MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 20 z 266

Autor:  Alekde [ 20 maja 2005, 08:43 ]
Tytuł: 

Wracają bo mają Trinkety PvP, które znoszą fear'a. Odnośnie tego czy jest interruptowany, to się nie spotkałem. Czasem może się zdarzyć, że ktoś ma rzut obronny na strach, ale jest to sporadyczne. Ja używam tego tylko w walce 1 na 1. Kolejną sprawą to jest to że nie każdy ma trinket ochrony przed fear'em.

W weekendy zdarza mi się, że chodze z warlockiem i to cały czas wtedy mój lub jego fear zadziała na pewno.

Pozdrawiam

Acha takie pytanie czy tylko wynik sumaryczny Armor daje odporność na obrażenia Dam w %, czy jest też różnica w materiale ? Chodzi mi o to czy jak się ma płytówkę za 700, a mail'a za 450 to różnica w obronie to tylko 350 do armora, czy jednak też czymś jeszcze ta płyta jest lepsza od kolczugi ?

Autor:  Mark24 [ 20 maja 2005, 08:52 ]
Tytuł: 

liczy się sumaryczne AC.
Która wersja WoW-a jest teraz na EU? I czy grasz w zergach? Np. pod tarren mill - charge na wroga i próba fear to porażka w tym momencie.

Zresztą miesiąc temu (od razu po wprowadzeniu patcha PvP) fear rządził niepodzielnie - 70% czasu biegałem zfearowany. Teraz fear to pestka praktycznie i wcale nie chodzi o trinket - bo ma 2min cooldown. Po prostu rzadko dostaję fear-a mimo kilku priestów, warlocków, warriorów itp. po stronie przeciwnej.

Autor:  KromeR [ 20 maja 2005, 09:05 ]
Tytuł: 

@Alkade
Jak ty urzywasz fera w walce 1vs1?

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 09:21 ]
Tytuł: 

odnośnie pytania dlaczego 2h axe.

nie wiem jak to jest wyliczone ale mimo ze procentowa szansa na kritika powinna wpadac na szybkich broniach czesciej to tak nie jest.
blizzard jakoś tak to policzył zeby było sprawiedliwie więc jak masz wolna broń i juz walniesz to kritik jest często.
nie jest kłopotem przy 25% do kritika walnac 3 kritiki pod rzad.

axy dlatego że dużo wiecej obrażeń przyniosa talenty axa (+5% do kritika z axami) niz sworda (+5% do dodatkowego ciosu)

woj w PvP musi sie nastawic na 3-4 ciosy które zabiją. wszystkie klasy dążą do tego żeby go okładać powoli i systematycznie trzymając go na dystans albo w stunie. jak juz woj uderza to nie zeby dziubnac za 500 tu potrzeba 1500.

uwazam że swordy dla woja to porazka. naprawde lepiej szlo mi w pvp axem 45 dps (żyletka) niz swordem 54 dps (Barbarosa z DM kinga).
Wyraźnie lepiej :wink:

teraz mam troche lepszy axe i kończe robić Arcanite Reapera na którego załoze już przygotowanego Crusiadera 8)

Autor:  Kazar [ 20 maja 2005, 09:26 ]
Tytuł: 

2 dni temu mnie 2 kolesi zaatakowalo i war mi walil tego piercing howl chyba, chyba ze 4 razy pod rzad (spadalo do 2 sec i znowu walil) i zwiac nie moglem, strasznie wkurzajacy skill.

Autor:  Alekde [ 20 maja 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Kazar napisz, że grasz druidem :) Aby było jasne :D Co do Fear'a z IS to obecnie cieżko go użyć bo trinket dużo zmienił. Ogólnie wyłączył dużo w taktyce gry. Jedni uważają, że to dobrze. Bo np rogue może Ci teraz :) Drudzy uważaj, że zle tak jak ja bo powoli się redukuje skille w grze, a gre zmienia się w prostą napier.... w której wszystko polega na jak najszybszym klikaniu.

Pozdrawiam

@Desh teraz licze, że udzielisz mi pomocy, aby miec ten sam toporek, obiecałeś :D hehe -> wiec kiedy do BRD ? :D Drugie pytanie, czy warto zamienić zioła na czas znalezienia arcane kryształów, czy jednak lepiej je kupować po 30 golda z ich nędznym dropem ?

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Kazar napisał(a):
2 dni temu mnie 2 kolesi zaatakowalo i war mi walil tego piercing howl chyba, chyba ze 4 razy pod rzad (spadalo do 2 sec i znowu walil) i zwiac nie moglem, strasznie wkurzajacy skill.
ta, też mi sie podoba. chodzi o to że na początku wydawał mi sie niepotrzebny ale Hamstingiem trzeba trafić a howl jest jak czar - jak nie ma resist to zwalniają wszyscy wokoło :wink:

Autor:  Robus [ 20 maja 2005, 09:36 ]
Tytuł: 

klikanie jak klikanie, ale wez zagraj warlockiem teraz w pvp 1/1 ;P

Autor:  Mark24 [ 20 maja 2005, 09:39 ]
Tytuł: 

moim zdaniem dobrze, że fear został nerfnięty bo wcześniej biegałem w kółko przez 70% czasu walki co z taktyką nie miało nic wspólnego.
Tylko szkoda, ze sam mam trudności z fearowaniem :P

Autor:  Bodziu [ 20 maja 2005, 09:41 ]
Tytuł: 

Wiesz Mark, przedtem tylko Undead mial taki rarytas ;D

Autor:  Robus [ 20 maja 2005, 09:43 ]
Tytuł: 

a moim zdaniem te trinkety nie powinny byc na ranku 2, tylko gdzie w polowie albo wyzej, one totalnie zniszczyly warlockow a i priest ma teraz lekko przesrane
sa pop rostu zbyt mocne jak na rank 2 pvp

Autor:  Mark24 [ 20 maja 2005, 09:46 ]
Tytuł: 

ale tu nie chodzi nawet o trinket. Chodzi o to że mój fear który wcześniej działał na wszystkich wokół teraz działa na ~30% i zamiast kończyć się po 8s kończy się w 1-8s. Oczywiście +trinkety i jest skill mało użyteczny. Z jednej strony dobrze z drugiej źle.
Inna sprawa, że insta skill i nie mogę go użyć jak mnie kupa wrogów klepie - to mnie najbardziej irytuje..

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 09:47 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Wiesz Mark, przedtem tylko Undead mial taki rarytas ;D
rarytas dostępny dla każdego nie jest juz rarytasem :-?

Autor:  Bodziu [ 20 maja 2005, 09:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Bodziu napisał(a):
Wiesz Mark, przedtem tylko Undead mial taki rarytas ;D
rarytas dostępny dla każdego nie jest juz rarytasem :-?


Desh zauwaz co napisalem :P

Autor:  Zychoo [ 20 maja 2005, 09:58 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
one totalnie zniszczyly warlockow

Przesada, trzeba po prostu rzucic drugiego, trwa to 1,5 sekundy, zazwyczaj nie zdarzy dobiec jeszcze a juz ma drugiego feara (jak sie go zacznie rzucac od razu po pierwszym, a nie po uzyciu trinketa).

A co do walki 1v1 to warlock wcale nie jest takim gimpem. Po prostu musi miec succuba, wtedy jest o wiele latwiej. W duelach czesto wygrywam (nie z rogue:), okolo 1/30 walk wygrywam z rogiem na tym samym levelu)

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 10:05 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Bodziu napisał(a):
Wiesz Mark, przedtem tylko Undead mial taki rarytas ;D
rarytas dostępny dla każdego nie jest juz rarytasem :-?

Desh zauwaz co napisalem :P
Widze co napisałeś i nie rozumiem czego mogłem nie zrozumiec albo nie zauważyć. Nie piszesz że przedtem był to rarytas tylko że przedtem był dostępny więc pozwoliłem sobie dodać że to juz nie jest rarytas :)

Mógłbym się czuć jakby mi nerfneli Undeada nawet :wink:
Will Of Forsaken było skillem rasowym który ma teraz każdy.

Autor:  KromeR [ 20 maja 2005, 10:11 ]
Tytuł: 

zauwaz ze jednak undeady moga sobie wziasc jakis inny mily trinkecik. Moj znajomek na piekne cos na rouge'y. Puszcza aoe poisona ktory przez 30 sec zadaje po 50 dmg co 3 sec chyba. Nie uleczysz tego.
Nie raz ludkowie padali, nawet jak on juz ogladal sobie panorame z poziomu ziemi :)

No a to tylko male piwo :)

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 10:17 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
zauwaz ze jednak undeady moga sobie wziasc jakis inny mily trinkecik. Moj znajomek na piekne cos na rouge'y. Puszcza aoe poisona ktory przez 30 sec zadaje po 50 dmg co 3 sec chyba)
z Eranikusa z Sunken Tample.
Na 60 levelu o tyle słabe że poprostu beda walili resista i nic sie nie stanie.

Autor:  Bodziu [ 20 maja 2005, 10:26 ]
Tytuł: 

przedtem = przed honor systemem

teraz kumasz ? przeciez to logiczne prawda ?

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 10:35 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
przedtem = przed honor systemem

teraz kumasz ? przeciez to logiczne prawda ?
nie kumam za bardzo :wink:
ale mam dwa tipsy dla ułatwienia:
1. nie uważam żeby którakolwiek Twoja wypowiedz zawierała błedy merytoryczne więc nie czaje co mi chcesz wytłumaczyc w kolejnym już poscie :)
2. zacytowanie Twojej wypowiedzi wynikało wyłącznie z rozżalenia że zostałem pozbawiony rarytasa jakim był Will Of Forsaken bo teraz to juz nie jest rarytas

uffff....

Strona 20 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team