MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mody
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10318
Strona 193 z 295

Autor:  Dominator94 [ 1 sie 2007, 15:05 ]
Tytuł: 

oooo Dzieki Beliaal :)

Autor:  Sobtainer [ 1 sie 2007, 23:36 ]
Tytuł: 

Jak się nazywał mod który usuwa spam nad głową "spell is not ready yet" na przykład? bo nie pamiętam ;p

Autor:  Thang [ 2 sie 2007, 09:49 ]
Tytuł: 

Sobtainer - ten mod to: ErrorMonster. Do pobrania oczywiscie z http://files.wowace.com/

btw - czyzby powrot do gry? Nie zebym sie czepial, ale jakis czas temu ktos ostro whinowal na WoWa. ;)

Autor:  Sobtainer [ 2 sie 2007, 10:51 ]
Tytuł: 

:wink:

Autor:  patrycjusz [ 2 sie 2007, 18:49 ]
Tytuł: 

Szukam moda ktory bedzie ladnie wyswietlal na ekranie ze dany skill/item/czar jest gotowy do ponownego uzycia. "Fire Blast is ready!" - chodzi mi o takie cos. Najlepiej tez jesli nie bedzie posiadal zbyt wielu zbednych opcji.

Autor:  niebezimienny [ 2 sie 2007, 19:26 ]
Tytuł: 

Ma ktos jakis modzik do areny ktory by mi pokazywał jakas ramke z klasami przeciwnikow i ich cast barami, a takze jakie efekty CC sa na nich? Generalnie cos takiego zeby bylo widac kto castuje heale, i na kim np. jest polymorph i za ile sie skonczy, itd. Najlepiej zeby dalo sie targetowac dana osobe przez klik na tam ramke, i zeby nie bylo 1328987434 niepotrzebnych mi funkcji.

Wiem ze takie rzeczy to tylko w erze, ale moze ktos cos wie :p

Autor:  Chrisq [ 2 sie 2007, 19:31 ]
Tytuł: 

Arena Live Frames.

Autor:  niebezimienny [ 2 sie 2007, 20:25 ]
Tytuł: 

dzieki, sprawdze :p

Autor:  Sobtainer [ 2 sie 2007, 22:20 ]
Tytuł: 

Poszukuje moda, który daje możliwość przesuwania tych małych ikonek przy mapie do modów, anyone?

Autor:  Daedrael [ 2 sie 2007, 22:47 ]
Tytuł: 

simpleMinimap

files.wowace.com

Autor:  Sobtainer [ 2 sie 2007, 23:00 ]
Tytuł: 

ty

Autor:  Deshroom [ 3 sie 2007, 08:30 ]
Tytuł: 

Daedrael napisał(a):
simpleMinimap

files.wowace.com
uzywam go i przesuwa sie tak samo jak przy mapie normalnej blizza.
wiem że jest mod który daje mozliwość przesunięcia ikon przy minimapie w dowolne miejsce i ustawienie ich jak bara (np 2 rzędy poziome)

wie ktos jak to sie nazywa ?

Autor:  mage79 [ 3 sie 2007, 09:36 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
wiem że jest mod który daje mozliwość przesunięcia ikon przy minimapie w dowolne miejsce i ustawienie ich jak bara (np 2 rzędy poziome)

wie ktos jak to sie nazywa ?


DetachedMiniButtons

Autor:  Varenthin [ 3 sie 2007, 22:17 ]
Tytuł: 

tak i niewiem dlaczego

Autor:  shahray [ 4 sie 2007, 07:47 ]
Tytuł: 

Mi sie tak dzieje, wchodze cos tam doczyta i zwiecha, czasem dostane po 5 minutach dc, czasem wisi i nic, czasem da sie zwinac i zamknac, a czasem musze zrobic reset. Najczesciej to sie dzieje przy pierwszym wejsciu danego dnia na AV (albo np eye). Mam takie wrazenie, ze to mniej wystepowalo jak nie mialem decursive, ale nie jestem juz niczego pewien.

Autor:  Dwutlenek [ 4 sie 2007, 09:56 ]
Tytuł: 

To sie pojawiło po którymś paczu.

Autor:  Uther92 [ 4 sie 2007, 16:04 ]
Tytuł: 

Czy istnieje działający mod, pokazujący na mapie nieodkryte tereny ?

Autor:  cypis [ 4 sie 2007, 16:06 ]
Tytuł: 

Cartographer.

Autor:  Damien [ 4 sie 2007, 16:09 ]
Tytuł: 

Uther92 napisał(a):
Czy istnieje działający mod, pokazujący na mapie nieodkryte tereny ?

Meta Map

Autor:  Nukh [ 5 sie 2007, 09:34 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Moglby mi ktos podpowiedziec gdzie i jaka linijke powinienem dodac do SCT aby wyswietlalo mi podany przezemnie napis gdy dostane debuffa "Complete Vulnerability" ?
Troche sie dzisiaj zle czuje i nie mam ochoty na szperanie w source-code 2 godziny ;)

Piszę z pamięci, więc może wymagać pewnych modyfikacji.

Katalog SCT, plik sct_event_config.lua.

Zawartość funkcji/metody (nie znam się na lua, nie wiem jak to się tam nazywa) local sct_Event_Config. W środku zobaczysz różne, defaultowe custom eventy np.

[1] = {name="Clearcast!", type="buffself", search="Clearcast", r=256/256, g=256/256, b=0/256, class={"Mage","Shaman","Druid","Priest"}},


Nie pamiętam ile tych custom eventów jest na początku, więc być może będziesz musiał zmienić liczbę na początku:

[19] = {name="A trzeba bylo ubrac inny pasek...", type="buffself", search="Complete Vulnerability", r=256/256, g=256/256, b=0/256, iscrit=1, frame=SCT.MSG, class={}},


Teraz tak:

Name to wiadomość, która pojawi Ci się na ekranie, kiedy zajdzie dane zdarzenie.

Search to szukana fraza (via Combat Log). SCT widzi i odczytuje zdarzenia przy włączonym jak i wyłączonym combat logu.

Rgb to jak wiadomo kolory wiadomości.

iscrit = 1 powoduje, że event będzie traktowany jako critical (większy rozmiar wiadomości etc.)

Frame to ramka w które ma się pojawić wiadomość, SCT.MSG, SCT.FRAME1, SCT.FRAME2.

Class to klasa/klasy w trakcie gry którymi ten event będzie aktywny czyli jak wpiszesz tam "Mage" to przy grze szamanem event nie będzie działał. Nie wiem kim grasz, więc wpisz co potrzebujesz.

I to chyba tyle. Teoretycznie powinno działać...

Strona 193 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team