Swoją drogą to to jest zajebisty sukces handlowy i marketingowy.
Chyba nic jeszcze tak dobrze się nie sprzedawało - chociaż początkowe wyniki sprzedaży SWG też były bardzo dobre o ile pamiętam.
Natomiast zdaje się że potem było gorzej - ciekawe czy będzie tu jakaś analogia
Gra się rzeczywiście przyjemnie, chociaż mam silne wrażenie że do EQ2 ludzie podchodzą o wiele spokojniej, ale poważniej. I że EQ2 będzie żyć dłużej niż WoW. Ale może się mylę...
Natomiast średnia wieku graczy w WoW wygląda że jest znacznie niższa niż w produktach EverSony - a to chyba nie najlepiej jak na produkt który się utrzymuje głównie z subskrypcji, a nie z kosztów pojedynczego zakupu klienta.
[edit:] ciekawe czy po sukcesie WoW należy oczekiwać za 2-3 lata
World of Starcraft, hehe...