MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowy BG w 1.7
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14489
Strona 3 z 4

Autor:  Calis [ 1 sie 2005, 10:55 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
AV jest zbyt skomplikowany. Pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy kiedy wszedłem to: 'Jezu ale wielka mapa', druga: 'Jezu, gdzie tu iść wszyscy się porozłazili', trzecia 'ok, nie wracam tu...'


No bo w przypadku AV to musi byc jakas koordynacja, a nie zwykly random i huzia na juzia :P Czesc ludzikow powinna bronic, a czesc robic questy.

Autor:  Calis [ 1 sie 2005, 10:56 ]
Tytuł: 

I taki maly update jakby ktos jeszcze nie znal:

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... #post98600

Autor:  Mark24 [ 1 sie 2005, 11:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The encounters will also be tuned assuming raid groups DON'T have Molten Core or better loot. What this means for well-equipped, hardcore raiding guilds is that they will find the zone to be fairly easy.


to mi sie najbardziej podoba. Po BWL już wiem co oznacza "hard" w wydaniu Blizzarda.

Autor:  Calis [ 1 sie 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

Dla odmiany znow cos padlo u blizzarda :/

Autor:  psk [ 1 sie 2005, 12:33 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
a co jest do naprawiania w starych bo nie kojarzę, no oprócz potęznego nerfa w BWL bo 95% gildii sobie już odpuściło tam wycieczki?


tak mi sie tez wydawało.

91% wczoraj :( on jest straszny do tankowania, chyba gorszy niz onyxia w 3 fazie :( zwlaszcza, jak połowa rajdu już nie zyje od uganiania sie przy jajkach. zobaczymy w środe.

Autor:  Mark24 [ 1 sie 2005, 12:40 ]
Tytuł: 

Podobno wali mocniej i częściej niż Golemagg z MC. Do tego nie działa na niego taunt, a te gówno które rzuca to potężny detaunt - tank po tym czymś praktycznie nie ma szans odebrać agro.

walka z nim to "chain food" - smok biega i zjada losowe osoby a reszta go próbuje szybko ubić ;)

Jak przez jajca żeście przeszli? Alliance side exploit czy normalnie się udało?

Autor:  psk [ 1 sie 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
walka z nim to "chain food" - smok biega i zjada losowe osoby a reszta go próbuje szybko ubić ;)



tia... wygląda to smiesznie... najpierw zjadł healerow, pozniej reszte. ;-) FAP dla tanka moze sie przydac...

Mark24 napisał(a):
Jak przez jajca żeście przeszli? Alliance side exploit czy normalnie się udało?


normalnie, dwa razy na trzy proby z ta samą strategią - tylko ze raz pol rajdu, pozniej z 5 osob zywe (wczesniej z roznymi eksperymentami z 10 wipe). Ogólnie, crowd control w kazdy możliwy sposob.

Autor:  Vercin [ 1 sie 2005, 12:56 ]
Tytuł: 

U nas najlepsza gildia w hordzie(albo na na calym serwerze) zabila wczoraj pierwszego bossa w bwl przy 5 probie. Widac faktycznie jest to narazie wyzwanie tylko dla najlepszych

Autor:  emesio [ 1 sie 2005, 13:02 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
91% wczoraj :( on jest straszny do tankowania, chyba gorszy niz onyxia w 3 fazie :( zwlaszcza, jak połowa rajdu już nie zyje od uganiania sie przy jajkach. zobaczymy w środe.


Zdecydowanie gorszy. Onyxie _tylko_ sie nie da tauntować. Ale trzyma aggro na jednym celu (chyba że ktoś złapie). Ten w BWL po confaglation (czy jak się nazywa - ten ogień za ~4k dmg w random cel) całkowicie gubi aggro. Całkowicie, jak Shazz po blinku. Koszmar.

Autor:  Vercin [ 1 sie 2005, 13:05 ]
Tytuł: 

Jest na serwerze jeszcze kilka gildi nie odstajacych od nich poziomem wiec zapewne w najblizszymc czasie tez go zabija. Skoro gildie eu ktore wystartowaly sporo pozniej niz te na us potrafia go zabic to dziwne ze sobie nie radzicie:)

Autor:  Shadhun [ 1 sie 2005, 13:15 ]
Tytuł: 

http://www.mrmason.net/nihilum/nihilum-razorgore.jpg

Mam nadzieje ze my polozymy go dzisiaj.

Autor:  Mark24 [ 1 sie 2005, 13:55 ]
Tytuł: 

gildie z naszego serwera i nie tylko zabiły go już w dniu patch-a. Więc nie widzę tu nic dziwnego.

Autor:  Mark24 [ 1 sie 2005, 14:00 ]
Tytuł: 

po bugu też go rozwaliły.
potem 3 raz go rozwaliły.
Cały czas alliance może zrobić jakiś exploit z DI paladyna.

Fury/ascent/juggernout/Death and taxes farmują BWL dochodzą do 3-4 bossa co tydzień. Wszystkie z US serwerów. To te o których wiem na pewno bo chwalą się tym na ogólnym forum.

DnT jest z naszego servera.

Autor:  Calis [ 2 sie 2005, 00:10 ]
Tytuł: 

As many of you know, the Dungeon and Raid team has been working on a zone called Zul'Gurub for quite some time now. We're deep into the playtesting phase of the zone and are currently iterating on a few final boss encounters. The majority of the encounters have been "locked out" and are ready to go. Itemization of the zone is complete and the zone is fully quested.

I wanted to take a minute to talk about the intended "goal" of the zone. Zul'Gurub is often referred to as a "casual raid zone". But I think the term "casual" can at times be misleading. Rather than get hung up on the semantics of "casual" versus "hardcore" I think it's best if everyone understands Zul'Gurub's place in the overall zone and dungeon flow of World of Warcraft.

Zul'Gurub is intended to fit in somewhere between Upper Blackrock Spire and Molten Core. Zul'Gurub only requires 20 people compared to the 40 it takes to do Molten Core or Blackwing Lair. This lower raid cap contributes to the zone being deemed more "casual", as it takes less organization to get 20 people together than it does for 40.

Another goal of the zone is that it can be completed relatively quickly. Once the zone is mastered, raids will be clearing it in under 2 hours.

Now what I just said can be a little misleading. I know that a signifcant number of people are going to read it as "I can clear Zul'Gurub in under two hours." But the important thing about what I said is that those fast clearing times will happen once the zone has truly been mastered. Even though the zone is referred to as "casual", there is still a learning curve to it. The encounters in Zul'Gurub are challenging and require good coordination and skill. The encounters will also be tuned assuming raid groups DON'T have Molten Core or better loot. What this means for well-equipped, hardcore raiding guilds is that they will find the zone to be fairly easy.

The coolest thing about Zul'Gurub, in my opinion, is it allows everyone to have the chance to see some of the coolest parts of the raiding experience -- highly scripted boss encounters. There are a LOT of bosses in Zul'Gurub and a lot of time has been put into making all of those fights unique and challenging. I think players of all playstyles will find the zone fun.

Autor:  Calis [ 2 sie 2005, 00:12 ]
Tytuł: 

A tu apropos zmian w Blackwing Lair

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... #post98586

Autor:  zderzaq [ 9 sie 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

"Preview" nowego BG w Arathi z koreańskiej strony WoW:
http://www.worldofwarcraft.co.kr/info/w ... rathi.html

Cytuj:
Basic concept

* Each two camp which are composed of the player of 15 people compete Oh the hazard which occupies the strong-point five places of the supply which ranges in hour basin. Recording which will occupy the strong-point more quickly there is a possibility of collecting the resources. The camp which collects the resources as of 2000 first wins a victory.
* The green onion where the gun tax is big myel grade (Hu tu) with Oh smallness lu union (Ul slang su) recording where the reputation against will rise it is various more and new it will be able to purchase items and equipments.
* Oh position the level of the players whom it does 21-30, 31-40, 41-50, 51-60 broad way B causes to defecate in hour basin and is above of minimum 21 level and this person su it shakes off and a possibility of entering a before su ten there is.


(tekst po "angielsku" jest wynikiem próby tłumaczenia całej strony przez http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr 8) )

Autor:  Huragan [ 9 sie 2005, 13:53 ]
Tytuł: 

ciekawe czy rewardy za reputacje beda lepsze niz w Alterac czy nie :)

Autor:  Nestor [ 9 sie 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
ciekawe czy rewardy za reputacje beda lepsze niz w Alterac czy nie :)


Mniej ludzi, gorsze rewardy, bo 'latwiej' wygrac i mniej czasu potrzeba.

WSG vs AV

MC vs ZG vs UBRS

Proste w miare :)

Autor:  Mark24 [ 9 sie 2005, 14:33 ]
Tytuł: 

kurcze fajnie by było gdyby Blizz nie robił tego schematycznie, tj.:
Każdy BG = oddzielny pasek reputacji = oddzielne nagrody.

AV jest tak nudne, że rzygać mi się nie chce, nie dziwię się, że kupa tam leecherów - sam chyba takim zostanę wkrótce.

Autor:  zderzaq [ 9 sie 2005, 14:37 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Cytuj:
road way B causes to defecate in hour basin

:o


Kod:
(tekst po "angielsku" jest wynikiem próby tłumaczenia całej strony przez http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

:oops:

Zresztą tam są lepsze kwiatki (jak to z automatami tłumaczącymi), np:
To each battlefield entrance recording where the NPC and the reputation which Oh provide the quest of hour basin battlefield other than the expense bottle NPC will rise it is various more and new it is provided items and equipments and the merchant NPC is doing the place.

I wsio jasne :]

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team