mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 11:14 
Cytuj  
mc w pvp sluzy tylko do wrzucania ludzi do lawy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 13:34 
Cytuj  
Dobre tez, jak sie wrzuci 2 doty i ma sie cooldown na fear. Koles siedzi kolo nas w MC, doty pykaja, a jak wie wyrwie to insta fear, dot i powtorka z rozrywki.
Jedyna wada to bardzo maly zasieg MC.
Inna zaleta, gdy ktos widzi castowane mc, to sie boi i przerywa... dzieki temu wiemy, ze heala juz nie przerwie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 14:16 
Cytuj  
psk napisał(a):
z tego co pamietam (ale moge zle pamietac, dawno to bylo) pierwszy tik jest odrazu po rzuceniu go na ziemie, tj. daje sie go uzywac w stylu fearSHOCK. Chyba ze cos sie zmienilo z tym, no i wymaga shamana z dobrym refleksem i wyczuciem.



Heh gram już prawie rok i nigdy nie udało mi się postawić totemu równo z fearem :p


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 57
Dołączył(a): 28.11.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 14:46 
Cytuj  
cypis napisał(a):
mc w pvp sluzy tylko do wrzucania ludzi do lawy.


cudownie zrzuca sie palkow/priestow ze skarpy kolo LM ~~

***
Avatar użytkownika

Posty: 529
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 15:59 
Cytuj  
psk napisał(a):
z tego co pamietam (ale moge zle pamietac, dawno to bylo) pierwszy tik jest odrazu po rzuceniu go na ziemie,


Prawda ale nie da sie go rzucic jak jestes feared :/ Pozatym w PvP 99% shaman to newbisy ktore earthbind i str totem zucajom :/ Ja oczywiscie zawsze rzucam tremor totem :D

Fearward by sie w ZG pszydalo na te paskudne Beserkery.


_________________
League of Legends

Obrazek


Ostatnio edytowano 9 lut 2006, 16:30 przez Astax, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 16:21 
Cytuj  
Wracac mi tu do priesta. Na shamanow preferuje walke daggerem i rozwalanie totemow ;]

@astax - RZucać


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 16:28 
Cytuj  
Cytuj:
When using Feedback, the human priest will surround himself with anti-magical energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and deal Shadow damage.

The Night Elf will notice that Starshards has been redesigned to work similar to Curse of Agony, dealing lower initial damage which increases as the duration continues. The mana cost will drop substantially for all ranks, and the spell damage will be increased .

All ranks of this spell will have a 6 second channeling duration.

The ranged damage reduction from Elune's Grace will be increased, both its duration and mana cost will decrease, and the spell will also increases the priest's chance to dodge.

This spell now has a cooldown.

The Troll's Shadowguard will become an instant cast ability. The tooltip will also be updated to reflect that damage caused by the spell causes no threat. Such is already the case, however, is not currently documented.

Hex of Weakness will apply a -20% healing modifier in addition to its normal effect. The healing debuff does not stack with the warrior's Mortal Strike ability, although the damage penalty will stack with either Touch or Curse of Weakness.

The Undead's Touch of Weakness will become a 10 minute self buff which is triggered when the caster become struck by a melee attack. The effect will otherwise remain the same.

Fear Ward, Desperate Prayer and Devouring Plague will remain unchanged.

**

Posty: 241
Dołączył(a): 1.11.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 17:52 
Cytuj  
to co pomożę mi ktos?
jakby co to gram na oryginale:P


_________________
Be strong Believe...:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 12:17 
Cytuj  
PsZeMo napisał(a):
to co pomożę mi ktos?
jakby co to gram na oryginale:P

My tez, ale zrozum, ze Mind Control na gracza to nie to samo co Mind Control na moba.
Mozesz tylko chodzic i atakowac (nie wyobrazasz sobie chyba ze nagle wyskoczy ci na srodku ekranu 40 ikonek z czarami i bedziesz sobie trzaskal AoE magiem)
Uzytecznosc w PvP polega na czyms innym. Mozesz np. priestem z 30% HP zatrzymac uber warriora maszerujacego z flaga na WSB na tyle dlugo ze zleci sie na niego cala twoja druzyna. Podobnie mozesz wylaczyc takiemu warriorowi healera itd itd...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 135
Dołączył(a): 5.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 21:03 
Cytuj  
ups... slepy jestem:P raciale ne mnie jakos nie zadowalaja nadal...


_________________
Obrazek
serniczek = mniam
pre-cu swg veteran

**

Posty: 241
Dołączył(a): 1.11.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 21:48 
Cytuj  
gram elfem mnie tez nie zadawalaja:)
ale teraz Elune's grace ma daje szanse na dodge:) WoW;)


_________________
Be strong Believe...:)


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2006, 13:41 
Cytuj  
Czy ktoś zamiast whinowac na raciale wreszcie pofatyguje się skomentować? Tak, UD i Dwarfy maja kosmiczną przewagę nad innymi priestami, ale nie oznacza to, że nie potrzebują żadnego skilla, zeby grać dobrze. WotF został znerfiony z 20sec do 5. Albo nauczcie się z tym żyć, albo reroll.

A teraz moje komentarze:
- Greater Heal 3 sekundy, 2,5 sekundy z talentem to imho przesada prawie. Nawet, jeśli czar będzie droższy, to w tej chwili Drood i Shammy mogą zapomnieć o leczeniu. Sorry, ale jedyny powód dla którego nikt nie używa tego czaru, to to, ze mimo, że jest najbardziej mana efficient, 4, albo 3,5 sekundy to może się okazać czas, w którym MT zostanie zapierdolony. Teraz z kolei Flash Heal pójdzie w odstawkę i zostanie zredukowany do PvP, gdzie nawet ta sekunda to za długo.

- Holy Fire - muahhahaha, dlaczego oni kurwa tego nie wywalą na zbity pysk? Owszem słyszałem o Holy offensive build i nawet go testowałem. I wiecie co? NIGDY nie miałem wolnych 4 sekund by rzucić czar, który zada mniej obrażeń niż Mind Blast, po czym posłuży za tragicznie żałosnego DoTa. Czy teraz znajde 3 sekundy? Raczej nie.

- Inner Fire - mam nadzieje że reworking przyniesie zniesienie attack power (kto używa melee jako priest? gdyby to był buff, to Rogue i Wariorzy kochaliby nas jeszcze bardziej, ale tak?) jeśli o mnie chodzi t o + wand dmg byłby o niebo lepszy. EW. darowanie sobie offensive power i dodanie jakiegoś dodge (jeszcze więcej armor to też przesada, bo z shadow formem i tak mamy już redukcje rzedu mail). Podsumowując: BUFF, Wand DMG albo +dodge% i będę happy.

- Zmiany w holy tree. Holy offensive mial jeden jedyny plus - w grze nie ma czegoś takiego jak Holy Resist (jest potek, ale nie ma jako naturalna zdolnosc), co oznacza, że każdy połknie całość obrażeń. Tyle że te obrażenia są za niskie i próby dodania jeszcze nowych talentów, które miałbyby to zmienić tylko zaszkodzą. Niech sobie odpuszczą i dodadzą talenty zwiększające healing efficiency.


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2006, 14:18 
Cytuj  
UPDATE

hahah chyba Wasze płacze zostały wysłuchane: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-priest-en&t=90473&p=1&tmp=1#post90473

Nawet Touch of Weakness dostało coś od życia ^^ może nawet zaczne tego używać (od kiedy nie można nakładać wandem stało się zajmowaczem miejsca).

Strasznie podoba mi się nowa wersja feedbacka, oczywiście Hunt, Rogue i Warek wciąż takiego priesta zjedzą, ale teraz lock i mag już nie będą tak bezkarnie ściągać priestów z tyłów przeciwnika. No, zakładając oczywiście, że to całe "anti-magic" nie jest podatne na dispell khy khy khy.

EDIT: Cholera chyba już było *oddaje się dokładniejszej lekturze postów*

*

Posty: 134
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 19:17 
Cytuj  
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post648886

Oficjalne info o zmianach w talentach. Zapowiada sie calkiem calkiem, ale zobaczymy jak nowe talenty sprawdza sie w praktyce :)


_________________
Olo - Undead Priest armory
Tempest @ Balnazzar-EU

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 19:19 
Cytuj  
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... lents.html juz czekam


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 20:03 
Cytuj  
Tutaj talent calucaltor z tymi nowymi talentami (Lightwell)

http://www.wow-europe.com/en/info/under ... lents.html

**

Posty: 221
Dołączył(a): 30.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 20:46 
Cytuj  
to ja chyba tak polece
prosze o ocene :)

Priest Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Discipline Talents - 31 point(s)

Unbreakable Will - rank 5/5
Silent Resolve - rank 5/5
Improved Power Word: Fortitude - rank 2/2
Improved Power Word: Shield - rank 3/3
Inner Focus - rank 1/1
Meditation - rank 3/3
Mental Agility - rank 5/5
Mental Strength - rank 5/5
Divine Spirit - rank 1/1
Power Infusion - rank 1/1


Holy Talents - 20 point(s)

Healing Focus - rank 2/2
Holy Specialization - rank 3/5
Spell Warding - rank 5/5
Holy Nova - rank 1/1
Blessed Recovery - rank 3/3
Inspiration - rank 3/3
Improved Healing - rank 3/3

[edited] :P


Ostatnio edytowano 23 lut 2006, 20:51 przez Bidderdoo, łącznie edytowano 2 razy
*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 20:49 
Cytuj  
404 File Not Found!

The requested file was not found! Sorry!

**

Posty: 221
Dołączył(a): 30.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 20:52 
Cytuj  
no cos mi nie wyszlo , ale juz edytowalem :D

a tu dla shadowa do instancji :

Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51


Discipline Talents - 18 points

Unbreakable Will - rank 5/5
Silent Resolve - rank 2/5
Improved Power Word: Fortitude - rank 2/2
Improved Power Word: Shield - rank 3/3
Martyrdom - rank 2/2
Inner Focus - rank 1/1
Improved Inner Fire - rank 3/3


Shadow Talents - 33 points

Blackout - rank 5/5
Shadow Affinity - rank 3/3
Improved Shadow Word: Pain - rank 2/2
Improved Psychic Scream - rank 2/2
Improved Mind Blast - rank 5/5
Mind Flay - rank 1/1
Shadow Weaving - rank 5/5
Silence - rank 1/1
Vampiric Embrace - rank 1/1
Improved Vampiric Embrace - rank 2/2
Darkness - rank 5/5
Shadowform - rank 1/1

prosze o komentarze :>


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 21:22 
Cytuj  
OMG Inner Focus i ShadowForm w jednym buildzie! I meditation! Sweeet.

Osobiście na pewno będę chciał się pobawić obydwoma nowymi top tierami, ale coś mi mówi że królować będą dalej 25/26/0 i 26/25/0.

Cholernie podoba mi się nowa Nova (cooldown zamiast 30 sekund jest 1). Już widzę takie stadko priestów i magów bunny jumpujące w przeciwników i napierdzielające HN i AE.

Posiadacze ponad 400 spirit pewnie są już cali w skowronkach. Aż się boję liczyć za ile może teraz sieknąć taki 2,5 sekundowy GH.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.