@robus dalej nie qmam w ktorym miejscu zaprzeczam sam sobie.
Robus napisał(a):
mi nei chodzi o ICH produkty, ale o produkty konkurencji
(chodzi oczywiscie o inne mmorpg'i), te gry kieruja sie troszke innymi prawami
Po sc wyszly c&c:TS, TA i jakos nie zabralo to klientow blizzowi, po d2 wyszla masa RPGow z prawdziwego zdarzenia, ludzie pograli kilka nocy po czym wrocili do d2, powod imho to brak odpowiednika Battle.net.
A odnosnie samego WoW, nie dawno pojawil sie produkt bylych pracownikow blizza o nazwie Guild Wars - 2 znajomokow ze szkoly sie zagrywaja w ta gierke. Uslyszalem od nich opinie ktore skutecznie mnie zniechecilo do gry w GW:
- "caly swiat jest zlozony z instancji, a outdoor zostal sprowadzony do minimum"
- nie ma czegos takiego jak Auction House
no jesli to maja byc takie produkty to i tak jestem spokojny o przyszlosc WoW
dodatkowo pare dni temu bylo na forum (nie chcialo mi sie szukac wiec znalazlem na stronie blizza)
www.blizzard.com napisał(a):
June 14, 2005
2 Million World of Warcraft Subscribers!
We're excited to announce that with the addition of the new PvP battlegrounds, World of Warcraft has now reached two million worldwide subscribers! We'd like to thank all of our players for helping us achieve this milestone, and we look forward to continuing to support the game with vast new content in the months ahead. Click here to check out the full press release.
chyba tylko jedna gra miala wieksza ilosc subskrypcji w czasach swietnosci Lineage. A wow ma dopiero 4 miesiace, a jak ktos widzial filmik z pirackiego servera gdzie sa pokazane rzeczy ktore sa under dev to wie ze to co jest teraz to moze jest 30% tego co jest na tym filmie. Ja osobiscie nie moge sie doczekac "Old Ironforge", zarabisty klimacik.