality. (tzn. niektore na pewno gorsze, niektore wygladaja na sporo lepsze).

Autor:  Uno [ 12 paź 2007, 15:28 ]
Tytuł: 

http://www.mmo-champion.com/images/news ... emount.jpg



Jak dobrze ze mam Engine :D

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2007, 15:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Mnóstwo. Duzo lepsze niz to co dropuje w kara. Na oko mniej wiecej SSC/TK quality. (tzn. niektore na pewno gorsze, niektore wygladaja na sporo lepsze).
gdzie mozna coś zobaczyć ;] coś do tankowania :wink:

Autor:  iniside [ 12 paź 2007, 15:39 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
iniside napisał(a):
Mnóstwo. Duzo lepsze niz to co dropuje w kara. Na oko mniej wiecej SSC/TK quality. (tzn. niektore na pewno gorsze, niektore wygladaja na sporo lepsze).
gdzie mozna coś zobaczyć ;] coś do tankowania :wink:

http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots1.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots2.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots3.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots4.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots6.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots7.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... wloots8.jp
http://www.mmo-champion.com/images/news ... loots9.jpg
http://www.mmo-champion.com/images/news ... oots10.jpg
Mozna dawałem w ktoryms tam poprzednim poscie ;P

Strona 17 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team