MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 187 z 192

Autor:  ubeck [ 1 maja 2011, 10:43 ]
Tytuł: 

Hunter ma mistrzowski head:) Pala za to wyglada jak nurek.

Autor:  nagafka [ 17 maja 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

T12 - dla palka takie coś kompletnie nie pasuje

DK dość ciekawie

Autor:  Sobtainer [ 19 maja 2011, 17:58 ]
Tytuł: 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=59220

Hue hue. Co raz bardziej mi się to podoba. Płatna usługa, żeby grać z kumplami z innego serwera.

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

Kottick maczał w tym palce for sure

Autor:  Atherius [ 22 maja 2011, 18:24 ]
Tytuł: 

Ktoś chyba wspominał już w tym temacie, jak to się zakłada itemki z cata na postaci ~78lvl. :)
Na 5-man (wotlk) praktycznie 50% dmg od nas idzie, a na bg przeciwnik pada na 2 strzały od mojego huntarda, 100% więcej hp niż każdy, niezły god mode. :D

Autor:  Irondale [ 24 maja 2011, 01:31 ]
Tytuł: 

To samo, co było przy każdym dodatku. Ech, ci nowi.

Autor:  Atherius [ 24 maja 2011, 10:22 ]
Tytuł: 

Nie wiem co było przy poprzednich dodatkach, bo wbijałem max lvl i bawiłem się w pvp a to co opisałem wcześniej występuje tylko w pewnym przedziale levelowym nobku. ;]
Poza tym to jest zjebana akcja, przy wcześniejszych dodatkach dostęp do nowego contentu mieliśmy na lvl odpowiednio 58 i 68, teraz questy dopiero można pobrać od 80 więc mogli wyeliminować te overpowered itemki z przedziału 78-79.

Autor:  nagafka [ 24 maja 2011, 15:48 ]
Tytuł: 

Kiedy wychodzi jakiś nowy patch/dodatek cokolwiek, żeby się już nie nudzić bo ZA i BoT już za bardzo oklepane jest

Autor:  Nyx [ 24 maja 2011, 16:36 ]
Tytuł: 

Obstawiam koniec czerwca

Autor:  whiteman [ 25 maja 2011, 08:15 ]
Tytuł: 

Irondale napisał(a):
To samo, co było przy każdym dodatku. Ech, ci nowi.


Akurat tym razem jest znacznie większa różnica, przez wielki skok w statach nowych itemów, a zwłaszcza w staminie.

Autor:  Kabraxis [ 8 lip 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

Wiedziony ciekawoscia i tym ze WoWik za free sciagnalem sobie Cata i zagralem na tym free koncie i powiem tak:

1. Rzecz na ktora zawsze narzekam czyli - GRAFIKA = TRAGEDIA. :) Po uzyciu makr i komend konsoli polepszajacych grafe i tweakujacych niektore opcje graficzne ponad to co mozna uzyskac w panelu opcji gry nadal slabo. Sytuacje uratowal ENBSeries z GTA4, ktory dziala z WoW dodajac HDRy, Occlusiony, poprawia oswietlenie, ktore imituje dynamiczne, bloom, itp.... Po minutowej zabawie z plikiem INI grafika jest znosna. :) Niektore miejscowki nawet potrafia zrobic wrazenie, przede wszystkim designem i rozmachem - nowy Orgrimmar jest calkiem fajny, szkoda tylko ze nie na defaultowej grafie.

2. Gameplay = SPOKO. Zrobilem Trolla, nowa start area luzik, zrevampowany Durotar 10 razy ciekawszy od starego, nowe questy fajne. Tu akurat jest lepiej niz w RIFT. : )

3. Teraz wady: Nuda pomiedzy questowaniem, swiat jest martwy, niedynamiczny, statyczny, itp.... bardzo brakuje czegos takiego jak np. kolekcjonowanie artefaktow ala RIFT/EQ czy czegokolwiek dynamicznego w swiecie gry co przerywaloby schemat -> Quest HUB -> lazenie -> questy -> lazenie -> nagroda -> vendor -> lazenie -> QuestHUB. Wylazi na wierzch jak doskonalym pomyslem jest Dynamic Content w MMO - nawet w takiej podstawowej formie jaki jest w RIFT. Bardzo mi tego brakowalo - zeby cokolwiek sie dzialo... niestety w WoW nie dzieje sie nic.

4. No i na koniec najgorsze - poziom trudnosci i zaangazowanie gracza w levelowanie oraz szybkosc "expienia". No tutaj jest slabo - gra nie wymaga od playera doslownie NICZEGO podczas robienia questow. Sa latwe, zginac ciezko nawet clothowcem, ot... idziesz i napierdalasz jak w Diablo 2 na poziomie Normal. Questow grupowych nie ma, elitek w open world nie ma, contentu grupowego poza instancja nie ma... NUDA. Jedyne co ratuje gre atm jest ciekawa fabula zony i ciekawe jej przedstawienie podczas questow oraz jak zwykle duzy nacisk na fajny design zony, questow i duzy na cisk na Lore, fluff oraz szczegoly i detale.

5. Najwiekszy WTF to szybkosc levelowania... nie dosc ze jest koszmarnie latwo to jeszcze jak zrobilem all q w Durotar to dinglem 14lvl (w zonie lvl 1-10) i to bez gildii (bonus EXP), bez RAF i bez herloomow (nowe konto). Questy pointujace do nastepnych zon (Northern Barrens i Azshara do wyboru) mam zielone, jeszcze jeden lvl i beda szare lol (a spokojnie go wbije w kilkadziesiat minut w Durotarze na samyym zbieraniu rudy) ... epic fail.

Podsumowujac... pisze to z perspektywy gracza solo, cieszacego sie w Theme Parku tzw. "podroza" czyli levelowaniem i patrzeniem jak charek z 1lvl w szmatach robi sie coraz silniejszy oraz poznawaniem swiata gry itp.... w WoW to atm nie istnieje, wszystko sie dzieje za latwo, za szybko, wlasciwie bez naszego udzialu.... szkoda.... to byla jedna z najlepiej zrobionych rzeczy w Vanilla WoW. Blizzard zapomina ze nie wszyscy gracze jebia tylko na endgame "oby jak najszybciej", choc zdaje sobie sprawe ze to jest wiekszosc community WoW. Srsly po tych paru godzinach z WoW teraz NIE MAM ZIELONEGO pojecia po chuj oni revampowali caly swiat aby byl ladniejszy, ciekawszy, questy lepiej przedstawione i bardziej wciagajace fabularnie (a sa) jak przez to wszytko sie przechodzi jak rozgrzany noz przez maslo i nawet nie zwraca uwagi. : ) Ogolnie to gra sie tak ja na priv serverze z podkreconymi ratami EXPA tylko bez bugow. :)
Nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak szybko mozna sie przekopac przez ta gre z bonusem do EXPa od gildii, heirlooomami i RAF. Dziwie sie ze nie ma jeszcze opcji zaczecia na max lvlu.

Podsumowujac nr 2 - Mimo ze gra sie calkiem fjnie, contentu niby jest od chuja to wszytko w WoW rozbija sie o polityke "No Brain No Pain" i rushowanie przez content do endgame. Chuja w tym jest MMO, chuja w tym jest RPG, wiecej HnS i gry coop ala Guild Wars 1 z Orgrimmarem/Stormwind jako central chat hubem.

Niedziwie sie ze ludzie z WoW uciekaja i wszpolczuje all tym co np. wrocili napaleni na Cataclysm wydajac np. 200-300 PLN na wszytko od poczatku tylko po to zeby zobaczyc cos takiego czyli sptworzenie postaci -> kilkadzesiat (-nascie z bonusami?) godzin prosciutkiego HnS -> napierdalanie smokow do znudzenia (dosc szybkiego z tego co czytam o biezacym endgame w WOW) .

Chciaz imho jesliby Blizzard poszeld choc troche po rozum do glowy i w dodatku nr 4 zmienil troche polityke dotyczaca designu gry w elementach nie-endgeme'owych, dodal choc troche dynamiki do swiata gry za pomoca dynamic contentu albo wiekszej ilosci questow grupowych czy w jakikolwiek inny sposob i odcasualowil gre choc troche (nie mam nic przeciewko casual ale to co jest atm to jest przesada - to jest ULTRA CASUAL i to na very easy mode) czyli dodal troche trudniejszych miejscowek, jakies elite mobki do klepania w grupie, zwiekszyl troche poziom trudnosci "ogolny" to reszta moze zostac jak jest bo tbh ta gra dalej ma "to cos" co miala w 2006 roku... tylko jest tego juz baaaardzzoooo malo.

PS. To nie jest zaden flame-starter post choc pewnie cypisowi sie nie spodoba... chcialem opisac swoje wrazenia z grania w WoW za free... ot... moze sie komus kto chce zaczac gre atm przyda. Ponadto jest to opis wrazen gracza ktory na w dupie endgame i wyscic szczurow po +10 stamina i ktory nie uwaza ze gra sie zaczyna na max lvl (a wrecz przeciwnie uwazam sie tam sie theme park konczy) i nie uwaza sie zeby moc cokowiek napisac o WoW, pozytywnego czy negatywnego trzeba 50 razy zabic Lich Kinga Na Ultra Heroic mode.....a takich postow o WoW jest jak na lekarstwo.

PS2. Jesli sie komus chcialo przeczytac calosc to wspolczuje... : ) Wyjdzcie na dwor ladna jest pogoda. :)

PS3. Kurwua nie ma fajengo Theme Parka atm znowu... RIFT jest spoko ale z recji tego ze gra jest nowa i nie ma jeszcze w uj contentu to chwilowo go "przeszedlem", w LOTRO widac coraz czesciej ta sama polityke co w WoW i o ktorej pisze wyzej a reszta to wogole nie trzyma poziomu. GW2 nadchodz szybciej!!! :)

Autor:  Buffchef [ 8 lip 2011, 12:18 ]
Tytuł: 

hrhrhrhr

Autor:  Nyx [ 8 lip 2011, 13:16 ]
Tytuł: 

Dziwie sie ze jeszcze Kabaraxis nie dostal posady w blizzardzie! Normalnie chłopak sie marnuje!

Autor:  Brodaty [ 8 lip 2011, 14:36 ]
Tytuł: 

No nie wiem, wojem (trzecia postać, mało gram) dobiłem do 71 lvl i ten exp w Nordrendzie idzie trochę jak krew z nosa a questy są upierdliwe, Howling Fjord.
Już mi się to de facto znudziło. Rajdy wymagają siedzenia cięgiem 4h przy kompie, żona skrzeczy za uchem. Zająłem się pornografią :wink:

Autor:  mrynar [ 8 lip 2011, 15:00 ]
Tytuł: 

Mam podobne odczucia jak Kabraxis. Najgorszy jest zerowy poziom trudnosci przy levelowaniu..., ale w LOTRO jest podobnie. W obu grach przysypiam przy ok 20 lvlu i nawet jak dalej jest trudniej czy ciekawiej to nie jestem w stanie tego sprawdzic (tzn. w obu grach mam postacie na wyzszym levelu, ale nie chce mi sie do nich wracac).

Autor:  Nukh [ 8 lip 2011, 17:24 ]
Tytuł: 

Z tym levelowaniem to od początku wyglądało w ten a nie inny sposób - taki design. Teraz wydaje się to takie sobie, ale pamiętam, że kiedy człowiek przesiadał się z tytułów w których exp leciał mega wolno/było exp penalty za zgon/większość klas w ogóle nie mogła solować solo powyżej konkretnego levelu, to była to jednak była to jakaś tam odmiana, dla mnie pozytywna.

A w tych farm MMO, gdzie levelowanie jest jak to się mówi "trudne" to dla mnie jest zwyczajnie upierdliwe a nie trudne - chyba, że ktoś jest sado maso. ;)

Autor:  zaboleq [ 8 lip 2011, 22:53 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Wiedziony ciekawoscia i tym ze WoWik za free sciagnalem sobie Cata i zagralem na tym free koncie i powiem tak:

1. Rzecz na ktora zawsze narzekam czyli - GRAFIKA = TRAGEDIA. :) Po uzyciu makr i komend konsoli polepszajacych grafe i tweakujacych niektore opcje graficzne ponad to co mozna uzyskac w panelu opcji gry nadal slabo. Sytuacje uratowal ENBSeries z GTA4, ktory dziala z WoW dodajac HDRy, Occlusiony, poprawia oswietlenie, ktore imituje dynamiczne, bloom, itp.... Po minutowej zabawie z plikiem INI grafika jest znosna. :) Niektore miejscowki nawet potrafia zrobic wrazenie, przede wszystkim designem i rozmachem - nowy Orgrimmar jest calkiem fajny, szkoda tylko ze nie na defaultowej grafie.

2. Gameplay = SPOKO. Zrobilem Trolla, nowa start area luzik, zrevampowany Durotar 10 razy ciekawszy od starego, nowe questy fajne. Tu akurat jest lepiej niz w RIFT. : )

3. Teraz wady: Nuda pomiedzy questowaniem, swiat jest martwy, niedynamiczny, statyczny, itp.... bardzo brakuje czegos takiego jak np. kolekcjonowanie artefaktow ala RIFT/EQ czy czegokolwiek dynamicznego w swiecie gry co przerywaloby schemat -> Quest HUB -> lazenie -> questy -> lazenie -> nagroda -> vendor -> lazenie -> QuestHUB. Wylazi na wierzch jak doskonalym pomyslem jest Dynamic Content w MMO - nawet w takiej podstawowej formie jaki jest w RIFT. Bardzo mi tego brakowalo - zeby cokolwiek sie dzialo... niestety w WoW nie dzieje sie nic.

4. No i na koniec najgorsze - poziom trudnosci i zaangazowanie gracza w levelowanie oraz szybkosc "expienia". No tutaj jest slabo - gra nie wymaga od playera doslownie NICZEGO podczas robienia questow. Sa latwe, zginac ciezko nawet clothowcem, ot... idziesz i napierdalasz jak w Diablo 2 na poziomie Normal. Questow grupowych nie ma, elitek w open world nie ma, contentu grupowego poza instancja nie ma... NUDA. Jedyne co ratuje gre atm jest ciekawa fabula zony i ciekawe jej przedstawienie podczas questow oraz jak zwykle duzy nacisk na fajny design zony, questow i duzy na cisk na Lore, fluff oraz szczegoly i detale.

5. Najwiekszy WTF to szybkosc levelowania... nie dosc ze jest koszmarnie latwo to jeszcze jak zrobilem all q w Durotar to dinglem 14lvl (w zonie lvl 1-10) i to bez gildii (bonus EXP), bez RAF i bez herloomow (nowe konto). Questy pointujace do nastepnych zon (Northern Barrens i Azshara do wyboru) mam zielone, jeszcze jeden lvl i beda szare lol (a spokojnie go wbije w kilkadziesiat minut w Durotarze na samyym zbieraniu rudy) ... epic fail.

Podsumowujac... pisze to z perspektywy gracza solo, cieszacego sie w Theme Parku tzw. "podroza" czyli levelowaniem i patrzeniem jak charek z 1lvl w szmatach robi sie coraz silniejszy oraz poznawaniem swiata gry itp.... w WoW to atm nie istnieje, wszystko sie dzieje za latwo, za szybko, wlasciwie bez naszego udzialu.... szkoda.... to byla jedna z najlepiej zrobionych rzeczy w Vanilla WoW. Blizzard zapomina ze nie wszyscy gracze jebia tylko na endgame "oby jak najszybciej", choc zdaje sobie sprawe ze to jest wiekszosc community WoW. Srsly po tych paru godzinach z WoW teraz NIE MAM ZIELONEGO pojecia po chuj oni revampowali caly swiat aby byl ladniejszy, ciekawszy, questy lepiej przedstawione i bardziej wciagajace fabularnie (a sa) jak przez to wszytko sie przechodzi jak rozgrzany noz przez maslo i nawet nie zwraca uwagi. : ) Ogolnie to gra sie tak ja na priv serverze z podkreconymi ratami EXPA tylko bez bugow. :)
Nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak szybko mozna sie przekopac przez ta gre z bonusem do EXPa od gildii, heirlooomami i RAF. Dziwie sie ze nie ma jeszcze opcji zaczecia na max lvlu.

Podsumowujac nr 2 - Mimo ze gra sie calkiem fjnie, contentu niby jest od chuja to wszytko w WoW rozbija sie o polityke "No Brain No Pain" i rushowanie przez content do endgame. Chuja w tym jest MMO, chuja w tym jest RPG, wiecej HnS i gry coop ala Guild Wars 1 z Orgrimmarem/Stormwind jako central chat hubem.

Niedziwie sie ze ludzie z WoW uciekaja i wszpolczuje all tym co np. wrocili napaleni na Cataclysm wydajac np. 200-300 PLN na wszytko od poczatku tylko po to zeby zobaczyc cos takiego czyli sptworzenie postaci -> kilkadzesiat (-nascie z bonusami?) godzin prosciutkiego HnS -> napierdalanie smokow do znudzenia (dosc szybkiego z tego co czytam o biezacym endgame w WOW) .

Chciaz imho jesliby Blizzard poszeld choc troche po rozum do glowy i w dodatku nr 4 zmienil troche polityke dotyczaca designu gry w elementach nie-endgeme'owych, dodal choc troche dynamiki do swiata gry za pomoca dynamic contentu albo wiekszej ilosci questow grupowych czy w jakikolwiek inny sposob i odcasualowil gre choc troche (nie mam nic przeciewko casual ale to co jest atm to jest przesada - to jest ULTRA CASUAL i to na very easy mode) czyli dodal troche trudniejszych miejscowek, jakies elite mobki do klepania w grupie, zwiekszyl troche poziom trudnosci "ogolny" to reszta moze zostac jak jest bo tbh ta gra dalej ma "to cos" co miala w 2006 roku... tylko jest tego juz baaaardzzoooo malo.

PS. To nie jest zaden flame-starter post choc pewnie cypisowi sie nie spodoba... chcialem opisac swoje wrazenia z grania w WoW za free... ot... moze sie komus kto chce zaczac gre atm przyda. Ponadto jest to opis wrazen gracza ktory na w dupie endgame i wyscic szczurow po +10 stamina i ktory nie uwaza ze gra sie zaczyna na max lvl (a wrecz przeciwnie uwazam sie tam sie theme park konczy) i nie uwaza sie zeby moc cokowiek napisac o WoW, pozytywnego czy negatywnego trzeba 50 razy zabic Lich Kinga Na Ultra Heroic mode.....a takich postow o WoW jest jak na lekarstwo.

PS2. Jesli sie komus chcialo przeczytac calosc to wspolczuje... : ) Wyjdzcie na dwor ladna jest pogoda. :)

PS3. Kurwua nie ma fajengo Theme Parka atm znowu... RIFT jest spoko ale z recji tego ze gra jest nowa i nie ma jeszcze w uj contentu to chwilowo go "przeszedlem", w LOTRO widac coraz czesciej ta sama polityke co w WoW i o ktorej pisze wyzej a reszta to wogole nie trzyma poziomu. GW2 nadchodz szybciej!!! :)




Zmartwię Cię. Ludzie nadal się dobrze bawią przy Cata i lvlujac w instach - np ja, jednocześnie pocinając w SC 2. Na szczęście gusta są różne i jak ty widzisz tylko wady to inni widzą zalety :). Baa, tych co widzą zalety jest wiecej niz tych co widzą wady. Każda gra kiedyś się nudzi. Used to it. Po prostu nie graj w wow, bądź szczęśliwy i czekaj na GW 2 - obyś się nie zawiódł - to też będzie skok na kasę z item shopem - zobaczysz... Ostatecznie zawsze chodzi o kasę.

Autor:  Atherius [ 8 lip 2011, 23:27 ]
Tytuł: 

Ja sam dobiłem do max lvl swoim toonkiem i na tym skończyła się przygoda z cata, bardziej to była kwestia wypalenia się mojej osoby odnośnie tej gry i ogólnie gatunku mmorpg. Nie ma nic ciekawego, wszędzie powielane pomysły, wszystko przechodzi we free2play z item shopami a dla mnie to skreśla całkowicie dany tytuł.

Autor:  candidoser [ 9 lip 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

Mimo wszystko tym razem Kabraxis ma racje - pusty swiat trudno uznac za zalete. Dungeon Finder to swietne narzedzie, ale jego wprowadzenie mialo fatalne skutki. Teoretycznie Blizz moglby podbic expa za questy i/lub zmniejszyc expa z instancji - ludzie wtedy levelowali by w swiecie, a na insty chodzili po sprzet. Ale najwyrazniej Blizzardowi obecna sytuacja odpowiada, wiec pewnie zmian nie bedzie.
Szybkosc levelingu jest rzeczywiscie dziwna - na poczatku leci za szybko, potem (gdzies na poziomie moze poznego TBC, a na pewno w WOTLK) imo leci to za wolno, po to zeby w CATA znowu przyspieszyc.

Autor:  Gleader [ 9 lip 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

W sumie racja.
Sam zacząłem dopiero ponad rok temu grać w wowie i na początku ta grała była dla mnie po prostu zajebista pod każdym względem.
Mogłem siedziec całe dnie przy tym.Prepaid był kupowany zaraz po wygaśnięciu starego i tak dalej , a teraz ? Jedyny powód , dla którego chce mi się kupić prepaida to fakt ,że nawet nie ma w co grać oO

Strona 187 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team