wiesz alekde ja ostatnio spotkałem się ze stwierdzeniem że warrior PvP to tak naprawdę nie crit warrior. Chcesz critikować idź reroll na rogue.
Warrior to stały dps. Czyli strength. Na naszym serwie kilku warriorów idzie w strength zamiast critic rate.
Cytuj:
w odpowiednim czasie użyj Intimidiating Shout -> użyj bandaży 2k życia więcej, ważne aby nie miał na sobie DoT (rent, impale) bo stun nie zadziała.
jak to zrobić? Przecież nie da się fearnąć jednego przeciwnka...
PS. zapomniałes o możliwości użycia potów przez przeciwnika.
Paladyn ma jeszcze LoH + poty na manę i HP jednocześnie.
Szaman kituje i dobry szaman nie podejdzie w zasięg melee. Może raz po intercepcie.
Mag wiadomo - jak mu się kończy HP to robi insta sheepa i healuje się na max-a.
Priest jest praktycznie nie do pokonania bez potów. Zapomniałeś że priest ma absorb shieldy, feeary co chwila i w chuuuuj leczenia.
do tego większość walk opisujesz an zasadzie, ze warrkowi się uda, przeciwnik na pewno da dupy. Otóż nie. np. unarmed w walce z paladynem - jakieś 10-15% szansy na block, 10% szansy na miss, 8% szansy na dodge w walce z paladynem. Czyli szansa, ze zrobimy unarmed palowi = 67%, że zrobimy unarmed 3x pod rząd = 30%. Podobnie z innymi skillami warka - każdy da się bloknąć sparować, zmissować (oprócz overpower po next patchu).