MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

W co zamierzasz grac po WoW ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10638
Strona 3 z 3

Autor:  Morandir [ 18 sty 2005, 19:17 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Morandir napisał(a):
sam jestes badziewny - 3 lata pracy i kilkaset skryptow ;)

Bla bla bla, chcesz sie licytowac? Tez moge napisac, ze 3 lata pracy, kilka setek skryptow, a ZS nadal jest taki badziewny jaki byl ;)

X.


Nie nie che sie licytowac. Endore przeszlo ciezka droge ale sadze, ze osiagnelo wysoki stopien komplikacji i zaawansowania jak na free shard.

Rok temu traktowalem WoW jako przystanek w drodze do MEO ale teraz sadze, ze posiedze tu 3 latka najmniej. Po pierwsze przyzwyczajam sie dlugo ale zmieniam cos rzadko lub prawie wcale. Po drugie skoro na D1 blizzarda wytrzymalem prawie 3 lata to przyrownujac content tutaj moglbym z 10 ;)

Po drugie, jestem gotow sie zalozyc, ze MEO nie wyjdzie, nie teraz, nie przez turbine, moze nigdy. A szkoda :(

Autor:  Mark24 [ 18 sty 2005, 19:38 ]
Tytuł: 

WoW postawił poprzeczkę bardzo wysoko. Wymagania i oczekiwania graczy urosły po premierze WoW-a bardzo wolno. Nie zdziwię się, jak jeszcze kilka tytułów zaliczy pokaźne obsuwy lub nawet cancele bo devsi uświadomią sobie, że ich tytuł jest dla WoW-a żadną konkurencją.

Sam się sobie dziwię szczególnie biorąc pod uwagę swoje własne posty sprzed pół roku.

Autor:  Aldatha [ 18 sty 2005, 20:17 ]
Tytuł: 

tak , prawda , nie wspominając że to musi być strasznie deprymujące dla Tuzów Massively role playów , że nowicjusz w tej dziedzinie którego domeną była raczej single player , pokazał taką klasę i wypuścił produkt tej rangi , jakkolwiek by sobie tego nie ubrać w słowa , WoW zagryzł już Wish , Funcom zrobił Anarchy Online free (z pewnymi zasadami)...who next ?

Autor:  Kabraxis [ 18 sty 2005, 20:40 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
że nowicjusz w tej dziedzinie którego domeną była raczej single player ,


NO tu akurat sie pomyliles i to bardzo :-)
Blizzard jest i byl mistrzem multiplayer (nie MMO ale zwyklego multiplayer) wlasciwie to dzieki Battlenet rozgrywka przez net jest obecnie tak popularna.
Wiesz ze gdyby nie oni to zrobilby to kto inny, ale Blizz byl pierwszy.

MEO moze zarzadziec w swiatku MMO, bo iMO ma to samo co WoW. Ogromny potencjal w postaci gotowego, wspanialego swiata.

Autor:  truetly [ 18 sty 2005, 21:07 ]
Tytuł: 

Z tym, ze Blizzard sam stworzyl swiat, w ktorym rozgrywa sie WOW. Swiat MEO to swiat Tolkiena. Nie wiem czy tak latwo bedzie im dodawac nowe rzeczy. Po pierwsze: zagorzali fani, po drugie: inwencja, wyobraznia - czy tworcom MEO, ktorzy wzieli gotowe uda sie rozbudowac ten swiat na potrzeby gry MMORPG? Blizzard pokazal, ze potrafi tworzyc. Poza tym Warcraft jest bardzo latwy do rozbudowy.

Autor:  Aldatha [ 18 sty 2005, 22:29 ]
Tytuł: 

MEO to taka sama próba jechania na marce jak SWG , zobaczymy czy lepiej im pójdzie

Autor:  Koma [ 18 sty 2005, 23:04 ]
Tytuł: 

MEO robi sony? ouch.

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2005, 23:07 ]
Tytuł: 

Koma napisał(a):
MEO robi sony? ouch.

chodzilo o to, ze MEO i SWG korzystaja z gotowego swiata - MEO robi chyba Sierra

Autor:  Koma [ 18 sty 2005, 23:11 ]
Tytuł: 

A jednak nie. MEO robi Turbine, sony jest dystrybutorem.

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2005, 23:19 ]
Tytuł: 

Sorki, my bad - widzialem gdzies przy MEO logo sierry chyba i mi sie rzucilo

Autor:  SwenG [ 19 sty 2005, 08:31 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
WoW zagryzł już Wish , Funcom zrobił Anarchy Online free (z pewnymi zasadami)...who next ?

jak to nie wiesz ? ostatnia zagrywka SOE - wykupujesz konto ogólne za 20$/m-c i możesz grać we wszystkie produkty SWG, EQ2 etc. (oczywiście musisz najpierw kupić pudełko).

Autor:  Morandir [ 19 sty 2005, 09:51 ]
Tytuł: 

MEO trzy lata temu robila sierra - i "podobno" byli juz daleko, projekt poszedl do kosza - teraz "robi" do turbine, ale wydaje mi sie, ze nie zrobia :)

Autor:  truetly [ 19 sty 2005, 18:11 ]
Tytuł: 

Jak Sierra zrezygnowala z tego projektu to marna wroze przyszlosc. Jesli ktos chce zagrozic WOW to musi stworzyc gre oparta na popularnym swiecie lub popracowac nad sequelem jakiejs znanej juz gry albo wziac sie solidnie (czyt.: znana firma, kreatywni i dokladni ludzie, duzo kasy, duzy szum, globalne "nastawienie" itp.) za cos nowego. Oby tylko Blizzard nie poczul sie za pewnie...

Autor:  Aldatha [ 19 sty 2005, 20:30 ]
Tytuł: 

W tym biznesie nie można się poczuć za pewnie , jesteś całkowicie zależny od pieniedzy graczy a gracze to kapryśne istoty , niewiele trzeba
by rzucili mmoga i poszli grać gdzie indziej

Autor:  albz74 [ 21 sty 2005, 17:18 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
W tym biznesie nie można się poczuć za pewnie , jesteś całkowicie zależny od pieniedzy graczy a gracze to kapryśne istoty , niewiele trzeba
by rzucili mmoga i poszli grać gdzie indziej


Czy content WoW jest AŻ tak fascynujący w porównaniu do tego, co do tej pory było w innych MMO ? Pytam bo nie widziałem .....

Autor:  Aldatha [ 21 sty 2005, 17:55 ]
Tytuł: 

jakby to rozbic na jednostki to content w WoW nie jest niczym szczegolnym ale w calosci , elementy doskonale sie uzupelniaja , duzo zaczerpnieto z sprawdzonych lubianych rozwiazan , plus lukier jako otoczka Warcrafta dla fanów

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team