MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue template
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10680
Strona 3 z 28

Autor:  Xanth [ 6 lut 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
jak sie beta eu skonczy (czyli za 3 dni pewnie)

Jutro, nie za 3 dni.

X.

Autor:  lutus [ 8 lut 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

zgodnie z tym co wczesniej obiecalem , kilka refleksji z eu bety co do pve i delikatnie pvp.

1. pve a bronie - rouge moze uzywac - dagger w main i off hand, mieczy glownie w main hand ( choc zdazaja sie i takie co sa w off hand) oraz mace(nie polecam). Wybor glownie zalezy od tego co chcemy robic - czy glownie nastawiamy sie na zadawanie obrazen z SS ( sinister strike) - i wtedy sword do raczki+dagger, badz tez korzystanie z ambush, backstab czy innych rouge skilli , ktore wymagaja daggerow - wtedy do obu rak daggery. Opcja z SS jest moim wyborem na pve. dlaczego? A bo zeby uzywac backstab -potrzebny jest ten drugi, ktory sciagnie agro na siebie, ewentualnie uwyzanie gouge, zajscie moba od tulca i wtedy raz backstab. Nie wiem, byc moze ze wzgledu na mala ilosc daggerow ( mala roznorodnosc i ogolnie malo ich) nie uzywalem w ogole ambush i backstab. Poza tym ambush praktycznie pozniej odpada, z powodu o wiele lepszego startera, jakim jest cheap shot, ktory daje stun na 4 sekundy +2 punkty. Ogolnie, zeby zadawac dobry dmg, czy przy daggerach czy przy swordach w main hand, nazely znalezc najwolniejsza bron mozliwa ( dla sword 2,6-2,8, dla daggerow z tego co pamietam 1,6-2,0 bo ich naprawde malo jest), aby dmg z SS ( ktorego i tak bedziecie uzywac) byl jak najwiekszy.

2. Talenty w pve

Jak mozna domyslic sie po pierwszym punkcie, mi przypadl do gustu SS, a zupelnie nie Ambush czy backstab, dlatego poszedlem droga drzewka assatination. Ale od poczatku :

- najwazniejsze do wziecia na poczatku

Improved Sinister Strike 2pkt - obcina nam koszt 5 energi na kazdym SS

gouge - wsadzenie 3 pkt w tego skilla powoduje przedluzenie go do 5,5 sek, co daje nam czas na naladowanie sie na SS i eviscerate, badz uzycie bandazy ( tak tak , jak malo zycia, to moze nam uratowac bieganie od cmentarza)

A pozniej to wlasciwym celem jest Seal Fate, ktory dodaje nam za kazdy crit z specjalnej zdolnosci dodatkowy punkt ( z takiej, ktora te punkty generuje), czyli :

Malice 5 pkt - bardzo wazne, crit +5% baardzo ulatwia zycie, szczegolnie na nizszych poziomach

improved evis - ja tu dalem 2 pkty, tylko dla tego , ze w inne rzeczy sie nie oplaca, a trzeba sie jakos do tego seal fate dostac


ruthlessness - bardzo wazny skill 3pkty w to

relentness strike - tylko jeden pkt, a moze nam dac +20 energi po evis czy kidney


Lethality - 5pkt, podnosi crit z SS i evis, o co wlasnie nam chodzi

Improved instant posion - docelowo 5pkt, ale najpierw dac 4 pkty, pozniej wziac cold blood i dorzucic ostatni. Instant posions ladnie dodaja dmg na pve, w pvp praktycznie sie ich nie stosuje, bo moby to nie ludzie i uciekaja tylko na koniec walki:)


Vile poison - nie najgorsze, podnosi nam dmg z trucizn, ale dajemy tylko 3 pkty, zeby sie dostac do seal fate

Seal fate - moj cel tego drzewka - czemu? Bo niesamowicie laduje pkty. Wrzucenie w seal fate 2 pktow powoduje, ze ( z doswiadczenia) 2 z 3 critow z SS czy gouge dodadza nam 2 pkty od razu. Dodatkow na razie talent seal fate jest zbugowany na korzysc rouge i bardzo czesto dodaje 2 dodatkowe pkty, czyli cheap shot, SS , jak crit to mozna wlasnie w tym momencie wsadzic 5pktowe eviscerate.

Co do innych drzewek :

lightning reflexes i deflection - przydaja sie jak najbardziej, ja mialem czesto z +5% dodge z talentow pod 30% dodge, co bardzo ladnie obniza nam sredni dmg, ktory przyjmujemy na klate.

Z drzewka subtelty - szczerze, to jak dla mnie do pve nie warto brac niczego( mowie tu do 40lvlu), ewentualnie pozniej celowac w preparation - ktory to niestety wymaga wydania 21 pktow w to drzewko.


Troche inaczej moze sie to przedstawiac w momencie jak robicie stala grupe, gdzie wiecie , ze backstab bedzie podstawowym nabijaczem pktow, ale tego nie bede opisywac, bo grupa w lvlowaniu dla mnie byla praktycznie tylko na questy elite i instance.


3. Podsumowanie

Robilem testy ambush jako startera z nie najgorszym sztylecikiem w lapce i niestety wychodzilo mi, ze :

- ambush ma wiekszy miss rate niz cheap shot jako starter
- po ambush od razu dostajemy obrazenia, po cheap shot po 4 sekundach
- wiekszy dmg robie z szybkiego cheap shot + ss + gouge + evis , niz z ambush + ss + evis
- ambush i backstab kosztuja 60 energy, SS 40, czyli na kazde 3 ss moge zrobic ambush + backstab - dla mnie nieoplacalne
- za duzy rozrzut talentow do ambush i backstab - po prostu za duzo pktow w to trzeba pakowac, zeby miec dmg z startera i pozniej z backstabow
- i chyba najwazniejsze, cheapshot nie ma wymagan od ktorej strony w stosunku do moba go zrobisz, ambush tylko od tylca, a moby ( szczegolnie humanoidy) maja duuuze tendencje do ciaglego krecenia sie i zmieniania pozycji.

Co do pvp, poniewaz mialem "tylko" 42lvl w becie, nie moge sie wypowiedziec co do koncowego buildu. Mam kilka pomyslow, jednak sa to tylko pomysly i trzeba je bedzie sprawdzic w teorii. Moge powiedziec co mi na tym lvlu ardzo pomagalo :

- sap - mamy 2 przeciwnikow, sapnac jednego, mamy go z glowy na 30sekund (oczywiscie stosowac tylko w momencie, jak skonczyli walke z mobami)

- blind - nie wszedl nam sap, czy mag nam rzucil freeze ( ew root) i ucieka? Blind go, 10 sekund bedzie sie blakal i czekal na nasz atak

- cold blood - po zaladowaniu 5 pktow combo, cold blood + evis czyni cuda

- gouge - bardzo ladnie ustawia nam przeciwnika, dodaje punkta i pozwala odnowic energie

- evansion czy sprint - potrafia uratowac dupe :)

- vanish - tutaj moje wspomnienia sa mieszane. Uwazam, ze jest to troche nie dopracowany skill z kilku powodow - raz , majac na sobie hunters mark, hunter i tak nas widzi ( ok, niech zostanie), dwa , posiadajac na sobie dowolnego dota - pojawimy sie najpozniej po 3 sekundach ( imo tragedia, rozumiem sth ze lamie, ale vanish na 10 sekund powinien schowac nas), i najgorsze 3 - nie mamy dota, nie mamyhunters marka, ale rzucilismy vanish w momencie rzucania na nas czaru - my vanish, czar sobie leci i nas od razu odkrywa... t r a g e d i a... W pve sprawa wyglada podobnie, ale zazwyczaj jednak ta nawet jedna sekunda vanish ( przy docie czy lecacym w nas czarze) pozwala uwolnic sie z agro mobow

Autor:  Taliesin [ 8 lut 2005, 14:59 ]
Tytuł: 

Lutus Coldblood to jeden punkt nie 5 , chyba miales na mysli seal fate.

Autor:  Shadhun [ 8 lut 2005, 15:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
oraz mace(nie polecam)


Czemu nie ?, % na stuna przy kazdym trafieniu to bardzo mila rzecz . Po za tym warto pomachać Hand of Righteousness. Jak na swój poziom naprawde zacna broń.
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=7662 .

Cytuj:
Poza tym ambush praktycznie pozniej odpada, z powodu o wiele lepszego startera, jakim jest cheap shot


http://kintoun.nurfed.com/Rouges_have_it_coming.avi

Cytuj:
Ogolnie, zeby zadawac dobry dmg, czy przy daggerach czy przy swordach w main hand, nazely znalezc najwolniejsza bron mozliwa


Hmm najwolniejsza ? :). W sumie to nie ma zadnego znaczenia.. wazne zeby miala jak najwiekszy mozliwy dmg, po prostu przy wyborze main handa nie patrzymy na dps tylko na damage range. Fakt ze takie bronie sa wolne, ale jak jest na dodatek szybka to dodatkowy plus.

Ja ze swojej strony chciałem zauważyc ze jak ktoś chce robić SS rogue to przede wszystkim inwestujcie w drzewko combat , pozniej dopelniajacie ass-em. Takie talenty jak blade flurry , mace/sword spec , riposte (mozna ja spamowac przez cala walke z meele przeciwnikiem) to must be dla kazdego non-dagger rogue. Imho oczywiscie ;).

Autor:  flame [ 8 lut 2005, 15:09 ]
Tytuł: 

Myśle, że najważniejsze dla rogue jest utrzymanie przeciwnika jak najdłużej w stun'ie. Nie wyobrażam sobie walke vs warior, mag (i to ze specjalizacją frost) nawalając go cały czas SS,SS,SS. Znalazłem oto taki build wraz z krótkim filmikiem(pve). Przyznam, że obiecująco to wygląda. Oto link: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 104795&p=1

Mam pytanie: czy to prawda, że po użyciu gouge i niewielkim odejściu od przeciwnika można zrobić restealth (nie Vanish'a)

Autor:  Shadhun [ 8 lut 2005, 15:15 ]
Tytuł: 

Moje walki zazwyczaj zaczynaly sie zazwyczaj tak : cheap shot, ss ss, kidney a pozniej to juz jak sie ulozylo :) Naprawde da sie SSujac wygrac praktycznie z kazdym., problemy mialem jedynie z priestem , po tym jak stun go puscil, instant scream, doty ,mind fly i jesli nie mialem jakiegos mocnego pota to papa.

Autor:  lutus [ 8 lut 2005, 15:27 ]
Tytuł: 

fajna maca:) nastepnym razem zwroce na nia uwage:)

O gouge i sth nie wiedzialem i nie testowalem, wiem ze przy blind nie da sie, bo jestes w combat ( z gouge mysle, ze podobnie).

A co do walk cheap shot ss ss kidney... sorry , ale nie starczy ci energii na to wszystko, mag po 1 ss rzuci ci freeze z insta i odejdzie, przynajmniej tak mam z doswiadczenia.

Ja nie mowie, ze to co napisalem jest najlepsze, ja tylko opisuje co mi sie sposobalo, co robilem i jak to wygladalo z matematycznego punktu widzenia.

I jeszcze pytanie, jaki lvl ma ten koles wybijajacy te 45lvl yeti? Bo cos mi sie widzi ze jakis 47-48, po dostawanym expie, byc moze sie myle

Autor:  Shadhun [ 8 lut 2005, 15:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mam pytanie: czy to prawda, że po użyciu gouge i niewielkim odejściu od przeciwnika można zrobić restealth (nie Vanish'a)

Nie, nie mozna

Cytuj:
mag po 1 ss rzuci ci freeze z insta i odejdzie


No bedzie juz po 4 ss, kidneyu i cheap shocie + to co zada offhand, gdy rzuca frost nove to : vanish , sprint by szybko do niego dojsc i kolejny cheap shot.Co do energii to adrenaline rush dziala cuda :).

Cytuj:
I jeszcze pytanie, jaki lvl ma ten koles wybijajacy te 45lvl yeti? Bo cos mi sie widzi ze jakis 47-48, po dostawanym expie, byc moze sie myle


Sobrze obstawiasz. Najlepsze mobki na grind to takie 2-3 lvl nizsze. Wow ma troszke glupi exp system i nie premiuje zabijania mobkow na twoim lvl lub wyzej. Mob z ktorym mecze sie 2 x dluzej daje 10% wiecej expa.

Autor:  WinterS [ 8 lut 2005, 16:33 ]
Tytuł: 

jako, że jestem dość średnio doświadczony w WoW, a już zupełnie w rogue, a zamierzam nim grać, to mam pytanie co do tych buildów. W jakiej kolejności rozwijacie drzewka? Wszystkie naraz, czy najpierw do końca jedno i zaczynacie drugie, czy jak? Proszę się nie śmiać za głośno.

Autor:  Shadhun [ 8 lut 2005, 16:48 ]
Tytuł: 

Nie ma sie z czego smiac, w koncu troszke to bardziej skomplikowane od cs-a ;).

Ja zaczynalem :

impr. evis.
impr. ss.
malice
lethality

dalej mozliwosci jest juz od groma.

Autor:  dzi4du [ 8 lut 2005, 17:39 ]
Tytuł: 

dla mnie bylo to:

impr ss
impr evis
malice
lethality
murder
impr gogue
impr backstab


do retaila planuje
impr ss
impr evisc
w dol do seal fate,
pozniej do impr backstab
i na koncu do impr ambush

ehhh gdzie te 3 talenty na improved sap'a

Moje pytanie dla osob idacych w subtetly zamiast full ass/combat - co preferujecie - MoD czy Camo?

imho camo - podoba mi sie szybkie przemieszczanie sie w ukryciu...

Autor:  Shadhun [ 8 lut 2005, 17:43 ]
Tytuł: 

Camo :)

Autor:  S4ndM4n [ 8 lut 2005, 18:07 ]
Tytuł: 

como, bo im szybciej sie znajdziesz w pozycji do ataku tym mniejsza szansa na wykrycie. nie wspomne jak potrzebne to jes gdy mamy zamiar zabic cel ktory sie porusza.

Autor:  flame [ 8 lut 2005, 21:26 ]
Tytuł: 

Tylko, że jak masz MOD to masz większe szanse na wykrycie innego rogue który nie ma nic wsadzone w MOD, już nie wspomnę, że mając lvl 60 żaden moobek nie wykryje cie. Sam się w tej chwili zastanawiam co leszpe.
+15 % szybszego chodzenie czy bezpieczne chodzenie.

Autor:  S4ndM4n [ 8 lut 2005, 22:41 ]
Tytuł: 

gdzies wyczytal ze to daje detekcje ?

Autor:  spidi [ 9 lut 2005, 00:48 ]
Tytuł: 

mu nie chodzi o detekcje tylko to to ze ty go zauwazysz ale on cie jeszcze nie bo masz mod, a co do builda to imo najlepsze jest cos w tym stylu:

Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

Relentless Strikes - 1/1 points
Your finishing moves have a 1101004800% chance per combo point to restore 25 energy.

Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 50%.

Cold Blood - 1/1 points
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.

Improved Kidney Shot - 2/3 points
Reduces the cooldown of your Kidney Shot ability by 4 seconds.

Improved Instant Poison - 5/5 points
Increases the chance to apply Instant Poison to your target by 10%.

Seal Fate - 5/5 points
Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point.

Vigor - 1/1 points
Increases your maximum Energy by 10.



Combat Talents (20 points)

Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 10.

Improved Gouge - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Riposte - 1/1 points
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.

Improved Evasion - 2/2 points
Increases the effect duration of your Evasion ability by 5 seconds.

Precision - 2/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 2%.

Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.


badz z lekka zmiana w combat na:


Combat Talents (20 points)

Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 10.

Improved Gouge - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.

Precision - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Improved Evasion - 2/2 points
Increases the effect duration of your Evasion ability by 5 seconds.

Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.


zalezy jak kto lubi. Ogolnie wszyscy uwazaja ze preparation jest bardzo potrzebnym skillem, mysle ze raczej nie jest on tak potrzebny bo w walce nawet nie trzeba go uzywac, tzn walka przewaznie konczy sie przed tym jak mieli bysmy go uzyc.


a co do palkow, wszyscy uwazaja ze sa oni nie zniszczalni itp itd, jest 1 prosta taktyka:
Cs, jakies tam kombo, gouge, cs, znow kombo, gouge, cs znow kombo, gouge.. itd

te 5,5 sec starcza na tyle by oddalic sie na taka odleglosc ze combat mode znika i wracamy sobie do stealth bez preparation. a palek jest w tym momecie bez radny

co do broni to sword/dagger z macro swithem badz dagger/dagger, ja bardzoej preferuje 2 rozwiazanie ( czym szybsze bronie tym wiecej psn wejdzie, za czym idzie wiekszy dmg niz ss ze swordem, pozatym jak sie konczy energia to wychodzi na to ze dagger znow ma przewage bo wali 1,5-3 razy czesciej. ) ale jak juz mowilem wszystko zalezy od gustu, niektorzy lubia wysokie cyferki przy dmg, a z kolei inni wola male ale czesto :]

a co do ambush, to np na maga lepiej otwierac ambush, jak wejdzie crit to tez masz 2cp jak przy cs + te ~800-1000 dmg zalezy od builda. A prawdopodobnie w 80% i tak uzyje od razu blinka, a jak nie to gorzej dla niego ;]

Autor:  flame [ 9 lut 2005, 07:38 ]
Tytuł: 

Zgadza się. Dając w MoD masz większe szanse na wykrycie innego rogue który nie ma nic w MoD, a wiadomo co się stanie jak Ty piewrwszy wykryjesz. Wczoraj przeglądałem kilkadziesiąt wątków na forum blizz'a wstecz i tak pisali. Sam nie wiem w tej chwili co lepsze :( Nie wiem tylko jak wpływa MoD na skill rasowy human'ow-Perception, i okularki inżynierskie. Trzeba dziś poszukać.

Autor:  Taliesin [ 9 lut 2005, 07:51 ]
Tytuł: 

Ja daje w MoD i Camo ogolnie 21/2/28

Autor:  flame [ 9 lut 2005, 08:07 ]
Tytuł: 

Ja robie 30/8/13 i musze zdecydować się czy MoD czy Camo. Tak więc jak ktoś się zna niech doradzi+jakaś argumentacja.

Autor:  Taliesin [ 9 lut 2005, 08:30 ]
Tytuł: 

spidi napisał(a):
zalezy jak kto lubi. Ogolnie wszyscy uwazaja ze preparation jest bardzo potrzebnym skillem, mysle ze raczej nie jest on tak potrzebny bo w walce nawet nie trzeba go uzywac, tzn walka przewaznie konczy sie przed tym jak mieli bysmy go uzyc.


A jaki lvl rogue masz ja mam 50 i jeszcze nie mam prep , a czesto by mi sie przydalo - jeszcze 2 lvl

Strona 3 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team