MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 167 z 266

Autor:  KromeR [ 30 sty 2007, 14:23 ]
Tytuł: 

Z murmura dropuje mieczyk 1h 130 spell dmg. http://www.wowhead.com/?item=27905

Autor:  h34t [ 30 sty 2007, 14:25 ]
Tytuł: 

Super ale gram w WoW od premiery, a nawet w MC nie bylem wiec to nie dla mnie niestety :wink:

Autor:  KromeR [ 30 sty 2007, 14:28 ]
Tytuł: 

Ale murmur jest w Shadow Labirynt, tj. w 5 ppl instancji na 70 lvl w Auchindun w Terrokar Forest (wpierw trzeba zabic last bossa w Shettek Halls zeby zdobyc klucz do SL). Wiec glowa do gory. :]

Autor:  h34t [ 30 sty 2007, 15:35 ]
Tytuł: 

Nie no, nie jest zle :wink: ostatnio po 4h zmarnowanych na szukanie party do The Ring of Blood chain dałem spokój i kupiłem na ah za 200g The Bringer of Death+40 spellpower wiec na razie spokój.

Autor:  Dana [ 31 sty 2007, 23:53 ]
Tytuł: 

Pytanie, z czym się szybciej i wydajniej leweluje (nie grinduje, normalne robienie questów).

Dw Fury czy Arms 2h ?

Dual Wield wydaje się mieć lepszę generację rage, z kolei przy 2h wyskakują większe liczby :)

Osobiście chciałem postawić na dw, ale lepiej zapytać.

Autor:  Deshroom [ 1 lut 2007, 09:27 ]
Tytuł: 

generalnie jeździ się z 2h arms - wtedy cie ally nie czepiają :P

najlepiej zabija się moby (do questów) z 1h + shield z gratami na crit, jeżeli moby są na Twoim lub wyższym lvlu, jeżeli nie to 2h.

melee moby wale w zergu, a casterów w battle bo mam shieldbash + spell reflect i overpower

w walce z mobem nie lubie za czesto przełaczać bo czesto mam dużo rage

Autor:  Corodar [ 1 lut 2007, 09:32 ]
Tytuł: 

Jak masz dobry equip do 2h, to leć arms, Desh ma też racje co do tarczy i 1h wszyskto jest uzależnione od sprzętu jakim w danej chwili dysponujesz. Ja tam nie miałem większych kłopotów jak dobijałem 70 lecąc od 60 2h. Wystarczyło się raz przełączyć włączyć skile i 4x moby padają jak muchy.

Autor:  Deshroom [ 1 lut 2007, 09:35 ]
Tytuł: 

Corodar napisał(a):
Jak masz dobry equip do 2h, to leć arms, Desh ma też racje co do tarczy i 1h wszyskto jest uzależnione od sprzętu jakim w danej chwili dysponujesz. Ja tam nie miałem większych kłopotów jak dobijałem 70 lecąc od 60 2h.
jasne masz racje, ja poprostu wole jak walka trwa troche dłużej ale nie musze się czesto bandarzować - jak gram z tarczą to na normalnym melee mobie schodzi mi o 50% mniej HP, warunkiem jest dobry 1h (wolny i nastawiony na dmg). Trudny caster jak masz tylko pummel daje w kość :har:

Autor:  Corodar [ 1 lut 2007, 09:39 ]
Tytuł: 

1h (tylko musi mieć siłe) + tarcza to dobre rozwiązanie do pewnego i spokojnego lvl up 8)

Autor:  Greeg [ 1 lut 2007, 09:40 ]
Tytuł: 

Mysle, ze pytanie jakie zadales jest z gatunku ciezkich :) "Normalne robieine questow". Hmm, moze przedstawie swoje zapatrzenie na ta kwestie. Jest pare typow questow:
1. wytnij w pien X mobow
2. cos tam przynies, podaj, pozamiataj ;)
3. zabij czesia w X instancji

I teraz tak. W przypadku 1,2 moze nam sie trafic rzeznia z aliantami. W takiej sytuacji argument w postaci Arms :) jest naprawde niezly, ale chyba mimo wszystko nie decydujacy.

Pomijajac ten aspekt zostaje tak naprawde "grinding" :) + robienie instancji. Nie wiem jak inni, ale instancje robie glownie jako tank, a jako dps to jestem jedynie w low lvl instancjach, ktore mozna zzergowac (bf, mana tombs itd).

Tak wiec biorac pod uwage ten aspekt zrobilem sie Fury DW / Prot (przed BC bylem bodajze 1,5 roku 17 Arms / 34 Fury). w protekcji mam od 15 - 21 pkt, reszta fury. Danie pkt w protekcji daje mi mozliwosc dobrego tankowania w instancjach, lepszej generacji rage'u (przy np. 2-4 mobach atakujacych i zblokowaniu wiekszosci ciosow - dostaje sie calkiem sporo rage), a w rezultacie szybszego zrobienia tych instancji. W normalnym swiecie Last Stand to taki wentyl bezpieczenstwa. Jak cos pojdzie nie tak to moge zawsze uzyc last stand i uciec. przy jakims random pvp z jednym gostkiem tez spokojnie moge sie wybronic kombinacja last stand + lifegiving gem + commanding shout (dobrze uzyty, leczy) - bo 60-70 % hp wiecej robi roznice, niz niewiele lepszy dmg, gdybym poszedl w full fury, czy burst w arms.

Przy wybiciu X mobkow w pien liczy sie szybkosc, ale i czas, ktory spedzamy bandazujac sie. Mysle, ze fury / prot z 10 % wiecej armoru, last standem, trinketem leczacym (dalej uzywam darkmoon heroism bo ponad 10 % proc na hicie jest szalenczy w dual wieldzie :d, zwlaszcza w kombinacji w crusaderami(ktore niestety coraz slabsze) i bloodthirstem). To sprawia, ze w sumie malo przysiadam. Na niedobor rage'u przy biciu mobow nie narzekam bo mam lepszy bloodrage, imp zerg rage, unbridled wrath, a w instancjach shield specialization. concussion blow tez piechota nie chodzi. Uzyty w odpowiednim mommencie, mozna zmasakrowac moba / przeciwnika dual wieldem.

Ja postawilem na Fury / Prot, gdybym robil tylko questy bez instancji to moze zastanowilbym sie nad czym innym. W instancji jako fury / prot jestem zarowno lepszym tankiem, a w takim BF to i tak damage'm masakruje magow, rogali czy w ogole kogokolwiek (moze poza drugim warem bo wtedy wzajemnie sobie aggro zabieramy :) ).

Jeden problem, ze trzeba miec naprawde bardzo dobry gear do tego ze starego BC (bo predko sie nie upgradniemy). Crit / Hit leci na leb na szyje. W ogole moja taktyka byla taka:

a) Fury / Prot - 14 prot i reszta w fury
Dawalem talenty w toughness (shield speca olewalem), dzieki czemu mialem ok 8k armoru, w dual wieldzie. do tego duzo hp, def staty (tank gear), no i kluczem byly 2-3 dobre fury itemy + precision dzieki temu moglem w stanie w tym "tank" gearze utrzymac okolo 9 % to hit. To sprawilo, ze spokojnie do poziomu Auchenai Crypts moglem tankowac dual wieldem nawet z dosc slabym healem. Aggro jak przyspawane.
b) Fury / Prot - 15 prot i reszta w fury lub 21 prot i reszta w fury
Tutaj juz full shield spec, bo tankowanie w DW bylo juz mniej efektywne. W zamian shield i generacja rage na blocku.

Ogolnie mysle, ze to jest calkiem fajny build. Jak mamy troche rozumu, to nikt nie zarzuci nam, ze zle tankujemy, nikt nie powie, ze nie mamy defiance. A jednoczesnie damage output wciaz jest bardzo dobry. Zwlaszcza jesli mowimy o single mobie. I potem koniecznosci podbiegniecia (imp intercept) do nastepnego moba. Jak ktos mnie zaczepia to w zdecydowanej wiekszosci przypadkow mam wole last stand, lifegiving gem, commanding shout + reckleckness. Wiec nawet inkasujac bule za 60-70 % mojego zycia, moge jeszcze spokojnie odwrocic walke (wyhealowac sie za pare k hp bez pota to nie kazdy potrafi :) ) co w normalnych przypadkach bywa praktycznie niemozliwe...

Oczywiscie kazdy ma swoj jakis patent. ja mialem taki :)

Autor:  Morge [ 1 lut 2007, 09:44 ]
Tytuł: 

@Corodar post

I właśnie stąd biorą się jęki, że warrior to gimp :D.
My jesteśmy (jako warriorzy) poprostu noob-overplayed :D
L2P (kto ma skumać ten skuma ;D)

Autor:  Corodar [ 1 lut 2007, 09:45 ]
Tytuł: 

Horda vs Ally na mobach czasem prócz mordowanie się wzajemnie pomagają sobie np. w zabiciu elita, bądz w wykonaniu questów. Ja tam z góry nie zakładałem jak widziałem podczas lvl-owania hordziala, że go zabije, każdy chce dobić 70 jak najszybciej. Lecz jest to tylko zależne od indywidualnego podejścia graczy, co jest żadkością :D

PS. Morge sorki porombały mi się nazwy Pummel i Slam sorki jeszcze śpie :P ofc Pummel to świetny skill :P

Autor:  sola [ 1 lut 2007, 09:48 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Pytanie, z czym się szybciej i wydajniej leweluje (nie grinduje, normalne robienie questów).

Dw Fury czy Arms 2h ?

Dual Wield wydaje się mieć lepszę generację rage, z kolei przy 2h wyskakują większe liczby :)

Osobiście chciałem postawić na dw, ale lepiej zapytać.


Kozystalem z 2h i dw i osobiscie uwazam ze dw najlepiej nadaje sie do pve jak rowniez do pvp (glownie na casterow). Oczywiscie ten buid wymaga sporo ap/crit %/good broni. Rage zeczywiscei rosnie dosc szybko.
Na warku ma unbuffed 1200ap / 27.4% w battle stance/uzywam 2 x
http://www.wowhead.com/?item=27424 (bardzo latwie w zdobyciu).
Co do dmg bialy utrzymuje sie na poziomie 300-500 (crity 500+), ze skili blodthirst 600+(crit 1k+), HS 300-600 (900+), overpower 200-400 (crit 800+).

W pve glownie uzywam bs z uwagi na imp overpower (doge jest srednio ze 2x na 1 mobku a to naprawde good dmg). Co do pvp to na casterow preferuje berserka (wirewind potrafi zadac w clotha naprawde duzy dmg).

Ja raczej nie udziwniam podczas walki z mobkami nie zmieniam na 1h/s bo to za dlugo trwa chociaz nie ukrywam ze w pvp sie przezucam w def i odpalam reflecta + shield bash ktory teraz daje daze (kilkanascie razy zdazylo sie ze odbil crita, to sie mag zdziwil :P ) . Po jakis 6-7 kilach bula i lecim dalej

Autor:  Warsaw [ 1 lut 2007, 11:32 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
generalnie jeździ się z 2h arms - wtedy cie ally nie czepiają :P

najlepiej zabija się moby (do questów) z 1h + shield z gratami na crit, jeżeli moby są na Twoim lub wyższym lvlu, jeżeli nie to 2h.

melee moby wale w zergu, a casterów w battle bo mam shieldbash + spell reflect i overpower

w walce z mobem nie lubie za czesto przełaczać bo czesto mam dużo rage


Desh, czy biegać z 2h to bym polemizował. Smigalem z GM Axem od 60 do 64 lvl. Mój gear to mix MC/BWL. Crit na 60 był w granicach 36% w zergu unbuffed i fakt ze crity wchodziły po 1300+ co 2/3 strzał, ale zwyłe ciosy były w granicach 350/600. Build w Arms miał służyć biciu Hordy (oczywiście preferuję spokojne lvl-owanie, natomiast jak ktoś mnie zgankuje, raczej nie odpuszczam :wink: ).

Na 64 stwierdziłem ze przez 6 dni stoczyłem moze z 10-15 pojedynków. Przerzuciłem się wiec na mój pierwotny build - fury.

Ten build nie ma sobie równych przy lvl-owaniu. Stały duży dps - i selfheal (nie duży ale jednak - bloodthirst + za każdego otrzymanego crita). Jak wchodzisz w flury, dostaniesz crita (+25%output dps) mob kończy kariere bardzo szybko. Znacznei szybciej niz w arms. Ten selfheal przy okazji oszczedza Ci czas na bandazowanie. Problemem jest znerfowany crit i hit chance (w tej chwili u mnie w granicach 10-11%)

Jedyne czego mi brakuje do lvl-owania to second-wind (IMBA!) :x Arms też ne ma równych w takich miejscach jak helfire ramparts gdzie przy 4 mobach wirlwind to czasem 6-7k dmg :wink:

Zgodze sie ze przy 2h rywal częściej odpuszcza, (szczególnie rogale :wink: ) ale jak Cie maja zgankować to poczekają az złapiesz moba...

Co do zabijania z shieldem, to całkowita pomyłka. Wyjątek - thunderfury users ;-)


Przy okazji przegladam to formu od roku (kiedy Ty czyściłeś MC a ja byłem na etapie 20lvl). Nie wiem co mnie natchnęło żeby zadebiutować ;-) Pozdro

Autor:  Dana [ 1 lut 2007, 11:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
generalnie jeździ się z 2h arms - wtedy cie ally nie czepiają


No właśnie jeżdzę na realmie PvE więc to nie problem :)

Cytuj:
Ten build nie ma sobie równych przy lvl-owaniu. Stały duży dps - i selfheal (nie duży ale jednak - bloodthirst + za każdego otrzymanego crita).


Też mnie to ciekawiło, wraz z undeadowym cannibalize skróciło by to downtime, czyż nie ? :)


Dodam jeszcze parę faktów.
-Nie zamierzam robić ani krztyny PvP i Instancji
-Gear 1-60, nie jest problemem jako że mam jeszcze 3k golda na 70-ątce :)

Poczekam na rozwój wydarzeń, jako że usłyszałem dużo ciekawych faktów na temat dw vs 2h vs 1h+shield :) A że muszę poczekać pierw na wypłatę, możecie kontynuować dysputę :)

Autor:  KromeR [ 1 lut 2007, 11:47 ]
Tytuł: 

Prawde powiedziawszy to chyba zalezy wszystko od podejscia. Mnie sie swietnie gra buildem 42/5/14 (2h z last stand i defiance). Tankowanie ja to tankowanie. W Shadow Lab jak ma sie 4-5 mobow elit to jest ciezko, ale w sumie tankowalem tam na 69 i moze to przez ten lvl no i brak last skilli...

Co do grindu to jak farmilem moby 63-64 lvl na mark of kiljaden to poprostu byla rzeznia (ponad 1,3k ap, 28,5% crit, topor 91dps). Siadalem co 10+ mobow na jedzonko i dalej w podroz. Teraz grinduje inne moby na 68-69 lvl i tez jest niezle. Crit za critem wchodzi i siadam co jakies 5+ mobow (zarcie od maga 7,5hp jest w tym przypadku zbawieniem).


Ale ja tam chcialem nie o tym. w Shadow Moon Valley zrobilismy wczoraj 2 bardzo fajne questy w Eclipe Point z milymi revardami. Miejsce jest szalone, bo moby sie respawnuja w takim tempie ze sie mozna posrac :D ale do rzeczy:
1. q to jest q line zaczynajace sie od q z bazy "Path of conquest". Na koncu mamy do wyboru swietny ring dla dps lub dla tanka (do dzis nie oddalem bo sie zdecydowac nie moge).
http://www.wowhead.com/?quest=10776

2. W eclipse point chodzi sobie taki kolunio z obstawa 4 npc. Jesli go zabijemy zostawia ksiazke. Musimy sie wtedy przedrzec na koniec drogi (taki jakby oltatrz, ktory widzilismy robiac ww. q). Jest tam kolo zamkniety w krysztale. Oddajemy mu ksiazke i mozemy wziasc follow up. Quest jest kosmiczny i abrdziej przypomina event z instancji. Od razu ostrzegam ze q jest dla grupy 4 ppl, ale nie radzilbym robic tego w takim gronie (my robilismy z party z supportem 2-4 kolegow -> easy way).
http://www.wowhead.com/?quest=10781
Sa 4 fale
Event zaczyna sie od zergu mobow na 70 lvl (elite). Potem sa 2 moby latajce i fearujace + mindy fly. Kolejna fala to 4 czarujacych kolesi, a na koniec jest boss (72lvl elite) posiadajacy aoe z knockbackiem.
Q jest godny polecenia bo jest ladny rep z shathar oraz ciekawe rewardy (dla dps + tabard).

Autor:  Warsaw [ 1 lut 2007, 11:57 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Też mnie to ciekawiło, wraz z undeadowym cannibalize skróciło by to downtime, czyż nie ? :)


Nie inaczej Panie Dzieju ;-)


Dana napisał(a):
Dodam jeszcze parę faktów.
-Nie zamierzam robić ani krztyny PvP i Instancji
-Gear 1-60, nie jest problemem jako że mam jeszcze 3k golda na 70-ątce :)


No to nie ma nad czym myśleć - Fury.


Dana napisał(a):
Poczekam na rozwój wydarzeń, jako że usłyszałem dużo ciekawych faktów na temat dw vs 2h vs 1h+shield :) A że muszę poczekać pierw na wypłatę, możecie kontynuować dysputę :)


Ciekaw jestem tych teorii. Ja przetrenowałem chyba wszystko - 31/5/15, 31/20 Arms, 13/38, 17/34, Full Prot, Full Arms, mixy Fury i Prot etc. Nowości nie odkryję:

Arms = PVP (można probowac dps-ować w instancjach ale to wymaga ekstra sprzetu w łapie, przy podobnym bedąc w fury robiłem 60% wiecej dmg od dpsujących z 2h warriorów.

Fury = PVE, przed nerfem ragu w takim MC rogale musieli się mocno napinac zeby w całym instansie zrobić 100-150k dmg więcej niż ja 8)

Prot, hmm wskoczyłem w prot w celu wytankowania bwl, Wszystko to robiłem z gilidia rajdującą 3 miesiące. Przyznaję że z kilkoma czesciami T1 róznica w tankowaniu jest bardzo duża. Po wyjściu z instancji robiłem od razu relog na rogala alta ;-)

Autor:  Deshroom [ 1 lut 2007, 12:49 ]
Tytuł: 

aha jeden duży plus TBC, sprzedane epiki do vendora = kasa a założone zamiast nich zielone/niebieskie sa tanie w naprawie :P :P

Autor:  Sentry [ 1 lut 2007, 13:01 ]
Tytuł: 

ta, z moimi t0/t1 itemkami mieszanymi z r11 mialem mniejszy repair bill niz teraz, praktycznie same greeny : (

Autor:  Shadhun [ 3 lut 2007, 12:50 ]
Tytuł: 

Może ktoś zapodac jakimiś fajnymi brońmi do DW dostępnymi na nieskich levelach w outlands ?

Strona 167 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team