mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 13:03 
 
sirek napisał(a):
a nie prościej skorzystać z modzika który przy każdej postaci z party ma okienko do wrzucenia buffa leczenia protecta etc... tylko nie pamiętam jak to to się nazywa... później sobie tylko klikasz

o właśnie znalazłem CastParty


BeneCast, uzywam, polecam

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 18:25 
 
sykko napisał(a):
sirek napisał(a):
a nie prościej skorzystać z modzika który przy każdej postaci z party ma okienko do wrzucenia buffa leczenia protecta etc... tylko nie pamiętam jak to to się nazywa... później sobie tylko klikasz

o właśnie znalazłem CastParty


BeneCast, uzywam, polecam

Jednak wole CastParty z tych dwoch.

Wlasnie sie zastanawialem, czy istnieje mod pozwalajacy rzucac rozne czary zaleznie od klawisza myszki na buttonie, jak przy leczeniu w CastParty [left - zaznaczam, right - shield, shift+left - renew, alt+left - auto heal w zaleznosci od many i HP targetu, middle - context menu, czwarty przycisk - dispel/abolish disease; przynajmniej mam tak ustawione]
Strasznie ulatwiloby mi to gre magiem, bo te 14 najblizej zbidowanych przyciskow juz przestaje mi starczac do komfortowej gry. Wole klikac 14 klawiszy + 1 lub 2 duze przyciski myszka ktore beda reagowaly w zaleznosci od rodzaju klikniecia, niz biegac po ekranie szukajac jakiegos blasta rank1, bo akurat jest przydatny.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:48 
 
Czy uzywa ktos z szanownych rogów takiego makro?

/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation

Po szesciokrotnym wcisnieciu tego guzika powinny wejsc dwa krytyki z Ambusha. Dobrze kombinuje?

Jesli tak to nazwe je Cloth User Massacrator.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 cze 2005, 12:17 
 
Nie znam się na rogue wiec nie wiem jak to będzie. Wiem natomiast, że każda linijka musi być w osobnym buttonie, bo inaczej to nie zadziała.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2005, 12:32 
 
Czemu mialoby nie zadzialac?

Na czerwono to co sie odpali, na bialo te z cooldownem. Wiadomo, ze jeden skil na makro moze zostac odpalony, wiec te ktore nie zostaly odpalone przy tym uruchomieniu makro to na zielono:

1 naduszenie:
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation


2 naduszenie
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation

3 naduszenie
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation

4 naduszenie
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation
Wszystkie skile robia sie zielone.

5 naduszenie
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation


6 naduszenie
/cast Cold Blood
/cast Ambush
/cast Vanish
/cast Preparation


Czyli po szesciokrotnym wcisnieciu jednej bindy dostane combo:
Cold Blood, Ambush, Vanish, Preparation, Cold Blood, Ambush

I vanish w zapasie


_________________
Obrazek

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 cze 2005, 12:45 
 
Jak już napisałem, to wpałem na to, że może Ci chodzić o coś takiego...
Sprawdź i poweidz czy zadziałało.

Na moje oko powinno, tylko cały czas będziesz dostawał wnerwiające komunikaty, że skill not ready yet...

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2005, 12:49 
 
U warlocka dzialalo takie:

/cast Amplify Curse
/cast Corruption

wiec podejrzewam, ze tutaj tez by zadzialalo. Niestety jeszcze tego nie sprawdze, bo nie mam Cold Blood (musze wywalic Premeditation), ale reroll zrobie na 60 dopiero, bp tym buildem wychodzi szybki grind.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 08:45 
 
Dwutlenek napisał(a):
Nie znam się na rogue wiec nie wiem jak to będzie. Wiem natomiast, że każda linijka musi być w osobnym buttonie, bo inaczej to nie zadziała.


oczywiscie ze zadziala pod jednym dlatego ze te skile maja cooldowna :)
a co do wielonijkowych makr to swego czasu mialem makra w stylu:
/p KILL'EM ALL
/p KILL'EM ALL
/p KILL'EM ALL
....
tak 8 razy, jak mi sie party za bardzo ociagalo :)

Dwutlenek napisał(a):
Jak już napisałem, to wpałem na to, że może Ci chodzić o coś takiego...
Sprawdź i poweidz czy zadziałało.

Na moje oko powinno, tylko cały czas będziesz dostawał wnerwiające komunikaty, że skill not ready yet...


bedzie dzialalo ja tak mam instant heal
/cast nature swiftness (ma cooldown 3min wiec staje sie nieaktywny po pierwszym kliku)
/cast healing touch

trzeba 2 razy nacisnac i nie za szybko bo wlasnie dostanie sie ten komunikat
a odnosnie bash->zmiana formy->heal to mozna zrobic tak:
/cast bash
/script if (caster_form=true) cast regroth; else cast "zmiana formy"; end;

to pseudo-kod jakis magic od makr by musial to napisac poprawnie ale koncepcja jest dobra bo afair jest "if" w /script

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 10:21 
 
Zychoo napisał(a):
Czemu mialoby nie zadzialac?


Bo skilli sie nie da chyba "castowac" :wink:

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 11:23 
 
RoozTer napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Czemu mialoby nie zadzialac?


Bo skilli sie nie da chyba "castowac" :wink:



co rozumiesz przez pojecie "skill" to co kupujemy u trenera czy to co jest w talentach bo oba sie da patrz: instant heal druida (jedno to talent, 2gie zakupione u trenera)

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 13:11 
 
Zychoo --> amplify curse nie ma delaya, nie wiem jak z nature swiftness ale mysle ze tez.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 13:13 
 
@kehu nie nie ma

btw taki instant heal to smiesznie wyglada jakby sie z druida tona lisci wysypala LOL

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 08:34 
 
obiecałem kiedys Dwutlenkowi że posprzątam moje UI :)

http://www.deshroom.etak.pl/temp/wow1.jpg

Group Buttons v4.3 (for priest)
Titan Panel [Durability]
Titan Panel
DamageMeters
CooldownCount
CT_RaidAssist
StatusBars
Titan Panel XPStatus (for priest)
Atlas
Gatherer
Sheep Defender
Discord Action Bars v1.63
ChatLock
ScrollingCombatText
BankItems
LootLink
MonkeyQuest
Reagent Info
Reagent Data
TargetFrameHealthText
MonkeyBuddy
bc_AutoMailSubject
AF_ToolTip
FixPOI
TellTarget
QuickLoot
Auctioneer
WeaponSets
MailSound


_________________
psn

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 08:39 
 
niezła aranżacja przestrzeni :) podoba mi się widzę że muszę popracować nad swoją bo za dużo duperelków mam na ekranie :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 09:31 
 
sirek napisał(a):
niezła aranżacja przestrzeni :) podoba mi się widzę że muszę popracować nad swoją bo za dużo duperelków mam na ekranie :)
ważne są klawisze bindowane. cała numeryczna włacza coś i chowa. np jak walcze to oczywiści wyłaczam widok okienek raidowych po prawej stronie ekranu - nie potrzebuje ich - a jak trzeba to zawsze moge kliknąc i zobaczyć jak idzie :wink:

mam standardowe (prawie) party frame. Minigroup i Discord Unite Frames jest zabugowane.
gypsy unit frames było dobre ale jest dośc duże a do tego nie sa się wyłaczyc paska expa (denerwujace po 60lvlu)

Status bars załatwia wszystko. wartości życia party to ct partyhealth - dodane dla alta priesta


_________________
psn

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 09:49 
 
Deshroom, przy takie ilości buttonów chyba każdy porządek będzie wyglądał jak chaos ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 09:51 
 
Dwutlenek napisał(a):
Deshroom, przy takie ilości buttonów chyba każdy porządek będzie wyglądał jak chaos ;)
wiem :lol:
wierz mi że jak gram to korzystam ze wszystkich (pasek stanców się jeszcze zamienia). w sumie około 40 przycisków do samej walki - nie licze potów itp

lepiej nie bedzie :D
priest wyglada troche lepiej ale nie mam shota :wink:


_________________
psn

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 10:48 
 
Tak mi się coś widzi, że jakbyś użył move anything to byś sobie lepiej te paski poukładał... tam mozna fajnie skalować każdy pasek osobno.

*

Posty: 83
Dołączył(a): 22.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 10:50 
 
Zychoo napisał(a):
Jest modzik, ktory podmienia Ci bron jak wchodzisz w stealtha i z powrotem jak wychodzisz.


dżizas nie moge tego znaleźć za cholere, jak ten mod się zwał?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 10:51 
 
Dwutlenek napisał(a):
Tak mi się coś widzi, że jakbyś użył move anything to byś sobie lepiej te paski poukładał... tam mozna fajnie skalować każdy pasek osobno.
ja moge każdy pasek skalować osobno. Discord robi to w odróżnieniu od bibtoolbars - nie widac skalowania ?
wiem że chcesz powiedzić że są za wysoko, sa przerwy między itp :wink:
musze mieć wysoko bo jak walcze to musze mieć blisko żeby kliknąć. przerwy sa po to żebym trafił :wink:

jak gram priestem to moge mieć malutkie bo gram 3 przyciskami... tu nie 8)


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.