mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 mar 2005, 22:07 
Cytuj  
gelerth napisał(a):
już w instrukcji do wowa pisza o zwiększeniu level cap. Dodatek i zwiększony cap to kwestia czasu :]


W instrukcji pisze tez ze za smierc sie traci exp. :D
Czlowieku to jest Blizzard nie wierz im.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 00:16 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
W instrukcji pisze tez ze za smierc sie traci exp.

Bo sie traci. Tyle, ze za rezz na cmentarzu.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 00:21 
Cytuj  
Ze jak ? :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 04:19 
Cytuj  
Bo sie traci. Tyle, ze za rezz na cmentarzu.

nie wiem czy gralismy w te same gry ale umnie zadnego expa sie nei tracilo po rezie na gy


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 07:37 
Cytuj  
Niech sie Blizzard wezmie za profesjonalizm, a nie amatorszczyzne ! Nonstop maintanance, z patche na patche coraz to gorzej - no comments !

Mark - moze tobie sie ostatni patch podoba, ale Huntera schrzanili na maxa :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 07:48 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
umnie zadnego expa sie nei tracilo po rezie na gy

Ostatni raz jak sie rezzowalem na cmentarzu, to stracilem. Tyle, ze to bylo wieki temu (poczatki US). Widac w jakims patchu to zmienili.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 07:56 
Cytuj  
założę się, że ten levelcap o ile będzie zwiększony to nie będzie to normalne levelowanie.

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 10:07 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
założę się, że ten levelcap o ile będzie zwiększony to nie będzie to normalne levelowanie.


imo bedzie to "normalny lvl" + xx leveli hero class


_________________
..::Char profile::..

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 10:16 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
Mark - moze tobie sie ostatni patch podoba, ale Huntera schrzanili na maxa :(


Gram Hunterem, wiec moje zdanie powinno byc jak Twoje a nie jest... z prostej przyczyny, to nie byl nerf tylko łatanie błędów. Korzystanie z wiekszej szybkosci (dzieki zbugowanym woreczkom na amunicje) i lepsze odpornosci peta (dzieki bugowi przy tamingu) byly zwyklym oszustwem a dorosli sie tak nie bawia, a jesli juz bawia to nie placza jak sie im mozlwosc korzystania z oszustw konczy. Wszyscy niech maja rowne szanse.
Mysle ze informacje o zwiekszonych (soon :P) mozliwosciach peta ogloszonych niedawno, beda na otarcie lez jak znalazl :)


_________________
Sathorn#2230

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 10:19 
Cytuj  
jedno w sumie jest pewno: wiecej talentow nie dadza :P (1 pkt talentow dodatkowy i rogue czy mag zabijaja samym wygladem ;P)

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 10:50 
Cytuj  
Robus napisał(a):
jedno w sumie jest pewno: wiecej talentow nie dadza :P (1 pkt talentow dodatkowy i rogue czy mag zabijaja samym wygladem ;P)


ano:) dajcie 1 ( slownie jeden) wiecej punkt dla rogue, to bedzie mial +1 jedna uber umiejetnosc przechylajaca wynik walki:P Przy dodaniu 5, rogue bylby ... zreszta co tu gdybac:) Imo bedzie tak jak ktos napisal, nad lvl60 pojawi sie xx hero lvls, za ktore bedzie dostawac sie hero talents badz cus w tym stylu


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2005, 14:50 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Gram Hunterem, wiec moje zdanie powinno byc jak Twoje a nie jest... z prostej przyczyny, to nie byl nerf tylko łatanie błędów. Korzystanie z wiekszej szybkosci (dzieki zbugowanym woreczkom na amunicje) i lepsze odpornosci peta (dzieki bugowi przy tamingu) byly zwyklym oszustwem a dorosli sie tak nie bawia, a jesli juz bawia to nie placza jak sie im mozlwosc korzystania z oszustw konczy. Wszyscy niech maja rowne szanse.


Sathorn z calym szacunkiem ku twojej osobie ale chyba nie wiesz co piszesz O_o te latanie jak zes ladnie ujal, akurat mi wisza i powiewaja, bugow ktorych bylo i ktorych do dzis nie zalatano nie bede wspominal choc Speed bug peta oraz Dead Zone sa najbardziej wkurzajacymi. Bardziej mnie mierzi jak rzekomy patch pieprzy hate management peta, ktory jest tankiem nie umiejacym trzymac aggro na sobie, mimo ze ma 4 swoje zdolnosci - szok. Przed patchem spokojnie moglem pykac moba a on byl jak przyklejony do peta :)

Co do Bugow to prosze Cie bardzo masz dwa watki (coby nie byc posadzony o wymyslania):
link1
link2

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.