MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 176 z 266

Autor:  kkkk20 [ 20 lut 2007, 11:45 ]
Tytuł: 

To ja mam troche inne pytanko dotyczace warriora, mianowicie w hordzie. Mam juz warriora na 60tym do pvp - to jest undead teraz chcem na nowy serwerze znowu zrobic poniewaz nowe serwery cierpia na niedobor wojownikow;p, ale tym razem chcem sie poswiecic w calosci tankowaniu juz jest ustalone ze bede mt w naszej gildi...

Teraz chodzi o to kim grac :)?? Mianowicie waham sie miedzy Orkiem A taurenem po mojemu tauren jest najlepszym tankiem ma war stompa - ktory jednak sie przydaje i max stamine ktora w polaczeniu z vitality moze dac niezla staminke na koniec. Ork bardziej mi pasuje do pvp. Ale chcialbym uslyszec opinie innych jak wy to widzicie??

Autor:  Farin [ 20 lut 2007, 12:02 ]
Tytuł: 

Tauren jest wysoki i zaslania czesto 3/4 ekranu kiedy tankuje sie w ciasnych lokacjach cos, co niesteyt bywa czasami frustrujące :[
No ale to bardziej kwestia przyzwyczajenia :]

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 12:08 ]
Tytuł: 

Tauren...krowsko rox!! :)
War stomp bardzo przydatny - pamietam jak we 3 warkow w ZG trzymalismy na stompie trashe do AOE ;)
Stamina zawsze to jakis plus.

Autor:  Sobtainer [ 20 lut 2007, 12:12 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
War stomp bardzo przydatny - pamietam jak we 3 warkow w ZG trzymalismy na stompie trashe do AOE ;)


nice

Autor:  Madas [ 20 lut 2007, 12:12 ]
Tytuł: 

Orc female z kucykami.

Autor:  Warsaw [ 20 lut 2007, 12:18 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
Build w miare ok ale ja bym wywalil vitality na rzecz cruelty(350 hp i troche sily vs 5% crit - czyli lepsza generacja agro mimo wszystko) no i jezeli nie masz wolnej broni z dobrym dps(czyt kolo2,5 z dps powyzej 70) to zastanowilbym sie czy warto brac devastate.
Podobnie z shield mastey...zalezy jaki masz block value...przy 100 jest to 30 dam mniej otrzymywane na blocku.Jezeli zamierzasz robic heroiki chyba jednak wybralbym imp revenge.



1. Vitality - 5% total HP to spokojnie bedzie około 500HP a docelowo 600-700 8)
10% str -nie wiem ile dokładnie siły mam teraz w tank gear (siedze w robocie) ale strzelam że ok. 300, a wiec eksta 30 siły - 60 AP - to blisko 10DPS + block value.

Ogólnie oceniam ten talent jako bardzo dobry.

Co do devastate zgodze sie ze wymaga wolnej broni - jestem na etapie farmienia exalted z aldorem na epicki sword 78 dps, speed 2,6 (?).

Co do bloku na shield - wraz z siłą ponad stówka wyjdzie x 2 bloki co kilka sekund, wydaje się ze warto w to wejść.
Przy okazji pytanie o enchant, co sugerujecie - 18 Stam czy 18 Block na tarcze?

Imp revenge kontroversyjne IMO - stun= no rage= no aggro. Wczoraj robiłem black morass w skąłdzie warr, priest, 3 rogali :lol:, spróbuj trzymać aggro z permanentnym stunem na mobie ;-)

Autor:  kkkk20 [ 20 lut 2007, 12:20 ]
Tytuł: 

Horda Female cala smierdzi :) oprocz BE, ale BE women tez juz zygam bo po serwie gdzie gram co druga osoba to BE albo i jeszcze czestsza;p

Autor:  Madas [ 20 lut 2007, 12:26 ]
Tytuł: 

Kwestia gustu, BE to jakies anorektyczki.

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

Warsaw napisał(a):
1. Vitality - 5% total HP to spokojnie bedzie około 500HP a docelowo 600-700 8)
10% str -nie wiem ile dokładnie siły mam teraz w tank gear (siedze w robocie) ale strzelam że ok. 300, a wiec eksta 30 siły - 60 AP - to blisko 10DPS + block value.

Ogólnie oceniam ten talent jako bardzo dobry.


Milo by bylo ale to jest 5% of your total stamina :) wiec watpie zebys mial kiedykolwiek 1400 na te 700 hp wiecej :)
Ja obecnie mam jakies 640 staminy...5% z tego to 32 :)
30 sily to jakies 1.5 damage wiecej zmitygowane wiec to w ogole margines. Formula wyglada tak:
X = [(Shield block value) + ((Strength / 20) - 1)].

Sila - no coz ja wole 5% crit zamiast 60AP
Cytuj:
Co do devastate zgodze sie ze wymaga wolnej broni - jestem na etapie farmienia exalted z aldorem na epicki sword 78 dps, speed 2,6 (?).

No to sie przyda :) ale nie musisz dawac 5 w vitality zeby miec devastate(to tak BTW)

Cytuj:
Co do bloku na shield - wraz z siłą ponad stówka wyjdzie x 2 bloki co kilka sekund, wydaje się ze warto w to wejść.


Jezeli nawet wejda ci 3 blocki(imp shield block + block zwykly). Jezeli masz wyjsciowe zalozmy 150 to tu zmitygujesz 50 wiecej na block. Na 3 blocki bedzie 150 damage. Sam ocen czy warto i czy nie lepiej wziac chocby Imp Demo shout albo dluzszy czas shield walla tudziez to revenge ,ktore w heroicu gdzie trzymasz 2 moby walace po 2k hita moze byc przydatne(bo na rajdach oczywiscie w ogole - wiekszosc immune). Rage ci nie bedzie tam brakowac raczej.

Co do tego imp demo shout to gdzies ostatnio czytalem ze bosowie sa bardzo AP zalezni jak chodzi o damage ktory robia i imp demo dziala bardzo dobrze jak chodzi o dam mitigation

Cytuj:
Przy okazji pytanie o enchant, co sugerujecie - 18 Stam czy 18 Block na tarcze?


Ja wzialem 18 sta...chyba czysto kosmetyczne mimo wszystko

Cytuj:
Imp revenge kontroversyjne IMO - stun= no rage= no aggro. Wczoraj robiłem black morass w skąłdzie warr, priest, 3 rogali :lol:, spróbuj trzymać aggro z permanentnym stunem na mobie ;-)


Tyle ze przy takim stunie nie musissz trzymac aggro...starczy taunt z cooldownem 8 sek :) reszte mob spedza w stunie. Ja patrzylem pod katem heroic mode

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 12:37 ]
Tytuł: 

beh ;) sry mistake

Autor:  Serhaud [ 20 lut 2007, 13:48 ]
Tytuł: 

mam pytanie odnosnie crita.
mianowicie ile warrior na 70 lvl potrzebuje agi by crit zwiekszyl sie o 1%?
otoz caly czas chodze z 25 agi na 2h axe i wiem, ze musze to zmienic jak najszybciej. moj wybor padl na dwa enchanty: +35agi badz tez savagery (70 do AP).
slyszalem, ze druid z 35agi na broni dostaje 70 AP, czy tak samo jest u nas?

Autor:  Madas [ 20 lut 2007, 13:51 ]
Tytuł: 

u warriora na 70 30agi=1%crit, 1sily=2ap, agi nie daje ap

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

Nie agi nie dodaje warkowi AP. Agi daje crit chance i dodge.

Obecnie 32 agi = 1% crit i 1% dodge AFAIK aczkolwiek co do tego ile agi = 1 % dodge to nie jestem pewien :)

Autor:  RoozTer [ 20 lut 2007, 13:57 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
Nie agi nie dodaje warkowi AP. Agi daje crit chance i dodge.

Obecnie 32 agi = 1% crit i 1% dodge AFAIK aczkolwiek co do tego ile agi = 1 % dodge to nie jestem pewien :)


A nie 14agi to 1% dodge?:<

Autor:  Serhaud [ 20 lut 2007, 14:04 ]
Tytuł: 

mhm, dzieki za odpowiedz.
w takim razie ktorego enchanta byscie polecali?
osobiscie sklaniam sie ku wyborowi agi gdyz malo przedmiotow daje warriorowi agi badz crit chance. pozatym beda jeszcze ~2% do doge.
a 70 ap ile dpsa daje? kumpel mowil, ze 12 (badz 14 nie pamietam) to 1 dps (chociaz nie wiem czy to tez sie nie zmienia wraz ze wzrostem lvl'a) to by wychodzilo, ze z savegery bedzie ~5dps. w sumei zbyt wiele to to nie jest.
ktorego enchanta byscie polecili dla dps warriora?

--- edit ---
wielkie dzieki.
wiec juz niedlugo bede biegal z 35agi na broni :)

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 14:08 ]
Tytuł: 

14 agi - 1%dodge to na pewno nie :)
Przed tbc bylo 20 wiec tu jedyni moglo wzrosnac :)

Zawsze to bylo w zasadzie identycznie z critem tzn 20 agi rownalo sie 1crit i 1% dodge. Teraz przypuszczam ze to samo :)

Najlatwiej zdejmij przedmiot z agi i policz sam :)

Co do enchantu - sytuacyjne. Agi da ci crit = burst dps i dodge. AP da ci wiekszy staly dps.
Ja zawsze wolalem agi nad str.Prawda jest taka ze jezeli brakuje ci crita idz w agi a jak ap to idz w str :)

Autor:  Kefas [ 20 lut 2007, 14:22 ]
Tytuł: 

-=: Offensive :=-

1% Crit
33 Agility
22 Crit Rating

1% Hit
15.8 Hit Rating

1% Attack Speed
10.5 Haste Rating

1 Weapon Skill Point
3.9 Weapon Skill Rating


-=: Defensive :=-

1 Defense Point (25 = 1% Dodge, Parry, Block, 1% chance to be Missed, and -1% chance to be Critically Hit)
2.4 Defense Rating

1% Dodge
30 Agility
18.9 Dodge Rating

1% Parry
31.5 Parry Rating

1% Block
7.9 block Rating


-=: PvP :=-

Resilience -1% Chance to be Crit and 2% Reduced Damage taken from Crits
39.4 Resilience Rating

wzięte z http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=122552376&sid=1&pageNo=1

Autor:  KromeR [ 20 lut 2007, 14:43 ]
Tytuł: 

W sumie tez sie zastanawiam jaki ench na bron dac. Osiagnalem w sumie dobry poziom crita (34,5 w zeku), ale kosztem zjechania z AP do jakiegos 1,3k... Hm.

Czytalem gdzies (gdzies ale nie wiadomo gdzie :P) ze nie oplaca sie inwestowac w crita powyzej jakiegos poziomu...

Autor:  Dana [ 20 lut 2007, 14:59 ]
Tytuł: 

Ja sobie "machłem" Savagery :)

Autor:  Rzezio [ 20 lut 2007, 15:25 ]
Tytuł: 

Kromer
http://www.wowwiki.com/Attack_table

Wydaje mi sie ze przy 2h nie da rady dotrzec do crit capa.
Dla DW jak widac +hit otwiera capa. Bez tego nie ma co pakowac w crita.

Strona 176 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team