MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW na Xbox 360
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13820
Strona 3 z 5

Autor:  Kabraxis [ 23 cze 2005, 10:50 ]
Tytuł: 

Ogolna moc (nie tylko procesor graficzny) nowych konsol jest GIGANTYCZNA jak na dzisiejsze standardy.
Mark obejrzyj trailer Obliviona na X360, poczytaj cio ma byc w tej grze (szczegolnie AI) a zmienisz zdanie.

KAZDA gra na PC wydana do konca roku pojdzie na konsolach lepiej niz na PC (w przypadku konwersji), nie mowiac juz o tym ze bedzie ladniejsza.

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2005, 10:56 ]
Tytuł: 

AI wbrew pozorom wcale nie potrzebuje mocarnego procka. Jakiś tam trailer widziałem - wiem nawet że to wszystko sa prerendery z PC-ta, bo konsoli jeszcze fizycznie nie ma :P No ale PODOBNO tak to ma wyglądać.

Autor:  Carnillon [ 23 cze 2005, 11:02 ]
Tytuł: 

WoW na konsoli to już nie będzie ta sama gra. Konsole może i tanie ale konsolowiec nie odczuje radości po kupnie nowej karty graficznej i kostki ramu.

Nie zarejestrowalem sie tylko po to aby odpowiedzieć na ten temat. Niedawno znalazłem to forum i zdecydowałem dołączyć do dyskusji.

Autor:  opor [ 23 cze 2005, 11:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Thats not true sir!

Robienie gry na konsole opiera sie na:
-robienu mozliwie najmniej skomplikowanych map, modeli
-uzyciu niemilosiernie malej ilosci tekstur
-duzo fajerwerkow

no i nie przycina.


Hmm...nie obraz sie ale chyba masz mala stycznosc z konsolowym swiatkiem...

Nieskomplikowane mapy???Mala ilosc tekstur???...
Prosze cie...
Musialbys zobaczyc jak wygladaja nowe(czesc starych tez) gry na xboxa (dlaeko nie patrzec, Splinter3,Halo2,Doom3,Conker) lub PS2(KillZone,JakII,GTA:SA). Jezeli te gry sa proste i maja niemilosiernie mala ilosc textur to chyba roznie rozumiemy kilka pojec.


Pozatym tak jak mowi Asmax...mowa tu jest o konsolach nowej generacji, ktore tak wygladajacego wow jak teraz wciagna jedna dziurka.

Zeby nie byc goloslownym...zobacz te linki. Jezeli ci sie chce sciagnij filmiki(bo screeny nie oddaja tak tego co mozna tam zobaczyc)... Tak wygladaja gry we wczesnej fazie tworzenia, wykorzystujac tylko czesc poweru nowej konsoli.

http://media.xbox360.ign.com/media/747/ ... mgs_1.html

http://media.xbox360.ign.com/media/736/ ... mgs_1.html

http://media.xbox360.ign.com/media/702/ ... mgs_1.html

http://media.xbox360.ign.com/media/740/ ... mgs_1.html


4 przyklady jakie podlecialy pod kursor.

Cytuj:
WoW na konsoli to już nie będzie ta sama gra. Konsole może i tanie ale konsolowiec nie odczuje radości po kupnie nowej karty graficznej i kostki ramu.


Na bank gra cos straci...IMO lepiej sie gra w takie gry na PC niz na konsoli...ale to nie znaczy ze gra bedzie zla,tragiczna i niewiadomo co jeszcze.

A co do radosci...z drugiej strony patrzac konsolowcy beda mogli sie cieszyc ze maja (przez pewnien czas ofcoz) ladniejsza i plynniejsza grafe za ciagle ta sama kaske, ze nie musza sie martwic ze im braknie ramu albo ze karta bedzie za slaba. A w naszym pieknym kraju nie kazdego stac na potwora kolo biurka. Tak wiec ta kwestia ma dwie strony...

Autor:  Kabraxis [ 23 cze 2005, 11:21 ]
Tytuł: 

XBOX juz jest , a przynajmniej bebechy sa gotowe (PS3 jeszcze niema).

@Carnillon - a po co ci do konsoli nowa karta i RAM ? Jak wszystko chodzi ladnie nie zaleznie czy konsola jest nowa czy ma 5 lat.

@Koma - Twojej teorii na temat sposobu tworzenia gier na konsole przeciwstawiam szczytowe konsolowe osiagniecie obecnej generacji (PS2 & XBOX), czyli GTA - SA. Nie ma "malych, nieskomplikowanych map/poziomow), nie ma powtarzalnych, uproszczonych modeli (no ytu moze troche) a juz na pewno nie ma fajerwerkow.
I ta gra bez problemu smiga (czasem zdarza sie przyciecie na konsoli ale ta gra wykorzystuje prawie 100% jej mocy) na PS2 z procem 300Mhz i 32 MB RAMU.
Tymczasem ja w domu na PC z procem 2000 i 512 RAMU HYMIXA (szybkiego) i RADEONEM 9600XT 256MB mam duze czasem problemy na full detalach a gra sie prawie graficznie ne rozni (oprocz rozdzielczosci oczywiscie). Tekstury te same, kolory te same, mapa ta sama, postacie te same, ....

Czyli biorac pod uwage te gre to PS2>> dzisiejszy srednio/slaby PC (taki jak moj).
A gram na nim w WoW'a i da sie pograc. Czyli jakby sie uparli to WoW by poszedl na PS2 (jak ma byc EQ2). a co dopiero X360 ktory jest XXX razy mocniejszy i od mojego PC i od PS2.

Pokrecona logika, ale tak to w rzeczywistosci wyglada.

Autor:  Aldatha [ 23 cze 2005, 12:16 ]
Tytuł: 

chyba nie rozumiecie tego co zostalo powiedziane wczesniej , mmogi to czasem setka postaci na ekranie , pol biedy jakby to bylo statyczne ale
te postaci rzucaja czary , mienia sie kolorkami , skacza , fruwaja itd

xbox360 bedzie mial duza przepustowosc pamieci ale jej rozmiar pozostanie ten sam . W grach na konsole nie ma potrzeby stosowac textur 2048 x 2048 , telewizor tego nie wyswietli (nawet HDTV ktory kosztuje wiecej niz wypasiony pc i wszystkie konsole razem wziete) , wiec co sie stosuje? , bliskie obiekty sa opakowane w szczegoly ,wygladzone i ciesza oko . To co jest na dalszym planie albo wycina Z bufor , albo sa skalowane detale mip mappingiem . Nie sugerujcie sie trailerkami ktore sa marketingowa papka , zwlaszcza w wydaniu Sony

Autor:  kozas15 [ 23 cze 2005, 12:58 ]
Tytuł: 

Heh mi GTA SA w sednich detalach chodzi super( przycina tylko w razie deszczu, czy np. w misji z płonącym ogniem bo moja karta graficzna nie obsluguje takich różnych fajnych dupereli)

Mam Durona 1.2, GF 2 MX i 256 RAM :)

Poza tym nie ma co się kłócić czy WoW będzie zadawalająco chodził. Przecież to jest pewne( popatrzcie na PS2- jaka grafa, a w teori jaka cienka maszynka). Konsole mają stałe bebechy nic się w nic nie zmienia i gry pod nie są optymilizowane( a na PC, giera pójdzie na dupnym GF 2MX a na najnowszym Radeonie nie będzie działała wogóle bo nie było testowane- oczywiście skrajny przypadek)

Jest tylko jedno pytanie

Jak się będzie w Wowa grało??
Co z tego że nie będzie przycinał jeśli np. interfejs będzie żałosny?

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2005, 12:59 ]
Tytuł: 

chodzić super i kiepsko to wrażenie czysto subiektywne. Dla ciebie jest super inny powie, że grać się nie da.

Autor:  redlum [ 23 cze 2005, 13:03 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
full detalach a gra sie prawie graficznie ne rozni (oprocz rozdzielczosci oczywiscie).


no wlasnie rozdzielczosc - jak ja gram za 1280x1024 - to proceros graficzny musi przetworzyc 4 razy wiecej danych i to wyswietlic - i temu gry na konsole tak malo wymagaja w sprzecie

Autor:  kozas15 [ 23 cze 2005, 13:03 ]
Tytuł: 

Mi 25 klatek wystarcza.

Autor:  opor [ 23 cze 2005, 13:10 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
chyba nie rozumiecie tego co zostalo powiedziane wczesniej , mmogi to czasem setka postaci na ekranie , pol biedy jakby to bylo statyczne ale
te postaci rzucaja czary , mienia sie kolorkami , skacza , fruwaja itd


A slyszales o seri Dynasty Warriors?

Setki przeciwnikow, kazdy lata w swoja strone, czaruje, skacze, strzelaja z lukow i innych bzdetow ... niczego sobie graficzka...

http://media.xbox.ign.com/media/567/567911/imgs_1.html

http://media.xbox.ign.com/media/743/743433/imgs_1.html

Kessen:
http://media.ps2.ign.com/media/014/014931/imgs_1.html

Cytuj:
bliskie obiekty sa opakowane w szczegoly ,wygladzone i ciesza oko . To co jest na dalszym planie albo wycina Z bufor , albo sa skalowane detale mip mappingiem


Tak mam teraz na pc...to co blisko jest ladne...a dalej juz kiepawo :(

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2005, 13:13 ]
Tytuł: 

nie ma co porównywać.
W tym miejscu sobie twórcy gry dali pofolgować i dali możliwość upchnięcia 100 jednakowych przeciwników.
W tym miejscu twórcy mmo przewidzieli 10 osób, walnęli ładne teksturki na ścianie a zwalił się raid 200-osobowy, do tego każdy wygląda inaczej.

Autor:  Aldatha [ 23 cze 2005, 13:21 ]
Tytuł: 

a teraz sobie wyobraz : memory bandwidth xboxa 360 zapycha sie w momencie gdy wywala sie na ekran 300 kolorowych figurek , konsola proboje swapowac to co nie wymiesci w ramie na hdd , nie wiem jaki tam bedzie twardy ale nawet 20k rpm skazior by wymiekl , jak bedzie cos lepszego to przygotuj sie na cene wywolawcza konsoli= 5k usd w gore

Autor:  redlum [ 23 cze 2005, 13:30 ]
Tytuł: 

zawsze moga byc 2xhdd w raid 0 - to znacznie przyspiesza wydajnosc

jak chcesz jeszcze szybciej to mozna upchac 4xhdd w raid 0 - teraz to juz masz mega szybkosc

Autor:  Kabraxis [ 23 cze 2005, 13:39 ]
Tytuł: 

Ale przeciez FFXI jest na PS2 i tam sie raczej nic przy XX postaciach na ekranie nie zapycha.
Wiec nie rozumiem co ma sie zapychac w X360 (przy przepustowosci chyba kilkuset razy wiekszej) przy WoW'ie.
Square pokazalo ze da sie zrobic MMO na konsole.

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2005, 13:44 ]
Tytuł: 

FFXI to zupełnie inna gra. Zagraj to zobaczysz ;)

Autor:  Kabraxis [ 23 cze 2005, 13:59 ]
Tytuł: 

Z ciekawosci przed chwila obejrzalem trailer FFXI na X360.
OSZALAMIA.
Jesli by tan hipotetyczny WoW wygladal w polowie tak efektownie jak ten trailer to ja sie przesiadam na konsole na 100%. :D
Wiem ze sie napalam ale naprawde ten filmik/render robi wrazenie.

Jakbt ktos byl zaiteresowany: http://media.xbox360.ign.com/media/748/ ... ids_1.html

Autor:  Carnillon [ 23 cze 2005, 14:41 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
@Carnillon - a po co ci do konsoli nowa karta i RAM ? Jak wszystko chodzi ladnie nie zaleznie czy konsola jest nowa czy ma 5 lat.


Mówiłem o kompie. Radość obecna w chwili kupowania nowej karty jest nie do opisania. Wydajesz kupe kasy abys mial pare fps wiecej. Tego konsolowcy nie odczuja. :D

Autor:  opor [ 23 cze 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

noo...nie odczuja tez tej pustki w portfelu :wink:

Autor:  Atrus [ 23 cze 2005, 14:56 ]
Tytuł: 

opor napisał(a):
@Artus
Hmm... nie koniecznie. W 360 wszelkie dodatkowe elementy beda bezprzewodowe. W xboxie nie ma problemu bo mozna podpiac prawie wszystko co jest na USB. W 360 nie bedzie juz tak prosto i bezprobleowo.IMO z czasem wyjda przystawki umozliwiajace takie rozwiazania.


A to co za bzdura ? :roll:
Nic takiego niepisalem ;].

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team