MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 196 z 266

Autor:  Deshroom [ 10 lip 2007, 14:42 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Ja mam imp Thunder Clap i nie da sie tym utrzymac 5 mobów, no chyba ze DPS w teamie jest do niczego, to mozesz utrzymać.

Imp Thunder Clap ma ta zaltę że redukuje dmg mobow o 20%. Nie uwazam jednak tego za dobre narzędzie do tankowania. Ale czasami coś tam mozna przytrzymać.
generalnie mam zdanie identyczne ale czesto się da wiec nie mam argumentow przeciwko głupiemu spamowaniu TC :(
staram się tak nie grać ...

Autor:  Rzezio [ 10 lip 2007, 15:38 ]
Tytuł: 

desh w procie moje staty to:

505 def
11600 HP
12100 Armor
19,66% dodge
16,41% parry
21,45% block

Nie bylem jeszcze w zadnym heroicu ani w Kaz.
Wszystkie itemy z Questow i dropow.

Daj linka do tanka to zobaczymy co tam jeszcze mozesz zalozyc dodatkowo :)

Autor:  Prot [ 10 lip 2007, 15:49 ]
Tytuł: 

<3 'głupie spamowanie TC' daje mi to czas na spam sunderów na poszczegolnych mobach bez obawy że urwą sue zaraz na starcie, poza tym spróbujcie zrobic zrobić heroic shattered halls bez imp TC, trudno mi to sobe wyobrazić, dla mnie to jeden z podstawowych talentów. prawdopodobnie zaraz zacznie sie flame, że jestem noobem, byc może ale jestem w stanie (w przyzwoitym sprzęcie) utrzymać na sobie 5 elite z priestem healerem. w normalnych instancjach i przyzwoitej grupie gdzie kazdy zna swoja role nie jest to zbytnio potrzebne, ale sa miejsca gdzie jest to nieodzowne

Autor:  Rzezio [ 10 lip 2007, 17:01 ]
Tytuł: 

Ok Desh odpowiedzialem.
Zapomnialem tylko o gunie...sam go jeszcze nie mam ale mysle ze za tydzien go sobie scraftuje: http://www.wowhead.com/?item=32756
Przy blacksmith/miner nie jest az taki drogi.
I kamyczek +4 def + 6 sta do nigo :)

Co do thundera...milo sie tym tankuje, ale o 5 na raz zapomniec nalezy...moze jakby nie bylo cd na nim to tak.

edit: no chyba ze na prawde macie dobra grupe ktora lubi czekac na budowe agro ;-)

Autor:  gelerth [ 11 lip 2007, 09:07 ]
Tytuł: 

demo shout, tclap, shield slam na pierwszym mobie, tab, sunder sunder, tab, sunder sunder, tab, sunder sunder ;)

nie ma bata nie zerwa sie. nukowanego moba trzeba miec na oku zeby w razie czego szybko wrocic i ztauntowac/zdevastowac. cale szczescie grupy po 5 mobow raczej nie maja taunt immune ;)

Autor:  Rzezio [ 11 lip 2007, 11:03 ]
Tytuł: 

wszystko pieknie ladnie tylko musisz miec czas zeby to zrobic ergo twoja grupa wie i czeka z nukiem.

zakladajac piekne i ladnie:
tab - 0,5sek
sunder - 1,5sek
demo - 1,5 sek
tclap - 1,5sek
shield slam 1,5 sek

na pierwszym mobie - demo,tc,ss = 4.5sek
masz: tab, sun,sun,tab,sun,sun,tab,sun,sun = 10.5sek.

w sumie 15 sek zeby to zrobic. Teraz dps jaki robia 3 osoby w slabym sprzecie to bedzie jakies 300-400dps pewnie na osobe. W sumie kolo 1000-1200dps.

A to wszystko bez miss, parry, dodge.

To teraz policz na ile starczy ci demo,tc i ss na pierwszym mobie.
I na ile starczy ci 2x sunder na 2gim i trzecim vs heal potrzebny na ciebie.

Pewnie sie da, ale w praktyce awykonalne, chyba ze idziesz z grupa z ktora cos takiego juz cwiczyliscie i macie taktyke na kazdy pull
:) :o 8) :wink:

edit: aha a to tylko 4 moby nie 5 :) :wink:

Autor:  Deshroom [ 11 lip 2007, 17:51 ]
Tytuł: 

11.8 k HP :P

i tylko 494 defense.

co do klapów to taktyki sunder jeden, ss drugi itd używam przy max 3 mobach przy wiekszej ilosci sundery na tego do zabicia i clap i demo na reszte jak coś ucieka to dociagam tautem a jak mam cd na tych 8 sekundach to C Blow i też dociądam tautem albo mocking blow. w global cd sie wyrabiam w ten sposób - tyle ze to nie heroic, ale moze juz jutro - jestem gotowy :wink:

Autor:  Rzezio [ 12 lip 2007, 09:41 ]
Tytuł: 

no to ciesze sie ze moglem pomoc Desh :)
Avoidance jest wazne, szczegolnie jak moby tluka cie po 2k hit. :)

Autor:  gelerth [ 12 lip 2007, 10:01 ]
Tytuł: 

starcza, zwlaszcza ze aoe aggro idzie glownie do healera, a cwicze na pugach - ze swojakami wiem kto sobie da rade jak aggro zerwie a kto nie...

Autor:  Deshroom [ 12 lip 2007, 11:15 ]
Tytuł: 

Rzezio napisał(a):
no to ciesze sie ze moglem pomoc Desh :)
Avoidance jest wazne, szczegolnie jak moby tluka cie po 2k hit. :)
pewnie tak, ale teraz mam max staminy przy defie ponad 490. dalej bede kombinował :P
jeszcze raz dzieki.

3 pytania:
1. czy to prawda i czy dalej aktualne że Mech na Heroic jest najłatwiejszy a zaraz potem SV (Ubog podobno trudniejszy)
2. jakie zbierac resist geary. słyszałem że do mecha arcane a do rampy fire. ile tego resistance wystarcza zeby sie nie zgimpować

3. jest jakiś guide do heroików dla samego tanka ?

Autor:  Piekny [ 12 lip 2007, 11:19 ]
Tytuł: 

Mech jest o tyle dobry ze jest w miare latwy, krotki no i masz zagwarantowane 4 badge, a jak sie wysilisz to i 5. Do tego mozna
"oszukiwac" ostatni event i skakac se do windy.
Dlatego tak, jest chyba najlatwiejszy.

Autor:  cypis [ 12 lip 2007, 13:14 ]
Tytuł: 

O co chodzi z tym wysilaniem? Przeciez w heroic mech masz defaultowo 5 badgy.

Autor:  Piekny [ 12 lip 2007, 14:46 ]
Tytuł: 

Ja tam zawsze wipuje na tym bossie co summonuje elementale, a szcze powiedziawszy nie chce mi sie wipowac. Do tego jest randomowo bo i mi sie zdarzylo ze 2 poszly na tanka a jeden przeszedl tez jakos po nim na kogos innego i tank padl. Dlatego uwazam ze jak instant na heroiku jest nie trudny, to ten boss wymaga wlasnie wysilenia sie.

Autor:  Mirtul [ 12 lip 2007, 17:02 ]
Tytuł: 

2gi boss w heroic mech rzadko sie robi bardzo

Autor:  tomugeen [ 12 lip 2007, 17:25 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
2gi boss w heroic mech rzadko sie robi bardzo

Moze u was w alliance ;/

Autor:  Nikon [ 12 lip 2007, 22:43 ]
Tytuł: 

najprostsze jest slave pens heroic tankowalem to prawie zawsze w 35/23/3 arms specu i blue tank crapie jedyny problem sprawial last boss ale jak chcesz robic to w prot specu to jest ez mode

a heroic mech 2 bossa sie robic po ostatnim stajesz na koncu instancu i rogal albo drood puluje bossa i ucieka do grupy zanim elementale dobiegna do konca drogi to boss juz jest dead tyle ze nie wiem czy to jeszcze aktualne bo dawno tam nie bylem

i resisty do heroicow nie sa potrzebne no moga pomoc ale bez jaj na co to komu

Autor:  tomugeen [ 13 lip 2007, 00:15 ]
Tytuł: 

Nikon napisał(a):
a heroic mech 2 bossa sie robic po ostatnim stajesz na koncu instancu i rogal albo drood puluje bossa i ucieka do grupy zanim elementale dobiegna do konca drogi to boss juz jest dead tyle ze nie wiem czy to jeszcze aktualne bo dawno tam nie bylem


Teraz od momentu wejscia na szklo jest evade, trzeba walczyc u niej. Co nie zmienia faktu, ze heroic mecha to najoplacalniejszy heroic.

Autor:  kkkk20 [ 13 lip 2007, 01:53 ]
Tytuł: 

Ja mam takie pytanie, czy warrior zrobiony na protection ma jakis sens wogole na areny. Kiedys lazilem troche prot po bg i roznie to bywalo.

Stuny z revenge 45%, ten srun na 5 sek (zapomnialem jak sie nazywa), shield slam (zdejmuje buffy), shield bash - sielnce, spell reflect...

Niby to wszystko ladnie wyglada, ale brakowalo by mi mortal strike, second wind, no i tych pieknych krytow:P. Mam dylemat bo z jednej strony fajnie potankowac i bawic sie w pvp a z drugiej, fajnie sie bawic w pvp ale zeby miec z tego satysfakcje a nie ciagle ginac:(

aaa i chcialbym powiedziec ze spell reflect kosztuje zdecydowanie za duzo rage!! jak na tak krotkie dzialanie:(

Doradzcie cos plz:)

dodam ze chodzi mi tu glownie o areny 2vs2

Autor:  Beliar [ 13 lip 2007, 07:19 ]
Tytuł: 

zerowy dps, bez ms nie masz co sie pokazywać, chyba że wrogowie to boty i będziesz mógł na ich aggro budować

Autor:  Piekny [ 13 lip 2007, 08:14 ]
Tytuł: 

ta niema sensu. ja ostatnio sobie takie gowno pod 1h+shild zrobilem, moze na casterow fajna zabawka ale i tak jestes smiec a nie morderca.

Strona 196 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team