MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.8.4 - notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16881
Strona 3 z 4

Autor:  Fabianek [ 7 gru 2005, 11:58 ]
Tytuł: 

@Brolg twoim zdaniem moim te 10 min powinny conajwyzej zostac zmienione na to ze przegrany odchodzi z niczym

Autor:  Deshroom [ 7 gru 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

Aerii napisał(a):
bo gra priestem w instach jest "troszku" monotonna.
witam w klubie Sun. ja juz się tez wojem wyrzygałem :wink:

Autor:  Atrus [ 7 gru 2005, 12:27 ]
Tytuł: 

Do scigniecia link podaje,kilka serverow do wyboru.

http://www.gamershell.com/download_11797.shtml

Autor:  arisel [ 7 gru 2005, 12:58 ]
Tytuł: 

Dzięki wielkie. Ten cholerny patcher blizza ledwo działa 12kB/s WTF?
A z tego linka co zapodałeś 140kB/s leci.

Autor:  Bidderdoo [ 7 gru 2005, 13:05 ]
Tytuł: 

dziekowka

Autor:  emesio [ 7 gru 2005, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Patch 1.8.4 - notes

Cashasty napisał(a):
Nic swiatecznego nie ma


Ke?

This patch adds content for the upcoming holiday festivities in Azeroth!

Autor:  Malovich [ 7 gru 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
a co do podpatrywania taktyk:
od takich ateamow za duzo taktyki sie nie nauczysz, bo oni ida na mase po prostu a nie jakas super taktyka, jak trafia na dobrego przeciwnika to bardzo czesto sie rozkladaja i kwicza z braku pomyslu co by tu teraz zrobic jak napotkalismy silny opor i mamy problemy z kampowaniem na gy bo nikogo tam nie ma ;P
jako dobrego przeciwnika mam tutaj na mysli ludzi ktorzy tez siedza na tsie i potrafia grac, ale niekoniecznie maja wyrabany w kosmos sprzet, bo trzeba zauwazyc ze spora liczba ludzi w tych ateamach w 1/1 to po prostu lamy, ktore bez 5 kolegow za plecami niewiele potrafia zrobic i czesto nawet kupa epickow im nie pomaga

podaj mi plusy tego rozwiazania abym tez mogl je zauwazyc :D


Nie wiem z kim miales na AB do czynienia, ale ja Ci moge powiedziec, ze ludzie grajacy po 15-18 godzin dziennie nie sa lamami, to sa zwykli nolife. A skila w pvp maja, nie obawiaj sie o to.

Jesli uwazasz ze osoba grajaca 10 i wiecej godzin w AB, znajaca kazda sciane w end game inst jest lama nie umiejaca grac to ja tu czegos naprawde nie rozumiem.

Kazdy czlowiek, nawet niezbyt madry, w 1 klasie podstawwki moze sie pod jej koniec okazac prymusem, po to jest wlasnie szkola, uczy samodzielnego myslenia, pracy w zespole, itd. To samo jest w wowie, jesli jegomosc zaczyna od zera, uczy sie instancow, gra duzo pvp, biega po BG to jeg skill musi rosnac, bo poznaje inne klasy, jak one graja, jakie maja plusy minusy itd. Uczy sie grac w party, zaczyna uzywac vent czy tsa. Ale oczywiscie dla Ciebie to bedzie lama. Ja moge zalozyc ze pare procent bedzie lam, bo sa ludzie oporni na wiedze, ale ktos taki w pro pvp gildii nie ma szans. W mojej gildii, strikte pvp raz na 3 dni byl turniej 1v1 i jesli tam ktos dostawal sromotne lanie to po prostu sie mu dziekowalo i przyjmwalo kolejnego na jego miejsce.

Zreszta jakies dziwne masz spostrzezenia co do teamow na BG, moze to o czym mowisz jest ulamkiem procenta. Mam propozycje, skoro oni tak w 1+5 lamia to zbierz grupke 4 osob i im wlejcie i po problemie.

Autor:  Fabianek [ 7 gru 2005, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Patch 1.8.4 - notes

emesio napisał(a):
This patch adds content for the upcoming holiday festivities in Azeroth!

Cashasty napisał(a):
Przeciez mówie że nic nie ma


he? Cashasty odwiedz slowniki.onet.pl

Autor:  Zemus [ 7 gru 2005, 13:58 ]
Tytuł: 

Atrus napisał(a):
Do scigniecia link podaje,kilka serverow do wyboru.

http://www.gamershell.com/download_11797.shtml


eu czy us? mam nadzieje ze pierwsze:P

Autor:  Zemus [ 7 gru 2005, 14:01 ]
Tytuł: 

czyli jak mirror europejski to pojdzie uropejski patch?:P

Autor:  Offcapl [ 7 gru 2005, 14:13 ]
Tytuł: 

Eh blizz ciagle miesza a bylo dobrze :) kazdy byl zadowolony randomy i tak nie kumaja oco chodzi a ustawek raczej nie bylo:)

Autor:  Razoth [ 7 gru 2005, 14:53 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):

idac z randomami mam taka pewnosc???? sry ale nie znam pickup grupy ktorqa by ubila jednego z w/w bossow


Nie bo z randomami nie musisz isc do instanca, gdy masz do wyboru mase gildii ktore czynnie biora udzial w PvE. Gildia ktora ukierunkowana jest tylko na pvp to rzadkosc, nawet na serwerach pvp.

Autor:  Agron [ 7 gru 2005, 14:58 ]
Tytuł: 

Przepraszam ze ciut offtopic, ale czy mial/ma ktos problem ze sciagnieciem dzisiejszej łatki, bo cos mi downloader stoi na 0%, probowalem wylaczac p2p, firewalla...
Moze jakis link bezposredni?

Autor:  Pio [ 7 gru 2005, 15:06 ]
Tytuł: 

Agron napisał(a):
Przepraszam ze ciut offtopic, ale czy mial/ma ktos problem ze sciagnieciem dzisiejszej łatki, bo cos mi downloader stoi na 0%, probowalem wylaczac p2p, firewalla...
Moze jakis link bezposredni?


kilka postow wyzje napisane:

Kod:
Do scigniecia link podaje,kilka serverow do wyboru.
http://www.gamershell.com/download_11797.shtml

Autor:  Agron [ 7 gru 2005, 15:12 ]
Tytuł: 

Ohm moja wina, ślepy jakiś jestem bo sprawdzeałem, musze w okularki zainwestowac, moze jakis inzynier robi fajne? wymienie(alchemia) albo zaplace...

dzieki Pio

Autor:  Czarzasty [ 7 gru 2005, 15:21 ]
Tytuł: 

Atrus napisał(a):
Do scigniecia link podaje,kilka serverow do wyboru.

http://www.gamershell.com/download_11797.shtml


Post tygodnia. dzx

Autor:  solki1985 [ 7 gru 2005, 15:22 ]
Tytuł: 

znalazlem cos takiego na temat 1.8.4
I will endeavor to clear up the controversy and confusion surrounding the "ten-minute rule."

The idea that players would have to remain in battlegrounds for ten minutes before they'd receive a Mark of Honor for losing was one the developers were seriously considering as an effort to reduce the incentive players had to lose a battle quickly. The concept was simple: it would give players incentive to try and stay in, rather than giving up and allowing a quick loss without any effort expended. However, during further discussions, it was decided that adding a mild punishment to those who /afk out of battlegrounds, in the form of a requeue timer (Deserter debuff), would be preferable to the old "ten-minute rule" idea. In addition, since the problem was primarily found in Arathi Basin matches held during the Arathi Basin "holiday," the developers chose to improve the way in which bonus honor was awarded during Arathi Basin holidays rather than institute the ten-minute rule.

The ten-minute rule had been implemented as part of 1.9, and was set to be removed from 1.9 as the Deserter debuff was put in place. Unfortunately, because 1.8.4 was developed simultaneously with 1.9, the ten-minute rule had actually made its way into 1.8.4 too (which was tested and signed off upon some time ago, around the time this change was being implemented). As such, the ten-minute rule mistakenly went live.

This was not intended by our development team, and we sincerely apologize for the inconvenience. The ten-minute rule does not exist on the patch 1.9 test versions that have been on the test realms for some time now (with the exception of Warsong Gulch, which is being fixed), reflecting the fact that the Deserter debuff was intended as a replacement rather than an addition to this mechanic. We intend to fix this bug in a server-side hotfix soon.

Thank you for your patience throughout this. We're keeping a close eye on PvP, battlegrounds, and the Honor System, and will continue to make changes as warranted.

(EDIT: Further answers in the thread, for those seeking blue: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... ost6135121)

zrodlo
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... ost6133189

Autor:  Robus [ 7 gru 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

Malovich napisał(a):
..........ciach


a czy ja napisalem ze kazdy z nich to lama ??
nigdzie tak nie napisalem :D

poza tym znajomosc instansow na blache nie gwarantuje zadnego skila :D

a co do zbierania 4 innych osob: to dokladnie tak robimy :D
wpadamy w 5 i jesli ich jest tyle samo to przewaznie udaje nam sie zajac noda (i tak na chwile tylko bo zaraz wpadaja w 10 ;P)

Autor:  Fabianek [ 7 gru 2005, 16:17 ]
Tytuł: 

Tak sobie mysle ze zamiast tego warunku 10min, to przegrani powinni tracic honor a kazda smierc na bg powinna niszczyc 10% ekwipunku :lol:

Autor:  Pio [ 7 gru 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Tak sobie mysle ze zamiast tego warunku 10min, to przegrani powinni tracic honor a kazda smierc na bg powinna niszczyc 10% ekwipunku :lol:


i by stalo 15 osob razem i nie oddalalo sie od siebie za bardzo zeby zginac :D

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team