MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 175 z 266

Autor:  Razel [ 19 lut 2007, 13:30 ]
Tytuł: 

Osobiscie mam wrazenie ze blizzard troche sie pogubil w tej kreacji klas i poki co niebardzo potrafi to ogarnac. Fakt, ze wraz z dodatkiem nie pojawily sie zadne nowe klase jest tego najlepszym potwierdzeniem - tworcy na tyle pokomplikowali w tym aspekcie gry, ze sami boja sie i nie potrafii chyba wprowadzic tam nic nowego, mam wrazenie ze to taki domek z kart obecnie, wystarczy szturchnac i sie rozleci dokumentnie.

Dobrym tego przykladem jest warrior, klasa z waska specjalizacja chocby z racji jej charakterystyki literackiej. Domyslnie ma to byc jednostka ktora nie ma sobie rownych w zabijaniu na krotki dystans. Blizzardowi wyszlo cos nie do konca w ten desen. Warrior jest obecnie nijaki. Gra sie nim bardzo przyjemnie do czasu, az nie zobaczysz obok masakrujacego moby maga, locka czy o zgrozo priesta (shadow oczywiscie), albo rownie dobrze radzacego sobie z tankowaniem paladyna czy druida.

Jesli warrior, scisle wyspecjalizowany do tankowania (full prot) jest rownie dobry albo ustepuje (nie z racji skilla gracza, a z racji slabego narzedzia) w tej dziedzinie druidowi czy paladynowi to chyba cos jest nie tak. Po jaka cholera mi wtedy ta specjalizacja.

Mam wrazenie ze blizzardowi bardzo spodobala sie koncepcja klas "do wszystkiego", az sie boje co bedzie dalej, wogole nie zdziwie sie jak niedlugo dobrymi tankami beda magowie albo hunterzy (tych pety juz potrafia wytankowac bosa), a warriorzy w drzewku prot bede miac okrzyki leczace ktorych nie powstydzilby sie zaden priest. Jeden juz w ten deseń nawet dostalismy. :wink:

Zaczyna to niebezpiecznie zmierzac w kierunku diablo ..., nawet muza z diablo juz sie w tbc pojawila. :D

Autor:  Rzezio [ 19 lut 2007, 13:49 ]
Tytuł: 

Khazam bardzo dobrze to napisales. Poki co moja gildia tez byla budowana wokol funu z grania z ludzmi a nie progressu. Pierwsze 2 tygodnie Kaz troche to zburzyly ale teraz mam nadzieje ze nowu wszystko wyjdzie na prosta i dalej bedzie to na zasadzie zabawy a nie pracy :)

Autor:  Pio [ 19 lut 2007, 14:51 ]
Tytuł: 

Razel napisał(a):

Jesli warrior, scisle wyspecjalizowany do tankowania (full prot) jest rownie dobry albo ustepuje (nie z racji skilla gracza, a z racji slabego narzedzia) w tej dziedzinie druidowi czy paladynowi to chyba cos jest nie tak. Po jaka cholera mi wtedy ta specjalizacja.


protection warrior jest o niebo lepszy of feral druida/prot pala. Spytaj sie healerow w roznicy healingu, jaki musi przeznaczac na te klasy. No i nic nie zastapi last stand czy shield wall

Autor:  Deshroom [ 19 lut 2007, 14:58 ]
Tytuł: 

Pio napisał(a):
Razel napisał(a):

Jesli warrior, scisle wyspecjalizowany do tankowania (full prot) jest rownie dobry albo ustepuje (nie z racji skilla gracza, a z racji slabego narzedzia) w tej dziedzinie druidowi czy paladynowi to chyba cos jest nie tak. Po jaka cholera mi wtedy ta specjalizacja.


protection warrior jest o niebo lepszy of feral druida/prot pala. Spytaj sie healerow w roznicy healingu, jaki musi przeznaczac na te klasy. No i nic nie zastapi last stand czy shield wall
dlatego 15 w prot praktycznie wystarcza tankowi w dobrym gearze, defiance, imp shield block i last stand, reszta jest do zrobienia gratami (taki mam build)

Autor:  Razel [ 19 lut 2007, 15:03 ]
Tytuł: 

Pio napisał(a):
Razel napisał(a):

Jesli warrior, scisle wyspecjalizowany do tankowania (full prot) jest rownie dobry albo ustepuje (nie z racji skilla gracza, a z racji slabego narzedzia) w tej dziedzinie druidowi czy paladynowi to chyba cos jest nie tak. Po jaka cholera mi wtedy ta specjalizacja.


protection warrior jest o niebo lepszy of feral druida/prot pala. Spytaj sie healerow w roznicy healingu, jaki musi przeznaczac na te klasy. No i nic nie zastapi last stand czy shield wall


ja o tym wiem, heal o tym przewaznie wie, sprubuj to tylko wytlumaczyc druidowi, paladynowi albo co gorsza dps tak aby to bylo poparte konkretnymi argumentami a "wydaje sie priestowi ze lepiej sie leczy". Jesli z druidem party moze sobie nukowac rownoczesnie z pullem to po co sie scierac z warriorem? szybki nuke zrownowazy wieksza ilosc many healerow, a i tankujacy paladyn potrafi sie niezle podleczyc - efektywniej niz moj last stand czy shield wall. :wink:

Autor:  Thang [ 19 lut 2007, 15:11 ]
Tytuł: 

/signed Pio
W 5ppl moze i druid lepszy na trashe etc. jednak osobiscie nie mam jakis wiekszych problemow w ogarnianiu trashy wiec i whine z mojej strony w tym aspekcie nie bedzie. A czasem wrecz fun sprawia jak party gra nieco nieroztropnie i bija kilka mobow na raz - ot milo czasem pobiegac za mobami jak i posmiac na vencie, gdy ktos krzyczy o heal lub by wziasc mu moba z plecow. :D Grunt to grac ze znajomymi - od randomow trzymam sie z daleka. ;)
Owszem same trashe sa wyzwaniem i pewnie trudniej nam, warriorom, nad nimi zapanowac. Grunt to odpowiednie podejscie: "jest wyzwanie - jest zabawa!". :)

To co mnie boli, to wrecz fatalna efektywnosc na farmie. Czasem zaluje, ze moby nie padaja... ze smiechu, gdy je laskocze. ;)

Karazhan - tam dopiero widac roznice miedzy warkiem tankiem a druidem tankiem. No i w takim Karazhan na brak rage jakos nigdy nie narzekalem.

Autor:  Thang [ 19 lut 2007, 15:17 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
dlatego 15 w prot praktycznie wystarcza tankowi w dobrym gearze, defiance, imp shield block i last stand, reszta jest do zrobienia gratami (taki mam build)

Sprawdza sie do pewnego momentu... az bos czy o zgrozo trashe w Karazhan nie zmasakruje w 2-4 hitach. Po tym czlowiek zaczyna sie zastanawiac co by tu zrobic by nie przyprawiac o zawal healerow jak i samego siebie. ;)
W takim Shattered Halls na heroicu moby rowniez daja do myslenia - 2 na klate ujdzie, ale w niektorych momentach z 3 mobami moze juz byc goraco.

EDIT
Przepraszam za posta pod postem - zamiast "edit" to dalem "new". :oops:

Autor:  Deshroom [ 19 lut 2007, 15:58 ]
Tytuł: 

Thang napisał(a):
Deshroom napisał(a):
dlatego 15 w prot praktycznie wystarcza tankowi w dobrym gearze, defiance, imp shield block i last stand, reszta jest do zrobienia gratami (taki mam build)

Sprawdza sie do pewnego momentu... az bos czy o zgrozo trashe w Karazhan nie zmasakruje w 2-4 hitach. Po tym czlowiek zaczyna sie zastanawiac co by tu zrobic by nie przyprawiac o zawal healerow jak i samego siebie. ;)
W takim Shattered Halls na heroicu moby rowniez daja do myslenia - 2 na klate ujdzie, ale w niektorych momentach z 3 mobami moze juz byc goraco.

EDIT
Przepraszam za posta pod postem - zamiast "edit" to dalem "new". :oops:
masz ponad 15+ w prot ? pokaż build please :wink:

Autor:  Rzezio [ 19 lut 2007, 16:55 ]
Tytuł: 

Thang a co zyskujesz w przezywalnosci w procie ze przy tym samym sprzecie masz lepiej niz warrior ktory nie ma full prota?

ja mam obecnie build 5/34/22 i ciekaw jestem gdzie znalazles ta dodatkowa przezywalnosc? Bo chyba nie w 6% od magi i 350hp z vitality?

Autor:  Pio [ 19 lut 2007, 19:36 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
Thang a co zyskujesz w przezywalnosci w procie ze przy tym samym sprzecie masz lepiej niz warrior ktory nie ma full prota?

ja mam obecnie build 5/34/22 i ciekaw jestem gdzie znalazles ta dodatkowa przezywalnosc? Bo chyba nie w 6% od magi i 350hp z vitality?


1 h spec, devastate, vitality, focused rage, imp def. stance, shield mastery.
Te talenty robia wielka roznice moze nie w przezywalnosci ale w budowaniu, agro - jest bardzo ciezko sciagnac takiemu warkowi mobka nawet przy nukujacym party. Wtedy oczywiscie mobki szybciej gina, mniej heala trzeba. itp sprawy.
No i polecam porobic instnace w heroic mode :) Wtedy zobaczycie roznice full prot warek a 15 pkt w prot :)

Autor:  Mirtul [ 19 lut 2007, 19:45 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
masz ponad 15+ w prot ? pokaż build please :wink:

Sygnaturka...

Autor:  Shadhun [ 19 lut 2007, 21:54 ]
Tytuł: 

Dzięki za rady Desh, przydały się.

Autor:  Thang [ 20 lut 2007, 01:40 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
Thang a co zyskujesz w przezywalnosci w procie ze przy tym samym sprzecie masz lepiej niz warrior ktory nie ma full prota?

ja mam obecnie build 5/34/22 i ciekaw jestem gdzie znalazles ta dodatkowa przezywalnosc? Bo chyba nie w 6% od magi i 350hp z vitality?


Tu niestety mam zboczenie wyznajac zasade: ziarnko do ziarnka. Jesli mam tankowac to chce robic to jak najefektywniej wliczajac w to "mizerne" 6% mniejsze obrazenia od magii czy wieksza absorbcje na bloku.
No i ja odnioslem sie tylko do "15pkt w prot". :)

Autor:  Deshroom [ 20 lut 2007, 09:14 ]
Tytuł: 

Thang napisał(a):
No i ja odnioslem sie tylko do "15pkt w prot". :)
pewnie masz racje, ale wydaje mi się że shield wall co 20 min, endless rage i +10% do krita (weap spec i 5 fury - 30% aggro to to co pacniesz) nie jest złe.
te 15 prot to dużo - def stance i defiance to około 50% wiecej aggro, imp shieldblock to zmniejszenie critów i crushing blow (nie biore ani + armor ani + def).

naprawde jestem zdania że to co powyżej 15 w prot nie pomaga w utrzymaniu moba a pozbawia innych talentów które to aggro zwiekszają. natomiast całkowita racja że zwiekszają przeżywalność a to juz kwestia gratów.

moim zdaniem część ludzi troche za szybko liczy, że pofarmi Heroic :wink:

Autor:  Thang [ 20 lut 2007, 10:17 ]
Tytuł: 

Nie tyle farmowanie heroicow co samo wyzwanie. Osobiscie zagralem moze z 3 (?) heroici i byc moze jest tak jak mowisz: brak sprzetu. Obecnie mam raptem 498 defense niemniej z blue sprzetu niewiele mam juz do wyciagniecia jak i powolutku wyciagam kolejne rzeczy z Karazhan. Owszem jest latwiej, bo i w koncu wiele u nas zalezy od sprzetu. :) Moj sprzet i build mozna zobaczyc klikajac w tekst z sygnaturki niemniej CTProfiles nie obsluguje rzeczy z socketami wiec nie daje to pelnego obrazu.

Nikogo tez nie chce przekonywac, ze prot to jedyna sluszna droga w przypadku tanka. Kazdy w koncu gra jak lubi i chyba o to chodzi w tej grze by po ciezkim dniu pracy usiasc ze znajomymi i dobrze sie bawic. Dla mnie full prot, gdy tankuje, to jeden z elementow funu. :) Bawia mnie niektore skille z prot - ot milo zestunowac moba Concussion Blow czy z imp Revenge, zapodac "silence" z Shield Basha. Focused Rage + imp SA + imp HS sprawia, ze combo HS+SA kosztuje mnie 18rage a nie 30. A ile razy udalo sie ubic bosa na wydluzonym SW. Ot niby drobiazgi, ktore mnie osobiscie przynosza niesamowita radosc gdy tankuje. :)

Jakis czas temu testowalem mix build w Karazhan. To byl jedyny raid i wrocilem do prot - zwyczajnie brkowalo mi tych kilku drobiazgow z prot. Blizz w koncu pomyslal i wiele mobow w takim Karazhan nie jest immune na stuny czy silence.
No i jak juz mowielm - z agrro nie mam problemow, a zadnym "pro" tankiem nie jestem. Ot robie swoje i co wazniejsze: robie to tak jak lubie.
I przede wszystkim funu, z tego co robicie, zycze kazdemu tankowi. :)

Autor:  Warsaw [ 20 lut 2007, 10:30 ]
Tytuł: 

Gilidia od wczoraj śmiga do Kharazam. Wyczyścili pierwszego dnia 3 bossów. Ja niestety zamiast robić atunment biegałem za questami, więc dołącze pojutrze.

Jako MT, w zwiazku z czym zmieniam builda z fury/prot(do defiance) na full Prot.

http://www.wowhead.com/?talent=TA0cZZcEtoIMzcest

Prosba o komentarz, sugestie.

Btw. tankowanie z 15 w prot i full prot to gigantyczna różnica, tak przynajmniej było przed tbc.

Autor:  Pio [ 20 lut 2007, 10:35 ]
Tytuł: 

jedyna usgestia jaka moge dac to wywal tactical mastery - jako full prot tylko na instance nie bedzie Ci to potrzebne. Zamiast tego daj z imp. bloodarage czy cruelty z furry drzewka

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
naprawde jestem zdania że to co powyżej 15 w prot nie pomaga w utrzymaniu moba a pozbawia innych talentów które to aggro zwiekszają. natomiast całkowita racja że zwiekszają przeżywalność a to juz kwestia gratów.


Naczy tak: co do prota i przezywalnosci to na pewno nie trzeba miec wiecej jak 22 przynajmniej na OT :) Na MT wszystko sie przydaje ale jezeli myslisz o OT i chcesz porobic Q itp to 22 max a 15 tez starczy.

Co do aggro Desh to juz niestety nie zgodzie sie. To co Thang napisal - Focus Rage + Imp HS + IMP sunder rox. Do tego shield slam to piekna rzecz obecnie do trzymania aggro. Dobrze sie skaluje z block value no i jest bardzo efektywne rage/threat z niego.
Trzymanie aggro w full procie a w 15 pkt jest jednak troche roznicy na korzysc prota.Oczywiscie jako OT nie jest ci potrzebna full prot, ale przydatne jest to przy MT bardzo, szczegolnie przy dobrze ubranym DPS.

Ja zamierzam jak tylko sfarmie tego epick mounta i zrobie Q n Shadowmoon(czyli pewnie jakies 1-1,5tyg) przerobic sie na http://www.wowhead.com/?talent=LA0cZVZMEtsIMd0es i skupic sie tylko na instancjach + heroic + rajdy

Autor:  Deshroom [ 20 lut 2007, 11:26 ]
Tytuł: 

Thang napisał(a):
Ot robie swoje i co wazniejsze: robie to tak jak lubie.
I przede wszystkim funu, z tego co robicie, zycze kazdemu tankowi. :)
masz całkowita racje, to że sie waham wynika z tego że juz nie jestem MT i rzadko siedze przy wowie wiecej niż 2 godziny wiec mało robie instansów (pojęcie wzgledne bo graty juz wyfarmiłem dość niezłe :P ) bawie się czasem pvp jak mam mało czasu wiec full prot przekresliłby mój fun :wink:

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 11:31 ]
Tytuł: 

Warsaw napisał(a):
Gilidia od wczoraj śmiga do Kharazam. Wyczyścili pierwszego dnia 3 bossów. Ja niestety zamiast robić atunment biegałem za questami, więc dołącze pojutrze.

Jako MT, w zwiazku z czym zmieniam builda z fury/prot(do defiance) na full Prot.

http://www.wowhead.com/?talent=TA0cZZcEtoIMzcest

Prosba o komentarz, sugestie.



Build w miare ok ale ja bym wywalil vitality na rzecz cruelty(350 hp i troche sily vs 5% crit - czyli lepsza generacja agro mimo wszystko) no i jezeli nie masz wolnej broni z dobrym dps(czyt kolo2,5 z dps powyzej 70) to zastanowilbym sie czy warto brac devastate.
Podobnie z shield mastey...zalezy jaki masz block value...przy 100 jest to 30 dam mniej otrzymywane na blocku.Jezeli zamierzasz robic heroiki chyba jednak wybralbym imp revenge.

Strona 175 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team