MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Oficjalne info o zmianach priesta w 1.10
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17931
Strona 3 z 6

Autor:  cypis [ 9 lut 2006, 11:14 ]
Tytuł: 

mc w pvp sluzy tylko do wrzucania ludzi do lawy.

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2006, 13:34 ]
Tytuł: 

Dobre tez, jak sie wrzuci 2 doty i ma sie cooldown na fear. Koles siedzi kolo nas w MC, doty pykaja, a jak wie wyrwie to insta fear, dot i powtorka z rozrywki.
Jedyna wada to bardzo maly zasieg MC.
Inna zaleta, gdy ktos widzi castowane mc, to sie boi i przerywa... dzieki temu wiemy, ze heala juz nie przerwie.

Autor:  Farin [ 9 lut 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
z tego co pamietam (ale moge zle pamietac, dawno to bylo) pierwszy tik jest odrazu po rzuceniu go na ziemie, tj. daje sie go uzywac w stylu fearSHOCK. Chyba ze cos sie zmienilo z tym, no i wymaga shamana z dobrym refleksem i wyczuciem.



Heh gram już prawie rok i nigdy nie udało mi się postawić totemu równo z fearem :p

Autor:  1on1one1 [ 9 lut 2006, 14:46 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
mc w pvp sluzy tylko do wrzucania ludzi do lawy.


cudownie zrzuca sie palkow/priestow ze skarpy kolo LM ~~

Autor:  Astax [ 9 lut 2006, 15:59 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
z tego co pamietam (ale moge zle pamietac, dawno to bylo) pierwszy tik jest odrazu po rzuceniu go na ziemie,


Prawda ale nie da sie go rzucic jak jestes feared :/ Pozatym w PvP 99% shaman to newbisy ktore earthbind i str totem zucajom :/ Ja oczywiscie zawsze rzucam tremor totem :D

Fearward by sie w ZG pszydalo na te paskudne Beserkery.

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2006, 16:21 ]
Tytuł: 

Wracac mi tu do priesta. Na shamanow preferuje walke daggerem i rozwalanie totemow ;]

@astax - RZucać

Autor:  psk [ 9 lut 2006, 16:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
When using Feedback, the human priest will surround himself with anti-magical energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and deal Shadow damage.

The Night Elf will notice that Starshards has been redesigned to work similar to Curse of Agony, dealing lower initial damage which increases as the duration continues. The mana cost will drop substantially for all ranks, and the spell damage will be increased .

All ranks of this spell will have a 6 second channeling duration.

The ranged damage reduction from Elune's Grace will be increased, both its duration and mana cost will decrease, and the spell will also increases the priest's chance to dodge.

This spell now has a cooldown.

The Troll's Shadowguard will become an instant cast ability. The tooltip will also be updated to reflect that damage caused by the spell causes no threat. Such is already the case, however, is not currently documented.

Hex of Weakness will apply a -20% healing modifier in addition to its normal effect. The healing debuff does not stack with the warrior's Mortal Strike ability, although the damage penalty will stack with either Touch or Curse of Weakness.

The Undead's Touch of Weakness will become a 10 minute self buff which is triggered when the caster become struck by a melee attack. The effect will otherwise remain the same.

Fear Ward, Desperate Prayer and Devouring Plague will remain unchanged.

Autor:  PsZeMo [ 9 lut 2006, 17:52 ]
Tytuł: 

to co pomożę mi ktos?
jakby co to gram na oryginale:P

Autor:  tomugeen [ 10 lut 2006, 12:17 ]
Tytuł: 

PsZeMo napisał(a):
to co pomożę mi ktos?
jakby co to gram na oryginale:P

My tez, ale zrozum, ze Mind Control na gracza to nie to samo co Mind Control na moba.
Mozesz tylko chodzic i atakowac (nie wyobrazasz sobie chyba ze nagle wyskoczy ci na srodku ekranu 40 ikonek z czarami i bedziesz sobie trzaskal AoE magiem)
Uzytecznosc w PvP polega na czyms innym. Mozesz np. priestem z 30% HP zatrzymac uber warriora maszerujacego z flaga na WSB na tyle dlugo ze zleci sie na niego cala twoja druzyna. Podobnie mozesz wylaczyc takiemu warriorowi healera itd itd...

Autor:  bartii [ 10 lut 2006, 21:03 ]
Tytuł: 

ups... slepy jestem:P raciale ne mnie jakos nie zadowalaja nadal...

Autor:  PsZeMo [ 10 lut 2006, 21:48 ]
Tytuł: 

gram elfem mnie tez nie zadawalaja:)
ale teraz Elune's grace ma daje szanse na dodge:) WoW;)

Autor:  BlackSnow [ 13 lut 2006, 13:41 ]
Tytuł: 

Czy ktoś zamiast whinowac na raciale wreszcie pofatyguje się skomentować? Tak, UD i Dwarfy maja kosmiczną przewagę nad innymi priestami, ale nie oznacza to, że nie potrzebują żadnego skilla, zeby grać dobrze. WotF został znerfiony z 20sec do 5. Albo nauczcie się z tym żyć, albo reroll.

A teraz moje komentarze:
- Greater Heal 3 sekundy, 2,5 sekundy z talentem to imho przesada prawie. Nawet, jeśli czar będzie droższy, to w tej chwili Drood i Shammy mogą zapomnieć o leczeniu. Sorry, ale jedyny powód dla którego nikt nie używa tego czaru, to to, ze mimo, że jest najbardziej mana efficient, 4, albo 3,5 sekundy to może się okazać czas, w którym MT zostanie zapierdolony. Teraz z kolei Flash Heal pójdzie w odstawkę i zostanie zredukowany do PvP, gdzie nawet ta sekunda to za długo.

- Holy Fire - muahhahaha, dlaczego oni kurwa tego nie wywalą na zbity pysk? Owszem słyszałem o Holy offensive build i nawet go testowałem. I wiecie co? NIGDY nie miałem wolnych 4 sekund by rzucić czar, który zada mniej obrażeń niż Mind Blast, po czym posłuży za tragicznie żałosnego DoTa. Czy teraz znajde 3 sekundy? Raczej nie.

- Inner Fire - mam nadzieje że reworking przyniesie zniesienie attack power (kto używa melee jako priest? gdyby to był buff, to Rogue i Wariorzy kochaliby nas jeszcze bardziej, ale tak?) jeśli o mnie chodzi t o + wand dmg byłby o niebo lepszy. EW. darowanie sobie offensive power i dodanie jakiegoś dodge (jeszcze więcej armor to też przesada, bo z shadow formem i tak mamy już redukcje rzedu mail). Podsumowując: BUFF, Wand DMG albo +dodge% i będę happy.

- Zmiany w holy tree. Holy offensive mial jeden jedyny plus - w grze nie ma czegoś takiego jak Holy Resist (jest potek, ale nie ma jako naturalna zdolnosc), co oznacza, że każdy połknie całość obrażeń. Tyle że te obrażenia są za niskie i próby dodania jeszcze nowych talentów, które miałbyby to zmienić tylko zaszkodzą. Niech sobie odpuszczą i dodadzą talenty zwiększające healing efficiency.

Autor:  BlackSnow [ 13 lut 2006, 14:18 ]
Tytuł: 

UPDATE

hahah chyba Wasze płacze zostały wysłuchane: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-priest-en&t=90473&p=1&tmp=1#post90473

Nawet Touch of Weakness dostało coś od życia ^^ może nawet zaczne tego używać (od kiedy nie można nakładać wandem stało się zajmowaczem miejsca).

Strasznie podoba mi się nowa wersja feedbacka, oczywiście Hunt, Rogue i Warek wciąż takiego priesta zjedzą, ale teraz lock i mag już nie będą tak bezkarnie ściągać priestów z tyłów przeciwnika. No, zakładając oczywiście, że to całe "anti-magic" nie jest podatne na dispell khy khy khy.

EDIT: Cholera chyba już było *oddaje się dokładniejszej lekturze postów*

Autor:  olokkm [ 23 lut 2006, 19:17 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post648886

Oficjalne info o zmianach w talentach. Zapowiada sie calkiem calkiem, ale zobaczymy jak nowe talenty sprawdza sie w praktyce :)

Autor:  tomugeen [ 23 lut 2006, 19:19 ]
Tytuł: 

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... lents.html juz czekam

Autor:  niebezimienny [ 23 lut 2006, 20:03 ]
Tytuł: 

Tutaj talent calucaltor z tymi nowymi talentami (Lightwell)

http://www.wow-europe.com/en/info/under ... lents.html

Autor:  Bidderdoo [ 23 lut 2006, 20:46 ]
Tytuł: 

to ja chyba tak polece
prosze o ocene :)

Priest Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Discipline Talents - 31 point(s)

Unbreakable Will - rank 5/5
Silent Resolve - rank 5/5
Improved Power Word: Fortitude - rank 2/2
Improved Power Word: Shield - rank 3/3
Inner Focus - rank 1/1
Meditation - rank 3/3
Mental Agility - rank 5/5
Mental Strength - rank 5/5
Divine Spirit - rank 1/1
Power Infusion - rank 1/1


Holy Talents - 20 point(s)

Healing Focus - rank 2/2
Holy Specialization - rank 3/5
Spell Warding - rank 5/5
Holy Nova - rank 1/1
Blessed Recovery - rank 3/3
Inspiration - rank 3/3
Improved Healing - rank 3/3

[edited] :P

Autor:  niebezimienny [ 23 lut 2006, 20:49 ]
Tytuł: 

404 File Not Found!

The requested file was not found! Sorry!

Autor:  Bidderdoo [ 23 lut 2006, 20:52 ]
Tytuł: 

no cos mi nie wyszlo , ale juz edytowalem :D

a tu dla shadowa do instancji :

Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51


Discipline Talents - 18 points

Unbreakable Will - rank 5/5
Silent Resolve - rank 2/5
Improved Power Word: Fortitude - rank 2/2
Improved Power Word: Shield - rank 3/3
Martyrdom - rank 2/2
Inner Focus - rank 1/1
Improved Inner Fire - rank 3/3


Shadow Talents - 33 points

Blackout - rank 5/5
Shadow Affinity - rank 3/3
Improved Shadow Word: Pain - rank 2/2
Improved Psychic Scream - rank 2/2
Improved Mind Blast - rank 5/5
Mind Flay - rank 1/1
Shadow Weaving - rank 5/5
Silence - rank 1/1
Vampiric Embrace - rank 1/1
Improved Vampiric Embrace - rank 2/2
Darkness - rank 5/5
Shadowform - rank 1/1

prosze o komentarze :>

Autor:  BlackSnow [ 23 lut 2006, 21:22 ]
Tytuł: 

OMG Inner Focus i ShadowForm w jednym buildzie! I meditation! Sweeet.

Osobiście na pewno będę chciał się pobawić obydwoma nowymi top tierami, ale coś mi mówi że królować będą dalej 25/26/0 i 26/25/0.

Cholernie podoba mi się nowa Nova (cooldown zamiast 30 sekund jest 1). Już widzę takie stadko priestów i magów bunny jumpujące w przeciwników i napierdzielające HN i AE.

Posiadacze ponad 400 spirit pewnie są już cali w skowronkach. Aż się boję liczyć za ile może teraz sieknąć taki 2,5 sekundowy GH.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team