mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 949 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 134
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2006, 18:06 
Cytuj  
bargaw napisał(a):
Czy warto zbierać 8/8 setu Vestments of the Virtuous , czy 6/8 tego setu i 2/6 setu za pvp?


a co to jest za set ? ;)


_________________
Olo - Undead Priest armory
Tempest @ Balnazzar-EU

**

Posty: 335
Dołączył(a): 12.11.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2006, 18:21 
Cytuj  
ano rozszerzenie devouta ktore ma wejsc w 1.10... ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2006, 07:03 
Cytuj  
Cytuj:
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

This is the outline of the tri-spec grinding build I am using on the brand spanking new rp/pvp realm. Yes, the points in PW:Shield are arguably worthless before 60. But the only real option is putting them in Silent Resolve, and that is arguably just as worthless pre 60. Do what you will with those 2 points, it's not going to matter either way.

Breaking it down a bit:
Get Wand Specialization first. You're going to be shooting alot with that wand. This is a good dps boost early.
Second get Spirit Tap
Then fill out disc tree to Divine Spirit. Then healing tree to Holy Nova.

You are done with this at level 46. You got all the essentials of solo grinding, and make an excellent sidekick for an AE mage.

My fights go like this against a +1/2 level mob:
1. Put on PW:Shield
2. Pull with Holy Fire
3. Stack on SW:P
4. Smite (yes, smite, not Mind Blast)*
5. Wand to death

*) I usually skip the smite if the Holy Fire critted.

With Divine Spirit, Spirit Tap, gear with lots of +spirit and using the wand to finish em off you literally never have to drink. Yes, a single enemy takes a couple of seconds longer to kill than using Mind Flay in Shadow Form, but you don't have to drink for 24 seconds after every third kill either.

If you go for the old truth that grinding -2 is optimal then just remove the smite from the routine. (I guess it _is_ optimal. It's just insanely boring!) If you grind on -2 you can ditch PW:shield and heal as necessary. Which is far more mana efficient, not that it's necessary.

Why Smite and not Mind Blast? Mana efficiency and crit chance combined makes the answer obvious really. (You're not losing casting time, as you have shield up.)


After this it's up to you if you want to edge toward a 31/20 or a 21/30 build. When you are done faction grinding at 60 and almost exclusively run instances you'll respec out of of the Spirit Tap into a pure 31/20 or 21/30 build. (I am firmly of the belief that skipping Lightwell for either Power Infusion or Divine Spirit is your best bet, depending on how deep you want to go in the disc tree.)

This is all from a PvE perspective. You're going to be a pvp gimp much of the time, especially in the 40-49 stretch.


No cóż, bardzo ciekawa notka z głównego forum...

SvD.


_________________
Obrazek

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2006, 07:29 
Cytuj  
no fajnie.
dobrze ze ja teraz do holy wracam, bo może pojde na smite build z spirit tapem :-)


_________________
Obrazek

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2006, 09:51 
Cytuj  
http://www.rougebob.com/priest/


_________________
Obrazek


Posty: 38
Dołączył(a): 19.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2006, 10:08 
Cytuj  
Witam.

Mam małe pytanko - jak wygląda sprawa regeneracji many podczas walki (in combat)? Czy w czasie walki spirit ma wpływ na regeneracje many, gdyż słyszałem wiele różnych opinii.

Jeśli spirit nie miałby odgrywać roli incombat, wówczas w instancjach i na BG bardziej sensowne było by pakowanie sie w sprzęt +intelect +stamina

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2006, 10:20 
Cytuj  
Mortis napisał(a):
Witam.

Mam małe pytanko - jak wygląda sprawa regeneracji many podczas walki (in combat)? Czy w czasie walki spirit ma wpływ na regeneracje many, gdyż słyszałem wiele różnych opinii.

Jeśli spirit nie miałby odgrywać roli incombat, wówczas w instancjach i na BG bardziej sensowne było by pakowanie sie w sprzęt +intelect +stamina


wszystkim klasom w czasie walki spirit regeneruje mane pod warunkiem ze przez 5sec nic nie castujesz (wtedy masz 100% mana regen). Dodatkowo niektore klasy dzieki talentom maja mana regen while casting, naleza do nich priesci, droodzi i magowie (afaik locki i shamani nie maja jesli maja to poprosze o poprawke) wtedy regeneracja jest od 15% do 45% w zaleznosci od buildu i gearu. Dodatkowo evocation i innervate regeneruje mane na podstawie spiritu.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2006, 11:58 
Cytuj  
Priest mana regeneration model

Wynika z tego ze zaleznie od sposobu healowania nalezy sobie gear dobrac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2006, 18:34 
Cytuj  
shamani mogą mieć 15% mana regen po zdobyciu greendragon(ihmo jest także całkiem niezly dzieki nat res)


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

*

Posty: 84
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2006, 17:59 
Cytuj  
ile priest potrzebuje fr w mc/onyxia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2006, 18:05 
Cytuj  
Nic tbh. Ale przyzwoitosc nakazuje te 120 miec zawsze przygotowane.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2006, 18:30 
Cytuj  
ja raidowalem majac 60 :P


_________________
Obrazek

**

Posty: 206
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 5 cze 2006, 20:44 
Cytuj  
właściwie nie potrzeba woogóle aż do ragny - nie jesteśmy jako kapłani łotrzykami nie potrzeba nam jakiegoś chorego 160 FR ... A na ragnie 100Fr przydaje się- nie wywala cię tak często w powietrze od tych pocisków

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2006, 07:43 
Cytuj  
Niedlugo stuknie 58, w zwiazku z tym chce odejsc od Shadow :(. Od razu mowie server pve. Pvp (BG) w ogole mnie nie interesuje.
Takie sobie buildy obmyslilem - pierwszy 58-60 (pve/grind ale tez sporo instancji BRD,LBRS,Strat itp)
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000
Po 60
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000
Prosze o konstruktywna krytyke oraz ewentualne sugestie.

*

Posty: 70
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 cze 2006, 09:57 
Cytuj  
Po co CI po 60 levelu Searing Light.... na 60 lvl do instancji polecam:
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2006, 11:08 
Cytuj  
onionpl napisał(a):
Takie sobie buildy obmyslilem - pierwszy 58-60 (pve/grind ale tez sporo instancji BRD,LBRS,Strat itp)

Jak juz idziesz w 31 Disc, to zrob z tego 32 i wez Power Infusion... magowie ci pokochaja i obdaruja hektolitrami wody.
Searing light tak naprawde malo daje, poswiec jeden z tych punktow na PI drugi na Mental Agility moim zdaniem. Mozesz jeszcze tez zdjac wszystko z improved shield na rzecz dojscia do 5/5 w Mental Agility, ale to twoj wybor.

Cytuj:

Tutaj podobnie, zrezygnowalbym z Searing Light na rzecz czegos bardziej przydatnego (chociazby inspiration). No i podstawowa rzecz, zastanow sie na poswiecenie Mental Strenght na rzecz Spiritual Healing i 10% wiecej heala. W endgame jednak mana regen i +healin sa przydatniejsze od mana pool na starcie walki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2006, 11:42 
Cytuj  
Podobna sytuacja, czas zakonczyc przygode z pvp i na powaznie zajac sie instancjami, nastawienie na raidy 10+ osobowe.

http://www.wowhead.com/talent/?dxMhsZfxthc0Vxx
Spirit Tap moze byc bardzo ciekawy, a brak Divine Spirit nie jest zadnym minusem bo i tak w raidzie znajdzie sie priest majacy to, wiec lepiej wydac punkty na cos innego, minusem jest to ze Spirit Tap nie daje zadnego zysku przy ubijaniu bossa, ale w momencie bicia duzej ilosci mobow, mana praktycznie jest bez dna.
Holy Nova jest tylko dlatego ze poprostu zostal 1 punkt do wydania.

Dodam ze narazie mam tylko set blue pvp i bede zbieral itemy z max int i regeneracja many, bez buff mam tylko 5500 many ( shadow talent ) co jest dosc powaznym problemem.

Prosze o wypowiedzenie sie znawcow tematu czy jest to efektywne do leczenia ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2006, 11:59 
Cytuj  
Mam wrazenie, ze nie masz pojecia jak dziala spirit tap. Spirit tap procuje sie _wylacznie_ jesli zadasz mobowi ostatni cios, nie wystarczy np. rzucic paina i zapomniec. Tak czy siak do pve bezuzyteczne.
Co do builda to jest lekko mowiac dziwny. Jesli dajesz juz 5 pktow w Holy Spec to warto wziasc tez Inspiration. Blessed recovery to kupa (gorszy jest juz tylko moonwell), przydalby Ci sie takze SoR.
Co do disc, to brak Mental Agility naprawde kluje w oczy.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2006, 12:08 
Cytuj  
Jezeli chodzi o instance 10-osobowe to spirit tap niepotrzebny - Bonus dostajesz _tylko_ jezeli to ty zadasz ostatni cios, co przy rogue/warriorach kochajacymi zadac na koniec jakies piekne evi/execution zdarza sie niezwykle rzadko. Daj to w mental agility - shieldy, renew o 10% tansze. Docenisz to.

Silent Resolve to must have talent, zwlaszcza w 10man instance (aktualnie to tylko ubrs chyba:) + DM, Strat itd... Inaczej bedziesz strasznie, ale to strasznie agrowal sporymi healami.

Imho jezeli nie zamierzasz jeszcze isc gleboko w 40man istance to najlepsze rozwiazanie to Mana Pool/Healing (regen nie az tak wazny) w sprzecie oraz jednak rezygnacja troche bardziej z holy na rzecz +10% mana pool z disc. I wez sobie ten Divine Spirit. W 10man raidach ciezko spotkac drugiego priesta, a jeszcze trudniej takiego ktory nie jest shadow ;]

W zadadzie to piszac to stwierdzilem, ze najlepiej isc w Full Discipline tree z czym takim: http://www.wowhead.com/talent/?bxghsVVoofxx0c (2 punkty zostawilem na twoj wybor - najlepiej inspiration). Magowie pokohaja cie za Boost Dmg, ktory badz co badz bardzo pomaga w tych krotkich walkach.

[edit] widze ze cypis ci wyjasnil spirit tap w miedzyczasie ^^


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2006, 12:37 
Cytuj  
Dziekuje za szybkie odpowiedzi i uswiadomienie :)
Przetestuje cos takiego http://www.wowhead.com/talent/?dxMusVZfxxcc0Vx


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 949 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.