MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FiRe wybralo server (gramy jako Deathwatch)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11042
Strona 3 z 6

Autor:  S4ndM4n [ 7 lut 2005, 19:59 ]
Tytuł: 

cytat z twojego forum:
Cytuj:
pierwszy serw pvp na H jak nie bedzie serwa na H to 6 od gory pvp : )


faktycznie nie ma nic o 6tym servie pvp z gory ...

btw.

DUNE to dalej fibak z ekipa ? grywalem z nimi w SC za swojego czasu, takze w D2 sie spotkalismy.

Autor:  BaSiC [ 8 lut 2005, 01:35 ]
Tytuł: 

S4ndM4n przyjzyj sie blizej tamtemu forum, spotkasz wiele innych osob z SC/BW/Wc3

" Moderators PsychoDad, naro, Fibak(DUNE), Hab-KJ, Raven, Feanor " i na pewno wiecej znajomych dla Ciebie nickow.

Autor:  MoPs [ 8 lut 2005, 09:52 ]
Tytuł: 

BaSiC napisał(a):
Pozatym z tego co slysze, wiekszosc ludzi nastawia sie na sprzedaz surowcow,bo to najbardziej zlotodajne wyjscie - nie wiem kto im to wszystko bedzie skupowal.


A dlaczego kupuje się konta z gry i in-game cash ?
Z tego samego powodu co surowce.
Z lenistwa ;]

Autor:  Huragan [ 8 lut 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

najlepiej miec dwie postacie :)
jedna siedzi i czeka w AH i zajmuje sie tylko "allegro", natomiast druga lata , zbiera surowce, leveluje i przesyla tej pierwszej mailem :)
Dzieki temu nie tracisz czasu na ciagle powroty do AH

Autor:  Khebeln [ 8 lut 2005, 13:53 ]
Tytuł: 

Albo poprostu zrób maga i masz problem z głowy zamiast latać w te i z powrotem (Teleport Rule :roll: ) :wink:

Autor:  BaSiC [ 8 lut 2005, 14:02 ]
Tytuł: 

Huragan musze przyznac, ze niezly pomysl i jesli sam bede zbieeraczam surowcow, to sie nad tym dobrze zastanowie :)

Autor:  MoPs [ 8 lut 2005, 14:14 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Naprzyklad z braku czasu.


Gry mmo nie sa dla osob z chronicznym brakiem czas. Mimo zapewnien Blizza nie przejdziesz WoW w pojedynke a przyjemnosc zaczynania od 60lvl jest bliska zeru.

Huragan napisał(a):
najlepiej miec dwie postacie :)
jedna siedzi i czeka w AH i zajmuje sie tylko "allegro", natomiast druga lata , zbiera surowce, leveluje i przesyla tej pierwszej mailem :)
Dzieki temu nie tracisz czasu na ciagle powroty do AH


A jeszcze lepiej stworzyć 3 chara do podbijania aukcji tego pierwszego, który będzie dostawał surowce od tego 2 ;)

Autor:  Nestor [ 8 lut 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

MoPs napisał(a):
roball napisał(a):
Naprzyklad z braku czasu.


Gry mmo nie sa dla osob z chronicznym brakiem czas. Mimo zapewnien Blizza nie przejdziesz WoW w pojedynke a przyjemnosc zaczynania od 60lvl jest bliska zeru.


Wydaje mi sie ze to juz kwestia osobistego podejscia :)

Autor:  naro [ 8 lut 2005, 14:54 ]
Tytuł: 

S4ndM4n
DUNE to ten sam klan ktory gral w sc i d2 i ci sami ludzie + kilka nowych twarzy :)

co do profesji w retilau to jednak warto na poczatku postawic na jedne ze skilli typu bs tailoring letherworking alchemy z teog powodu ze zbierackie profesje mozna spokojnie rozwinac do przyzwoitego lvl w kilka h : P a zawsze cos sobie wystrugasz - na bs sa 2 dobre zbroje na 24 i 31 lvl raczej lepszych na pewno w tym czasie i na ten lvl nie znajdziesz :P

ja jak zrezynowalem z bs na us ( powod zostal dokladnie wytlumacozny przez Marka24 - bardziej oplaca sie sprzedwac materialy na high lvl itemy z bs niz juz gotowy produkt ) na jkims 56 lvl i skinning rozwinolem na maxa w jakies 8 h : )

Autor:  S4ndM4n [ 8 lut 2005, 15:59 ]
Tytuł: 

pradwa jest taka ze jedynie enchanting jest na poczatku slaby, i moim zdaniem to profesja ktora sie rozija jak sie juz ma ten 30lvl, reszta jest przydatna od samego poczatku i jesli sie szybko leci z lvlem i nie pomija trade skilla to na kazdym trade skillu (moze poza enginer bo to zazwyczaj gadzety dla innych enginerow),
na wysokim lvlu kazdy trade skill mozna rozwinac w ciagu 1 dnia, spokojnie od zera do 250+.

Autor:  senti [ 10 lut 2005, 07:58 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
w 3 tygodnie lvl60 to robią dzieci. Pro robią to w max tydzień


O_o

Proplejer - bosz ...

btw. powodzenia w prowadzeniu gildii. Również uważam że mała grupa może być o niebo lepsza niż banda randomowców nad którymi nijak nie idzie zapanować.

Autor:  naro [ 10 lut 2005, 09:24 ]
Tytuł: 

mysle ze kwestia ilosci graczy w klanie to temat do dluzszej dyskusji :)

duza ilosc membersow ma swoje plusy bo nie masz problemu ze znalezieniem party ale niebezpiecznie rosnie prawdopodobienstwo ze trafi sie jakis "fajny ziomek" w tym przypadku dobrze jak GM albo ktorys z oficerow nie ma problemu z asertywnoscia i takiego typa poprostu kicknie

mala ilosc graczy przewaznie opiera sie na grupie dobrych znajomych ( niejednokrotnie z reala ) ktorzy swietnie sie bawia w swoim towarzystwie i nie przeszkada im problem ze zmontowaniem party ( no chyba ze wszyscy graja w tych samych godzinach to sytuacja jest idealana )

ja tu przy okazji zareklamuje klan w ktorym jestem :) - DUNE
trzon klanu to ludzie znajacy sie z reala, a reszta graczy to nie sa przypadkowe osoby tylko nasi znajomi ewentualnie ludzie ktorych znamy ze scen innych gier
ale oczywiscie jestesmy otwarci na doswiadczenia z nowymi osobami bo chyba i o to chodzi w grach mmorpg :)

i chyba jeszcze jedna wazna informacja nie mamy problemow z asertywnoscia :)

co do klanu Fire znam ten klan z KO i raczej dobrze sobie radzili :)

Autor:  Smolik [ 10 lut 2005, 09:24 ]
Tytuł: 

ja gralem w wc3 ... nadal gram , mam jakis 39 solo orkiem
klan vNet i wild_a

pogralbym z ludzmi z wc3... raven gn gra ? ostatnio go nie widuje w kafeji : /

Autor:  naro [ 10 lut 2005, 09:26 ]
Tytuł: 

smolik ty grasz w wild ??
a no tak :)
kiedys gralem tez w wild :) i to dosc dlugo :)

Autor:  Mark24 [ 10 lut 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

małe gildie się mocno średnio sprawdzają w endgamingu.
Stratholm, Scholomance, LBRS da się zrobić w 5 osób ale zajmie to kilka godzin, znacznie łatwiej i szybciej idzie w raid grupie (10 osób minimum).
UBRS to pierwsza raidowa instance - 20 osób to minimum w tym co najmniej 3 warriorów i 2 priestów, można oczywiście się męczyć nawet w 5 osób - ale po co? Dojść do bossa pewnie się dojdzie, zabić nie zabije.
Zresztą wszystkie questy tutaj to raid questy i spokojnie je się robi nawet w 40 osób.

Dalej są jeszcze większe wymagania - Molten Core, Onyxia Lair i cholera wie co jeszcze. Generalnie powodzenia w graniu w gildii gdzie jest 8 osób, w tym zero priestów i zero wariorów.

Autor:  spidi [ 10 lut 2005, 12:23 ]
Tytuł: 

moim zdaniem najlepiej miec okolo 60-80 membersow, zeby nie bylo problemu ze zrobieniem jakiegos raidu czy questow, przy tej ilosci guildia jest widoczna, i przy wybieraniu uczestnikow jest mniejsza szansa ze trafi sie jakis ktos kto sie wogole nie nadaje. A co do guildi ktore maja 200+ osob to dla mnie jest do bzdura, przeciez polowa nawet nie wie kto jest ich gm, albo wogole kto tam gra :O

Autor:  Khebeln [ 10 lut 2005, 17:45 ]
Tytuł: 

Prawda jest taka że te 40-50 osób zawsze sie uzbiera ale nie ma sensu na siłe dodawać byle kogo. Gdy się gra na serwerze prędzej czy pużniej znajdzie się wiele wartościowych osób które mozna zwerbować. Jakość ponad ilość przedewszystkim...

Autor:  Mark24 [ 10 lut 2005, 22:09 ]
Tytuł: 

raczej dobrą gildią dla WoW-a byłaby gildia ~150osobowa moim zdaniem.

Autor:  Khebeln [ 10 lut 2005, 22:37 ]
Tytuł: 

No nie wiem, do robienia wysokolevelowych instance potrzeba bendzie dobrze zorganizowanych ludzi, a taki moloch będzie bardzo tródny do opanowania. :-?

Autor:  Huragan [ 10 lut 2005, 22:39 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
a taki moloch będzie bardzo tródny do opanowania. :-?


to prawda, dla niektorych nawet ortografia jest trudna do opanowania :)

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team