MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch dzis na US wtf?:P
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12561
Strona 18 z 18

Autor:  Archon [ 25 kwi 2005, 15:17 ]
Tytuł: 

Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy

Autor:  Huragan [ 25 kwi 2005, 16:05 ]
Tytuł: 

Archon napisał(a):
Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy


komp nie ma znaczenia az takiego, to raczej lacza internetowe nie wyrabiaja :)

Autor:  meterrr [ 25 kwi 2005, 16:46 ]
Tytuł: 

to ciekawe jak by to wyglądało na pirackich servach :D:D :lol:

Autor:  Robus [ 25 kwi 2005, 16:48 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Archon napisał(a):
Ciekawi mnie czy na bg beda tez takie lagi po stronie serwera czy postawia tam jakies super kompy


komp nie ma znaczenia az takiego, to raczej lacza internetowe nie wyrabiaja :)


i tu sie mocno mylisz

gdyby lacze wprowadzalo ci takie opoznienie (przykladowe 10 sek = 10 000 ms), to bys chlopie sie osral a nie polaczyl z servem
ewidentnie maszyny sie dusza jak maja za duzo do przeliczenia i nie wyrabia sprzecior, bo jak se popatrzysz to ping to jest ok

zreszta podobne objawy maja servery ut, jak nie wyrabia procek generuja laga

//edit
literowki ;P

Autor:  Xanth [ 25 kwi 2005, 16:52 ]
Tytuł: 

Jesli latency jest 50ms, a kazda akcja ma opoznienie, to to jest serwer lag, a nie lag na laczu.

X.

Autor:  Mark24 [ 25 kwi 2005, 17:14 ]
Tytuł: 

contribution points wróciły. Ranków dalej nie ma. Optuję, że na US będą się pojawiać po każdym mainetance (czyli wtorek) gzie masa gryzipiórków z kalkulatorami tudzież liczydłami będzie nas oceniać ;)

Autor:  Aldatha [ 25 kwi 2005, 19:14 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jesli latency jest 50ms, a kazda akcja ma opoznienie, to to jest serwer lag, a nie lag na laczu.

X.


chyba zaden producent mmo nie zetknal sie z takim wyzwaniem jak WoW , osobiscie nie znam mmorpga ktory udzwignalby nawet do 30k [na jedym serwie ]graczy , chyba WoW wyprzedzil nasze rozwiazania techniczne :] . Nie ma sensu zebym sie rozwodzil nad tym ze gry online typu massively sa przyszloscia grania a singlowki powoli beda odchodzic do lamusa bo to nie przyjmuja do wiadomosci jedynie zatwardziali konsolowcy , ekhm..reasumujac mamy do czynienia z ciekawa sytuacja , w niedalekiej przyszlosci moze sie okazac ze ten sektor rozrywkowy moze pochlonac spora czesc biznesu IT , i stac sie nowa sila napedowa . Nawet jesli wiekrzosc ludzi co graja w mmo nie zadowolily by testu Turninga (joke) :]

Strona 18 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team