MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Patch dzis na US wtf?:P https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12561 |
Strona 18 z 18 |
Autor: | Archon [ 25 kwi 2005, 15:17 ] |
Tytuł: | |
Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy |
Autor: | Huragan [ 25 kwi 2005, 16:05 ] |
Tytuł: | |
Archon napisał(a): Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy
komp nie ma znaczenia az takiego, to raczej lacza internetowe nie wyrabiaja |
Autor: | meterrr [ 25 kwi 2005, 16:46 ] |
Tytuł: | |
to ciekawe jak by to wyglądało na pirackich servach :D |
Autor: | Robus [ 25 kwi 2005, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Archon napisał(a): Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy komp nie ma znaczenia az takiego, to raczej lacza internetowe nie wyrabiaja i tu sie mocno mylisz gdyby lacze wprowadzalo ci takie opoznienie (przykladowe 10 sek = 10 000 ms), to bys chlopie sie osral a nie polaczyl z servem ewidentnie maszyny sie dusza jak maja za duzo do przeliczenia i nie wyrabia sprzecior, bo jak se popatrzysz to ping to jest ok zreszta podobne objawy maja servery ut, jak nie wyrabia procek generuja laga //edit literowki ;P |
Autor: | Xanth [ 25 kwi 2005, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Jesli latency jest 50ms, a kazda akcja ma opoznienie, to to jest serwer lag, a nie lag na laczu. X. |
Autor: | Mark24 [ 25 kwi 2005, 17:14 ] |
Tytuł: | |
contribution points wróciły. Ranków dalej nie ma. Optuję, że na US będą się pojawiać po każdym mainetance (czyli wtorek) gzie masa gryzipiórków z kalkulatorami tudzież liczydłami będzie nas oceniać |
Autor: | Aldatha [ 25 kwi 2005, 19:14 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Jesli latency jest 50ms, a kazda akcja ma opoznienie, to to jest serwer lag, a nie lag na laczu.
X. chyba zaden producent mmo nie zetknal sie z takim wyzwaniem jak WoW , osobiscie nie znam mmorpga ktory udzwignalby nawet do 30k [na jedym serwie ]graczy , chyba WoW wyprzedzil nasze rozwiazania techniczne . Nie ma sensu zebym sie rozwodzil nad tym ze gry online typu massively sa przyszloscia grania a singlowki powoli beda odchodzic do lamusa bo to nie przyjmuja do wiadomosci jedynie zatwardziali konsolowcy , ekhm..reasumujac mamy do czynienia z ciekawa sytuacja , w niedalekiej przyszlosci moze sie okazac ze ten sektor rozrywkowy moze pochlonac spora czesc biznesu IT , i stac sie nowa sila napedowa . Nawet jesli wiekrzosc ludzi co graja w mmo nie zadowolily by testu Turninga (joke) |
Strona 18 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |